SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ok maar jij speelde zeker met poppen enzo.quote:
Ja barbies maar ook veel lego. En had ook zo'n stuk zeil met wegen er op voor mijn auto's :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ok maar jij speelde zeker met poppen enzo.
Zo eenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja barbies maar ook veel lego. En had ook zo'n stuk zeil met wegen er op voor mijn auto's :p
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen om vrouwen te leren hoe ze moeten inparkeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja barbies maar ook veel lego. En had ook zo'n stuk zeil met wegen er op voor mijn auto's :p
Kan het nog steeds niet hoor :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen om vrouwen te leren hoe ze moeten inparkeren.
Ik kan prima inparkeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen om vrouwen te leren hoe ze moeten inparkeren.
Dat soort dingen heb ik nooit gehad. Die laatste is wel vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook.
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Die Venom helikopter heb ik nooit gehad
Die onderste had ik ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook.
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Die Venom helikopter heb ik nooit gehad
Ik had ook van die straten van lego, die waren leuker eigenlijkquote:
Van lego? Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook van die straten van lego, die waren leuker eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |