1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo
[ Bericht 0% gewijzigd door SiebeJ op 11-08-2015 13:28:07 ]![]()
Daar gaan we weer![]()
Zodra ik FM15 heb ben ik ook beschikbaar om te simmen
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb ook even een gratis forum aangemaakt voor de spelerupdates. Het is wel z'n verschrikkelijk ouderwets phpbb forum![]()
![]()
Boeien, als het maar werktquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:19 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb ook even een gratis forum aangemaakt voor de spelerupdates. Het is wel z'n verschrikkelijk ouderwets phpbb forum
Ja, gaat uiteraard wel van de 100 punten afquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:21 schreef Keselo het volgende:
Mogen er punten in Determination gekozen worden?![]()
Net als vroegah.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:19 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb ook even een gratis forum aangemaakt voor de spelerupdates. Het is wel z'n verschrikkelijk ouderwets phpbb forum![]()
![]()
![]()
Er zitten ook een stuk of 50 templates tussen, maar ik ga echt minimaal 10 jaar terug in de tijd als ik dit ziequote:![]()
![]()
Worden smileys al ondersteund?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Er zitten ook een stuk of 50 templates tussen, maar ik ga echt minimaal 10 jaar terug in de tijd als ik dit zie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:30 schreef SiebeJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor het eerst dat ik tevreden kan zijn dat ik een topic van een jaar oud een bumpje heb gegeven, mooi dat dit weer begint!![]()
M'n ogen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love my mispoken words.![]()
Coach Joling is het eerste waar ik aan dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit ietsjes beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon maar op de standaard template laten staan?![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:41 schreef SiebeJ het volgende:
Is dit ietsjes beter?Deze is perfect in mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon maar op de standaard template laten staan?I love my mispoken words.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Coach Joling is het eerste waar ik aan dacht.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:41 schreef SiebeJ het volgende:
Is dit ietsjes beter?Nee, doe die rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon maar op de standaard template laten staan?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:48 schreef SiebeJ het volgende:
Eerste speler staat er inmiddels op:
Tens Joornstra gemaakt door Keselo![]()
![]()
Maakt niet uit, heb 'm doorgestuurd naar SiebeJquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:36 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Perongeluk naar de verkeerde persoon mijn inzending gestuurd
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima![]()
Hier ga ik ook weer aan meedoen, deed ook mee aan een van de eerste edities geloof ikik ga weer voor Petr Prevc, de boomlange spits die furore maakte in de Premier League
![]()
![]()
quote:Voornaam: Turk
Achternaam: Turkleton
Geboorteplaats en -land: Türkmenabat,Turkmenistan
Nationaliteit: Turkmenistaans
Eventuele 2e nationaliteit: Turks![]()
Welkom terugquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Hier ga ik ook weer aan meedoen, deed ook mee aan een van de eerste edities geloof ikik ga weer voor Petr Prevc, de boomlange spits die furore maakte in de Premier League
De biografie van de jonge Engelsman Jack Daniels is hier te lezen.SPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef Sejt het volgende:
De biografie van de jonge Engelsman Jack Daniels is hier te lezen.Een rasechte Merseysider dusSPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef Sejt het volgende:
De biografie van de jonge Engelsman Jack Daniels is hier te lezen.Toch gehaktballen door je kamer schoppenSPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Zal voor maandagavond ook weer een speler bedenken.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
You bet.quote:
Zo'n beetje alles was rond was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch gehaktballen door je kamer schoppen
Gekozen posities:
VMC: 2
MC: 1
AML: 1
AMR: 1
AMC: 1
ST: 3
[ Bericht 15% gewijzigd door SiebeJ op 08-08-2015 10:55:39 ]![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef SiebeJ het volgende:
Gekozen posities:
MC: 1
ST: 3![]()
Relatief weinig spitsen tot nu toe, in vergelijking met vorige rondes.
Sparta lijkt de meest gekozen club tot nu toe.I love my mispoken words.![]()
Nee, als je maar voor de deadline je speler aanmaakt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Zit er nog een maximum aan het aantal deelnemers? Dan weet ik of ik haast moet maken![]()
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
Gekozen posities:
MC: 2
ST: 3![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Moet je zelf een topic aanmaken voor je speler of alleen maar opsturen naar SiebeJ?PM dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef SiebeJ het volgende:
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ.
quote:Als klein jongetje zag Sjoerd Polak zijn vader Sjaak schitteren bij clubs als FC Twente, ADO den Haag en Sparta. Als centrale verdediger was het een betrouwbare speler voor veel clubs in Nederland. Met name het seizoen 2006/07 waarin zijn vader als verdediger zeven keer scoorde ziet Sjoerd als een uitmuntende prestatie. Ook bij Sjoerd was de liefde voor voetbal al op jonge leeftijd aanwezig. Hij begon met voetballen in de F2 van HVV RAS. Al snel bleek hij talent te hebben en kwam in de E1. Als verdediger was hij de speler waar elk team op bouwde.
Als 14-jarige kwam hij al in de B1, waar hij met zijn uitmuntende kwaliteiten zich in de kijker speelde van ADO Den Haag. De scouts waren lyrisch enthousiast over deze verdediger die alles leek te hebben: lengte, intelligentie en sterk in de mandekking. Zijn vader Polak, inmiddels al een paar jaar hoofdtrainer bij RSV Hoekpolder, is apetrots: “Ik heb zelf enkele prijzen gepakt in mijn carrière, maar dit is wel de mooiste prijs. Mijn zoon bij ADO, hopelijk krijgt hij net zo’n mooie carrière als ik heb gehad.”
Iedereen in Den Haag noemt Sjoerd het grootste verdedigende talent dat de stad heeft voortgebracht sinds Tom Beugelsdijk. Nu is het aan Sjoerd om deze verwachtingen waar te maken.![]()
Hopelijk gaan spelers niet weer op hun 20ste met pensioen
[ Bericht 8% gewijzigd door Hermanna op 08-08-2015 19:23:23 ]![]()
Of clubloos voor 5 seizoenen omdat ze nergens willen tekenenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:16 schreef Hermanna het volgende:
Hopelijk gaan spelers niet weer op hun 20ste met pensioen
Doe ook mee met Ryan Bellamy een ode aan Ryan Giggs en Craig Bellamy.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Accountje aangemaakt, kan ik ook weer een x meedoen![]()
Edit: O, gaat wat anders dit keer. zo ff een pm sturen.
ingestuurd
[ Bericht 7% gewijzigd door truedestiny op 08-08-2015 21:12:32 ]![]()
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
15. Naxens - Henk de Fries![]()
Ik heb geen pm van je gekregen, misschien naar een verkeerde gebruiker gestuurd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef truedestiny het volgende:
Accountje aangemaakt, kan ik ook weer een x meedoen![]()
Edit: O, gaat wat anders dit keer. zo ff een pm sturen.
ingestuurd![]()
Manolo, de Spaanse bliksemschicht op de flankenquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:22 schreef SiebeJ het volgende:
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
Nu wel gelukt als het goed is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:23 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen pm van je gekregen, misschien naar een verkeerde gebruiker gestuurd?![]()
Peter Prevc is aangemaaktDit keer is hij echter niet de slungelige, kopsterke spits van WBA, maar een kleine, behendige speler bij Nottingham
[ Bericht 2% gewijzigd door Dudeweiser op 09-08-2015 22:20:09 ]![]()
Ik zat net heel erg te twijfelen of ik Frankrijk of Spanje zou doenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:06 schreef Hermanna het volgende:
Mijn speler is waarschijnlijk de enige die in Frankrijk gaat beginnen.![]()
![]()
Ik ook, toch maar Spanje gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zat net heel erg te twijfelen of ik Frankrijk of Spanje zou doenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
All-in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:16 schreef truedestiny het volgende:
Chesterfield en scenario 3. Alles of niets.
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
16. truedestiny - Rä Stá
18. PizzaGeit - Pelota de Oro![]()
Kut piet, waarom zeg je niet dat dit weer begint??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Je kan je nog aanmeldenquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut piet, waarom zeg je niet dat dit weer begint??![]()
![]()
Dat gaan we maar eens doen danquote:!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaan we maar eens doen dan!
Ik mis alleen de optie voor sproeten
Samen beesten was het plan toch?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Peter Prevc is aangemaaktDit keer is hij echter niet de slungelige, kopsterke spits van WBA, maar een kleine, behendige speler bij Nottingham
Toekomstig spitsenkoppel bij Nottingham
Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho - Petr Prevc
Heb m'n speler ingestuurd.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jammer dat je in Spanje zit, het had zo mooi kunnen zijn hequote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Een kleine vraag van Adidas, wat gaat jouw shirtnaam worden? Ze doen zelf een voorstel voor J. Lindgrinaldinhoquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Samen beesten was het plan toch?Toekomstig spitsenkoppel bij Nottingham
Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho - Petr Prevc
Heb m'n speler ingestuurd.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:08 schreef SiebeJ het volgende:
Ik mis alleen de optie voor sproeten![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapjas
Knip
[ Bericht 99% gewijzigd door Lindgren. op 10-08-2015 12:40:08 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ga m'n afkomst niet verloochenenGewoon m'n volledige naam en anders uit protest 'Nike' als shirtnaam.
Edit: Maak er anders maar Lindgrinaldinaldinhão vanDat moet kunnen.
Edit²: En anders Jos Tiebent uit Urk.Dat was eigenlijk het oorspronkelijke idee, maar ik kon de verleiding van mijn Zweedse hart niet weerstaan. Ik voel nog steeds de pijn van de eerdere mislukte seizoenen
Hup Jeboi.
[ Bericht 31% gewijzigd door Lindgren. op 10-08-2015 12:48:28 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Er zaten in de vorige edities ook echt een paar pareltjes qua naam. Het is jammer dat puush hun imagedatabase heeft geleegd, anders was het nog leuk om terug te lezen. Nu zijn al die afbeeldingen stuk.Maar de namen staan er nog
Sjaak de Sloper, Nieuwe Speler, Gerjo Middelmaat, Willie Stroker, Gregor Schlierenzauer
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik nam even jouw profiel als voorbeeld voor die van mezelf, maar ik zie dat je bij mentaal dit hebt staan:quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Mentaal: Anticiperen 11, positie kiezen 15, teamwork 9
In FM zijn anticiperen en vooral positie kiezen defensieve stats. Anticiperen is gewoonweg onderscheppen en positie kiezen de defensieve positionering. De aanvallende equivalent is 'zonder bal'. Zou het even aanpassen.
Edit: Sorry voor de quadruple.Ik ben een beetje enthousiast
In de editor zit 'zonder bal / off the ball' niet meer, het heet nu movementquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik nam even jouw profiel als voorbeeld voor die van mezelf, maar ik zie dat je bij mentaal dit hebt staan:
In FM zijn anticiperen en vooral positie kiezen defensieve stats. Anticiperen is gewoonweg onderscheppen en positie kiezen de defensieve positionering. De aanvallende equivalent is 'zonder bal'. Zou het even aanpassen.
![]()
Oké, de impact is hetzelfde neem ik aan? Hetzelfde dat doorzettingsvermogen nu vastberadenheid heet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
In de editor zit 'zonder bal / off the ball' niet meer, het heet nu movement
WAT MOOI!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
In de editor zit 'zonder bal / off the ball' niet meer, het heet nu movement
Straks maar eens een speler aan gaan maken![]()
![]()
Ja, ze hebben wat kleine naamsveranderingen doorgevoerd in 2015quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, de impact is hetzelfde neem ik aan? Hetzelfde dat doorzettingsvermogen nu vastberadenheid heet.![]()
ja weet ik dat, ik heb nooit FM gespeeldquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik nam even jouw profiel als voorbeeld voor die van mezelf, maar ik zie dat je bij mentaal dit hebt staan:
![]()
![]()
![]()
Zo, speler is aangemaakt. Zijn er al meer cm/cvm's bij sparta?
SCenario 3 gekozen, hopen op een pa van 190 natuurlijk![]()
![]()
![]()
Anticiperen is zowel voor aanvallers als verdedigersquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.guidetofootbal(...)es#h3-2-anticipation![]()
Geen 200?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:23 schreef aleco99 het volgende:
Zo, speler is aangemaakt. Zijn er al meer cm/cvm's bij sparta?
SCenario 3 gekozen, hopen op een pa van 190 natuurlijk![]()
![]()
Kijk zelf even op het spelersforum voor lotgenoten bij Sparta, uit m'n hoofd zitten er wel 4 à 5 spelers daar.![]()
Niet te optimistisch hequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Geen 200?
Kijk zelf even op het spelersforum voor lotgenoten bij Sparta, uit m'n hoofd zitten er wel 4 à 5 spelers daar.
hmm al 5 andere, waarvan 3 spitsen en 2 andere centrale middenvelders. Zou je me kunnen overplaatsen naar FC Eindhoven? Wil gewoon zsm zoveel mogelijk spelen![]()
![]()
Mooi, dan kan je de ballen bij mij inleverenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:34 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Niet te optimistisch he
hmm al 5 andere, waarvan 3 spitsen en 2 andere centrale middenvelders. Zou je me kunnen overplaatsen naar FC Eindhoven? Wil gewoon zsm zoveel mogelijk spelen
One lovequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je de ballen bij mij inleveren![]()
![]()
![]()
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
16. truedestiny - Rä Stá
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
Alle spelers zitten, op een paar kleinigheden na, allemaal al in de database van FM
[ Bericht 0% gewijzigd door SiebeJ op 10-08-2015 15:33:31 ]![]()
Ga je hem vannacht het eerste seizoen laten simuleren?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef SiebeJ het volgende:
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
16. truedestiny - Rä Stá
21. alecco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
Alle spelers zitten, op een paar kleinigheden na, allemaal al in de database van FM![]()
Sluiten en beginnenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef SiebeJ het volgende:
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
16. truedestiny - Rä Stá
21. alecco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
Alle spelers zitten, op een paar kleinigheden na, allemaal al in de database van FM![]()
Hangt van de hoeveelheid aanmeldingen vanmiddag en vanavond afquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:08 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ga je hem vannacht het eerste seizoen laten simuleren?![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
Osasuna met hun briljante trainingscomplex en jeugdopleidingquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat je in Spanje zit, het had zo mooi kunnen zijn he
Echte kwaliteit komt overal bovendrijvenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Osasuna met hun briljante trainingscomplex en jeugdopleiding![]()
![]()
Oja fuck. Zulke dingen hebben ook invloed. Vergeet ik altijd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Osasuna met hun briljante trainingscomplex en jeugdopleiding![]()
![]()
Zelfs bij FC Eindhovenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:35 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Echte kwaliteit komt overal bovendrijven
Geen idee eigenlijk of het echt helpt, meestal ben je toch in no time al verhuurd of weggekochtquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Oja fuck. Zulke dingen hebben ook invloed. Vergeet ik altijd.
Zit best wel te twijfelen nuquote:Of ik niet gewoon stiekem naar een club wil gaan met een betere opleiding idd. FC Eindhoven is matig en matig. Ik blijf! Eindhovense trots
http://passion4fm.com/foo(...)st-youth-facilities/
[ Bericht 9% gewijzigd door aleco99 op 10-08-2015 14:54:24 ]![]()
Ik had bewust voor Sparta gekozen omdat volgens mij de enige club was in de Jupiler League was met een goede jeugdopleiding.![]()
loyaliteit op 20quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk of het echt helpt, meestal ben je toch in no time al verhuurd of weggekocht![]()
![]()
Daarom dacht ik daar ook eerst aan, maar om nou met 3 fokkers om 1/2 plekken te vechten vind ik ook zonde. En aangezien ik de 3e was ben ik maar opgesodeflikkerdquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had bewust voor Sparta gekozen omdat volgens mij de enige club was in de Jupiler League was met een goede jeugdopleiding.![]()
Loyaliteit 1 icm ambitie 1 lijkt me ook wel erg grappigquote:Elk jaar een nieuwe club, nergens je best doen
En dan Nederlands Marrokaans?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Loyaliteit 1 icm ambitie 1 lijkt me ook wel erg grappigElk jaar een nieuwe club, nergens je best doen
![]()
![]()
Nederlander/Somaliërquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:52 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En dan Nederlands Marrokaans?![]()
Beter al kan ik ook nog meedoen. Met de Franse connaisseur uit Bordeaux: Petrus Latour. De perfectionist op linksachter! Net verzonden![]()
![]()
![]()
23 spelers zijn inmiddels aangemaakt! Zo te zien gaat het wel de strijd der spitsen wordenSPOILER: NationaliteitenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ClubsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:04 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
23 spelers zijn inmiddels aangemaakt! Zo te zien gaat het wel de strijd der spitsen wordenSPOILER: NationaliteitenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ClubsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Druk bij Crewe![]()
Briljant!quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:58 schreef pandoradoos het volgende:
Beter al kan ik ook nog meedoen. Met de Franse connaisseur uit Bordeaux: Petrus Latour. De perfectionist op linksachter! Net verzondenDoet zijn broer Rothschild Lafite ook mee?
Ik denk alleen niet dat ze met 2 aanvallende middenvelders spelen daar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:59 schreef Sejt het volgende:
Cool, 2 assist-masters voor me bij Crewe.![]()
![]()
Misschien een 4-4-2 waar jij de aanvallend ingestelde middenvelder bent en SiebeJ de terughoudende?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze met 2 aanvallende middenvelders spelen daar.
Jack legt ze wel klaar voor je.I love my mispoken words.![]()
Ik heb het idee dat mijn speler iets meer als een 6 of 8 gaat spelen dan als een 10quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Misschien een 4-4-2 waar jij de aanvallend ingestelde middenvelder bent en SiebeJ de terughoudende?
Jack legt ze wel klaar voor je.![]()
Let maar op, je breekt je beenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Osasuna met hun briljante trainingscomplex en jeugdopleidingTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Bij FC Eindhoven kunnen we nog wel een CV en doelman gebruiken mocht iemand zich nog aan willen melden!
En vooral deze sfeer pakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet 'ie iets langer?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
Nondeju, mijn naam wordt steeds verder ingekort![]()
![]()
Jawelquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Welke speler, positie en club?quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Welke speler, positie en club?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon net als de vorige keer is prima. Lindgrinaldinaldinhão.quote:quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:24 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]Allee MannekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:24 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien Serie A en B en Bundesliga 1 en 2 geen spelers meedoen worden deze competities wel meegenomen in het spel of niet?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Waarom niet? Transfer kan altijd nogquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
Aangezien Serie A en B en Bundesliga 1 en 2 geen spelers meedoen worden deze competities wel meegenomen in het spel of niet?
laadtijdenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom niet? Transfer kan altijd nog![]()
Dat heeft met het draaien van het spel te maken hoe minder competities hoe sneller het spel kan simuleren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom niet? Transfer kan altijd nogGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ach valt wel mee, ik gebruik dezelfde competities en gaat primaquote:
Waarschijnlijk worden de talenten toch weer door Bayern gekocht en krijgen nooit een basisplaats waarna ze steeds verhuurd worden en niks bereiken.![]()
Er worden naast de competities waaruit je kan kiezen nog een paar landen toegevoegd als we echt gaan beginnen (denk aan België, Portugal, Rusland, Oostenrijk, Turkije)quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
Aangezien Serie A en B en Bundesliga 1 en 2 geen spelers meedoen worden deze competities wel meegenomen in het spel of niet?![]()
Zou ik die save ook kunnen hosten met de piratenversie?
[ Bericht 48% gewijzigd door aleco99 op 10-08-2015 20:15:58 ]![]()
Dan moet je sowieso de laatste versie van het spel hebben. Verder geen idee of het (goed) werktquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:51 schreef aleco99 het volgende:
Zou ik die save ook kunnen hosten met de piratenversie?![]()
![]()
wat is deze?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:51 schreef aleco99 het volgende:
Zou ik die save ook kunnen hosten met de piratenversie?
Probleem met dit brijtante topic is altijd dat het zo ontzettend veel tijd vreet voor de host. Dit zorgt ervoor dat er meestal 1 seizoen per host max wordt gespeeld of dat het stil ligt als hij/zij op vakantie is. En ik zou het geen probleem vinden om deze rol tijdelijk te vervullen ware het niet dat ik de piratenversie bezitquote:![]()
![]()
Sluit de inschrijving en begin met simuleren SiebeJ![]()
![]()
![]()
Ik hoop ook eigenlijk wel dat er ook anderen zijn die een stuk willen/kunnen simuleren. Dat houdt de snelheid wel in het spel![]()
Begint het nu al..quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon net als de vorige keer is prima. Lindgrinaldinaldinhão.
[..]
Allee MannekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je ook nog vertellen op welke datum updates worden neergeklad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef SiebeJ het volgende:
Ik hoop ook eigenlijk wel dat er ook anderen zijn die een stuk willen/kunnen simuleren. Dat houdt de snelheid wel in het spel![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:00 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Begint het nu al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AL begonnen met simuleren? of gewoon ff een testrondje?
![]()
Testrondje, even kijken of de gegevens kloppen en of de statistieken er ook uit komen zoals we graag willen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef aleco99 het volgende:
[..]AL begonnen met simuleren? of gewoon ff een testrondje?
Had net namelijk een testrondje waarin ik geen berichten kreeg over onze spelers, dat is gelukkig ook al weer opgelost.Op het spelersforum zit ook een hoekje voor de hosts met oa de data en de shortlistsquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog vertellen op welke datum updates worden neergeklad.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Testrondje, even kijken of de gegevens kloppen en of de statistieken er ook uit komen zoals we graag willen zien.
Had net namelijk een testrondje waarin ik geen berichten kreeg over onze spelers, dat is gelukkig ook al weer opgelost.![]()
Geen idee waarom ik dit zo leuk vind XD![]()
Ging meer om de piratenversie hequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Probleem met dit brijtante topic is altijd dat het zo ontzettend veel tijd vreet voor de host. Dit zorgt ervoor dat er meestal 1 seizoen per host max wordt gespeeld of dat het stil ligt als hij/zij op vakantie is. En ik zou het geen probleem vinden om deze rol tijdelijk te vervullen ware het niet dat ik de piratenversie bezit![]()
![]()
Sluit de inschrijving en begin met simuleren SiebeJ
Geen probleemquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef SiebeJ het volgende:
Ik hoop ook eigenlijk wel dat er ook anderen zijn die een stuk willen/kunnen simuleren. Dat houdt de snelheid wel in het spel
Ik ben maar armquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging meer om de piratenversie he![]()
![]()
![]()
Je kan ook op zoek gaan naar een legale versie. De prijzen liggen nu rond de 20 euro voor een cdkey. Als je geluk heb, vind je er misschien eentje in de aanbieding voor een lager bedrag
Bij actiehunt kost FM2015 nu ¤23,16 en gamesync nog een euro goedkoper zelfs. Key in je mailbox, dan installeren via steam (bron: http://tweakers.net/price(...)os-x-windows%29.html)![]()
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef SiebeJ het volgende:
Je kan ook op zoek gaan naar een legale versie. De prijzen liggen nu rond de 20 euro voor een cdkey. Als je geluk heb, vind je er misschien eentje in de aanbieding voor een lager bedrag
Bij actiehunt kost FM2015 nu ¤23,16 en gamesync nog een euro goedkoper zelfs. Key in je mailbox, dan installeren via steam (bron: http://tweakers.net/price(...)os-x-windows%29.html)
16 hele euro'sTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:00 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Begint het nu al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil af en toe best weer een stuk simulerenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef SiebeJ het volgende:
![]()
Jaja, nog één nachtje en Ronaldo is weer op het veld te bewonderen..quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ik wil af en toe best weer een stuk simuleren
.. en ook Turk Turkleton staat te popelen om met z'n carrière te beginnen!![]()
![]()
Waar is JD?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Jaja, nog één nachtje en Ronaldo is weer op het veld te bewonderen..
[ afbeelding ]
.. en ook Turk Turkleton staat te popelen om met z'n carrière te beginnen!
[ afbeelding ]![]()
Nice, die foto's erbijquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet bij iedereen foto's, dat kan nog komen in de loop van de ronde. Bij sommige weet ik niet precies wat ze willen of wat kanquote:![]()
![]()
Held! Turk is razend enthousiast.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Iemand die op Sjaak Polak lijkt. Of Beugelsdijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb niet bij iedereen foto's, dat kan nog komen in de loop van de ronde. Bij sommige weet ik niet precies wat ze willen of wat kan
[ Bericht 1% gewijzigd door Toiletgebruiker op 10-08-2015 22:50:35 ]![]()
Hmm, deze foto voor een 15-jarige is misschien wat onrealistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
Ook de liefdesbaby van Craig Bellamy en Ryan Giggs hoopt morgen zijn opwachting te maken in het betaalde voetbal
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Oh man, tranen in m'n ogen.I love my mispoken words.![]()
Is hij de mannelijke variant van Sablikova of zo? Die foto'squote:Op maandag 10 augustus 2015 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Peter Prevc bestaat ook echt, ik zou vereerd zijn
https://www.google.nl/sea(...)Iq&biw=1920&bih=1066![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:13 schreef PierreTT het volgende:
Samen met Pelota in het Spaanse elftal![]()
![]()
*proest*quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
Ook de liefdesbaby van Craig Bellamy en Ryan Giggs hoopt morgen zijn opwachting te maken in het betaalde voetbal
[ afbeelding ]![]()
Jezusquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Deze voor mijn speler als het mogelijk is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tering.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Deze voor mijn speler als het mogelijk is:Wilde eigenlijk deze doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doenIk laat het aan jou over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het mogelijk is graag dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door PierreTT op 10-08-2015 23:06:40 ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Sablikova is de vrouwelijke versie van Peterquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:51 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Is hij de mannelijke variant van Sablikova of zo? Die foto's
https://www.google.nl/sea(...)Iq&biw=1920&bih=1066![]()
![]()
Deze voor mij als het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon een van deze chinezen.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef PierreTT het volgende:
Als het mogelijk is graag dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze voor mij als het kanOp de foto's moeten het hoofd en het haar helemaal staan. Vanaf de schouders worden ze weggeknipt. Zie de voorbeelden hierboven en in het spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:08 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[..]
Op de foto's moeten het hoofd en het haar helemaal staan. Vanaf de schouders worden ze weggeknipt. Zie de voorbeelden hierboven en in het spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze ?
Je mag ook die op de foto doen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Er was inderdaad een ronde met Koos Alberts. Dit was de ronde waarin iedereen in Engeland begon.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef SiebeJ het volgende:
Peter Prevc is opgetogen en kan bijna niet slapen..!
[ afbeelding ]
.. en Hendy Keppi springt alvast op en neer in zijn rolstoel
[ afbeelding ]
Hadden we ook niet een ronde met Koos Alberts?![]()
nog een nachtje slapen en dan gaat het gebeurenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zoiets dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:08 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[..]
Op de foto's moeten het hoofd en het haar helemaal staan. Vanaf de schouders worden ze weggeknipt. Zie de voorbeelden hierboven en in het spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik zag dit topic pas op het laatste moment. Heb stiekem een oude speler van mij hergebruikt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
opschieten, je hebt nog een half uur
Naam/land et. heb ik wel aangepast. Alleen de skills zijn het zelfde.![]()
![]()
Werkt deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef aleco99 het volgende:
Werkt deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laatste spelers staan er in, morgenochtend beginnen wequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
deadlineday is geweest, tijd om te beginnen![]()
ik wacht gespannen af, updates worden op het andere forum geplaatst toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Laatste spelers staan er in, morgenochtend beginnen we![]()
Hier een linkje en natuurlijk de nodige wedstrijdverslagen en nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wacht gespannen af, updates worden op het andere forum geplaatst toch?![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho. Een geboren Nederlandse Zweed van 15 jaar met een epische baard en een Nottingham Forest tattoo in zijn nek.
Prachtigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef SiebeJ het volgende:
'M-m-moet ik echt zo het veld in?' was de enthousiaste reactie van Henk de Fries
[ afbeelding ]![]()
gelukkig zijn er alleen maar shows met mooie mannen op de veldenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef SiebeJ het volgende:
'M-m-moet ik echt zo het veld in?' was de enthousiaste reactie van Henk de Fries
[ afbeelding ]tattoeer Prevc ook even, dan zijn het homies4lifequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho. Een geboren Nederlandse Zweed van 15 jaar met een epische baard en een Nottingham Forest tattoo in zijn nek.![]()
![]()
Pics van Prevc. Oh hierboven. Jezus wat een downie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig zijn er alleen maar shows met mooie mannen op de velden
[..]
tattoeer Prevc ook even, dan zijn het homies4lifeHij heeft 'm al uitgeknipt, da's zonde.
Het is dat je weet dat er een tattoo zit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:03 schreef SiebeJ het volgende:
Het is dat je weet dat er een tattoo zit..PerfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een andere wil maken is het ook primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics van Prevc. Oh hierboven. Jezus wat een downie.Hij heeft 'm al uitgeknipt, da's zonde.
![]()
hahaha gvdquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
prima hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden we ook niet een ronde met Koos Alberts?
Staat er al bij, was één van de eeste..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan deze foto bij mijn speler?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Netjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:00 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Staat er al bij, was één van de eeste..Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Spelers update van juni 2014 staat online!
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
Als er fouten bij jouw speler staan, geef dat dan aan. Kleinigheden zijn nog aan te passen (behalve de eigenschappen bij mentaal/fysiek/techniek natuurlijk) Ook de profielfoto kan aangepast worden.
![]()
Shortlist van juni 2014:
Hoogste waarde:
Turk Turkleton - ¤875.000
Hoogste salaris:
Zeven spelers - ¤110 p/w![]()
Hmm, als Bateman speeltijd krijgt zie ik m wel uitgroeien tot prima spits.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Off the ball 4 en Anticipation 2.. voor de rest ziet het er voor een speler met een CA van 80 prima uit![]()
![]()
Al die foto's bij de spelers, held!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:59 schreef SiebeJ het volgende:
Spelers update van juni 2014 staat online!
Als er fouten bij jouw speler staan, geef dat dan aan. Kleinigheden zijn nog aan te passen (behalve de eigenschappen bij mentaal/fysiek/techniek natuurlijk) Ook de profielfoto kan aangepast worden.
![]()
![]()
Shortlist 31 december 2014:
Int av = gemiddelde score interlands
Yth = jeugdinterlands
PoM = man van de wedstrijd
Ast = assists
Pens = strafschoppen
ShT = schoten op doel
Cr A = crosses attempted
Cr C = crosses completed
Drb = dribbels![]()
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeftquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:36 schreef pandoradoos het volgende:
HELD! dat gaat lekker snel. Haha die fotos die je uitgezocht heb, klasse!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeft![]()
Leuk om weer begonnen te zijn! Manolo maakt zijn eerste stapjes in het betaalde voetbal, ben benieuwd waar het gaat eindigenHeeft iemand trouwens nog die prachtige Excelsheet waar je je voortgang kon bijhouden?
jaja, al 127 minuten gemaakt
Zullen zij als eerste vertrekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, Rusland is ook niet echt de bedoeling
Veel plezier bij Krasnodarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou, Rusland is ook niet echt de bedoeling
Ik zit in een stad waar ik geen nigger-kapper kan vinden. Dan word je toch lauw, ik kan niet freshen je weet toch. Normaal ga ik elke drie dagen naar de kapper. Lekker fresh, x, je weet toch.quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Shortlist juni 2015:
Hoogste waarde:
Turk Turkleton - ¤925.000
Hoogste salaris:
Turk Turkleton - ¤2.600 p/w
Meeste wedstrijden:
Daigo Umehara - 35 (0)
Meeste goals:
Jack Daniels - 11![]()
Zo dan!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:25 schreef SiebeJ het volgende:
Sublieme Daniels momenteel de enige FOK!ker in het eerste van Crewe
[ afbeelding ]
Mooie speler geworden, die Jack.
Alleen jammer van zijn gebroken voet.
Je hebt het trouwens weer overtroffen met alle spelerfoto's![]()
Puike updatesben niet ontevreden met Jeboi's stats
ben benieuwd wat eruitkomt.
van 127 minuten naar 253. Nee ik kom er wel![]()
Nondeju, Manolo moet de kip eens laten staan en wat meer gaan spelen
Net geen verdubbeling in het tweede deel van het seizoenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
van 127 minuten naar 253. Nee ik kom er wel![]()
Aan de andere kant, de spelers zijn nu 16 hè..![]()
De eerste transfer is afgerond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de tweede.. (maar deze speler blijft tot eind januari 2017 nog even bij z'n oude club)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaffelbaard heeft het wel gezien bij CreweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het is gewoon tijd voor een nieuwe clubquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:19 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Net geen verdubbeling in het tweede deel van het seizoen
Aan de andere kant, de spelers zijn nu 16 hè..En volgens mij heb ik die al
Leegloop bij CreweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo, ik ben 16 en ik ga naar Chelsea!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:22 schreef SiebeJ het volgende:
De eerste transfer is afgerond!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de tweede.. (maar deze speler blijft tot eind januari 2017 nog even bij z'n oude club)
[ afbeelding ]Hopelijk krijg ik iets meer nu, 100 euro per week is niet genoeg voor een elektrische rolstoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:28 schreef SiebeJ het volgende:
Hallo, ik ben 16 en ik ga naar Chelsea!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:28 schreef SiebeJ het volgende:
Hallo, ik ben 16 en ik ga naar Chelsea!
[ afbeelding ]Mooie transfer al gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eindstanden van de competities in seizoen 2014/2015
http://fokalsspeler.forum2go.nl/competities-f2.html
Zo te zien zijn Auxerre en Laval samen met twee FOK!kers gedegradeerd![]()
![]()
Nottingham maar net playoffs misgelopen, jammer dat Lindgrinaldinhoão en Prevc daar niet aan bij hebben gedragen![]()
![]()
Meer transfernieuws!
... gaat naar InternazionaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... tekent bij LilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid trekt ...... aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komend seizoen gaat het gebeurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Nottingham maar net playoffs misgelopen, jammer dat Lindgrinaldinhoão en Prevc daar niet aan bij hebben gedragen
Turk Turkleton wordt een legende jongens! All hail Chocolate Bear. Ik zie dat die de Turkse nationaliteit over de Turkmenistaanse heeft gekozen![]()
Haha en nou dan? Geen updates meer tot er gepromoveerd wordt of zitten we nog gewoon ergens in het spel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:38 schreef SiebeJ het volgende:
Eindstanden van de competities in seizoen 2014/2015
http://fokalsspeler.forum2go.nl/competities-f2.html
Zo te zien zijn Auxerre en Laval samen met twee FOK!kers gedegradeerd![]()
Ohw ok leuk. Dan zullen we vast meer aan spelen toekomen misschien als andere spelers clausules hebben om te vertrekken als er gedegradeerd wordtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:52 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nu spelen jullie op het derde niveau in Frankrijk. Ik heb die competitie daarom maar aangezet![]()
![]()
Voor 1,6 miljoen naar PSGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... is onderweg naar NewcastleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij kon naar Ajax maar koos voor MonacoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 dagen dan sluit de transfermarkt. Gaat er nog een klapper komen..?![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:56 schreef SiebeJ het volgende:
Voor 1,6 miljoen naar PSGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... is onderweg naar NewcastleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij kon naar Ajax maar koos voor MonacoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 dagen dan sluit de transfermarkt. Gaat er nog een klapper komen..?![]()
![]()
Nou nog 15 ligue games spelen voor 3 keer zoveel salaris![]()
Hopelijk is deze stap niet tevroeg, zoveel speelminuten heeft hij nog niet gemaakt![]()
![]()
zo dan! laat je mij gewoon alleen achter in de franse league trois? Ik maak mij geen zorgen hoor. Goede wijn heeft nou eenmaal tijd nodig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:02 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou nog 15 ligue games spelen voor 3 keer zoveel salaris![]()
Hopelijk is deze stap niet tevroeg, zoveel speelminuten heeft hij nog niet gemaakt![]()
Heeft wel aardig geholpen tot nu toe. Van 314 naar 373 Stats in 1 spelersupdate, zou wel vet zijn als hij al een minuutje meepakt in de CLquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:15 schreef SiebeJ het volgende:
Allee Manneke krijgt les van de meester
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Spelersupdate van 5 september 2015:
En even een shortlist tussendoor na alle transferperikelen![]()
![]()
Manolo van 322 naar 352, prima groeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:22 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Heeft wel aardig geholpen tot nu toe. Van 314 naar 373 Stats in 1 spelersupdate, zou wel vet zijn als hij al een minuutje meepakt in de CL
Heel basic. Niet zoals het was met al die kleurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:26 schreef SiebeJ het volgende:
Heeft iemand al een excelbestandje klaar?
Dat is wel heel veel? mijne 26 in de plus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:22 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Heeft wel aardig geholpen tot nu toe. Van 314 naar 373 Stats in 1 spelersupdate, zou wel vet zijn als hij al een minuutje meepakt in de CL
Forum Opties Forumhop: Hop naar: