Probleem met dit brijtante topic is altijd dat het zo ontzettend veel tijd vreet voor de host. Dit zorgt ervoor dat er meestal 1 seizoen per host max wordt gespeeld of dat het stil ligt als hij/zij op vakantie is. En ik zou het geen probleem vinden om deze rol tijdelijk te vervullen ware het niet dat ik de piratenversie bezitquote:
Begint het nu al..quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon net als de vorige keer is prima. Lindgrinaldinaldinhão.
[..]
Allee Manneke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je ook nog vertellen op welke datum updates worden neergeklad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef SiebeJ het volgende:
Ik hoop ook eigenlijk wel dat er ook anderen zijn die een stuk willen/kunnen simuleren. Dat houdt de snelheid wel in het spel
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:00 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Begint het nu al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AL begonnen met simuleren? of gewoon ff een testrondje?
Testrondje, even kijken of de gegevens kloppen en of de statistieken er ook uit komen zoals we graag willen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef aleco99 het volgende:
[..]AL begonnen met simuleren? of gewoon ff een testrondje?
Op het spelersforum zit ook een hoekje voor de hosts met oa de data en de shortlistsquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog vertellen op welke datum updates worden neergeklad.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Testrondje, even kijken of de gegevens kloppen en of de statistieken er ook uit komen zoals we graag willen zien.
Had net namelijk een testrondje waarin ik geen berichten kreeg over onze spelers, dat is gelukkig ook al weer opgelost.
Ging meer om de piratenversie hequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Probleem met dit brijtante topic is altijd dat het zo ontzettend veel tijd vreet voor de host. Dit zorgt ervoor dat er meestal 1 seizoen per host max wordt gespeeld of dat het stil ligt als hij/zij op vakantie is. En ik zou het geen probleem vinden om deze rol tijdelijk te vervullen ware het niet dat ik de piratenversie bezit![]()
![]()
Sluit de inschrijving en begin met simuleren SiebeJ![]()
Geen probleemquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef SiebeJ het volgende:
Ik hoop ook eigenlijk wel dat er ook anderen zijn die een stuk willen/kunnen simuleren. Dat houdt de snelheid wel in het spel
Ik ben maar armquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging meer om de piratenversie he
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef SiebeJ het volgende:
Je kan ook op zoek gaan naar een legale versie. De prijzen liggen nu rond de 20 euro voor een cdkey. Als je geluk heb, vind je er misschien eentje in de aanbieding voor een lager bedrag
Bij actiehunt kost FM2015 nu ¤23,16 en gamesync nog een euro goedkoper zelfs. Key in je mailbox, dan installeren via steam (bron: http://tweakers.net/price(...)os-x-windows%29.html)
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:00 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Begint het nu al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik wil af en toe best weer een stuk simulerenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef SiebeJ het volgende:
Jaja, nog één nachtje en Ronaldo is weer op het veld te bewonderen..quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ik wil af en toe best weer een stuk simuleren
Waar is JD?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Jaja, nog één nachtje en Ronaldo is weer op het veld te bewonderen..
[ afbeelding ]
.. en ook Turk Turkleton staat te popelen om met z'n carrière te beginnen!
[ afbeelding ]
Nice, die foto's erbijquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet bij iedereen foto's, dat kan nog komen in de loop van de ronde. Bij sommige weet ik niet precies wat ze willen of wat kanquote:
Held! Turk is razend enthousiast.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die op Sjaak Polak lijkt. Of Beugelsdijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb niet bij iedereen foto's, dat kan nog komen in de loop van de ronde. Bij sommige weet ik niet precies wat ze willen of wat kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
Ook de liefdesbaby van Craig Bellamy en Ryan Giggs hoopt morgen zijn opwachting te maken in het betaalde voetbal
[ afbeelding ]
Is hij de mannelijke variant van Sablikova of zo? Die foto'squote:Op maandag 10 augustus 2015 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Peter Prevc bestaat ook echt, ik zou vereerd zijn
quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:13 schreef PierreTT het volgende:
Samen met Pelota in het Spaanse elftal
*proest*quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
Ook de liefdesbaby van Craig Bellamy en Ryan Giggs hoopt morgen zijn opwachting te maken in het betaalde voetbal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |