Brrrr.... ze krijgt hierdoor een soort 3D-effect. En daardoor ziet ze er nog enger uit dan op het normale plaatje.quote:
Als het een mens is.... Misschien is het wel een buitenaards iets...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brrrr.... ze krijgt hierdoor een soort 3D-effect. En daardoor ziet ze er nog enger uit dan op het normale plaatje.
Overigens is nooit echt precies duidelijk geworden wie dit mens is.
Niet, toevallig ken ik iemand die een kennis heeft met een zwarte als beste vriend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik zwart ben.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet, toevallig ken ik iemand die een kennis heeft met een zwarte als beste vriend.
Oh, ja nee dan is het goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet, toevallig ken ik iemand die een kennis heeft met een zwarte als beste vriend.
Het is inderdaad wel heel bijzonder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fokker, begin mij zorgen te maken om jou
Dat dacht ik dus ook.quote:
btw, hoe maak je die gifjes van laatst, toen je bijv topic report plaatste.quote:
Nee, ik ben bijzonder, dat is gewoon iets compleet anders.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel bijzonder.
Je bent zelf bijzonderquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel bijzonder.
Gyazoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
[..]
btw, hoe maak je die gifjes van laatst, toen je bijv topic report plaatste.
[..]
Nee, ik ben bijzonder, dat is gewoon iets compleet anders.
Ik heb laatst ergens een keer een topic gezien met wat er is terechtgekomen van al die bekende figuren uit memes op internet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het een mens is.... Misschien is het wel een buitenaards iets...
Heb je geen zusje?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik een nicht was had ik je flink oraal bevredigd nu.
Die is nog best aardig opgedroogdquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens een keer een topic gezien met wat er is terechtgekomen van al die bekende figuren uit memes op internet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |