quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier houdt de multiculturele droom voor mij op hoor.
Ga niet iets met stengels eten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:07 schreef anonymoussie het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
LTVDK 💽
Elf 🎹
Njos 👼
Moemoe 🐄
Fokker ⛄️
Yas 🐍
Web🚢
Johannes 🍜
Sp3c 🍺
Emmeloord ook, maar de wind staat blijkbaar deze kant op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gratis meeprofiteren, lekker handig. Zwollywood ligt net wat te ver weg.
Erg toepasselijk allemaalquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Had je Harry 🐝 en Timmmmm 🛀 al gezien?
Wel leuk bedacht weer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb 'm in mijn signature gezet, maar het wordt helaas iets te priegelig.
Heracles heeft lekker uitgehaald hè?quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
Er is echt veel sport.
PSV heeft net 1-1 gemaakt.
Manchester ook.
Er is ook nog MCE British Superbikes.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heracles heeft lekker uitgehaald hè?
En Badr Hari heeft Ismael Londt even in elkaar gestompt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
Er is echt veel sport.
PSV heeft net 1-1 gemaakt.
Manchester ook.
Er is ook nog MCE British Superbikes.
Ja dat ook nog.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En Badr Hari heeft Ismael Londt even in elkaar gestompt.
Is dat al ergens terug te kijken?quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat al ergens terug te kijken?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Specularium het volgende:
Ga ik zo even kijken.
Wisten jullie dat Henk ook groot fan is van Berber Hari?
Ik denk dat ik daar dan weer een FP-bericht over ga maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb een FP bericht gemaakt, moet je nagaan hoe erg ik me verveel.
Serieus?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeemquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Wat staat er?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeem
Ja best wel eigenlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit kwaat bij mei, was het erg ?
Analfabeet dat je er bent.quote:
Vrijdag de 13e ook gewoonquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeem
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.quote:
Ja goed punt wel. En Yoki was natuurlijk naar halfnaakte mannen aan het kijken die elkaar in de armen vielenquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.
Heb een druk weekendje, sorry. Ik zal volgende week de schade proberen in te halen. Mag je weer lekker modden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.
Ik heb vanavond vrij genomen, was gisteravond al de hele avond bezig geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt wel. En Yoki was natuurlijk naar halfnaakte mannen aan het kijken die elkaar in de armen vielen
Het was wel een goed dagje om te modden vandaag, alsof ze alle schreeuwlelijkerds en extremistjes bij elkaar hadden geroepenquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb een druk weekendje, sorry. Ik zal volgende week de schade proberen in te halen. Mag je weer lekker modden.
Ik verwijt je ook niksquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vanavond vrij genomen, was gisteravond al de hele avond bezig geweest.
quote:
Dan kan ik die meteen weer verwijderen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
The Boy (2015) - IMDb
Helemaal zaad, ik geef een 1.
Klinkt ook echt gewoon kut.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
The Boy (2015) - IMDb
Helemaal zaad, ik geef een 1.
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zegquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet, hadden ze een hele zieke film van kunnen maken.
Gaat die film over Fylax?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zeg
Dan klopt het in elk geval nog dat er iets gebeurt. Gelukkig verdoe ik geen tijd aan het kijken van slechte films.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:47 schreef Specularium het volgende:
Je denkt de hele tijd dat er eindelijk iets gaat gebeuren, en dan gebeurt er steeds iets wat heel matig is.
Beetje het leven van Eftelaar.
Jij kijkt alleen maar hele goede films?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan klopt het in elk geval nog dat er iets gebeurt. Gelukkig verdoe ik geen tijd aan het kijken van slechte films.
Dat viel allemaal wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zit je kraan daarom zo, omdat het zo lekker origineel is?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zeg
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je kraan daarom zo, omdat het zo lekker origineel is?
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet benquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
Nee hoor, ik hou wel van je zoals je bent.
#Elfletterigquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet ben
We kunnen ook van je houden ondanks hoe je bentquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet ben
Zag dat van de week ook een keer op CC ja. Is gewoon nóg kutter dan Communityquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Wilfred (TV Series 2011–2014) - IMDb
Dit is ook al niet leuk, dus Johannes en Mani zullen wel de hele box hebben.
Wat ben jij nou weer tof aan het doen?quote:
* Jemoederquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer tof aan het doen?
Laat je collega er even buitenquote:
Louie (TV Series 2010– ) - IMDbquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Wilfred (TV Series 2011–2014) - IMDb
Dit is ook al niet leuk, dus Johannes en Mani zullen wel de hele box hebben.
Nou inderdaad, deze vind ik ook leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Louie (TV Series 2010– ) - IMDb
Is leuk
Ik weet dingen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou inderdaad, deze vind ik ook leuk.
Vind die serie niet zo heel denderend eigenlijk. Zijn shows daarentegen zijn wel topquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Louie (TV Series 2010– ) - IMDb
Is leuk
Het is een verademing sowieso dat het allemaal niet zo "gelikt" is. Een normale man ook, tenminste mijn ervaring.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die serie niet zo heel denderend eigenlijk. Zijn shows daarentegen zijn wel top
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt en gescript met wat stukjes van shows ertussen geplaktquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
Het is een verademing sowieso dat het allemaal niet zo "gelikt" is. Een normale man ook, tenminste mijn ervaring.
Moet jij niet uit een vliegtuig springen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebruik je daar ook sterrenkaarten voor?
Je zit te zeiken, het is 10 keer beter dan al die perfecte strakgetrokken mensen bij andere series bijv.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt en gescript met wat stukjes van shows ertussen geplakt
Net als je moeder.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjesquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:49 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je zit te zeiken, het is 10 keer beter dan al die perfecte strakgetrokken mensen bij andere series bijv.
Eigenwijs dingquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjes
Ja want jij durft nooit iets te zeggen tegen mij natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon de hele tijd.
Blij dat iemand anders er een keer wat van zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |