Al die foto's bij de spelers, held!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:59 schreef SiebeJ het volgende:
Spelers update van juni 2014 staat online!
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
Als er fouten bij jouw speler staan, geef dat dan aan. Kleinigheden zijn nog aan te passen (behalve de eigenschappen bij mentaal/fysiek/techniek natuurlijk) Ook de profielfoto kan aangepast worden.
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeftquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:36 schreef pandoradoos het volgende:
HELD! dat gaat lekker snel. Haha die fotos die je uitgezocht heb, klasse!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeft
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier bij Krasnodarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou, Rusland is ook niet echt de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |