Ik open helemaal geen topics over allochtonen. Godverdomme! Met je beschuldigingen dit dat alles!quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:00 schreef Unreachable_ het volgende:
Daarom worden wij gehaat: wij slaan jullie de touwtyfus in en dan gaan jullie topics openen over allochtonen.
Zolang het daar bij blijft vind ik het prima, maar veel van je broeders houden het gevecht niet alleen in de ring.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:00 schreef Unreachable_ het volgende:
het echte gevecht wordt gevochten in de RING
Badr is uit de kast gekomen. Denk ik.quote:
Ah dus toch. Hoor het management nog roepen: nee hoor, dat wordt en blijft dagdienst.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:12 schreef Geralt het volgende:
PS: wij gaan 2 ploegen draaien binnenkort
2 ploegen. Met die ene ploeg die er zit nu. Dus zegmaar 2x de helftquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ah dus toch. Hoor het management nog roepen: nee hoor, dat wordt en blijft dagdienst.
Een collega van mij. Sorry voor de offtopicquote:
vind het altijd wel mooi om te lezen als nattermann en jij elkaar tegenkomen in een topic, had het meer over de opquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een collega van mij. Sorry voor de offtopic
Ow lol, nou kennelijk heeft Badr Londt verkracht. Of die aangifte gaat doen weet ik niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het altijd wel mooi om te lezen als nattermann en jij elkaar tegenkomen in een topic, had het meer over de op
Nee die ligt voorlopig in het ziekenhuis. Beroeps-procedure...wellicht geven ze hem de kans om de aangifte alsnog te doen als ie is bijgekomen van de tikken,.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow lol, nou kennelijk heeft Badr Londt verkracht. Of die aangifte gaat doen weet ik niet.
Hij is een prof bokser. Het zou hem verdomme netjes staan als ie gewoon doet waarvoor hij betaald krijg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:37 schreef Unreachable_ het volgende:
Badr Hari slaat nederlanders surinamers en Turken naar de galemiezen.....kusje
whahaha Durven jullie die RING betreden ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:00 schreef Unreachable_ het volgende:
Als voorspelt....
Open die topics maar....het echte gevecht wordt gevochten in de RING
quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:00 schreef Unreachable_ het volgende:
Als voorspelt....
Daarom worden wij gehaat: wij slaan jullie de touwtyfus in en dan gaan jullie topics openen over allochtonen. Gokhan saki was er ook bij om Badr te steunen .. Respect voor die Turkse broeder!!!!!!!!!
Open die topics maar....het echte gevecht wordt gevochten in de RING
KUS Marokkaan
Betaald is correct abn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:40 schreef Geralt het volgende:
Ik vraag me trouwens ineens af of ik betaalt ipv betaald had moeten schrijven.
Jij bent niet bepaald onschuldig....Maar even on-topic. Badr heeft gewint.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:59 schreef 9h05t het volgende:
[..]
whahaha Durven jullie die RING betreden ?
ik dacht dat jullie enkel op onschuldige burgers durven schieten
Da zei de ex vrouw van Gullit ook....Let op je vrouwtje ( mits ze aantrekkelijk genoeg is om te naaien maar dat betwijfel ik)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |