#Elfletterigquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet ben
We kunnen ook van je houden ondanks hoe je bentquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zou nogal raar zijn om van me te houden zoals ik niet ben
Zag dat van de week ook een keer op CC ja. Is gewoon nóg kutter dan Communityquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Wilfred (TV Series 2011–2014) - IMDb
Dit is ook al niet leuk, dus Johannes en Mani zullen wel de hele box hebben.
Wat ben jij nou weer tof aan het doen?quote:
* Jemoederquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer tof aan het doen?
Laat je collega er even buitenquote:
Louie (TV Series 2010– ) - IMDbquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Wilfred (TV Series 2011–2014) - IMDb
Dit is ook al niet leuk, dus Johannes en Mani zullen wel de hele box hebben.
Nou inderdaad, deze vind ik ook leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Louie (TV Series 2010– ) - IMDb
Is leuk
Ik weet dingen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou inderdaad, deze vind ik ook leuk.
Vind die serie niet zo heel denderend eigenlijk. Zijn shows daarentegen zijn wel topquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Louie (TV Series 2010– ) - IMDb
Is leuk
Het is een verademing sowieso dat het allemaal niet zo "gelikt" is. Een normale man ook, tenminste mijn ervaring.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die serie niet zo heel denderend eigenlijk. Zijn shows daarentegen zijn wel top
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt en gescript met wat stukjes van shows ertussen geplaktquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:46 schreef Impressme het volgende:
[..]
Het is een verademing sowieso dat het allemaal niet zo "gelikt" is. Een normale man ook, tenminste mijn ervaring.
Moet jij niet uit een vliegtuig springen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebruik je daar ook sterrenkaarten voor?
Je zit te zeiken, het is 10 keer beter dan al die perfecte strakgetrokken mensen bij andere series bijv.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt en gescript met wat stukjes van shows ertussen geplakt
Net als je moeder.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is juist het jammere aan die serie, die is juist wel gelikt
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjesquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:49 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je zit te zeiken, het is 10 keer beter dan al die perfecte strakgetrokken mensen bij andere series bijv.
Eigenwijs dingquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjes
Ja want jij durft nooit iets te zeggen tegen mij natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon de hele tijd.
Blij dat iemand anders er een keer wat van zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |