Nee, iets met ondernemen. Zal wel voor bedrijfsbezoeken zij ofzo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, misschien een spreekbeurt voor Economie of M&O.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, iets met ondernemen. Zal wel voor bedrijfsbezoeken zij ofzo.
Was altijd wel schattig, van die jongetjes in pakken die op de groei zijn gekocht.
Een trui is ook warmquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die foto's heb ik al eerder voorbij zien komen in US.
Voorheen droeg ik ook weleens een pak naar mijn studie. In de winter lekker warm.
Niet genoeg genachtsport de laatste tijd?quote:
Jawel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet genoeg genachtsport de laatste tijd?
Nou het is heel wisselend wat iedereen draagt, maar ik denk meer gewoonte.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat je je er beter in voelde of omdat iedereen dat draagt?
Beïnvloedt misschien wel hoe mensen met je omgaan? Meer geïntimideerd?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het is heel wisselend wat iedereen draagt, maar ik denk meer gewoonte.
Heb niet het idee dat ik me er beter in voel, mijn kennis wordt niet minder in een spijkerbroek.
Misschien, ik zit ook veel tegenover pakken. Maar volgens mij intimideer ik nog niet al ga ik in een latexpakje met een zweepje, dus of dat het is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beïnvloedt misschien wel hoe mensen met je omgaan? Meer geïntimideerd?
Wie ben jij?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:40 schreef d4v1d het volgende:
HOI SCHATJES.
Ik ben ook weer helemaal terug hoor
Het proberen waard, lijkt me.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien, ik zit ook veel tegenover pakken. Maar volgens mij intimideer ik nog niet al ga ik in een latexpakje met een zweepje, dus of dat het is.
Ik zit anders aan de thee. Is inmiddels koud maar ben te lui om naar de keuken te lopen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat het deze ochtend Koffietijd is in dit topic, gezellig hoor!
gezelligheid? Ga jij eens snel weg hier. Beetje proberen sfeer te makenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat het deze ochtend Koffietijd is in dit topic, gezellig hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |