quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:48 schreef SiebeJ het volgende:
Eerste speler staat er inmiddels op:
Tens Joornstra gemaakt door Keselo
Maakt niet uit, heb 'm doorgestuurd naar SiebeJquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:36 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Perongeluk naar de verkeerde persoon mijn inzending gestuurd
quote:Voornaam: Turk
Achternaam: Turkleton
Geboorteplaats en -land: Türkmenabat,Turkmenistan
Nationaliteit: Turkmenistaans
Eventuele 2e nationaliteit: Turks
Welkom terugquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Hier ga ik ook weer aan meedoen, deed ook mee aan een van de eerste edities geloof ikik ga weer voor Petr Prevc, de boomlange spits die furore maakte in de Premier League
SPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef Sejt het volgende:
De biografie van de jonge Engelsman Jack Daniels is hier te lezen.Een rasechte Merseysider dusSPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef Sejt het volgende:
De biografie van de jonge Engelsman Jack Daniels is hier te lezen.Toch gehaktballen door je kamer schoppenSPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
You bet.quote:
Zo'n beetje alles was rond was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch gehaktballen door je kamer schoppen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef SiebeJ het volgende:
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
Gekozen posities:
VMC: 2
MC: 1
AML: 1
AMR: 1
AMC: 1
ST: 3
Nee, als je maar voor de deadline je speler aanmaakt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Zit er nog een maximum aan het aantal deelnemers? Dan weet ik of ik haast moet maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |