quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Moet je zelf een topic aanmaken voor je speler of alleen maar opsturen naar SiebeJ?
PM dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef SiebeJ het volgende:
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ.
quote:Als klein jongetje zag Sjoerd Polak zijn vader Sjaak schitteren bij clubs als FC Twente, ADO den Haag en Sparta. Als centrale verdediger was het een betrouwbare speler voor veel clubs in Nederland. Met name het seizoen 2006/07 waarin zijn vader als verdediger zeven keer scoorde ziet Sjoerd als een uitmuntende prestatie. Ook bij Sjoerd was de liefde voor voetbal al op jonge leeftijd aanwezig. Hij begon met voetballen in de F2 van HVV RAS. Al snel bleek hij talent te hebben en kwam in de E1. Als verdediger was hij de speler waar elk team op bouwde.
Als 14-jarige kwam hij al in de B1, waar hij met zijn uitmuntende kwaliteiten zich in de kijker speelde van ADO Den Haag. De scouts waren lyrisch enthousiast over deze verdediger die alles leek te hebben: lengte, intelligentie en sterk in de mandekking. Zijn vader Polak, inmiddels al een paar jaar hoofdtrainer bij RSV Hoekpolder, is apetrots: “Ik heb zelf enkele prijzen gepakt in mijn carričre, maar dit is wel de mooiste prijs. Mijn zoon bij ADO, hopelijk krijgt hij net zo’n mooie carričre als ik heb gehad.”
Iedereen in Den Haag noemt Sjoerd het grootste verdedigende talent dat de stad heeft voortgebracht sinds Tom Beugelsdijk. Nu is het aan Sjoerd om deze verwachtingen waar te maken.
Of clubloos voor 5 seizoenen omdat ze nergens willen tekenenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:16 schreef Hermanna het volgende:
Hopelijk gaan spelers niet weer op hun 20ste met pensioen
Ik heb geen pm van je gekregen, misschien naar een verkeerde gebruiker gestuurd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef truedestiny het volgende:
Accountje aangemaakt, kan ik ook weer een x meedoen![]()
Edit: O, gaat wat anders dit keer. zo ff een pm sturen.
ingestuurd
Manolo, de Spaanse bliksemschicht op de flankenquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:22 schreef SiebeJ het volgende:
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
Nu wel gelukt als het goed is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:23 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen pm van je gekregen, misschien naar een verkeerde gebruiker gestuurd?
Ik zat net heel erg te twijfelen of ik Frankrijk of Spanje zou doenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:06 schreef Hermanna het volgende:
Mijn speler is waarschijnlijk de enige die in Frankrijk gaat beginnen.
Ik ook, toch maar Spanje gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zat net heel erg te twijfelen of ik Frankrijk of Spanje zou doen
All-in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:16 schreef truedestiny het volgende:
Chesterfield en scenario 3. Alles of niets.
Je kan je nog aanmeldenquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut piet, waarom zeg je niet dat dit weer begint??
Dat gaan we maar eens doen danquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaan we maar eens doen dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen beesten was het plan toch?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Peter Prevc is aangemaaktDit keer is hij echter niet de slungelige, kopsterke spits van WBA, maar een kleine, behendige speler bij Nottingham
Jammer dat je in Spanje zit, het had zo mooi kunnen zijn hequote:
Een kleine vraag van Adidas, wat gaat jouw shirtnaam worden? Ze doen zelf een voorstel voor J. Lindgrinaldinhoquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Samen beesten was het plan toch?Toekomstig spitsenkoppel bij Nottingham
Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoīnhoalfabiozinho - Petr Prevc
Heb m'n speler ingestuurd.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:08 schreef SiebeJ het volgende:
Ik mis alleen de optie voor sproeten![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapjas
I love my mispoken words.
Ik nam even jouw profiel als voorbeeld voor die van mezelf, maar ik zie dat je bij mentaal dit hebt staan:quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Peter Prevc is aangemaaktDit keer is hij echter niet de slungelige, kopsterke spits van WBA, maar een kleine, behendige speler bij Nottingham
In de editor zit 'zonder bal / off the ball' niet meer, het heet nu movementquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik nam even jouw profiel als voorbeeld voor die van mezelf, maar ik zie dat je bij mentaal dit hebt staan:
Mentaal: Anticiperen 11, positie kiezen 15, teamwork 9
In FM zijn anticiperen en vooral positie kiezen defensieve stats. Anticiperen is gewoonweg onderscheppen en positie kiezen de defensieve positionering. De aanvallende equivalent is 'zonder bal'. Zou het even aanpassen.
Edit: Sorry voor de quadruple.Ik ben een beetje enthousiast
Oké, de impact is hetzelfde neem ik aan? Hetzelfde dat doorzettingsvermogen nu vastberadenheid heet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
In de editor zit 'zonder bal / off the ball' niet meer, het heet nu movement
WAT MOOI!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
In de editor zit 'zonder bal / off the ball' niet meer, het heet nu movement
Ja, ze hebben wat kleine naamsveranderingen doorgevoerd in 2015quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, de impact is hetzelfde neem ik aan? Hetzelfde dat doorzettingsvermogen nu vastberadenheid heet.
ja weet ik dat, ik heb nooit FM gespeeldquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik nam even jouw profiel als voorbeeld voor die van mezelf, maar ik zie dat je bij mentaal dit hebt staan:
In FM zijn anticiperen en vooral positie kiezen defensieve stats. Anticiperen is gewoonweg onderscheppen en positie kiezen de defensieve positionering. De aanvallende equivalent is 'zonder bal'. Zou het even aanpassen.
Anticiperen is zowel voor aanvallers als verdedigersquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen 200?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:23 schreef aleco99 het volgende:
Zo, speler is aangemaakt. Zijn er al meer cm/cvm's bij sparta?
SCenario 3 gekozen, hopen op een pa van 190 natuurlijk![]()
![]()
Niet te optimistisch hequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Geen 200?
Kijk zelf even op het spelersforum voor lotgenoten bij Sparta, uit m'n hoofd zitten er wel 4 ā 5 spelers daar.
Mooi, dan kan je de ballen bij mij inleverenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:34 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Niet te optimistisch he
hmm al 5 andere, waarvan 3 spitsen en 2 andere centrale middenvelders. Zou je me kunnen overplaatsen naar FC Eindhoven? Wil gewoon zsm zoveel mogelijk spelen
One lovequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je de ballen bij mij inleveren
Ga je hem vannacht het eerste seizoen laten simuleren?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef SiebeJ het volgende:
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoīnhoalfabiozinho
21. alecco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
Alle spelers zitten, op een paar kleinigheden na, allemaal al in de database van FM
Sluiten en beginnenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef SiebeJ het volgende:
Deelnemers:
5. Sejt - Jack Daniels
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoīnhoalfabiozinho
21. alecco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
Alle spelers zitten, op een paar kleinigheden na, allemaal al in de database van FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |