Ik zit in een stad waar ik geen nigger-kapper kan vinden. Dan word je toch lauw, ik kan niet freshen je weet toch. Normaal ga ik elke drie dagen naar de kapper. Lekker fresh, x, je weet toch.quote:
Zo dan!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:25 schreef SiebeJ het volgende:
Sublieme Daniels momenteel de enige FOK!ker in het eerste van Crewe
[ afbeelding ]
Net geen verdubbeling in het tweede deel van het seizoenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
van 127 minuten naar 253. Nee ik kom er wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de tweede.. (maar deze speler blijft tot eind januari 2017 nog even bij z'n oude club)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is gewoon tijd voor een nieuwe clubquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:19 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Net geen verdubbeling in het tweede deel van het seizoen
Aan de andere kant, de spelers zijn nu 16 hè..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:22 schreef SiebeJ het volgende:
De eerste transfer is afgerond!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de tweede.. (maar deze speler blijft tot eind januari 2017 nog even bij z'n oude club)
[ afbeelding ]Hopelijk krijg ik iets meer nu, 100 euro per week is niet genoeg voor een elektrische rolstoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:28 schreef SiebeJ het volgende:
Hallo, ik ben 16 en ik ga naar Chelsea!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:28 schreef SiebeJ het volgende:
Hallo, ik ben 16 en ik ga naar Chelsea!
[ afbeelding ]Mooie transfer al gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |