SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef aleco99 het volgende:
Werkt deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste spelers staan er in, morgenochtend beginnen wequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
deadlineday is geweest, tijd om te beginnen
ik wacht gespannen af, updates worden op het andere forum geplaatst toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Laatste spelers staan er in, morgenochtend beginnen we
Hier een linkje en natuurlijk de nodige wedstrijdverslagen en nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wacht gespannen af, updates worden op het andere forum geplaatst toch?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef SiebeJ het volgende:
Peter Prevc is opgetogen en kan bijna niet slapen..!
[ afbeelding ]
.. en Hendy Keppi springt alvast op en neer in zijn rolstoel
[ afbeelding ]
Hadden we ook niet een ronde met Koos Alberts?
Prachtigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef SiebeJ het volgende:
'M-m-moet ik echt zo het veld in?' was de enthousiaste reactie van Henk de Fries
[ afbeelding ]
gelukkig zijn er alleen maar shows met mooie mannen op de veldenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef SiebeJ het volgende:
'M-m-moet ik echt zo het veld in?' was de enthousiaste reactie van Henk de Fries
[ afbeelding ]
tattoeer Prevc ook even, dan zijn het homies4lifequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho. Een geboren Nederlandse Zweed van 15 jaar met een epische baard en een Nottingham Forest tattoo in zijn nek.
Pics van Prevc. Oh hierboven. Jezus wat een downie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig zijn er alleen maar shows met mooie mannen op de velden
[..]
tattoeer Prevc ook even, dan zijn het homies4life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:03 schreef SiebeJ het volgende:
Het is dat je weet dat er een tattoo zit..PerfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als je een andere wil maken is het ook primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics van Prevc. Oh hierboven. Jezus wat een downie.Hij heeft 'm al uitgeknipt, da's zonde.
hahaha gvdquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
Ook de liefdesbaby van Craig Bellamy en Ryan Giggs hoopt morgen zijn opwachting te maken in het betaalde voetbal
[ afbeelding ]
prima hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef SiebeJ het volgende:
.. en Hendy Keppi springt alvast op en neer in zijn rolstoel
[ afbeelding ]
Hadden we ook niet een ronde met Koos Alberts?
Staat er al bij, was één van de eeste..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan deze foto bij mijn speler?
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:00 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Staat er al bij, was één van de eeste..
Al die foto's bij de spelers, held!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:59 schreef SiebeJ het volgende:
Spelers update van juni 2014 staat online!
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
Als er fouten bij jouw speler staan, geef dat dan aan. Kleinigheden zijn nog aan te passen (behalve de eigenschappen bij mentaal/fysiek/techniek natuurlijk) Ook de profielfoto kan aangepast worden.
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeftquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:36 schreef pandoradoos het volgende:
HELD! dat gaat lekker snel. Haha die fotos die je uitgezocht heb, klasse!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeft
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Eerste seizoenen gaan meestal wat sneller, ik ga niet 25 keer posten dat een speler z'n debuut gemaakt heeft of een jeugdcontract getekend heeft
Veel plezier bij Krasnodarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou, Rusland is ook niet echt de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |