Ik heb het idee dat mijn speler iets meer als een 6 of 8 gaat spelen dan als een 10quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Misschien een 4-4-2 waar jij de aanvallend ingestelde middenvelder bent en SiebeJ de terughoudende?
Jack legt ze wel klaar voor je.
Let maar op, je breekt je beenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Osasuna met hun briljante trainingscomplex en jeugdopleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet 'ie iets langer?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
Nondeju, mijn naam wordt steeds verder ingekort
Jawelquote:
Welke speler, positie en club?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Welke speler, positie en club?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon net als de vorige keer is prima. Lindgrinaldinaldinhão.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:24 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]Allee MannekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:24 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Transfer kan altijd nogquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
Aangezien Serie A en B en Bundesliga 1 en 2 geen spelers meedoen worden deze competities wel meegenomen in het spel of niet?
laadtijdenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom niet? Transfer kan altijd nog
Dat heeft met het draaien van het spel te maken hoe minder competities hoe sneller het spel kan simuleren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom niet? Transfer kan altijd nog
Ach valt wel mee, ik gebruik dezelfde competities en gaat primaquote:
Er worden naast de competities waaruit je kan kiezen nog een paar landen toegevoegd als we echt gaan beginnen (denk aan België, Portugal, Rusland, Oostenrijk, Turkije)quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Wilskracht het volgende:
Aangezien Serie A en B en Bundesliga 1 en 2 geen spelers meedoen worden deze competities wel meegenomen in het spel of niet?
Dan moet je sowieso de laatste versie van het spel hebben. Verder geen idee of het (goed) werktquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:51 schreef aleco99 het volgende:
Zou ik die save ook kunnen hosten met de piratenversie?![]()
wat is deze?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:51 schreef aleco99 het volgende:
Zou ik die save ook kunnen hosten met de piratenversie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |