SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ok maar jij speelde zeker met poppen enzo.quote:
Ja barbies maar ook veel lego. En had ook zo'n stuk zeil met wegen er op voor mijn auto's :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ok maar jij speelde zeker met poppen enzo.
Zo eenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja barbies maar ook veel lego. En had ook zo'n stuk zeil met wegen er op voor mijn auto's :p
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen om vrouwen te leren hoe ze moeten inparkeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja barbies maar ook veel lego. En had ook zo'n stuk zeil met wegen er op voor mijn auto's :p
Kan het nog steeds niet hoor :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen om vrouwen te leren hoe ze moeten inparkeren.
Ik kan prima inparkeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen om vrouwen te leren hoe ze moeten inparkeren.
Dat soort dingen heb ik nooit gehad. Die laatste is wel vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook.
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Die Venom helikopter heb ik nooit gehad
Die onderste had ik ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook.
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Die Venom helikopter heb ik nooit gehad
Ik had ook van die straten van lego, die waren leuker eigenlijkquote:
Van lego? Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook van die straten van lego, die waren leuker eigenlijk
Nee, dat waren gewoon van die platen, was in het midden dan een straat en aan de zijkant kon je dat huisjes bouwenquote:
Oeh vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat waren gewoon van die platen, was in het midden dan een straat en aan de zijkant kon je dat huisjes bouwen
Dat had ik ook, en fucking veel Lego.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat waren gewoon van die platen, was in het midden dan een straat en aan de zijkant kon je dat huisjes bouwen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oke dat is wel echt vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke dingen, alleen bij mij was het midden grijs en de zijkanten groen:
[ afbeelding ]
Snesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
En had natuurlijk NintendoEerst de Snes en toen de 64. Mijn favoriete spel was die van Yoshi op de 64
En Mario Kart speelde ik altijd met mijn vader :p
Yep, oldskoolquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke dingen, alleen bij mij was het midden grijs en de zijkanten groen:
[ afbeelding ]
Was leuk hoor diequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snes.
8-bit voor de echte bazen.
Nee, maar dat hoeft ook niet zo te horen.quote:
Yoshi is sowieso baasquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
En had natuurlijk NintendoEerst de Snes en toen de 64. Mijn favoriete spel was die van Yoshi op de 64
Ik nam altijd Toad of Peachesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoshi is sowieso baasWas ook altijd de beste om te kiezen in Mario Kart
Toad is een teringlulquote:
Ja vervelend opdondertje dat het was, met zijn stomme grijns altijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee man. Lekker wendbaar overal doorheen
Ah, je hebt liever een singer-songwriter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:43 schreef Specularium het volgende:
Nee, maar dat hoeft ook niet zo te horen.
Mario party op de Gamecubequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee omdat die altijd won een een beetje met zijn arrogante blije hoofd moest laten zien dat hij de beste wasquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom nou weer, zeker omdat het een paddestoel is heh? Racist!
Een soort Schumiquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat die altijd won een een beetje met zijn arrogante blije hoofd moest laten zien dat hij de beste was
Als je de beste bent, mag dat prima.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat die altijd won een een beetje met zijn arrogante blije hoofd moest laten zien dat hij de beste was
Een soort Schumi als in dat ik Toad wel een coma zou toewensen, misselijk mannetjequote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort Schumi als in dat ik Toad wel een coma zou toewensen, misselijk mannetje
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort Schumi als in dat ik Toad wel een coma zou toewensen, misselijk mannetje
Kijk dat passief agressieve hoofd, die zou je toch van de koelkast naar het fornuis willen timmeren.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]Wow, het zit wel diep zie ik.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dat passief agressieve hoofd, die zou je toch van de koelkast naar het fornuis willen timmeren.
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]Wow, het zit wel diep zie ik.
Precies dit jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Toad is deze smilie > [ afbeelding ].
Was het niet leuk buiten?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ben er allemaal helemaal levensmoe van
Awww Timmeh,quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef timmmmm het volgende:
Ja zo vallen die gejatte auto's uit het VK minder op natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, van RHD naar "vakkundig" LHD.
Ik heb geen idee wat dit is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, van RHD naar "vakkundig" LHD.
Right Hand Drive en Left Hand Drive. Kijk nog eens naar die foto en kijk eens waar dat stuur zit en waar de snelheidsmeter e.d. zitquote:
Dat heb ik ook als ik de posts van Elfletterig lees.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef timmmmm het volgende:
Gefixt voor je jongste weblogger ooitquote:
Ik miste LTKDV gewoon.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen LTKDV.
Ok ik snap er nog steeds niks van. Sorry.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Right Hand Drive en Left Hand Drive. Kijk nog eens naar die foto en kijk eens waar dat stuur zit en waar de snelheidsmeter e.d. zit
Het is dat ik de dartpijltjes van Gary Gary heb, anders was dit een instant buy natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit nog wat voor jou?
[ afbeelding ]
quote:
Je ziet ook echt kleurverschilquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]ja wij hebben dat af en toe nodig
ja ik heb het ook hoor, maar meestal gaat iedereen lachen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je ziet ook echt kleurverschil.
Ik zou er bijna van gaan zonnebanken in de winter. Staat veel beter.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik de posts van Elfletterig lees.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:51 schreef moemoe het volgende:
Fokker hier, Fokker daar, Fokker overal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2015 17:34:25 ]
Waarom?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fokker, begin mij zorgen te maken om jou
Dat moet echt in een spoiler.quote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik zwart ben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat je het nog enger maakt.
Brrrr.... ze krijgt hierdoor een soort 3D-effect. En daardoor ziet ze er nog enger uit dan op het normale plaatje.quote:
Als het een mens is.... Misschien is het wel een buitenaards iets...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brrrr.... ze krijgt hierdoor een soort 3D-effect. En daardoor ziet ze er nog enger uit dan op het normale plaatje.
Overigens is nooit echt precies duidelijk geworden wie dit mens is.
Niet, toevallig ken ik iemand die een kennis heeft met een zwarte als beste vriend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik zwart ben.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet, toevallig ken ik iemand die een kennis heeft met een zwarte als beste vriend.
Oh, ja nee dan is het goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet, toevallig ken ik iemand die een kennis heeft met een zwarte als beste vriend.
Het is inderdaad wel heel bijzonder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fokker, begin mij zorgen te maken om jou
Dat dacht ik dus ook.quote:
btw, hoe maak je die gifjes van laatst, toen je bijv topic report plaatste.quote:
Nee, ik ben bijzonder, dat is gewoon iets compleet anders.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel bijzonder.
Je bent zelf bijzonderquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel bijzonder.
Gyazoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
[..]
btw, hoe maak je die gifjes van laatst, toen je bijv topic report plaatste.
[..]
Nee, ik ben bijzonder, dat is gewoon iets compleet anders.
Ik heb laatst ergens een keer een topic gezien met wat er is terechtgekomen van al die bekende figuren uit memes op internet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het een mens is.... Misschien is het wel een buitenaards iets...
Heb je geen zusje?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik een nicht was had ik je flink oraal bevredigd nu.
Die is nog best aardig opgedroogdquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens een keer een topic gezien met wat er is terechtgekomen van al die bekende figuren uit memes op internet.
[ afbeelding ]
Dat had ik met Star Wars.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag gisteren een film waarin mensen werden aangevallen en opgegeten door wolven. Hoe realistisch is dat nou
Ik met Schindler's Listquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag gisteren een film waarin mensen werden aangevallen en opgegeten door wolven. Hoe realistisch is dat nou
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik met Schindler's ListDat huis van Amon Göth stond helemaal niet zo dicht bij het kamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je, als je eenmaal 1 feitelijke onjuistheid hebt....quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat huis van Amon Göth stond helemaal niet zo dicht bij het kamp.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik met Schindler's ListHelaas heb ik je toch moeten rapporteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurde ook vaak in die periode die jij nu ontkent.
Zeker omdat ik een grote neus hebquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas heb ik je toch moeten rapporteren.
Dat gebeurde ook vaak in die periode die jij nu ontkent.
Nee, omdat Mani en ik geen vogelfilmpje hebben gekregenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker omdat ik een grote neus heb.
ohquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat Mani en ik geen vogelfilmpje hebben gekregen
Je ziet echt serieus niets bijzonders op die foto?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik snap er nog steeds niks van. Sorry.
Nee, ik zie alleen de binnenkant van een auto.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je ziet echt serieus niets bijzonders op die foto?
Ohja verdomme, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat Mani en ik geen vogelfilmpje hebben gekregen
Wow, fascinerend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen de binnenkant van een auto.
Hij is aan uploaden...binnen een kwartier in jullie dm.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft onze hele vakantie beheerst
Daarom zijn het ook films.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Op wat voor dieren jagen wolven? Knaagdieren enzo?quote:
Doen zij ook niet in groepen wat grotere dieren aanvallen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op wat voor dieren jagen wolven? Knaagdieren enzo?
Kan, of een haasje, of een schaap. Maar meestal wat groter wild, zoals een hert of een zwijn en dat doen ze dan inderdaad in een roedel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op wat voor dieren jagen wolven? Knaagdieren enzo?
Nee ik snap er oprecht niks van.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt bijzonder dat je het gewoon niet ziet. Of zit je gewoon te trollen?
Oja, okee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan, of een haasje, of een schaap. Maar meestal wat groter wild, zoals een hert of een zwijn en dat doen ze dan inderdaad in een roedel.
Kijk eens waar de meters zitten.quote:
Over het algemeen niet. Ligt aan het voedselaanbod en aan de wolf/wolven zelf, normaal gezien zijn wolven bang voor mensen en komen ze niet in de buurt. Ze zullen zo'n skigebied dan ook vermijden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, okee.
En als een mens uit een skilift en zijn benen breekt, zouden ze hem aanvallen?
Oohhh dat. Ja dan moet je altijd met een bijrijder gaan rijden.quote:
Wel goed om carpoolen te stimuleren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oohhh dat. Ja dan moet je altijd met een bijrijder gaan rijden.
Zou je wel willen he?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, okee.
Okee, ik dacht misschien als hij niet kan lopen dat ze er dan wel van zouden profiteren. Maar wolven zijn natuurlijk wel halve hondenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Over het algemeen niet. Ligt aan het voedselaanbod en aan de wolf/wolven zelf, normaal gezien zijn wolven bang voor mensen en komen ze niet in de buurt. Ze zullen zo'n skigebied dan ook vermijden.
Nou dat was dus in die film. /spoilerquote:
Het kan wel, maar die kans is echt bijzonder klein.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ik dacht misschien als hij niet kan lopen dat ze er dan wel van zouden profiteren. Maar wolven zijn natuurlijk wel halve honden
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:53 schreef arjan1112 het volgende:
Hallo Yoki. Hoe gaat het nu ? Drink je geen alcohol meer ?
Arie Jan!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:53 schreef arjan1112 het volgende:
Hallo Yoki. Hoe gaat het nu ? Drink je geen alcohol meer ?
Ik zou net die ene zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het kan wel, maar die kans is echt bijzonder klein.
Best wel ok; nog steeds bipolair.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Arie Jan!!Het gaat prima, en geen alcohol inderdaad. Hoe gaat het met jou?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou net die ene zijn natuurlijk.
Dat ze denken, nou we hebben net een hert, een wildzwijn èn een koe op, maar een kleine oriëntaalse snack bij de tv kan er wel bij.quote:
Volgens mij heb ik die een paar jaar geleden gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, okee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ach, er zijn ergere dingen. Ik zeg ook gewoon dat het prima gaat maar stiekem zit ik ook beroerd in mijn vel hoor. Komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Best wel ok; nog steeds bipolair.
Ik niet, anders lijkt het nog alsof ik een leven heb.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:04 schreef Fokker89 het volgende:
Zo jongens, wie gaat er nog wat leuks doen vanavond?
Wolven die TV kijken, dat kan toch helemaal niet joh gekkie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ze denken, nou we hebben net een hert, een wildzwijn èn een koe op, maar een kleine oriëntaalse snack bij de tv kan er wel bij.
Ik sluit niets meer uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wolven die TV kijken, dat kan toch helemaal niet joh gekkie.
Een link die niet werkt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:06 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is deze http://adk2ads.tictacti.c(...)0266725mb08656699342![]()
Hahahaha, moet je maar een abo nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Steeds als uk op fok ben wordt ik doorgestuurd.![]()
!!!!
Heb je weer verkeerd geklikt op omakutje.nl?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
!!!!
Kutzoou.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hahahaha, moet je maar een abo nemen.
http://malwaretips.com/blogs/adk2ads-tictacti-com-removal/quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
!!!!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://malwaretips.com/blogs/adk2ads-tictacti-com-removal/
Ja dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je weer verkeerd geklikt op omakutje.nl?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
omakutje.nl bestaat ook nog, en is eigenlijk best een nette site.
[ afbeelding ]
Ja en dan kom je erachter dat het 1 van die tig sites is waar wildgirls.nl achter zit. Vraag mij af hoeveel van die profielen echt zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja wat? moet toch even uitgecheckt worden.
Geen idee, ben nu in contact met een leuke oma, die wil vanavond nog langs komen, alleen ze heeft maar een klein aowtje, dus moet nu eerst even 200 euro overmaken zodat ze hier heen kan reizen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja en dan kom je erachter dat het 1 van die tig sites is waar wildgirls.nl achter zit. Vraag mij af hoeveel van die profielen echt zijn.
LTKDV lijkt me wel iemand die dit doet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, ben nu in contact met een leuke oma, die wil vanavond nog langs komen, alleen ze heeft maar een klein aowtje, dus moet nu eerst even 200 euro overmaken zodat ze hier heen kan reizen.
Geef hem geen ongelijk, staan best leuke omatjes op die site.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV lijkt me wel iemand die dit doet.
Ik ben niet zo kieskeurig, heb gister nog met een leuke 14-jarige meid gebeld.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
AH Fokker gaat tegenwoordig voor de GILF?
Als er maar een polsslag is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig, heb gister nog met een leuke 14-jarige meid gebeld.
Is dat niet gewoon Fielaks?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://109.200.207.53:219(...)5-08-21_22h43m11.wav
Ik snap wel dat je je kan vergissen en denkt dat het een 14-jarig meisje is.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je je kan vergissen en denkt dat het een 14-jarig meisje is.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb alles gehoord vriend! We hebben het allemaal op band staan, die vuige gesprekken van jou. Wat ben je allemaal aan het doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh ik heb weer van alles gemist gisterenquote:
Goenavundquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alles gehoord vriend! We hebben het allemaal op band staan, die vuige gesprekken van jou. Wat ben je allemaal aan het doen?
[ afbeelding ]
HAHAAHA.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwah, was niet zo druk allemaal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik heb weer van alles gemist gisteren
*59quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgend seizoen in Boer zoekt Vrouw; Simon89
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgend seizoen in Boer zoekt Vrouw; Simon89
Echt hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef YokiKater het volgende:
Wat zijn dat voor kutsmiley's joh.
😜😁quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef YokiKater het volgende:
Wat zijn dat voor kutsmiley's joh.
Nee niet echt, ik val wel op iets oudere vrouwen, maar dan max. 5 jaar ouder dan ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV lijkt me wel iemand die dit doet.
Jawel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Kauai het volgende:
Kan je die zien op de laptop, nee toch?
Ik gelukkig niet, niks gaat boven de eckte smileysquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Kauai het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Kauai het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op de laptop zie ik ze niet hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij zit zeker mobiel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Jullie hebben gewoon allemaal een kutcomputer.
Agar.ioquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vertel eens iets leuks dan.
inb4 'iets leuks'
Is toch een soort webversie van een spel van een jaar of 10 geleden? Daar begon je als een eencellige en groeide je steeds verder tot grotere vis. Geen idee meer hoe het heet eigenlijkquote:
Geen idee, het is best wel verslavendquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch een soort webversie van een spel van een jaar of 10 geleden? Daar begon je als een eencellige en groeide je steeds verder tot grotere vis. Geen idee meer hoe het heet eigenlijk
Ik zit te wachten tot Bakker Hari gaat vechten, dacht dat het om 21:00 zou beginnen maar dat gevecht zal wel als laatste zijn of zo.quote:
Ja heb er ook eens een avond aan verspeeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, het is best wel verslavend
Ik overweeg om zo gewoon te gaan slapen, zit alleen maar te gapen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot Bakker Hari gaat vechten, dacht dat het om 21:00 zou beginnen maar dat gevecht zal wel als laatste zijn of zo.
Dan moet je dat zo gewoon doen, anders wordt je weer naast je laptop wakkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik overweeg om zo gewoon te gaan slapen, zit alleen maar te gapen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan moet je dat zo gewoon doen, anders wordt je weer naast je laptop wakker
Niet zo nukkig eh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan moeten er wel meer meedoen. en niet vannacht om 3 uur.
Ja ze lijkt helemaal niet op haar UI.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
Moemoe ik vind het leuk dat ik nu een beeld van je heb door je foto.
Fijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
Moemoe ik vind het leuk dat ik nu een beeld van je heb door je foto.
Knappe vrouw ben je.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik lijk wel sprekend op mijn UI trouwens.
Ik kwam een beetjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fijn.
Ik had overigens ook een foto in mijn fotoboek.
Was minder duidelijk vond ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fijn.
Ik had overigens ook een foto in mijn fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |