quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Moet je zelf een topic aanmaken voor je speler of alleen maar opsturen naar SiebeJ?
PM dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef SiebeJ het volgende:
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ.
quote:Als klein jongetje zag Sjoerd Polak zijn vader Sjaak schitteren bij clubs als FC Twente, ADO den Haag en Sparta. Als centrale verdediger was het een betrouwbare speler voor veel clubs in Nederland. Met name het seizoen 2006/07 waarin zijn vader als verdediger zeven keer scoorde ziet Sjoerd als een uitmuntende prestatie. Ook bij Sjoerd was de liefde voor voetbal al op jonge leeftijd aanwezig. Hij begon met voetballen in de F2 van HVV RAS. Al snel bleek hij talent te hebben en kwam in de E1. Als verdediger was hij de speler waar elk team op bouwde.
Als 14-jarige kwam hij al in de B1, waar hij met zijn uitmuntende kwaliteiten zich in de kijker speelde van ADO Den Haag. De scouts waren lyrisch enthousiast over deze verdediger die alles leek te hebben: lengte, intelligentie en sterk in de mandekking. Zijn vader Polak, inmiddels al een paar jaar hoofdtrainer bij RSV Hoekpolder, is apetrots: “Ik heb zelf enkele prijzen gepakt in mijn carričre, maar dit is wel de mooiste prijs. Mijn zoon bij ADO, hopelijk krijgt hij net zo’n mooie carričre als ik heb gehad.”
Iedereen in Den Haag noemt Sjoerd het grootste verdedigende talent dat de stad heeft voortgebracht sinds Tom Beugelsdijk. Nu is het aan Sjoerd om deze verwachtingen waar te maken.
Of clubloos voor 5 seizoenen omdat ze nergens willen tekenenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:16 schreef Hermanna het volgende:
Hopelijk gaan spelers niet weer op hun 20ste met pensioen
Ik heb geen pm van je gekregen, misschien naar een verkeerde gebruiker gestuurd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef truedestiny het volgende:
Accountje aangemaakt, kan ik ook weer een x meedoen![]()
Edit: O, gaat wat anders dit keer. zo ff een pm sturen.
ingestuurd
Manolo, de Spaanse bliksemschicht op de flankenquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:22 schreef SiebeJ het volgende:
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
Nu wel gelukt als het goed is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:23 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen pm van je gekregen, misschien naar een verkeerde gebruiker gestuurd?
Ik zat net heel erg te twijfelen of ik Frankrijk of Spanje zou doenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:06 schreef Hermanna het volgende:
Mijn speler is waarschijnlijk de enige die in Frankrijk gaat beginnen.
Ik ook, toch maar Spanje gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zat net heel erg te twijfelen of ik Frankrijk of Spanje zou doen
All-in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:16 schreef truedestiny het volgende:
Chesterfield en scenario 3. Alles of niets.
Je kan je nog aanmeldenquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut piet, waarom zeg je niet dat dit weer begint??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |