Wel, maar straks denken mensen dat ik in herhaling val.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want jij durft nooit iets te zeggen tegen mij natuurlijk.
Je bent een zeurpiet. En wat kan jou bekoren dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjes
Zoals ik al zei, die shows van Louis zijn goed, snap de toegevoegde waarden van die tussenstukjes gewoon niet zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:52 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je bent een zeurpiet. En wat kan jou bekoren dan?
Echt heh, sommige mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon de hele tijd.
Blij dat iemand anders er een keer wat van zegt.
Ik snap jouw tussenstukjes ook niet altijd, maar voila ze zijn er.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die shows van Louis zijn goed, snap de toegevoegde waarden van die tussenstukjes gewoon niet zo.
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheelquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik snap jouw tussenstukjes ook niet altijd, maar voila ze zijn er.
Meer een playmobil poppetje, dat je zo dat kapsel eraf kan halen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheel
Wat zit je nou te haten op mijn kapsel joh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer een playmobil poppetje, dat je zo dat kapsel eraf kan halen.
Vertel...............kan zijn dat ik in slaap val.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheel
Is ie een turkquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LTKVD is soms best lief hoor, maar hij blijft gewoon een beetje onze excuusturk.
Is het dat harige?quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:00 schreef Impressme het volgende:
[..]
Is ie een turkDaar heb ik een beetje een zwak voor
Anders ik wel, het is al weer laat zatquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:59 schreef Impressme het volgende:
[..]
Vertel...............kan zijn dat ik in slaap val.
Nee, het is het mannelijke, het vechten waar je voor staat. Al ben ik het er niet mee eens soms. De hartstocht zeg maar.quote:
Trustequote:Op zondag 23 augustus 2015 03:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders ik wel, het is al weer laat zat
Dus jij bent gewoon een kloon van Triggerstengel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee, het is het mannelijke, het vechten waar je voor staat. Al ben ik het er niet mee eens soms. De hartstocht zeg maar.
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 03:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon een kloon van Triggerstengel?
Mooi jasje tochquote:
Hoe is het met je, Fylax, al een liefje?quote:
Neequote:Op zondag 23 augustus 2015 03:18 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hoe is het met je, Fylax, al een liefje?
Nee. Het is maar één klas.quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dragen ze dat allemaal?
Anders krijg jij in de pauze brood tegen je hoofd waarschijnlijk.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dragen ze dat allemaal?
Anders krijg jij in de pauze brood tegen je hoofd waarschijnlijk.
Echt he.quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:30 schreef GGMM het volgende:
Kijk ze jaloers zijn op het zeer stijlvolle jasje van Fylax.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt he.
Ik heb ook nog een bijpassende pantalon
Supertoll Fylax. Voor welke gelegenheid is dit?quote:
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Supertoll Fylax. Voor welke gelegenheid is dit?
Dat zegt ie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Supertoll Fylax. Voor welke gelegenheid is dit?
Ja ok, maar hoezo school.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zegt ie.
Voor school.
Goedemorgen.
Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.
Later in de deeltijd wel, maar dan werkte je er ook bij.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bij ons op school ook niet.
Hoogstens een colbert met jeans of zo.
En zelfs dat kwam bijna niet voor.
Zeg maar een soort freelancer in de juridische wereld.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een paar jaar geleden gezien.Die ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
FB / Abonnementenactie? #5quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las ergens iets over een abonnementenactie. Waar kan ik daar meer over terugvinden?
Thnx! Ik zocht die link die Fokker daar postte.quote:
Zou niet durven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeg maar een soort freelancer in de juridische wereld.
Momenteel zit ik bij een gemeente.
Maar vraag mij niks over rechten.
Ik was ruim 10 jr accountant, nu controller.quote:
Ah, ook een mooie functie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was ruim 10 jr accountant, nu controller.
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb jaren het pakkenberoep bij uitstek gehad, maar op school droeg nooit iemand een pak.
Later in de deeltijd wel, maar dan werkte je er ook bij.
Ja, heel leuk.quote:
Hij schreef ergens voor een specifiek vak.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd voor welke gelegenheid Fylaxje dit pak heeft aangeschaft.
Oh, misschien een spreekbeurt voor Economie of M&O.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, heel leuk.
[..]
Hij schreef ergens voor een specifiek vak.
Ik vond het vroeger altijd enorm overdreven als mensen pakken gingen dragen als het niet hoeft, maar ik heb bij mijn nieuwe baan 2 wkn casual kleding gedragen en toen kwamen alle mantelpakjes weer uit de kast.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?
Op mijn studie was er trouwens een gast die elke dag in pak kwam. Eén gast.
Omdat je je er beter in voelde of omdat iedereen dat draagt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd enorm overdreven als mensen pakken gingen dragen als het niet hoeft, maar ik heb bij mijn nieuwe baan 2 wkn casual kleding gedragen en toen kwamen alle mantelpakjes weer uit de kast.
Die foto's heb ik al eerder voorbij zien komen in US.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon voor een ceremonie? Diplomauitreiking ofzo?
Op mijn studie was er trouwens een gast die elke dag in pak kwam. Eén gast.
Nee, iets met ondernemen. Zal wel voor bedrijfsbezoeken zij ofzo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, misschien een spreekbeurt voor Economie of M&O.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, iets met ondernemen. Zal wel voor bedrijfsbezoeken zij ofzo.
Was altijd wel schattig, van die jongetjes in pakken die op de groei zijn gekocht.
Een trui is ook warmquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die foto's heb ik al eerder voorbij zien komen in US.
Voorheen droeg ik ook weleens een pak naar mijn studie. In de winter lekker warm.
Niet genoeg genachtsport de laatste tijd?quote:
Jawel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet genoeg genachtsport de laatste tijd?
Nou het is heel wisselend wat iedereen draagt, maar ik denk meer gewoonte.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat je je er beter in voelde of omdat iedereen dat draagt?
Beïnvloedt misschien wel hoe mensen met je omgaan? Meer geïntimideerd?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het is heel wisselend wat iedereen draagt, maar ik denk meer gewoonte.
Heb niet het idee dat ik me er beter in voel, mijn kennis wordt niet minder in een spijkerbroek.
Misschien, ik zit ook veel tegenover pakken. Maar volgens mij intimideer ik nog niet al ga ik in een latexpakje met een zweepje, dus of dat het is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beïnvloedt misschien wel hoe mensen met je omgaan? Meer geïntimideerd?
Wie ben jij?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:40 schreef d4v1d het volgende:
HOI SCHATJES.
Ik ben ook weer helemaal terug hoor
Het proberen waard, lijkt me.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien, ik zit ook veel tegenover pakken. Maar volgens mij intimideer ik nog niet al ga ik in een latexpakje met een zweepje, dus of dat het is.
Ik zit anders aan de thee. Is inmiddels koud maar ben te lui om naar de keuken te lopen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat het deze ochtend Koffietijd is in dit topic, gezellig hoor!
gezelligheid? Ga jij eens snel weg hier. Beetje proberen sfeer te makenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat het deze ochtend Koffietijd is in dit topic, gezellig hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |