Geen idee, het is best wel verslavendquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch een soort webversie van een spel van een jaar of 10 geleden? Daar begon je als een eencellige en groeide je steeds verder tot grotere vis. Geen idee meer hoe het heet eigenlijk
Ik zit te wachten tot Bakker Hari gaat vechten, dacht dat het om 21:00 zou beginnen maar dat gevecht zal wel als laatste zijn of zo.quote:
Ja heb er ook eens een avond aan verspeeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, het is best wel verslavend
Ik overweeg om zo gewoon te gaan slapen, zit alleen maar te gapen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot Bakker Hari gaat vechten, dacht dat het om 21:00 zou beginnen maar dat gevecht zal wel als laatste zijn of zo.
Dan moet je dat zo gewoon doen, anders wordt je weer naast je laptop wakkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik overweeg om zo gewoon te gaan slapen, zit alleen maar te gapen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan moet je dat zo gewoon doen, anders wordt je weer naast je laptop wakker
Niet zo nukkig eh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan moeten er wel meer meedoen. en niet vannacht om 3 uur.
Ja ze lijkt helemaal niet op haar UI.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
Moemoe ik vind het leuk dat ik nu een beeld van je heb door je foto.
Fijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
Moemoe ik vind het leuk dat ik nu een beeld van je heb door je foto.
Knappe vrouw ben je.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik lijk wel sprekend op mijn UI trouwens.
Ik kwam een beetjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fijn.
Ik had overigens ook een foto in mijn fotoboek.
Was minder duidelijk vond ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fijn.
Ik had overigens ook een foto in mijn fotoboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |