Ik denk dat ik daar dan weer een FP-bericht over ga maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb een FP bericht gemaakt, moet je nagaan hoe erg ik me verveel.
Serieus?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeemquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Wat staat er?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeem
Ja best wel eigenlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit kwaat bij mei, was het erg ?
Analfabeet dat je er bent.quote:
Vrijdag de 13e ook gewoonquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig stond je profieltekst nog in het systeem
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.quote:
Ja goed punt wel. En Yoki was natuurlijk naar halfnaakte mannen aan het kijken die elkaar in de armen vielenquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.
Heb een druk weekendje, sorry. Ik zal volgende week de schade proberen in te halen. Mag je weer lekker modden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet om berichtjes te tikken, maar als jij filmpjes gaat kijken, en Elflettering een beetje gaat pingelen op zijn keyboard moet je wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |