Maakt niet uit, heb 'm doorgestuurd naar SiebeJquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:36 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Perongeluk naar de verkeerde persoon mijn inzending gestuurd
quote:Voornaam: Turk
Achternaam: Turkleton
Geboorteplaats en -land: Türkmenabat,Turkmenistan
Nationaliteit: Turkmenistaans
Eventuele 2e nationaliteit: Turks
Welkom terugquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Hier ga ik ook weer aan meedoen, deed ook mee aan een van de eerste edities geloof ikik ga weer voor Petr Prevc, de boomlange spits die furore maakte in de Premier League
SPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef Sejt het volgende:
De biografie van de jonge Engelsman Jack Daniels is hier te lezen.Een rasechte Merseysider dusSPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef Sejt het volgende:
De biografie van de jonge Engelsman Jack Daniels is hier te lezen.Toch gehaktballen door je kamer schoppenSPOILER: En hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
You bet.quote:
Zo'n beetje alles was rond was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch gehaktballen door je kamer schoppen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef SiebeJ het volgende:
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
Gekozen posities:
VMC: 2
MC: 1
AML: 1
AMR: 1
AMC: 1
ST: 3
Nee, als je maar voor de deadline je speler aanmaakt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Zit er nog een maximum aan het aantal deelnemers? Dan weet ik of ik haast moet maken
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Moet je zelf een topic aanmaken voor je speler of alleen maar opsturen naar SiebeJ?
PM dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef SiebeJ het volgende:
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ.
quote:Als klein jongetje zag Sjoerd Polak zijn vader Sjaak schitteren bij clubs als FC Twente, ADO den Haag en Sparta. Als centrale verdediger was het een betrouwbare speler voor veel clubs in Nederland. Met name het seizoen 2006/07 waarin zijn vader als verdediger zeven keer scoorde ziet Sjoerd als een uitmuntende prestatie. Ook bij Sjoerd was de liefde voor voetbal al op jonge leeftijd aanwezig. Hij begon met voetballen in de F2 van HVV RAS. Al snel bleek hij talent te hebben en kwam in de E1. Als verdediger was hij de speler waar elk team op bouwde.
Als 14-jarige kwam hij al in de B1, waar hij met zijn uitmuntende kwaliteiten zich in de kijker speelde van ADO Den Haag. De scouts waren lyrisch enthousiast over deze verdediger die alles leek te hebben: lengte, intelligentie en sterk in de mandekking. Zijn vader Polak, inmiddels al een paar jaar hoofdtrainer bij RSV Hoekpolder, is apetrots: “Ik heb zelf enkele prijzen gepakt in mijn carrière, maar dit is wel de mooiste prijs. Mijn zoon bij ADO, hopelijk krijgt hij net zo’n mooie carrière als ik heb gehad.”
Iedereen in Den Haag noemt Sjoerd het grootste verdedigende talent dat de stad heeft voortgebracht sinds Tom Beugelsdijk. Nu is het aan Sjoerd om deze verwachtingen waar te maken.
Of clubloos voor 5 seizoenen omdat ze nergens willen tekenenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:16 schreef Hermanna het volgende:
Hopelijk gaan spelers niet weer op hun 20ste met pensioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |