Ik heb vanavond vrij genomen, was gisteravond al de hele avond bezig geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt wel. En Yoki was natuurlijk naar halfnaakte mannen aan het kijken die elkaar in de armen vielen
Het was wel een goed dagje om te modden vandaag, alsof ze alle schreeuwlelijkerds en extremistjes bij elkaar hadden geroepenquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb een druk weekendje, sorry. Ik zal volgende week de schade proberen in te halen. Mag je weer lekker modden.
Ik verwijt je ook niksquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vanavond vrij genomen, was gisteravond al de hele avond bezig geweest.
quote:
Dan kan ik die meteen weer verwijderen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
The Boy (2015) - IMDb
Helemaal zaad, ik geef een 1.
Klinkt ook echt gewoon kut.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
The Boy (2015) - IMDb
Helemaal zaad, ik geef een 1.
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zegquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet, hadden ze een hele zieke film van kunnen maken.
Gaat die film over Fylax?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zeg
Dan klopt het in elk geval nog dat er iets gebeurt. Gelukkig verdoe ik geen tijd aan het kijken van slechte films.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:47 schreef Specularium het volgende:
Je denkt de hele tijd dat er eindelijk iets gaat gebeuren, en dan gebeurt er steeds iets wat heel matig is.
Beetje het leven van Eftelaar.
Jij kijkt alleen maar hele goede films?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan klopt het in elk geval nog dat er iets gebeurt. Gelukkig verdoe ik geen tijd aan het kijken van slechte films.
Dat viel allemaal wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En Badr Hari heeft Ismael Londt even in elkaar gestompt.
Zit je kraan daarom zo, omdat het zo lekker origineel is?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een psychopathisch kind, nou lekker origineel zeg
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je kraan daarom zo, omdat het zo lekker origineel is?
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet benquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
Nee hoor, ik hou wel van je zoals je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |