Als je de beste bent, mag dat prima.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat die altijd won een een beetje met zijn arrogante blije hoofd moest laten zien dat hij de beste was
Een soort Schumi als in dat ik Toad wel een coma zou toewensen, misselijk mannetjequote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort Schumi als in dat ik Toad wel een coma zou toewensen, misselijk mannetje
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort Schumi als in dat ik Toad wel een coma zou toewensen, misselijk mannetje
Kijk dat passief agressieve hoofd, die zou je toch van de koelkast naar het fornuis willen timmeren.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]Wow, het zit wel diep zie ik.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dat passief agressieve hoofd, die zou je toch van de koelkast naar het fornuis willen timmeren.
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]Wow, het zit wel diep zie ik.
Precies dit jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Toad is deze smilie > [ afbeelding ].
Was het niet leuk buiten?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ben er allemaal helemaal levensmoe van
Awww Timmeh,quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ben er allemaal helemaal levensmoe van
Ja zo vallen die gejatte auto's uit het VK minder op natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, van RHD naar "vakkundig" LHD.
Ik heb geen idee wat dit is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, van RHD naar "vakkundig" LHD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |