quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:03 schreef Ciscus het volgende:
Nou inderdaad, hoe zou het met Baba Boo zijn?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 02:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat hij samen met Clayton in de kroeg zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was even een korte ingeving, ik moet weer gaan.quote:
Als ik meer tijd heb zal ik ook eens trachten te hosten. Ben nu alleen druk met een nieuw bedrijfje opzetten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:05 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Het was even een korte ingeving, ik moet weer gaan.
Wie heeft zin en tijd en neemt het updaten (snel) over?
Inderdaad... nieuwe ronde starten dan maar?quote:
Niemand blijkt echt tijd te hebben om te hosten helaasquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad... nieuwe ronde starten dan maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |