Wel, maar straks denken mensen dat ik in herhaling val.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want jij durft nooit iets te zeggen tegen mij natuurlijk.
Je bent een zeurpiet. En wat kan jou bekoren dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie gewoon liever een hele show dan zo'n opgeknipte versie met nikszeggende tussenstukjes
Zoals ik al zei, die shows van Louis zijn goed, snap de toegevoegde waarden van die tussenstukjes gewoon niet zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:52 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je bent een zeurpiet. En wat kan jou bekoren dan?
Echt heh, sommige mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon de hele tijd.
Blij dat iemand anders er een keer wat van zegt.
Ik snap jouw tussenstukjes ook niet altijd, maar voila ze zijn er.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die shows van Louis zijn goed, snap de toegevoegde waarden van die tussenstukjes gewoon niet zo.
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheelquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik snap jouw tussenstukjes ook niet altijd, maar voila ze zijn er.
Meer een playmobil poppetje, dat je zo dat kapsel eraf kan halen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheel
Wat zit je nou te haten op mijn kapsel joh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer een playmobil poppetje, dat je zo dat kapsel eraf kan halen.
Vertel...............kan zijn dat ik in slaap val.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit tussenstukjes, onsamenhangend geheel
Is ie een turkquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LTKVD is soms best lief hoor, maar hij blijft gewoon een beetje onze excuusturk.
Is het dat harige?quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:00 schreef Impressme het volgende:
[..]
Is ie een turkDaar heb ik een beetje een zwak voor
Anders ik wel, het is al weer laat zatquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:59 schreef Impressme het volgende:
[..]
Vertel...............kan zijn dat ik in slaap val.
Nee, het is het mannelijke, het vechten waar je voor staat. Al ben ik het er niet mee eens soms. De hartstocht zeg maar.quote:
Trustequote:Op zondag 23 augustus 2015 03:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders ik wel, het is al weer laat zat
Dus jij bent gewoon een kloon van Triggerstengel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee, het is het mannelijke, het vechten waar je voor staat. Al ben ik het er niet mee eens soms. De hartstocht zeg maar.
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 03:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon een kloon van Triggerstengel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |