Hangt van de hoeveelheid aanmeldingen vanmiddag en vanavond afquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:08 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ga je hem vannacht het eerste seizoen laten simuleren?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
Osasuna met hun briljante trainingscomplex en jeugdopleidingquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat je in Spanje zit, het had zo mooi kunnen zijn he
Echte kwaliteit komt overal bovendrijvenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Osasuna met hun briljante trainingscomplex en jeugdopleiding
Oja fuck. Zulke dingen hebben ook invloed. Vergeet ik altijd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Osasuna met hun briljante trainingscomplex en jeugdopleiding
Zelfs bij FC Eindhovenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:35 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Echte kwaliteit komt overal bovendrijven
Geen idee eigenlijk of het echt helpt, meestal ben je toch in no time al verhuurd of weggekochtquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Oja fuck. Zulke dingen hebben ook invloed. Vergeet ik altijd.
Zit best wel te twijfelen nuquote:
loyaliteit op 20quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk of het echt helpt, meestal ben je toch in no time al verhuurd of weggekocht
Daarom dacht ik daar ook eerst aan, maar om nou met 3 fokkers om 1/2 plekken te vechten vind ik ook zonde. En aangezien ik de 3e was ben ik maar opgesodeflikkerdquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had bewust voor Sparta gekozen omdat volgens mij de enige club was in de Jupiler League was met een goede jeugdopleiding.
Loyaliteit 1 icm ambitie 1 lijkt me ook wel erg grappigquote:
En dan Nederlands Marrokaans?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Loyaliteit 1 icm ambitie 1 lijkt me ook wel erg grappigElk jaar een nieuwe club, nergens je best doen
Nederlander/Somaliërquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:52 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En dan Nederlands Marrokaans?
SPOILER: NationaliteitenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ClubsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:04 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
23 spelers zijn inmiddels aangemaakt! Zo te zien gaat het wel de strijd der spitsen wordenSPOILER: NationaliteitenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ClubsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Druk bij Crewe
Briljant!quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:58 schreef pandoradoos het volgende:
Beter al kan ik ook nog meedoen. Met de Franse connaisseur uit Bordeaux: Petrus Latour. De perfectionist op linksachter! Net verzonden
Ik denk alleen niet dat ze met 2 aanvallende middenvelders spelen daar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:59 schreef Sejt het volgende:
Cool, 2 assist-masters voor me bij Crewe.
Misschien een 4-4-2 waar jij de aanvallend ingestelde middenvelder bent en SiebeJ de terughoudende?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze met 2 aanvallende middenvelders spelen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |