Eens even zoeken naar 't Isketch topic dan..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan moeten er wel meer meedoen. en niet vannacht om 3 uur.
Alleen die reacties er opquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Maar leuke foto in US moemoe, zou bijna verliefd op je worden.
Ja, daarom kijk ik daar ook nooitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen die reacties er op_____________________________!
Nee ik ook, maar allejezus, gaat het er daar altijd zo aan toe?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, daarom kijk ik daar ook nooit
Hoezo bijna?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Maar leuke foto in US moemoe, zou bijna verliefd op je worden.
Ja, ook altijd dezelfde mensen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook, maar allejezus, gaat het er daar altijd zo aan toe?
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik nog op jou verliefd benquote:
Zit iedereen daar nog steeds altijd te kwijlen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moemoe is de mooiere en jongere versie van mij, ik zou er wat aan doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Omdat ik nog op jou verliefd ben![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het sneu, triest of gewoon hilarisch kansloos vindquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit iedereen daar nog steeds altijd te kwijlen?
quote:Daar zou ik wel een naan mee willen eten
quote:Ik dacht meer aan samen een stukje zeilen en dan "per ongeluk" op een onbewoond eiland stranden.
quote:Zou wel de chutney uit m'n phulauri d'r op schieten idd.
Ik zou gaan voor bijzonder hilarisch kansloos dan.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het sneu, triest of gewoon hilarisch kansloos vind
Jij bent wel echt de laatste persoon op aarde die hier over mag emogiffen.quote:
Dat is wederzijds, dat is anders.quote:
Alleen jammer dat zij dat nog niet weet.quote:
Ik ga wat slaap inhalenquote:
Moest lachenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zij dat nog niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |