Je hebt niet gelezen dat de organisatoren van de gay pride het er zelf niet mee eens zijn?quote:Jij hebt een raar beeld van homo's. Alsof het het allemaal kwetsbare naïevelingen zijn die niet weten wat ze willen. Te uwer informatie: De PVV is de grootste partij onder homo's. Waarschijnlijk zijn in Zweden ook de meeste homo's rechts. Niet dat het uit zou moeten maken of ze links of rechts zijn. Beiden ondervinden even veel last van de islamisering van Zweden. Maar goed: homo's kunnen dus gewoon rechts zijn, even rechts als de mensen die het organiseren en in een tijd waarin het geweld tegen homo's steeds meer toeneemt zou het fijn zijn als je hun die parade gewoon gunt en je niet opwerpt als beschermheer van de homohaters.
Ik vrees dat er een paar dingen spelen bij sommigen: 1. de discussie willen opblazen door iedereen die het niet met hen eens is meteen als homofoob te betitelen en 2. de geilheid ten aanzien van het irriteren van moslims, waardoor het verstand op nul gaat en men niet meer in staat is om te zien dat het hier helemaal niet draait om homorechten, maar gewoon simpelweg moslims narren (in ieder geval op basis van de berichtgeving).quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:53 schreef erodome het volgende:
Toch wel erg tegenwoordig dat je niets over extreem rechts mag zeggen, want dan heul je met de homohaters, dat extreem rechts zelf bekend staan om homohaat vergeet je maar even snel.
Iedereen gebruikt allerlei politieke termen op bepaalde groepen. Volgens jou is extreem rechts tegen homo's, dus is de PVV automatisch niet extreem rechts. Al die termen zijn nietszeggend. De Nazi's waren economisch gezien extreem links, maar zijn door hun racisme in de geschiedenisboeken getypeerd als extreem rechts. Het zegt allemaal vrijwel niets.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:53 schreef erodome het volgende:
och wel erg tegenwoordig dat je niets over extreem rechts mag zeggen, want dan heul je met de homohaters, dat extreem rechts zelf bekend staan om homohaat vergeet je maar even snel.
Zelf heb ik bar weinig met dat gelinks en gerechts om eerlijk te zijn. Maar dat het groepje waar deze topic over gaat, die in Zweden dus, extreem rechts zijn staat buiten kijf. Alla kaalkopjes, die met jaar en dag bekend staan om ook hun homohaat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:34 schreef Nozick het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt allerlei politieke termen op bepaalde groepen. Volgens jou is extreem rechts tegen homo's, dus is de PVV automatisch niet extreem rechts. Al die termen zijn nietszeggend. De Nazi's waren economisch gezien extreem links, maar zijn door hun racisme in de geschiedenisboeken getypeerd als extreem rechts. Het zegt allemaal vrijwel niets.
Ja in een internetpeiling van de Gaykrant, die ongeveer net zo betrouwbaar zijn als de gemiddelde tafelgast van Harry Mens.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:22 schreef Braindead2000 het volgende:
De PVV is de grootste partij onder homo's.
Kom eens met een quote van een "Gutmensch" die dat heft gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:23 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat de echte moslims homoseksualiteit vies en gek vinden weten we al. Als ze dat openlijk verkondigen is dat geen probleem, het vertelt ons niet iets dat we niet al wisten. Dat is ook niet het probleem dat hier speelt: Het probleem is dat moslims homos bekogelen met stenen, in elkaar slaan en dood maken. En dat probleem wordt mede veroorzaakt door gutmenschen die de schuld vervolgens bij de slachtoffers leggen, die zijn immers niet links genoeg.
Jij wenst hen op voorhand al het recht om daar hun gaypride te houden te ontnemen. Het zou immers provocerend zijn. Zegt mijns inziens genoeg. Ik ga jou toch ook niet jouw recht om door mijn buurt te lopen onthouden omdat ik mogelijk jouw hoofd aanstootgevend vind?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kom eens met een quote van een "Gutmensch" die dat heft gedaan.
Dat is iets heel anders dan stellen dat mensen er zelf schuldig aan zijn dat ze bekogeld, mishandeld of vermoord worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:17 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Jij wenst hen op voorhand al het recht om daar hun gaypride te houden te ontnemen. Het zou immers provocerend zijn. Zegt mijns inziens genoeg. Ik ga jou toch ook niet jouw recht om door mijn buurt te lopen onthouden omdat ik mogelijk jouw hoofd aanstootgevend vind?
Wat ik stel is dat ze een situatie creëeren waardoor het mogelijk wordt gemaakt dat het gebeurt. Een beetje hetzelfde als een kleuter in een hok met hongerige leeuwen gooien en dan vervolgens wijzen op de leeuwen en de kleuter en hoe tragisch het allemaal is. Maar dat het bovenal niet de schuld is van de leeuwen, die zijn nu eenmaal zo, zonder een hand in eigen boezem te steken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan stellen dat mensen er zelf schuldig aan zijn dat ze bekogeld, mishandeld of vermoord worden.
Jij bent degene die het kind (de parade) de leeuwenkooi (de moslimwijken) in wil gooien, omdat het mag. Iemand zegt dat het niet legaal zou moeten zijn dat het kind in de kooi gegooid wordt, omdat niemand er baat bij heeft: de baby wordt verslonden en de leeuwen worden echt niet plots vegetarisch. Jij concludeert vervolgens dat die persoon goedkeurt dat de leeuwen de baby opeten. Dat volgt gewoon niet uit elkaar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:27 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Wat ik stel is dat ze een situatie creëeren waardoor het mogelijk wordt gemaakt dat het gebeurt. Een beetje hetzelfde als een kleuter in een hok met hongerige leeuwen gooien en dan vervolgens wijzen op de leeuwen en de kleuter en hoe tragisch het allemaal is. Maar dat het bovenal niet de schuld is van de leeuwen, die zijn nu eenmaal zo, zonder een hand in eigen boezem te steken.
LOLWUT?quote:En volgens mij moet jij nog even het boek van Job lezen aangezien jij van mening bent dat het lot dat de nazaten van de dochters van Lot hen beviel kwam door zonde en de daaropvolgende wraak van God.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg om een Gutmensch die homo's de schuld geeft van het bekogeld worden met stenen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:17 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Jij wenst hen op voorhand al het recht om daar hun gaypride te houden te ontnemen. Het zou immers provocerend zijn. Zegt mijns inziens genoeg. Ik ga jou toch ook niet jouw recht om door mijn buurt te lopen onthouden omdat ik mogelijk jouw hoofd aanstootgevend vind?
Je gaat hierbij voorbij aan het feit dat de rechtse homos helemaal niet zaten te wachten op een wijk met geweldadige moslims. Die wijk met geweldadige moslims is ontstaan door gutmenschen die dit allemaal wel best vonden en die door actief immigratiebeleid en hand-boven-het-hoofdbeleid verantwoordelijk zijn voor de ontstane situatie. Nu zijn we aanbeland bij de situatie dat die homos maar beter weg kunnen blijven want anders zijn ze de pineut, en de gutmensch kiest bepaald niet de kant van de belaagde homo, die stelt dat hun aanwezigheid nu een provocatie is en probeert hen zelfs voor het ongewenst uitten van hun geaardheid op te laten pakken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij bent degene die het kind (de parade) de leeuwenkooi (de moslimwijken) in wil gooien, omdat het mag. Iemand zegt dat het niet legaal zou moeten zijn dat het kind in de kooi gegooid wordt, omdat niemand er baat bij heeft: de baby wordt verslonden en de leeuwen worden echt niet plots vegetarisch. Jij concludeert vervolgens dat die persoon goedkeurt dat de leeuwen de baby opeten. Dat volgt gewoon niet uit elkaar.
[..]
LOLWUT?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Tuurlijk joh. God vond dat helemaal te gek, het was toeval dat die twee meiden de stamvaders van de aartsvijanden van de Israëlieten baarden.
Ik geef er geen fuck om hoe het jou schijnt. De vraag was wat christenen ervan vinden.
Dat is juist het meest pijnlijke: Die krokodillentranen gevolgd door die nuancerende opmerking: Provocatie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg om een Gutmensch die homo's de schuld geeft van het bekogeld worden met stenen.
Nog steeds is de vraag niet beantwoord. Welke Gutmensch zegt precies dat het de schuld is van homo's wanneer ze bekogeld worden?quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:08 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is juist het meest pijnlijke: Die krokodillentranen gevolgd door die nuancerende opmerking: Provocatie.
Door te stellen dat het een provocatie is houdt je de ¨provocateurs¨ impliciet verantwoordelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nog steeds is de vraag niet beantwoord. Welke Gutmensch zegt precies dat het de schuld is van homo's wanneer ze bekogeld worden?
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:05 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je gaat hierbij voorbij aan het feit dat de rechtse homos helemaal niet zaten te wachten op een wijk met geweldadige moslims. Die wijk met geweldadige moslims is ontstaan door gutmenschen die dit allemaal wel best vonden en die door actief immigratiebeleid en hand-boven-het-hoofdbeleid verantwoordelijk zijn voor de ontstane situatie. Nu zijn we aanbeland bij de situatie dat die homos maar beter weg kunnen blijven want anders zijn ze de pineut, en de gutmensch kiest bepaald niet de kant van de belaagde homo, die stelt dat hun aanwezigheid nu een provocatie is en probeert hen zelfs voor het ongewenst uitten van hun geaardheid op te laten pakken.
Opnieuw: LOLWUT?quote:Voor wat betreft Job:
[..]
Lekker is dat. Nu mag je geen politiek correcte denkbeelden meer hebben? Iedereen moet ranzig rechts zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zoals ik laatst al zei: 'policor' is het nieuwe racisme.
Dat is gewoon bullshit. Degene die een steen gooit is altijd verantwoordelijk. Maar het is verder niet echt wenselijk om het dan maar op te gaan zoeken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Door te stellen dat het een provocatie is houdt je de ¨provocateurs¨ impliciet verantwoordelijk.
Nee. Theo van Gogh was absoluut een provocateur, maar was geenszins verantwoordelijk voor het geweld dat hem is aangedaan. Provocatie is op zich geen oorzaak van geweld. Intolerantie is dat wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Door te stellen dat het een provocatie is houdt je de ¨provocateurs¨ impliciet verantwoordelijk.
Nee, het is een stopwoordje geworden om tegenstanders de mond te snoeren. Als je naar Joop gaat en je zegt daar dat veel moslims homofoob zijn, dan ben je een racist en moet je opflikkeren. Als je hier op het forum komt en zegt dat moslims een hekel mogen hebben aan homo's, dan ben je policor en moet je opflikkeren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lekker is dat. Nu mag je geen politiek correcte denkbeelden meer hebben? Iedereen moet ranzig rechts zijn?
Maar eh... Als politiek correct politiek incorrect wordt, dan eh... Hm. Lastig...
Dat zeggen ze juist wel: Die Gaypride mag daar niet gehouden worden omdat het de moslimpopulaie provoceertquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee.
Ze zeggen niet dat homoseksualiteit een provocatie is.
¨Many leftists are also calling for the parade to be legally banned, and for the people who organized it to be arrested for “hate speech” against Muslims.¨quote:Ze willen niemand laten oppakken wegens het uiten van hun geaardheid, gewenst of ongewenst.
Wel impliciet, door hen te duiden als provocateursquote:Ze leggen niet de schuld bij belaagde homo's.
Het probleem is niet de parade.quote:Het enige wat ze zeggen is: "Die parade is een lose/lose-situatie voor alle weldenkende mensen.
Precies. De parade moet verboden worden, omdat het provocatie is. Homoseksualiteit (of typisch homoseksueel gedrag, wat dat ook moge zijn) moet niet verboden worden, want het is geen provocatie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:26 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat zeggen ze juist wel: Die Gaypride mag daar niet gehouden worden omdat het de moslimpopulaie provoceert
Ze worden gearresteerd wegens het organiseren van een parade met als (verondersteld) doel het provoceren van moslims. Niet omdat ze homo's zijn, noch omdat ze hun geaardheid op de verkeerde manier tonen.quote:[..]
¨Many leftists are also calling for the parade to be legally banned, and for the people who organized it to be arrested for “hate speech” against Muslims.¨
Je kunt prima vinden dat iemand een provocateur is en tegelijk geweld tegen die persoon afkeuren. Het idee dat je geweld goedkeurt als je iemand beledigend vindt, is op z'n zachtst gezegd debiel.quote:[..]
Wel impliciet, door hen te duiden als provocateurs
Het probleem is wél die parade. Geen van die 'gutmenschen' heeft een probleem met homo's, homoseksualiteit, 'homoseksueel gedrag', parades an sich, moslims, die wijken of wat dan ook. Het is pas als je het combineert (een Gay Pride parade in wijken vol moslims) dat het een probleem wordt.quote:[..]
Het probleem is niet de parade.
Op het moment dat degene die de steen gooit niet verantwoordelijk wordt gehouden (of kan worden gehouden) voor die daad en zelfs wordt gepamperd door de overheid en andere gutmenschen, dan snijdt mijn vergelijking gewoon hout.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit. Degene die een steen gooit is altijd verantwoordelijk. [...]
Volgens mij lees je niet goed. Ik houdt ¨provocateurs¨ helemaal niet verantwoordelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Theo van Gogh was absoluut een provocateur, maar was geenszins verantwoordelijk voor het geweld dat hem is aangedaan. Provocatie is op zich geen oorzaak van geweld. Intolerantie is dat wel.
Maar door welke Gutmensch wordt een stenengooier dan niet verantwoordelijk gehouden?quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:31 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Op het moment dat degene die de steen gooit niet verantwoordelijk wordt gehouden (of kan worden gehouden) voor die daad en zelfs wordt gepamperd door de overheid en andere gutmenschen, dan snijdt mijn vergelijking gewoon hout.
Ik heb je nu al een aantal keer beantwoord: Dat verantwoordelijkhouden (als het al gebeurt) bestaat uit krokodillentranen en de daaropvolgende nuancering: ¨provocatie¨.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar door welke Gutmensch wordt een stenengooier dan niet verantwoordelijk gehouden?
Ik wacht nog steeds op namen en rugnummers.
Nee je hebt het niet beantwoord. Ik vraag naar quotes van aanwijsbare personen. Daarmee kun je keer op keer niet over de brug komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:46 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik heb je nu al een aantal keer beantwoord: Dat verantwoordelijkhouden (als het al gebeurt) bestaat uit krokodillentranen en de daaropvolgende nuancering: ¨provocatie¨.
Nee hoor, dat zijn de organisatoren van de Gay Pride zelf, die willen niet dat deze rechtse partij hun optocht kaapt om daarmee moslims te provoceren, temeer omdat leden van deze zelfde partij op eerder momenten hun afkeer voor homo's niet onder stoelen en banken hebben gestoken. Daarom zijn ze dan ook niet uitgenodigd op de manifestatie. Rechtse homo's kunnen gewoon meelopen in de parade op 1 augustus, maar deze provocerende optocht doen ze maar op een totaal ander tijdstip onder hun eigen noemer en niet in de gay pride week onder de noemer 'gay pride'. Of hebben de homo's van deze organisatie soms niets te vertellen over hun eigen optocht?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:17 schreef RolandArthur het volgende:
Gemakshalve ga ik er even van uit dat de mensen die dit topic volgen ook in het vorige topic kunnen lezen, daar staan voldoende berichten dat de parade wordt gezien als een provocatie en daarmee een reactie uitlokt. Eerder heb ik al uitgelegd dat het handelen van de gutmensch enerzijds de reactie en overtuiging van de muzelmannetjes versterkt en anderzijds de slachtoffers impliciet tot schuldige maakt voor alles wat hen daarna bekomt (in de vorm van stenen of zelfs de dood). Ene S_C gaat daar overigens in dit topic lekker mee verder. Voor de quotes die je verzoekt verwijs ik je naar dit en voorgaand topic.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee je hebt het niet beantwoord. Ik vraag naar quotes van aanwijsbare personen. Daarmee kun je keer op keer niet over de brug komen.
Laat ik dat eens omdraaien: Hebben die rechtse homos soms niets te vertellen over hun eigen optocht?quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef moussie het volgende:
Of hebben de homo's van deze organisatie soms niets te vertellen over hun eigen optocht?
Ah, excuus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:33 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed. Ik houdt ¨provocateurs¨ helemaal niet verantwoordelijk.
Natuurlijk, alleen mogen ze die niet houden onder de noemer van een ander en in dezelfde week als die ander, dan is het namelijk niet hun eigen optocht maar die van een ander die ze gewoon kapen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:00 schreef RolandArthur het volgende:
Laat ik dat eens omdraaien: Hebben die rechtse homos soms niets te vertellen over hun eigen optocht?
Want alleen die ene goep heeft het recht zich homo te noemen en een gay pride te organiseren?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen mogen ze die niet houden onder de noemer van een ander en in dezelfde week als die ander, dan is het namelijk niet hun eigen optocht maar die van een ander die ze gewoon kapen.
Deze "pride" is dan ook enkel en alleen bedoeld om reactie's uit te lokken, daarmee wordt zwaar misbruik gemaakt van wat de gay pride en de gay pride week is. Dat door extreem rechts die niet vies is van stevig wat homohaat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Gemakshalve ga ik er even van uit dat de mensen die dit topic volgen ook in het vorige topic kunnen lezen, daar staan voldoende berichten dat de parade wordt gezien als een provocatie en daarmee een reactie uitlokt. Eerder heb ik al uitgelegd dat het handelen van de gutmensch enerzijds de reactie en overtuiging van de muzelmannetjes versterkt en anderzijds de slachtoffers impliciet tot schuldige maakt voor alles wat hen daarna bekomt (in de vorm van stenen of zelfs de dood). Ene S_C gaat daar overigens in dit topic lekker mee verder. Voor de quotes die je verzoekt verwijs ik je naar dit en voorgaand topic.
Iedereen heeft het recht om zich homo te noemen, en iedereen heeft het recht zijn optocht te organiseren, maar niet onder de naam van een reeds bestaande organisatie 'gay pride' die 'toevallig' in dezelfde week haar optocht houdt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:20 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Want alleen die ene goep heeft het recht zich homo te noemen en een gay pride te organiseren?
Laat ze het dan onder hun eigen naam doen, homo kaalkopjes pride ofzo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Laat ik dat eens omdraaien: Hebben die rechtse homos soms niets te vertellen over hun eigen optocht?
Hallo Erodome,quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Deze "pride" is dan ook enkel en alleen bedoeld om reactie's uit te lokken, daarmee wordt zwaar misbruik gemaakt van wat de gay pride en de gay pride week is. Dat door extreem rechts die niet vies is van stevig wat homohaat.
De organisatoren van de gay pride zijn hier dan ook niet blij mee en dat vind ik terecht. Wat bedoeld is om meer acceptatie te verkrijgen is niet bedoeld om mee te treiteren.
Jouw aangezicht heb ik nooit beschouwd als iets om meer acceptatie te verkrijgen, noch te treiteren.quote:Wat bedoeld is om meer acceptatie te verkrijgen is niet bedoeld om mee te treiteren.
Dat maak je er zelf van.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Gemakshalve ga ik er even van uit dat de mensen die dit topic volgen ook in het vorige topic kunnen lezen, daar staan voldoende berichten dat de parade wordt gezien als een provocatie en daarmee een reactie uitlokt. Eerder heb ik al uitgelegd dat het handelen van de gutmensch enerzijds de reactie en overtuiging van de muzelmannetjes versterkt en anderzijds de slachtoffers impliciet tot schuldige maakt voor alles wat hen daarna bekomt (in de vorm van stenen of zelfs de dood). Ene S_C gaat daar overigens in dit topic lekker mee verder. Voor de quotes die je verzoekt verwijs ik je naar dit en voorgaand topic.
Dit gaat niet over homo zijn, dit gaat over een bepaald "feestje" waarbij mensen in strings enzo rondlopen. Dit gaat over de naam van een wereldwijde organisatie die gewoon misbruikt wordt door extreem rechts. Met als enige doel de boel op te hitsen, dat willen ze namelijk en dat schrijven ze ook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:46 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hallo Erodome,
Welke reacties bedoel je precies? Het geweld tegen homos of? En sinds wanneer mag jij of een organisatie bepalen wanneer je wel of niet homo mag zijn?
[..]
Jouw aangezicht heb ik nooit beschouwd als iets om meer acceptatie te verkrijgen, noch te treiteren.
Dit is laag. Homos, Joden en de rest van de populatie hebben weinig last van de kaalkopjes. Des te meer van een bepaalde andere bevolkingsgroep die hier door eigen toedoen bij betrokken wordt. Als (al dan niet homo) personen willen wandelen staat dat hen vrij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Laat ze het dan onder hun eigen naam doen, homo kaalkopjes pride ofzo.
Dit gaat trouwens niet over rechts, dit gaat over extreem rechts, je weet wel, die gasten die het leuk vinden hakenkruisen op joodse graven te kalken en niet vies zijn van wat "potenrammen" zoals ze het zelf noemen.
Ze misbruiken de naam van een ander, misbruiken het idee van een ander en zorgen dat die ander de last ervan mag dragen.
Even serieus, homo's en joden hebben weinig last van kaalkopjes? Schrijf je dit nu echt, met droge ogen beweer je dit?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:57 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dit is laag. Homos, Joden en de rest van de populatie hebben weinig last van de kaalkopjes. Des te meer van een bepaalde andere bevolkingsgroep die hier door eigen toedoen bij betrokken wordt. Als (al dan niet homo) personen willen wandelen staat dat hen vrij.
Nee, achterlijke klootzak, ik maak niemand tot schuldige behalve degenen die met stenen gooien of mensen vermoorden. Houd die kut-insinuaties a.u.b. voor je, malloot.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dan lever je even een voorbeeld, gaarne eentje dat mider dan 20 jaar oud is?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Even serieus, homo's en joden hebben weinig last van kaalkopjes? Schrijf je dit nu echt, met droge ogen beweer je dit?
De tering zeg.....quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dan lever je even een voorbeeld, gaarne eentje dat mider dan 20 jaar oud is?
Daar gaat het helemaal niet over. Ik maak jou tot schuldige.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, achterlijke klootzak, ik maak niemand tot schuldige
Omdat ik gewoon versteld sta van zoveel domheid. Extreem rechts staat nu niet echt bekend om hun vriendelijkheid tegen joden en homo's, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is niet echt een voorbeeld.
Maar dat kun je dan weer niet onderbouwen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef erodome het volgende:
Omdat ik gewoon versteld sta van zoveel domheid.
Dat doen zij dan toch ook, mits de dreiging niet te groot wordt en ze het af moeten blazen. Of erger nog: Dat de gutmensch het hen verbiedt.quote:Maar nogmaals, laat ze het lekker doen onder hun eigen naam ipv onder de naam van een organisatie die er niets mee te maken wil hebben. Deze groep is niet eens welkom op de echte gay pride namelijk.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Maar dat kun je dan weer niet onderbouwen.
Nee, dat doen ze niet, ze noemen het een gay pride, wat de naam is van die organisatie en doen het in de gay pride week, wat ook al bij die organisatie hoort. Met als aanvulling dat die organisatie niets van deze groep wil weten en heeft aangegeven dit alles behalve leuk te vinden. Maar dat doet er ineens niets meer toe.quote:Dat doen zij dan toch ook, mits de dreiging niet te groot wordt en ze het af moeten blazen. Of erger nog: Dat de gutmensch het hen verbied.
Je geeft wederom geen enkele onderbouwing. Verwijzen naar de Anne Frank Stichting zonder onderbouwing is geen bron. Die hele toko wordt sowieso argwanend bekeken vanwege hun extreem linkse ideologie, antisemitisme en gebrek aan het verwoorden en uitbrengen van wat Anne heeft gezegd. En wat de waarde daarvan is. Het is niet geheel verwonderlijk dat de Anne Frank Stichting niet erg serieus genomen wordt en zelfs door Joodse organisaties veroordeeld wordt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, de tering.... Hoezo kan ik dat niet onderbouwen?????? Lees bv eens wat de anne frank stichting over extreem rechts te zeggen heeft, of luister gewoon eens naar wat ze zelf te vertellen hebben.
[..]
Nee, dat doen ze niet, ze noemen het een gay pride, wat de naam is van die organisatie en doen het in de gay pride week, wat ook al bij die organisatie hoort. Met als aanvulling dat die organisatie niets van deze groep wil weten en heeft aangegeven dit alles behalve leuk te vinden. Maar dat doet er ineens niets meer toe.
Ze doen het niet onder de noemer extreem rechtst homo pride.
Voor hun is het win-win, voor de gay pride organisatie is het enkel verlies.
Toe nou zeg.....quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:30 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je geeft wederom geen enkele onderbouwing. Verwijzen naar de Anne Frank Stichting zonder onderbouwing is geen bron. Die hele toko wordt sowieso argwanend bekeken vanwege hun extreem linkse ideologie, antisemitisme en gebrek aan het verwoorden en uitbrengen van wat Anne heeft gezegd. En wat de waarde daarvan is. Het is niet geheel verwonderlijk dat de Anne Frank Stichting niet erg serieus genomen wordt en zelfs door Joodse organisaties veroordeeld wordt.
Het meeste anti semitisme neem ik waar bij linksen, die noemen het zionisme, en moslims. Die moslims noemen het op aangeven van hun linkse vrienden overigens ook zionisme.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Toe nou zeg.....
Dit is echt ronduit debiel te noemen. Net doen alsof extreem rechts niets tegen joden en homo's heeft. Heb werkelijk waar geen enkele behoefte hierin mee te gaan.
Die rechtsen hebben haat tegen joden en homo's even vervangen door een soort "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" houding. Homo's en joden haten levert namelijk weinig sympathie op en dan kun je ze maar beter als een soort schaamlap gebruiken voor je eigen dubieuze agenda.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Toe nou zeg.....
Dit is echt ronduit debiel te noemen. Net doen alsof extreem rechts niets tegen joden en homo's heeft. Heb werkelijk waar geen enkele behoefte hierin mee te gaan.
Je hebt helemaal gelijk hoor, extreem rechts zijn schatjes met zulke nobele doelen. Ik zou ze bloemen brengen als ik jou was.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:35 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het meeste anti semitisme neem ik waar bij linksen, die noemen het zionisme, en moslims. Die moslims noemen het op aangeven van hun linkse vrienden overigens ook zionisme.
Hier laat je jouw eigen gebrek aan argumenten zien. Ik ben rechts. Gevrijwaard van socialisme, de bijbel en de koran, hoef ik geen haat te hebben tegen bepaalde bevolkingsgroepen op basis van hun geloof of levensovertuiging. Dat is een eigenschap die jij mij probeert toe te dichten. Feit blijft dat als de parade een regen van stenen mag koppen dat deze niet door mij of rechtsen worden geworpen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die rechtsen hebben haat tegen joden en homo's even vervangen door een soort "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" houding. Homo's en joden haten levert namelijk weinig sympathie op en dan kun je ze maar beter als een soort schaamlap gebruiken voor je eigen dubieuze agenda.
Je verward rechts met extreem rechts. Extreem rechts zijn de kaalkopjes e.d., hoop niet dat je jezelf daartoe rekent.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:51 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hier laat je jouw eigen gebrek aan argumenten zien. Ik ben rechts. Gevrijwaard van socialisme, de bijbel en de koran, hoef ik geen haat te hebben tegen bepaalde bevolkingsgroepen op basis van hun geloof of levensovertuiging. Dat is een eigenschap die jij mij probeert toe te dichten. Feit blijft dat als de parade een regen stenen mag koppen dat deze niet door mij or rechtsen worden geworpen.
Door jarenlang mensen met politiek incorrecte meningen te bestempelen tot ¨extreem-rechts¨ bewerkstellig je dat. Nazi´s practiseren trouwens slechts een andere vorm van socialisme en socialisme werp ik verre van mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Je verward rechts met extreem rechts. Extreem rechts zijn de kaalkopjes e.d., hoop niet dat je jezelf daartoe rekent.
Dat jij dat denkt is jouw probleem, niet de mijne, heb al lang en breed aangegeven dat er een verschil zit tussen rechts(politiek) en extreem rechts(gore ideologie). Snap niet zo goed waarom je blijft doen alsof extreem rechts lieverdjes zijn, dat je zelfs rechts(politiek) op 1 hoop wil gooien daarmee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Door jarenlang mensen met politiek incorrecte meningen te bestempelen tot ¨extreem-rechts¨ bewerkstellig je dat. Nazi´s practiseren trouwens slechts een andere vorm van socialisme en socialisme werp ik verre van mij.
Ik constateer slechts: Ik constateer dat het geweld tegen Joden, rechtsen en homos overwegend vanuit linkse en moslimgroeperingen komt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die rechtsen hebben haat tegen joden en homo's even vervangen door een soort "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" houding. Homo's en joden haten levert namelijk weinig sympathie op en dan kun je ze maar beter als een soort schaamlap gebruiken voor je eigen dubieuze agenda.
Dat zijn juist toch die aanhangers van het monotheïstisch geloof en dan met name de moslims?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef erodome het volgende:
[..]
[...]Dat is niet omdat ze politiek rechts zijn, maar omdat ze tot een bepaalde ideologie behoren die homo's niet zo vriendelijk bejegent.[...]
En extreem rechts, die zich zo kunnen aansluiten bij de extremen van die groepen. Het woordje extreem doet het hem.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:29 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat zijn juist toch die aanhangers van het monotheïstisch geloof en dan met name de moslims?
En tegen joden en homo's ook vanuit extreme rechtsen, maar nu even niet wegens politiek opportunistische redenen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:26 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik constateer slechts: Ik constateer dat het geweld tegen Joden, rechtsen en homos overwegend vanuit linkse en moslimgroeperingen komt.
Alle Joden en homo,s?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Hexagon het volgende:
Joden en homo's hebben er met hen wel een paar onwaarschijnlijke "vrienden" bij gekregen.
Extreem rechts staat meestal voor "traditionele gezinswaarden" en is tegen het homo huwelijk en verdere homo acceptatie. Zo ook tegen abortus en vrouwenrechten trouwens. Euthanasie zijn ze meestal ook al tegen en erg vaak gaat dit gepaard met wat fijne extremere religieuze invloeden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En tegen joden en homo's ook vanuit extreme rechtsen, maar nu even niet wegens politiek opportunistische redenen.
Maar niet voor niets neemt Geert een regelrechte homohater in dienst
http://www.coc.nl/jouw-be(...)lijke-homorechten-af
juist. Nare rechtsen!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En tegen joden en homo's ook vanuit extreme rechtsen, maar nu even niet wegens politiek opportunistische redenen.
Welja, betrek Geert er maar weer bij. In het hele topic volgens mij nog niet genoemd maar schijnbaar nog steeds hip als hedendaagse Godwin.quote:Maar niet voor niets neemt Geert een regelrechte homohater in dienst
http://www.coc.nl/jouw-be(...)lijke-homorechten-af
Dat slappe gezeik wordt ik een beetje zat. Geef nou eens voorbeelden van homos die door rechtsen zijn gelynched in het afgelopen jaar?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Extreem rechts staat meestal voor "traditionele gezinswaarden" en is tegen het homo huwelijk en verdere homo acceptatie. Zo ook tegen abortus en vrouwenrechten trouwens. Euthanasie zijn ze meestal ook al tegen en erg vaak gaat dit gepaard met wat fijne extremere religieuze invloeden.
Maar nee hoor, het zijn schatjes, die moet je steunen. Gewoon die groep lekker de ruimte geven, krijgen die extreme moslims heerlijk op een andere manier alsnog hun zin.
Volgens mij vind de gemiddelde extreem rechtse dat juist prachtig. Mooie manie rom moslims te framen en daarbij worden er ook nog eens homo's uit de weg geruimd. Win-win.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:35 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
juist. Nare rechtsen!
[ afbeelding ]
Doe eens niet! Of?
Tja, hij is nu eenmaal de belangrijkste vertegenwoordiger van hatend Nederland. En hij laat zo mooi zijn ware aard zien.quote:Welja, betrek Geert er maar weer bij. In het hele topic volgens mij nog niet genoemd maar schijnbaar nog steeds hip als hedendaagse Godwin.
Joh gast, deze ideologie kan je gewoon checken. Extreem rechts staat over het algemeen genomen voor zeer traditioneel, conservatief. Is tegen het homo huwelijk, zelfs tegen samenlevingscontracten(ook voor hetero's trouwens), is tegen abortus en euthanasie, tegen vrouwenrechten(die horen thuis bij de kinderen volgens hen) en is erg vaak religieuzer dan jou lief is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:37 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat slappe gezijk wordt ik een beetje zat. Geef nou eens voorbeelden van homos die door rechtsen zijn gelynched in het afgelopen jaar?
Ik ben rechts en ik vind het vreselijk wat die mensen overkomt. Het vergt een Hexagon om dit niet alleen te benoemen als ¨prachtig¨ maar hier zelfs een win-win situatie aan toe te dichten. Jij bent echt een zieke geest.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij vind de gemiddelde extreem rechtse dat juist prachtig. Mooie manie rom moslims te framen en daarbij worden er ook nog eens homo's uit de weg geruimd. Win-win.
Vandaar de verwijzing naar Godwin.quote:Tja, hij is nu eenmaal de belangrijkste vertegenwoordiger van hatend Nederland. En hij laat zo mooi zijn ware aard zien.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:37 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat slappe gezeik wordt ik een beetje zat. Geef nou eens voorbeelden van homos die door rechtsen zijn gelynched in het afgelopen jaar?
Rechts en extreem rechts zijn 2 verschillende dingen, waarom gooi je jezelf op 1 hoop met extreem rechts?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:45 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik ben rechts en ik vind het vreselijk wat die mensen overkomt. Het vergt een Hexagon om dit niet alleen te benoemen als ¨prachtig¨ maar hier zelfs een win-win situatie aan toe te dichten. Jij nbent echt een zieke geest.
[..]
Vandaar de verwijzing naar Godwin.
Nu scheer je een brede groep over één kam, zonder dat je weet wat de groep vertegenwoordigt: Schijnbaar zijn ze i.i.g. niet tegen homos, vervolgens verwijt je mij gebrekkig onderzoek te doen! Nog even terzijde dat dat helemaal niet hoeft omdat deze mensen slechts gebruik wensen te maken van het recht op demonstreren als samenkomen al niet meer mag!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Joh gast, deze ideologie kan je gewoon checken. Extreem rechts staat over het algemeen genomen voor zeer traditioneel, conservatief. Is tegen het homo huwelijk, zelfs tegen samenlevingscontracten(ook voor hetero's trouwens), is tegen abortus en euthanasie, tegen vrouwenrechten(die horen thuis bij de kinderen volgens hen) en is erg vaak religieuzer dan jou lief is.
Doe eens wat onderzoek voordat je deze groepen verdedigt.
AAARRRGGGGHHHHHHHHHquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:50 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nu scheer je een brede groep over één kam, zonder dat je weet wat de groep vertegenwoordigt: Schijnbaar zijn ze i.i.g. niet tegen homos, vervolgens verwijt je mij gebrekkig onderzoek te doen! Nog even terzijde dat dat helemaal niet hoeft omdat deze mensen slechts gebruik wensen te maken van het recht op demonstreren als samenkomen al niet meer mag!
Helaas is er enkele decenia geleden voor gekozen om alles wat niet aan het linkse ideaalbeeld voldeed op één hoop te gooien: FOUT, en opgerot en weg ermee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Rechts en extreem rechts zijn 2 verschillende dingen, waarom gooi je jezelf op 1 hoop met extreem rechts?
Jij bent echt de enige hier die dat doet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:54 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Helaas is er enkele decenia geleden voor gekozen om alles wat niet aan het linkse ideaalbeeld voldeed op één hoop te gooien: FOUT, en opgerot en weg ermee.
Laat mij dan eens één actie zien in Frankrijk van deze groep tegen het homohuwelijk?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:54 schreef erodome het volgende:
[..]
AAARRRGGGGHHHHHHHHH
Tegen homo huwelijk, staan bekend om hun protesten tegen het homo huwelijk, zie bv Frankrijk.
Voor het "traditionele gezin", homo's hebben daarin geen plaats.
Nationaal front bv....quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:56 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Laat mij dan eens één actie zien in Frankrijk van deze groep tegen het homohuwelijk?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)-in-Parijs-1265186W/quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:56 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Laat mij dan eens één actie zien in Frankrijk van deze groep tegen het homohuwelijk?
quote:Na grote protesten tegen het homohuwelijk in Parijs zocht een groep relschoppers de confrontatie met de politie. Ruim 350 mensen werden gearresteerd.
Volgens de Franse minister van Binnenlandse Zaken, Manuel Valls, zaten extreemrechtse groeperingen achter de ongeregeldheden. Tijdens de rellen na de demonstraties raakten vier agenten, een fotograaf en een demonstrant gewond.
Dat is toch niet dezelfde groep? Zit je hier laster te verspreiden?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Nationaal front bv....
http://www.nu.nl/buitenla(...)st-homohuwelijk.html
http://www.telegraaf.nl/b(...)_homohuwelijk__.html
http://nos.nl/artikel/511(...)antihomoprotest.html
https://sd.se/wp-content/(...)grammet2014_webb.pdfquote:we believe that all children should have the right to both a mother and a father in their life.
..
This is why we oppose state-sanctioned adoption of both single, same-sex couples and polyamorous
groups. The exception to the above principle, cases of close relatives or persons with whom the child has already cultivated a close relationship.
..
Apart from that we do not consider it to be consistent with children's welfare to let same-sex couples and polyamorous groups adopt and inseminate
Dat is toch niet dezelfde groep.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Bu(...)-in-Parijs-1265186W/
[..]
Je vroeg om bewijzen van dat protest in Frankrijk he. Daarop is dat een antwoord.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:08 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is toch niet dezelfde groep? Zit je hier laster te verspreiden?
Geen idee welke groep het is. Maar zijn zijn in ieder geval extreem rechtsen die het niet zo op homo's hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is toch niet dezelfde groep.
Wederom niet dezelfde groep. Je bent hier alleen leugens aan het verspreidenquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef erodome het volgende:
http://www.joop.nl/wereld(...)naar_russisch_model/
Jij stelde bewijs te hebben dat de groep waarover dit topic gaat acties in Frankrijk pleegt. Dat is pertinent onjuist en als groeperingen in Frankrijk losstaand van deze groep acties uitvoeren kan je hen dat niet aanrekenen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Je vroeg om bewijzen van dat protest in Frankrijk he. Daarop is dat een antwoord.
Wat loop je nu te ontwijken zeg?
Socialisten zijn gevaarlijk volk. Het verbaast mij dan ook dat jij schijnbaar hun kant kiest.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:10 schreef Hexagon het volgende:
Nog een fijne uit Rusland
Neonazi's martelen homo's
Euhm nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:20 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Jij stelde bewijs te hebben dat de groep waarover dit topic gaat acties in Frankrijk pleegt. Dat is pertinent onjuist en als groeperingen in Frankrijk losstaand van deze groep acties uitvoeren kan je hen dat niet aanrekenen.
Je bent kortzichtig. Dat komt omdat je de olifant in de porcelijnkast niet wenst te zien: Die homovriendelijkheid wordt juist de kop ingedrukt door mensen zoals jij; mensen die meer waarde hechten aan de islamitiet en zijn gedachtegoed dan aan de door de islamiet ter dood veroordeelde homo of Jood.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Euhm nee.
Ik zei dat extreem rechts niet bekend staat om hun homovriendelijkheid, algemeen genomen.
Nog even en ik ben een homofoob zeg. Ga toch heen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:49 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je bent kortzichtig. Dat komt omdat je de olifant in de porcelijnkast niet wenst te zien: Die homovriendelijkheid wordt juist de kop ingedrukt door mensen zoals jij; mensen die meer waarde hechten aan de islamitiet en zijn gedachtegoed dan aan de door de islamiet ter dood veroordeelde homo of Jood.
Niet nog even.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Nog even en ik ben een homofoob zeg. Ga toch heen.
Gast, je bent niet goed bij je hoofd. Ik ben een praktiserend biseksueel, voorstander van gelijke rechten voor homo's, heb waarschijnlijk meer homo's meegemaakt en in mijn kennisenkring dan jij in je hele leven zal zien.quote:
Homovriendelijkheid is het politiekcorrecte masker van de vreemdelingenhaterquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:49 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je bent kortzichtig. Dat komt omdat je de olifant in de porcelijnkast niet wenst te zien: Die homovriendelijkheid wordt juist de kop ingedrukt door mensen zoals jij; mensen die meer waarde hechten aan de islamitiet en zijn gedachtegoed dan aan de door de islamiet ter dood veroordeelde homo of Jood.
Dat zegt niets, het spreekt hooguit in jouw nadeel sinds Asscher en Cohen. Aanspraak maken op jouw geaardheid terwijl je alles er aan doet om hen die juist dat niet accepteren te beschermen spreekt niet in jouw voordeel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Gast, je bent niet goed bij je hoofd. Ik ben een praktiserend biseksueel, voorstander van gelijke rechten voor homo's, heb waarschijnlijk meer homo's meegemaakt en in mijn kennisenkring dan jij in je hele leven zal zien.
[...]
Maar wijs je nou homovriendelijkheid af ben je een vreemdelingenhater?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Homovriendelijkheid is het politiekcorrecte masker van de vreemdelingenhater
Wel als het een politiekcorrect masker is voor vreemdelingenhaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:10 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Maar wijs je nou homovriendelijkheid af
Jij natuurlijk niet ? Politiekcorrect blijven voor show enzo, dus jij bent het niet.quote:ben je een vreemdelingenhater?
Het geweld komt wederom niet van de ¨rechtsen¨ het wordt verwacht uit de de gebruikelijke hoek.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
Wel als het een politiekcorrect masker is voor vreemdelingenhaat.
Was ik homo , dan zou ik het bedreigend vinden dat extreemrechts tuig ruzie zoekt met mensen uit homovriendelijkheid, al dan niet gespeeld.
Ik ben bepaald niet politiek correct dus van mij heb je weinig te vrezen behalve mogelijk een weerwoord dat je niet aanstaat.quote:Jij natuurlijk niet ? Politiekcorrect blijven voor show enzo, dus jij bent het niet.
Overigens vinden vele mensen mij min of meer vreemdeling en anderen weer min of meer homo.
ruziezoeken, uitlokken, de schuld van de rellen bij die vijand leggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:22 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het geweld komt wederom niet van de ¨rechtsen¨ het wordt verwacht uit de de gebruikelijke hoek.
jij bent hardstikke bezig politiekcorrect te zijn. met zogenaamd die goede bedoelingen van prohomo te zijn.quote:Ik ben bepaald niet politiek correct
Meer waarde hechten aan de islamiet? Je kijkt wat consequenties aangaat niet verder dan je neus lang is, en dan noem je anderen kortzichtig? Wat zou je ervan zeggen als iemand jouw identiteit gebruikt om daarmee mensen te gaan provoceren en jij de rekening gepresenteerd krijgt? Wat zou je ervan vinden als jij ineens niet meer welkom bent/geen visum meer krijgt omdat iemand anders onder jouw naam voor rellen heeft gezorgd?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:49 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ja, das echt kut. Hoe vervelend nou dat mijn familie al sinds net voorbij 600 AC ruim 260 miljoen mensen om zeep heeft geholpen, totaat geen waarde hecht aan mensenrechten en daar tot op de dag van vandaag mee doorgaat en daarin wordt gesteund door een oud stel geschriften en een horde gutmenschen? Oh nee, wacht, dat was een andere familie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:45 schreef moussie het volgende:
[..]
Meer waarde hechten aan de islamiet? Je kijkt wat consequenties aangaat niet verder dan je neus lang is, en dan noem je anderen kortzichtig? Wat zou je ervan zeggen als iemand jouw identiteit gebruikt om daarmee mensen te gaan provoceren en jij de rekening gepresenteerd krijgt? Wat zou je ervan vinden als jij ineens niet meer welkom bent/geen visum meer krijgt omdat iemand anders onder jouw naam voor rellen heeft gezorgd?
Eeuh, uit een recent politieonderzoek bleek dat 68% van de daders die geweld tegen homo's plegen autochtoon zijn .. dus over welke gebruikelijke hoek heb je het?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:22 schreef RolandArthur het volgende:
Het geweld komt wederom niet van de ¨rechtsen¨ het wordt verwacht uit de de gebruikelijke hoek.
Kun je dat onderzoek aanleveren? Ik ben erg nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Eeuh, uit een recent politieonderzoek bleek dat 68% van de daders die geweld tegen homo's plegen autochtoon zijn .. dus over welke gebruikelijke hoek heb je het?
Niet normaal dit. Steek je beschuldigingen maar waar de zon niet schijnt. Begin te denken dat jij gewoon een fervent gebruiker van een tondeuse bent.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:05 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat zegt niets, het spreekt hooguit in jouw nadeel sinds Asscher en Cohen. Aanspraak maken op jouw geaardheid terwijl je alles er aan doet om hen die juist dat niet accepteren te beschermen spreekt niet in jouw voordeel.
Huh .. waar haal je die 260 miljoen vandaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:50 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ja, das echt kut. Hoe vervelend nou dat mijn familie al sinds net voorbij 600 AC ruim 260 miljoen mensen om zeep heeft geholpen, totaat geen waarde hecht aan mensenrechten en daar tot op de dag van vandaag mee doorgaat en daarin wordt gesteund door een oud stel geschriften en een horde gutmenschen? Oh nee, wacht, dat was een andere familie.
Mijn voorouders hadden 2 onderduikers in huis. Die deden niet mee aan de spelletjes van de joodse raad. Net zo min als ik mee doe aan de huidige uitlevering.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet normaal dit. Steek je beschuldigingen maar waar de zo'n niet schijnt. Begin te denken dat jij gewoon een fervent gebruiker van een tondeuse bent.
Dat begon enige vormen aan te nemen bij Kaybar, wat meer serieuze vormen bij de Hindu Kush, nog een paar bij de poorten van Wenen en niet te vergeten een vrij harde slavenhandel vanuit Afrika en Europa. Tel daar nog enkele honderden conflicten en oorlogen bij op en voor je het weet waren het er naar schatting 250-270 miljoen die dood waren. Dat heet geschiedenis. Voor de gein de laatste cijfers van afgelopen ramadan:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh .. waar haal je die 260 miljoen vandaan?
Amusant dat jij zelf niet aanvoelt hoe schijnheilig en overdreven politiekcorrect je overkomt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn voorouders hadden 2 onderduikers in huis. Die deden niet mee aan de spelletjes van de joodse raad. Net zo min als ik mee doe aan de huidige uitlevering.
Ik neem het niet op voor die mensen maar voor hun rechten. Voor jou een ongrijpbaar concept zo te lezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Amusant dat jij zelf niet aanvoelt hoe schijnheilig en overdreven politiekcorrect je overkomt.
Doe eens niet zo overdreven "tolerant" en beschermend voor minderheden als homo en joden.
.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn voorouders hadden 2 onderduikers in huis. Die deden niet mee aan de spelletjes van de joodse raad. Net zo min als ik mee doe aan de huidige uitlevering.
Je lult uit je nek. Mijn waarden en die van mijn opa en oma verschillen niet zo veel. We hadden (ze zijn inmiddels dood) allemaal niet zo veel op met antisemieten en homofoben. Ik blijf bij mijn standpunt en ik heb het sterke vermoeden dat jij in dezen kiest voor de nieuwe antisemieten en homofoben en het daarmee gepaard gaande geweld.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:00 schreef erodome het volgende:
[..]
.
Je voorouders zouden zich omdraaien in hun graf als ze wisten dat je heulde met extreem rechts.
Wanneer ga je de organisatoren van de gay pride stiekeme homofoben noemen omdat ze hier tegen zijn?
En Bush zei dat ie Irak binnenviel omdat God het hem opgedragen had.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:06 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat begon enige vormen aan te nemen bij Kaybar, wat meer serieuze vormen bij de Hindu Kush, nog een paar bij de poorten van Wenen en niet te vergeten een vrij harde slavenhandel vanuit Afrika en Europa. Tel daar nog enkele honderden conflicten en oorlogen bij op en voor je het weet waren het er naar schatting 250-270 miljoen die dood waren. Dat heet geschiedenis. Voor de gein de laatste cijfers van afgelopen ramadan:
[ afbeelding ]
Extreem rechts dus bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:06 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je lult uit je nek. Mijn waarden en die van mijn opa en oma verschillen niet zo veel. We hadden (ze zijn inmiddels dood) allemaal niet zo veel op met antisemieten en homofoben. Ik blijf bij mijn standpunt en ik heb het sterke vermoeden dat jij in dezen kiest voor de nieuwe antisemieten en homofoben en het daarmee gepaard gaande geweld.
Die twee peilingen hoeven elkaar niet tegen te spreken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja in een internetpeiling van de Gaykrant, die ongeveer net zo betrouwbaar zijn als de gemiddelde tafelgast van Harry Mens.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)j-onder-homo-s.dhtml
Deze peiling, door wel een betrouwbaar bureau, is veel interessanter.
http://www.volkskrant.nl/(...)ver-homo-s~a2892977/
Ben jij hier nu het aantal slachtoffers aan het ontkennen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
En Bush zei dat ie Irak binnenviel omdat God het hem opgedragen had.
Wat ze afkeurde en tegen in opstand kwamen. Ik beticht je voorouders niet van heulen met extreem rechts. Ik eer ze voor wat ze hebben gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:13 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Juist. Daarom hadden ze onderduikers in huis.
moeite met lezen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ben jij hier nu het aantal slachtoffers aan het ontkennen?
? Je blijft maar atributen van moslims aan mij toeschrijven zoals homofobie en antisemitisme terwijl ik daar nooit toe heb opgeroepen en zulks juist verre van mij werp. Wat probeer je nou te bereiken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat ze afkeurde en tegen in opstand kwamen. Ik beticht je voorouders niet van heulen met extreem rechts. Ik eer ze voor wat ze hebben gedaan.
Homofoob en antisemitisch, dat is extreem rechts. Die zo in hetzelfde rijtje passen als idiote moslim extremisten.
Je verdedigd extreem rechts, dat is wat ik je kwalijk neem.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:19 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
? Je blijft maar atributen van moslims aan mij toeschrijven zoals homofobie en antisemitisme terwijl ik daar nooit toe heb opgeroepen en zulks juist verre van mij werp. Wat probeer je nou te bereiken?
FTFYquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Je verdedigd extreem rechts mensenrechten, dat is wat ik je kwalijk neem.
Door te heulen met extreem rechts, ze met passie te verdedigen. Extreem rechts, de grote vijand van je voorouders. Als die hun zin krijgen krijg je alsnog die wereld die je vreest, je ruilt de ene groep extremen voor de andere. Je krijgt daarmee hetzelfde in een ander jasje.quote:
Je maakt jezelf ongeloofwaardig. Ik heul niet met de antisemieten en homofoben. Je weet hopelijk nog waarom deze discussie gestart is? Homos die niet meer welkom zijn in bepaalde wijken met jouw volledige goedkeuring? Joden worden de wijk uitgejaagd en vertrekken naar Israel maar dat vind je wel best getuige het feit dat jij hier geen enkel probleem mee lijkt te hebben? En dan ga je mij de maat nemen? Rechts was niet de grote vijand van mijn grootouders, een stel rabiate socialistische antisemieten met homofobe trekjes was die vijand.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Door te heulen met extreem rechts, ze met passie te verdedigen. Extreem rechts, de grote vijand van je voorouders. Als die hun zin krijgen krijg je alsnog die wereld die je vreest, je ruilt de ene groep extremen voor de andere. Je krijgt daarmee hetzelfde in een ander jasje.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:52 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Kun je dat onderzoek aanleveren? Ik ben erg nieuwsgierig.
Ik neem aan dat je met Kaybar eigenlijk Khyber bedoelt, en niet beseft dat dat hetzelfde is als de Hindu Kush? En leuk dat je over de poorten van Wenen begint, na de hoeveelste kruistocht was dat ook al weer? Wat het houden van slaven aangaat denk ik dat wij met vlag en wimpel winnen. We hebben bijna geheel Afrika gekoloniseerd, ook wie thuis bleef was onze slaaf. De oorspronkelijke bevolking in beide Amerika's is door ons grotendeels uitgemoord, en ook de Aboriginals werden afgeslacht. Ondertussen voerden we op onze eigen continent al tig eeuwen lang de ene oorlog na de andere, met als laatste WO2 en het vermoorden van miljoen joden. En daarna al die burgerslachtoffers in Vietnam, Afghanistan, en het Middenoosten, gevolg van onze inmenging in interne aangelegenheden. Maar hé, zolang er maar een vijand is, is er een afzetmarkt voor de Amerikaanse wapenhandel .. en als die vijand er niet is, nou dan fantaseren we die toch gewoon, van aanvallen op boten tot vermeende WMD's aan toe. Nee, vredelievend zijn we niet bepaald, onze vernietigende trackrecord spant over eeuwen en 4 continenten, enige bescheidenheid zou wel passen voor je komt met een oordeel over anderen. Temeer omdat je die anderen middels provocatie wil verleiden om geweld tegen je te gebruiken, niet echt een handeling van iemand die vrede wil, niet waar?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:06 schreef RolandArthur het volgende:
Dat begon enige vormen aan te nemen bij Kaybar, wat meer serieuze vormen bij de Hindu Kush, nog een paar bij de poorten van Wenen en niet te vergeten een vrij harde slavenhandel vanuit Afrika en Europa. Tel daar nog enkele honderden conflicten en oorlogen bij op en voor je het weet waren het er naar schatting 250-270 miljoen die dood waren. Dat heet geschiedenis. Voor de gein de laatste cijfers van afgelopen ramadan:
[ afbeelding ]
Een gutmensch heet niet voor niks een gutmensch hè. Hij zal zich nooit zo openlijk uiten maar tussen de regels door lees je wel waar zijn prioriteiten liggen. Als ik in de posthistorie van de mensen hier, die negatief reageren op die parade, ga spitten durf ik te wedden dat ik hele andere reacties te zien krijg in soortgelijke situaties maar waar het probleem zich afspeelt tussen gereformeerden en homo's of vrouwen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kom eens met een quote van een "Gutmensch" die dat heft gedaan.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-Zweedse-kerk.dhtmlquote:De extreem-rechtse en racistische partij Sverigedemokraterna (Zweedse democraten) nam zondag voor het eerst deel aan de kerkverkiezingen.
[...]
De extreem-rechtse partij staat zeer vijandig tegenover de positieve houding van de lutherse kerk wat betreft de multiculturele samenleving en homoseksualiteit. In hun manifest 'De kerk van onze vaders in Zweden' schrijven ze: ,,De kerk, haar priesters en ander personeel dient zich te onthouden van het onder arbeidstijd ijveren voor een multiculturele samenleving in Zweden''. En: ,,Veel mensen zijn van mening dat de kerk multiculturalisme ophemelt en dat heeft ertoe geleid dat velen niet meer naar de kerk gaan of haar zelfs helemaal verlaten.''
Daarnaast staan de traditionele familiewaarden centraal in hun verkiezingscampagne. Homoseksualiteit wordt afgewezen met een verwijzing naar het 'boek van Mozes'. De partij wil ook de scheiding tussen kerk en staat, kort geleden aangebracht, weer ongedaan maken. De lutherse kerk moet weer een staatkerk worden.
Nationaliteit, zegt niets over afkomst.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:37 schreef moussie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uit het Rapport 'Anti-homogeweld in Nederland' - Rijksoverheid.nl (google de pdf maar)
Nee, Kaybar was de slachting van de Joden, Hindu Kush een slachting van Hidoes op een bergkam richting India. Nu hebben moslims zo veel geslacht dat het begrijpelijk is dat ze verschillende slachtingen door elkaar halenquote:Ik neem aan dat je met Kaybar eigenlijk Khyber bedoelt, en niet beseft dat dat hetzelfde is als de Hindu Kush?
Dat was in ieder geval nadat de moslims Constantinopel hadden ingenomen en vele blanke slaven hadden gemaakt waaronder de welbekende Janitsarenquote:En leuk dat je over de poorten van Wenen begint, na de hoeveelste kruistocht was dat ook al weer?
Bij lange na niet, de grootste slavendrijvers uit de geschiedenis zijn de arabieren en Afrikanenenquote:Wat het houden van slaven aangaat denk ik dat wij met vlag en wimpel winnen.
Overdrijven is ook een vak.quote:We hebben bijna geheel Afrika gekoloniseerd, ook wie thuis bleef was onze slaaf
Dat waren de Amerikanen en de Zuid Afrikanen. Reken mij dat niet aan.quote:. De oorspronkelijke bevolking in beide Amerika's is door ons grotendeels uitgemoord, en ook de Aboriginals werden afgeslacht.
Dat was wel meer dan een miljoen, en socialist Adolf werkte prettig samen met de moslim Handschar divisie om dat te bewerkstelligenquote:Ondertussen voerden we op onze eigen continent al tig eeuwen lang de ene oorlog na de andere, met als laatste WO2 en het vermoorden van miljoen joden.
Niet uit mijn naam. Meestens vanuit de VS, deels vanuit de EU maar dat kun je mij niet aanrekenen.quote:En daarna al die burgerslachtoffers in Vietnam, Afghanistan, en het Middenoosten, gevolg van onze inmenging in interne aangelegenheden.
Bla.Blaquote:Maar hé, zolang er maar een vijand is, is er een afzetmarkt voor de Amerikaanse wapenhandel .. en als die vijand er niet is, nou dan fantaseren we die toch gewoon, van aanvallen op boten tot vermeende WMD's aan toe. Nee, vredelievend zijn we niet bepaald, onze vernietigende trackrecord spant over eeuwen en 4 continenten, enige bescheidenheid zou wel passen voor je komt met een oordeel over anderen.
Zoals eerder gesteld: Wat als ik jouw hoofd een provocatie vind? Ga jij dan uit mijn belang niet meer over straat?quote:Temeer omdat je die anderen middels provocatie wil verleiden om geweld tegen je te gebruiken, niet echt een handeling van iemand die vrede wil, niet waar?
Racismequote:Op donderdag 23 juli 2015 19:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Precies. De parade moet verboden worden, omdat het provocatie is. Homoseksualiteit (of typisch homoseksueel gedrag, wat dat ook moge zijn) moet niet verboden worden, want het is geen provocatie.
[..]
Ze worden gearresteerd wegens het organiseren van een parade met als (verondersteld) doel het provoceren van moslims. Niet omdat ze homo's zijn, noch omdat ze hun geaardheid op de verkeerde manier tonen.
[..]
Je kunt prima vinden dat iemand een provocateur is en tegelijk geweld tegen die persoon afkeuren. Het idee dat je geweld goedkeurt als je iemand beledigend vindt, is op z'n zachtst gezegd debiel.
[..]
Het probleem is wél die parade. Geen van die 'gutmenschen' heeft een probleem met homo's, homoseksualiteit, 'homoseksueel gedrag', parades an sich, moslims, die wijken of wat dan ook. Het is pas als je het combineert (een Gay Pride parade in wijken vol moslims) dat het een probleem wordt.
Vreemd dat je het juist opneemt voor extreemrechtse homohatende (en vaak ook jodenhatende) moslims.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Deze "pride" is dan ook enkel en alleen bedoeld om reactie's uit te lokken, daarmee wordt zwaar misbruik gemaakt van wat de gay pride en de gay pride week is. Dat door extreem rechts die niet vies is van stevig wat homohaat.
De organisatoren van de gay pride zijn hier dan ook niet blij mee en dat vind ik terecht. Wat bedoeld is om meer acceptatie te verkrijgen is niet bedoeld om mee te treiteren.
Dus jij zit je hier voornamelijk druk te maken dat meer dan 1000 kilometer hier vandaan het ene groepje de naam van het andere groepje inpikt?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef moussie het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om zich homo te noemen, en iedereen heeft het recht zijn optocht te organiseren, maar niet onder de naam van een reeds bestaande organisatie 'gay pride' die 'toevallig' in dezelfde week haar optocht houdt.
Oh please, nooit van de Grieken en Romeinen gehoord? In Italië was 40% van de bevolking slaaf. In Griekenland 30%. Sparta deed het nog beter, met 7 slaven per Spartaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:53 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Bij lange na niet, de grootste slavendrijvers uit de geschiedenis zijn de arabieren en Afrikanenen
[..]
Niet eens zo zeer inpikt, maar überhaupt durft te gebruiken. moussie heeft immers het alleenrecht om te bepalen wie wel of niet van die term, geaardheid of regenboogvlag gebruik mag maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij zit je hier voornamelijk druk te maken dat meer dan 1000 kilometer hier vandaan het ene groepje de naam van het andere groepje inpikt?
Zoooooooo jaren 80. De tijd dat je mensen afschrikte door naar believen overal het etiket extreemrechts op te plakken is al lang voorbij hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Laat ze het dan onder hun eigen naam doen, homo kaalkopjes pride ofzo.
Dit gaat trouwens niet over rechts, dit gaat over extreem rechts, je weet wel, die gasten die het leuk vinden hakenkruisen op joodse graven te kalken en niet vies zijn van wat "potenrammen" zoals ze het zelf noemen.
Ze misbruiken de naam van een ander, misbruiken het idee van een ander en zorgen dat die ander de last ervan mag dragen.
Het is lastig te berekenen. Dat cijfer van de Spartanen is wel te onderbouwen als je kijkt naar hun economie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Oh please, nooit van de Grieken en Romeinen gehoord? In Italië was 40% van de bevolking slaaf. In Griekenland 30%. Sparta deed het nog beter, met 7 slaven per Spartaan.
Je probeert goedkoop te scoren. Niemand beweert dat neofascisten schatjes zijn. Roland beweerde alleen dat homo's en joden weinig last van ze hebben. Het is een hele kleine groep die vooral slecht denkt over homo's en joden en ze niet daadwerkelijk in elkaar slaat. Dat zijn nou juist moslims die met die activiteiten hoog scoren in de lijstjes.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, extreem rechts zijn schatjes met zulke nobele doelen. Ik zou ze bloemen brengen als ik jou was.
Nogmaals, als je zo'n hekel aan extreemrechts hebt waarom maak je je dan druk dat extreemrechtse homohatende moslims in hun ziel geraakt worden als die parade door hun straat gaat?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt is jouw probleem, niet de mijne, heb al lang en breed aangegeven dat er een verschil zit tussen rechts(politiek) en extreem rechts(gore ideologie). Snap niet zo goed waarom je blijft doen alsof extreem rechts lieverdjes zijn, dat je zelfs rechts(politiek) op 1 hoop wil gooien daarmee.
Maar om bij het onderwerp te blijven, deze club van extreem rechts is niet welkom op de echte gay pride, dat is niet omdat ze politiek rechts zijn, maar omdat ze tot een bepaalde ideologie behoren die homo's niet zo vriendelijk bejegent.
Deze club wil nu onder de noemer gay pride zaken doen waar de organisatie van de echte gay pride alles behalve blij mee is en jij verdedigt dit. Waarom in godsnaam?
Je bent lekker bezig. Je gebruikt de term extreemrechts zoals het je uitkomt en je schept bewust verwarring. En maar klagen over het polariseren van "rechts".quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij vind de gemiddelde extreem rechtse dat juist prachtig. Mooie manie rom moslims te framen en daarbij worden er ook nog eens homo's uit de weg geruimd. Win-win.
[..]
Tja, hij is nu eenmaal de belangrijkste vertegenwoordiger van hatend Nederland. En hij laat zo mooi zijn ware aard zien.
Zo vermoeiend dit. Verschillende mensen gebruiken al verschillende definities van extreemrechts in Nederland en dan ga je ook nog eens de hele wereld erbij halen. Obama is ook extreem rechts naar Nederlandse maatstaven, de regering in Zuid-Afrika is ook extreem rechts. Wees eens wat duidelijker.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:54 schreef erodome het volgende:
[..]
AAARRRGGGGHHHHHHHHH
Tegen homo huwelijk, staan bekend om hun protesten tegen het homo huwelijk, zie bv Frankrijk.
Voor het "traditionele gezin", homo's hebben daarin geen plaats.
Echt, 1 keer google aanzwengelen zou een wereld voor je openen, als je maar bereid bent om gewoon rechts(politiek) apart te zien van extreem rechts (ideologie).
En nogmaals ten overvloede, laat ze dat dan onder hun eigen naam en in hun eigen tijd doen, zonder een wereldwijde organisatie hiervoor te misbruiken die niet op hun zit te wachten, waarbij ze niet welkom zijn.
Rechtse homo´s zijn wel welkom bij ze, extreem rechts niet.
Hoe vaak moet dit nou nog herhaald worden? Marokkanen van de derde generatie zijn ook autochtonen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Eeuh, uit een recent politieonderzoek bleek dat 68% van de daders die geweld tegen homo's plegen autochtoon zijn .. dus over welke gebruikelijke hoek heb je het?
Ehm...dat zijn ze ook gewoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
RacismeJe gaat er bij voorbaat al vanuit dat de moslims homo-intolerant zijn.
Wat wil je daarmee zeggen? De Christenunie wijst of iig wees het homohuwelijk ook af. Maakt ze dat homo-intolerant of extreemrechts?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef crystal_meth het volgende:
Programma van de Zweedse Democraten: elk kind heeft recht op zowel een moeder als een vader.
[..]
https://sd.se/wp-content/(...)grammet2014_webb.pdf
(google translate)
(pag 24 en 25)
Ze willen niet dat homo-koppels kinderen hebben, willen adoptie en kunstmatige inseminatie voor zulke koppels verbieden, maar gaan wel een gay pride betoging organiseren? Beetje schijnheilig, nee?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? De Christenunie wijst of iig wees het homohuwelijk ook af. Maakt ze dat homo-intolerant of extreemrechts?
Ben je nog steeds je haat en propaganda aan het verspreiden? Vermakelijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:10 schreef Hexagon het volgende:
Nog een fijne uit Rusland
Neonazi's martelen homo's
En hoe zit het dan met homo's die voor die parade zijn? Zijn dat homo's die een hekel aan homo's hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ruziezoeken, uitlokken, de schuld van de rellen bij die vijand leggen.
tjeee... ouwe trucs en dan dat schijnheilige gezicht van ; wij zijn wel tolerant....zie maar hoe wij pro-homo zijn....
[..]
[..]
jij bent hardstikke bezig politiekcorrect te zijn. met zogenaamd die goede bedoelingen van prohomo te zijn.
Weinig sportief sp3c. Toepasselijk cynisme is een stuk minder kwalijk dan de eerdere insinuaties en ad hominem die je wel door liet gaan. Gemiste kans.quote:
Het zou fijn zijn als jij ook eens zou stoppen met het moedwillig scheppen van verwarring. Ook jij plakt het etiket extreemrechts op alles zoals het je uitkomt. Elke post van jou bevat de term extreemrechts. Probeer het eens met woorden dan begrijpen mensen je misschien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Door te heulen met extreem rechts, ze met passie te verdedigen. Extreem rechts, de grote vijand van je voorouders. Als die hun zin krijgen krijg je alsnog die wereld die je vreest, je ruilt de ene groep extremen voor de andere. Je krijgt daarmee hetzelfde in een ander jasje.
Maar het blijft racisme. De mensen hier die zich het felst uitspreken tegen die parade gaan er vanuit dat de meeste moslims in die wijk op zijn minst onpasselijk worden bij het zien van homo's in hun straat en dat er waarschijnlijk geweld gebruikt gaat worden tegen de homo's. Ze zouden niet zo denken als die parade door een willekeurige autochtone straat gaat. Puur omdat daar veel moslims wonen verwachten ze het ergste. Racisme dus.quote:
En hoe lang zijn dat soort dingen al mogelijk in Nederland? Ik lees net dat pas sinds 2001 adoptie door homo's mogelijk is. Waren wij en de meeste politieke partijen voor die tijd homofoob, walgden we van homo's, vonden we dat homo's nergens recht op hadden?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:40 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze willen niet dat homo-koppels kinderen hebben, willen adoptie en kunstmatige inseminatie voor zulke koppels verbieden, maar gaan wel een gay pride betoging organiseren? Beetje schijnheilig, nee?
lol, jij ziet niets verkeerd aan een politieke partij die een zogenaamde "gay parade" organiseert terwijl ze pleiten voor het ontnemen van rechten die de homo's al tien jaar hebben?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En hoe lang zijn dat soort dingen al mogelijk in Nederland? Ik lees net dat pas sinds 2001 adoptie door homo's mogelijk is. Waren wij en de meeste politieke partijen voor die tijd homofoob, walgden we van homo's, vonden we dat homo's nergens recht op hadden?
Hoe ik er zelf over denk weet ik eigenlijk niet. ik vind gewoon dat homo's op alle gebieden gelijke rechten moeten hebben maar ik denk wel dat het gemiddeld genomen ietsje idealer is als een kind een vader en moeder heeft ipv 2 moeders, 2 vaders, 4 vaders of alleen een moeder. Het zijn toch verschillende wezens. Die gasten in Zweden denken daar iets extremer in maar dat wil nog niet zeggen dat ze homo's verachten. Als ik vind dat twee 15-jarigen niet in hun uppie een kind op mogen voeden wil het ook niet zeggen dat ik een hekel aan 15-jarigen heb.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 06:06 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
lol, jij ziet niets verkeerd aan een politieke partij die een zogenaamde "gay parade" organiseert terwijl ze pleiten voor het ontnemen van rechten die de homo's al tien jaar hebben?![]()
![]()
Oftewel die Gutmensch is een niet bestaande stropop. Want geen enkele PVV' ert kan er een aanwijzen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een gutmensch heet niet voor niks een gutmensch hè. Hij zal zich nooit zo openlijk uiten maar tussen de regels door lees je wel waar zijn prioriteiten liggen. Als ik in de posthistorie van de mensen hier, die negatief reageren op die parade, ga spitten durf ik te wedden dat ik hele andere reacties te zien krijg in soortgelijke situaties maar waar het probleem zich afspeelt tussen gereformeerden en homo's of vrouwen.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 06:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe ik er zelf over denk weet ik eigenlijk niet. ik vind gewoon dat homo's op alle gebieden gelijke rechten moeten hebben maar ik denk wel dat het gemiddeld genomen ietsje idealer is als een kind een vader en moeder heeft ipv 2 moeders, 2 vaders,
Los van het feit dat het over een algemene vraag over extreem rechts ging is het wel grappig wanneer PVV aanhangers anderen beschuldigen van iedereen over een kam scheren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds je haat en propaganda aan het verspreiden? Vermakelijk. En nou weer subtiel het extreem rechts van de neonazi, die 's morgens in Duits uniform voor de spiegel staat en 's middags een paar homo's in elkaar slaat, gelijkstellen met het "extreemrechts" van de Sweden Democrats. Er zijn vast mensen hier die er intrappen.
Gutmenschen zijn niet in een zin te vangen. Google zelf maar, misschien herken je jezelf of anderen erin. Een groep mensen (en de organisatie) die duidelijk wil maken dat homo's zich niet weg laten jagen in Stockholm meteen gaan demoniseren omdat ze daarmee homohaters kwetsen is wel een aanwijzing dat iemand een Gutmensch kan zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oftewel die Gutmensch is een niet bestaande stropop. Want geen enkele PVV' ert kan er een aanwijzen.
Weet ik niet. Het is geen wetenschap. Moeders zijn anders dan vaders en gaan vaak ook op een andere manier om met kinderen. Ik ben iig blij dat ik van ieder exemplaar 1 heb.quote:
Het valt wel wetenschappelijk te onderzoeken en dat is dan ook gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is geen wetenschap. Moeders zijn anders dan vaders en gaan vaak ook op een andere manier om met kinderen. Ik ben iig blij dat ik van ieder exemplaar 1 heb.
Als ik Google op Gutmensch kom ik enkel op rafelrandsites die ook nergens concrete kunnen aanwijzen wie nou precies die Gutmensch is en op basis van wat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gutmenschen zijn niet in een zin te vangen. Google zelf maar, misschien herken je jezelf of anderen erin. Een groep mensen (en de organisatie) die duidelijk wil maken dat homo's zich niet weg laten jagen in Stockholm meteen gaan demoniseren omdat ze daarmee homohaters kwetsen is wel een aanwijzing dat iemand een Gutmensch kan zijn.
Onderstaande link vond ik wel interessant. Hier wordt gesproken over de progressieve intellectueel ipv de Gutmensch maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als ik Google op Gutmensch kom ik enkel op rafelrandsites die ook nergens concrete kunnen aanwijzen wie nou precies die Gutmensch is en op basis van wat.
Aah, dus al die importbruiden waar jullie een paar jaar geleden nog de mond vol van hadden bestonden eigenlijk niet? Daarnaast, al zijn ze de tiende generatie, ze hebben nog steeds de Marokkaanse nationaliteit naast de Nederlandse, dus leuk geprobeerd maar die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dit nou nog herhaald worden? Marokkanen van de derde generatie zijn ook autochtonen.
Maakt niet uit hoeveel paspoorten ze hebben; De derde generatie wordt als autochtoon geregistreerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:32 schreef moussie het volgende:
[..]
Aah, dus al die importbruiden waar jullie een paar jaar geleden nog de mond vol van hadden bestonden eigenlijk niet? Daarnaast, al zijn ze de tiende generatie, ze hebben nog steeds de Marokkaanse nationaliteit naast de Nederlandse, dus leuk geprobeerd maar die vlieger gaat niet op.
Ja lul er maar overheen, zo worden de misdaadcijfers ook opgeleukt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:32 schreef moussie het volgende:
[..]
Aah, dus al die importbruiden waar jullie een paar jaar geleden nog de mond vol van hadden bestonden eigenlijk niet? Daarnaast, al zijn ze de tiende generatie, ze hebben nog steeds de Marokkaanse nationaliteit naast de Nederlandse, dus leuk geprobeerd maar die vlieger gaat niet op.
Het was je even ontgaan dat het verder uitgesplitst is?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:53 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nationaliteit, zegt niets over afkomst.
Oh, die .. dus je noemt iedere dode die in een oorlog is gevallen 'afgeslacht'? Nou dan hebben wij er wel heel veel afgeslacht ..quote:Nee, Kaybar was de slachting van de Joden, Hindu Kush een slachting van Hidoes op een bergkam richting India. Nu hebben moslims zo veel geslacht dat het begrijpelijk is dat ze verschillende slachtingen door elkaar halen
En Constantinopel werd ingenomen na de hoeveelste kruistocht? Overigens werd de stad een paar eeuwen voor deze inname al geplunderd door de kruisvaardersquote:Dat was in ieder geval nadat de moslims Constantinopel hadden ingenomen en vele blanke slaven hadden gemaakt waaronder de welbekende Janitsaren
Nou nee, want hun grootste afnemers waren wij.quote:Bij lange na niet, de grootste slavendrijvers uit de geschiedenis zijn de arabieren en Afrikanenen
De Afrikanen in de koloniën waren vrij en blij, met recht op zelfbeschikking? En hoe zit het met de Indo's en Hindoestanen die wij naar de Antillen en Zuid-Amerika hebben vervoerd?quote:Overdrijven is ook een vak.
Je stelt in dit topic de moslim in Zweden herhaaldelijk verantwoordelijk voor het beleid van Iran, nota bene beleid waarvoor velen op de vlucht zijn, maar je wil zelf niet verantwoordelijk zijn voor hetgeen je eigen bondgenoten doen .. jij mag 'de moslim' wel generaliseren maar als het op jezelf aankomt wil je ineens dat er genuanceerd wordtquote:Dat waren de Amerikanen en de Zuid Afrikanen. Reken mij dat niet aan.
Typo, en ja, die werkten samen, zoals je misschien herinnert hadden wij in onze wijsheid/grootheidswaanzin besloten andermans land weg te geven aan de joden, dus die 'andere man' ging op zoek naar bondgenoten. Ongeveer net zoiets als Saddam van gifgas voorzien zodat die Iran aanpakt, en tegelijkertijd Iran wapens verkopen waarmee je dan weer dictaturen in Zuid Amerika steunt.quote:Dat was wel meer dan een miljoen, en socialist Adolf werkte prettig samen met de moslim Handschar divisie om dat te bewerkstelligen
Zoals gezegd, je hebt geen alleenrecht op generaliseren, zolang jij met plaatjes van ophangingen in Iran wil bewijzen dat de moslim in Zweden wat tegen homo's heeft wordt jij ook op de grote hoop van 'blank en westers' gegooid.quote:Niet uit mijn naam. Meestens vanuit de VS, deels vanuit de EU maar dat kun je mij niet aanrekenen.
Wat een uiterst intelligente reactiequote:Bla.Bla
Dit slaat als een tang op een varkenquote:Zoals eerder gesteld: Wat als ik jouw hoofd een provocatie vind? Ga jij dan uit mijn belang niet meer over straat?
Wat verstaat het CBS onder allochtoon .. en in hoeverre is dat relevant hoe de politie het registreert? Kijk ook naar hoe andere bevolkingsgroepen worden geregistreerd door de politie, naast hun Nederlandse nationaliteit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoeveel paspoorten ze hebben; De derde generatie wordt als autochtoon geregistreerd.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)k/faq-allochtoon.htm
Doe even niet zo policor.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
RacismeJe gaat er bij voorbaat al vanuit dat de moslims homo-intolerant zijn.
Ik weet niet hoe en wat de politie registreert en het interesseert me nu ook even niet. Ook uit deze cijfers blijkt dat de gemiddelde moslim onverdraagzamer is dan de gemiddelde autochtoon. Welk punt wou jij eigenlijk maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:37 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat verstaat het CBS onder allochtoon .. en in hoeverre is dat relevant hoe de politie het registreert? Kijk ook naar hoe andere bevolkingsgroepen worden geregistreerd door de politie, naast hun Nederlandse nationaliteit.
Volgens mij worden homo,s juist door moslims gelynched. Kijk maar hoeveel van onze homo,s in bijv. Amsterdam de afgelopen jaren zijn aangevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:37 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat slappe gezeik wordt ik een beetje zat. Geef nou eens voorbeelden van homos die door rechtsen zijn gelynched in het afgelopen jaar?
Bij mijn eerste reactie heb ik al aangegeven dat als mensen in hun gewone leven last ervaren de daders keihard aangepakt mogen worden van mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:35 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je maakt jezelf ongeloofwaardig. Ik heul niet met de antisemieten en homofoben. Je weet hopelijk nog waarom deze discussie gestart is? Homos die niet meer welkom zijn in bepaalde wijken met jouw volledige goedkeuring? Joden worden de wijk uitgejaagd en vertrekken naar Israel maar dat vind je wel best getuige het feit dat jij hier geen enkel probleem mee lijkt te hebben? En dan ga je mij de maat nemen? Rechts was niet de grote vijand van mijn grootouders, een stel rabiate socialistische antisemieten met homofobe trekjes was die vijand.
Daar neem ik het niet voor op. Ik keur beide gewoon af, heb geen zin het ene extreme groepje te ruilen voor de andere.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vreemd dat je het juist opneemt voor extreemrechtse homohatende (en vaak ook jodenhatende) moslims.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoooooooo jaren 80. De tijd dat je mensen afschrikte door naar believen overal het etiket extreemrechts op te plakken is al lang voorbij hoor.
Zal ze maar even bij elkaar gooien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dit. Verschillende mensen gebruiken al verschillende definities van extreemrechts in Nederland en dan ga je ook nog eens de hele wereld erbij halen. Obama is ook extreem rechts naar Nederlandse maatstaven, de regering in Zuid-Afrika is ook extreem rechts. Wees eens wat duidelijker.
Deze vergeten... Dat ze politieke partijen hebben en de rechten van homo's zo terug proberen te draaien noem jij geen last?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je probeert goedkoop te scoren. Niemand beweert dat neofascisten schatjes zijn. Roland beweerde alleen dat homo's en joden weinig last van ze hebben. Het is een hele kleine groep die vooral slecht denkt over homo's en joden en ze niet daadwerkelijk in elkaar slaat. Dat zijn nou juist moslims die met die activiteiten hoog scoren in de lijstjes.
Omdat het hier om een club gaat die zo betitelt wordt in Zweden. En daar zijn verdomd goede redenen voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als jij ook eens zou stoppen met het moedwillig scheppen van verwarring. Ook jij plakt het etiket extreemrechts op alles zoals het je uitkomt. Elke post van jou bevat de term extreemrechts. Probeer het eens met woorden dan begrijpen mensen je misschien.
Dit gaat niet over gewoon homo zijn, op straat lopen, handje in handje lopen, elkaar een kusje geven op of andere manieren normaal je liefde uiten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Moslimbuurt of niet; het is en blijft Zweden waar dus gewoon Zweedse homo,s moeten kunnen lopen.
Je vindt een gay pride onnatuurlijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit gaat niet over gewoon homo zijn, op straat lopen, handje in handje lopen, elkaar een kusje geven op of andere manieren normaal je liefde uiten.
Euhm, nee. Heb je niets gelezen voordat je reageerde, want ik ben al begonnen met zeggen dat de "normale" gay pride geen enkel probleem is. Dat dit achterna jagen van mensen die daar niet op zitten te wachten wel een mogelijk probleem is (waarbij ik opkom voor het recht dit te kunnen ontwijken, niet voor geweld wat daaruit voort zou kunnen komen).quote:
Die bron komt uit 2001. Niet echt relevant meer lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:52 schreef erodome het volgende:
[..]
[..]
Zal ze maar even bij elkaar gooien.
Hij is al geplaatst, maar zal het nogmaals doen: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-Zweedse-kerk.dhtml
Ze zijn ineens heel erg anders geworden??? Niet echt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:51 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die bron komt uit 2001. Niet echt relevant meer lijkt mij.
Wie is "ze" in de bron waar jij het over hebt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze zijn ineens heel erg anders geworden??? Niet echt.
Als je de bron leest zie je dat het er staat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
Wie is "ze" in de bron waar jij het over hebt?
Die bron doet het niet vanwege onderhoud. Ik hoopte daarom dat jij de "ze" zo even kon duiden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je de bron leest zie je dat het er staat.
Al met al, tegen het homohuwelijk, voor het terug draaien van rechten voor homo's, vooral voor het "traditonele gezin" en een nare religieuze invloed. Banden met neo nazi's en andere extreem rechtse partijen.
Echt alles wat ik erover zei klopt gewoon.
Omg, de hele manier van registreren doodleuk negeren omdat de resultaten niet aanstaan en gewoon blijven volhouden dat de moslims onverdraagzamer zijn. En het punt was dus dat ook de autochtonen bijzonder onverdraagzaam kunnen zijn .. extreem rechts staat erom bekend. En ja, sommige fundamentalistische christenen ook, maar die wonen over het algemeen niet in de grote steden, waar de meeste homo's wonen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe en wat de politie registreert en het interesseert me nu ook even niet. Ook uit deze cijfers blijkt dat de gemiddelde moslim onverdraagzamer is dan de gemiddelde autochtoon. Welk punt wou jij eigenlijk maken?
2010 danquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:21 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die bron doet het niet vanwege onderhoud. Ik hoopte daarom dat jij de "ze" zo even kon duiden.
Dat een bron uit 2001 doet er natuurlijk heel erg veel toe. Kijk eens naar wat voor taboes dat er in Nederland heersten rondom immigratatie / integratie in 2001.
Nu komen er op tv kreten voorbij dat jihadi's maar kapot gebombardeerd moeten worden en als de NLse democratie je niet aanstaat dat je dan maar moet oprotten. Met die teksten hoefde je in 2001 echt niet mee aan te komen want oei oei oei.
Wat toen extreem rechts was hoeft nu geen extreem rechts meer te zijn.
Fortuyn was toendertijd ook "niet gewoon rechts, maar extreem rechts" (Rosenmuller). In de huidige tijd zou Fortuyn qua maatschappelijke visie ergens tussen de VVD en het CDA hangen..? of zijn het CDA en de VVD ineens extreem rechts geworden?
Voor het traditionele gezin is het CDA ook. "Het gezin is de hoeksteen van de samenleving" of iets in die richting. Homo's terug de kast in stoppen zou logischerwijs nooit mogen gebeuren.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)extreem-rechts.dhtmlquote:Daarbij komt dat alle partijen te kennen hebben gegeven niet te willen samenwerken met deze nationalisten, die agressief campagne voeren tegen moslims, moskeeën willen afbreken en halal en koosjer vlees willen verbieden. „Zweden-Democraten hebben hun wortels in een zeer extreme beweging. Zij willen nog steeds een heel ander Zweden hebben”, aldus Reinfeldt, die verwees naar de neonazistische wortels van de SD.
Fredrik Reinfeldt die een maand voor de verkiezingen van 2014 zegt dat Zweden er maar begrip voor moeten hebben dat een paar honderd duizend vluchtelingen naar Zweden worden gehaald en dat ze er maar gewoon voor moeten gaan betalen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:52 schreef moussie het volgende:
[..]
2010 dan
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)extreem-rechts.dhtml
Overigens komt die gay pride niet af van de Zweden Democraten, maar van een ex medewerker van hun als ik de link uit de OP mag geloven.quote:En nu spannen ze dus de homo's voor hun karretje om de moslims te sarren, terwijl ook de organisatie van Gay Pride niets met hun te maken wil hebben, ze zijn nog niet eens uitgenodigd op de manifestatie. En nogal wiedus, je nodigt een Marianne Thieme toch ook niet uit voor een slachtfeest ..
Triest ja... dat verbale agressie nu normaler is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:21 schreef karton2 het volgende:
Nu komen er op tv kreten voorbij dat jihadi's maar kapot gebombardeerd moeten worden en als de NLse democratie je niet aanstaat dat je dan maar moet oprotten. Met die teksten hoefde je in 2001 echt niet mee aan te komen want oei oei oei.
Rosenmuller van GL heeft nooit gezegd dat Fortuyn extreemrechts is.quote:Wat toen extreem rechts was hoeft nu geen extreem rechts meer te zijn.
Fortuyn was toendertijd ook "niet gewoon rechts, maar extreem rechts" (Rosenmuller).
Vanaf 04:35 Rosenmuller met zijn "niet gewoon rechts, dit is extreem rechts": klikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Triest ja... dat verbale agressie nu normaler is.
Dat is de verhuftering die kon groeien door de dood van Fortuyn
[..]
Rosenmuller van GL heeft nooit gezegd dat Fortuyn extreemrechts is.
Dat is een leugentje van fortuynisten.
Rosenmöller zegt over het standpunt afschaffing van artikel 1 van de grondwet: "Dit is niet gewoon rechts . Dit is extreemrechts" Hij had het over DIT standpunt en niet over HIJ, de persoon Pim zelf .quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
Vanaf 04:35 Rosenmuller met zijn "niet gewoon rechts, dit is extreem rechts": klik
Je kan Fortuyn zelf toch niet los zien van wat hij zei? Kritiek op wat Fortuyn zegt en hetzelfde als kritiek op de politicus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Rosenmöller zegt over het standpunt afschaffing van artikel 1 van de grondwet: "Dit is niet gewoon rechts . Dit is extreemrechts" Hij had het over DIT standpunt en niet over HIJ, de persoon Pim zelf .
Rosenmöller heeft gewoon gelijk dat DIT standpunt een extreemrechts standpunt is.
Later werd dit citaat vervormd en uit zijn context gehaald.
Dat was de martelaarkultuur die men ging bouwen rond Pim .
Klopt... hij was een gewone rechtse ijdel figuur met een agenda over eigen roem en op dit punt nam hij ineens een extreemrechts standpunt in.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:07 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je kan Fortuyn zelf toch niet los zien van wat hij zei? Kritiek op wat Fortuyn zegt en hetzelfde als kritiek op de politicus.
Eng veel mensen staan half om half of zelfs geheel achter extreem rechts, waarbij extreem rechts zich wat heeft verborgen achter zachtere bewoordingen(beter gezegd, de hardere bewoordingen gebruikt voor een andere groep). De banden zijn er nog steeds, de onderliggende ideologie is er nog steeds. Dat maakt het dood eng om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Fredrik Reinfeldt die een maand voor de verkiezingen van 2014 zegt dat Zweden er maar begrip voor moeten hebben dat een paar honderd duizend vluchtelingen naar Zweden worden gehaald en dat ze er maar gewoon voor moeten gaan betalen.
Of de Noorse politie die een stadje eventjes ten zuiden van Stockholm als voorbeeld geeft hoe parallelle samenlevingen in Zweden ontstaan vanwege extreme immigratie.
Zweden zijn gewoon blij dat ze eindelijk wat te kiezen hebben betreft immigratie, want dat kon voorheen gewoon niet. Overigens zijn diezelfde SD waar jij naar verwijst sinds een week de tweede partij volgens de laatste peilingen met zo'n 23%. Ik geloof niet dat 23% van de bevolking ineens snoeihard extreem rechts is geworden.
Zweden zit gewoon op het zelfde punt waar Nederland zat in 2001 / 2002. Dezelfde kleinburgerlijke reacties zie je in Zweden nu ook.
SD heeft zijn wortels inderdaad in neo-nazi bewegingen, maar zijn zich zo'n 20 jaar geleden gaan mainstreamen. Extremisten eruit gegooid en dat soort dingen.
Het is alleen maar toe te juichen als een extreme organisatie zich aanpast, extreme elementen uit de partij gooit en actief mee wil doen aan het debat. Iets wat ik bij de PVV bijvoorbeeld niet kan ontdekken.
[..]
Overigens komt die gay pride niet af van de Zweden Democraten, maar van een ex medewerker van hun als ik de link uit de OP mag geloven.
De buurten die ze gaan bezoeken zijn dezelfde buurten waar in mei 2013 anderhalve week lang ernstige rellen zijn geweest... dus die optochten kunnen wel eens heel gezellig gaan worden.
Nou als je op die naam googled en het een en ander in google translate gooit is dat een zooitje waar je U tegen zegt. Hij was inderdaad hoofdredacteur van dat blad van de SD, maar is blijkbaar begin dit jaar in opspraak geraakt met onder meer white supremacy publicaties klik. Daarover zei hij later in een interview dat hij alleen nog een marionet was met geen inbreng op de inhoud, Erik Almqvist bepaald de inhoud ..klik. Dat is dezelfde Almqvist als van dit incident.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Fredrik Reinfeldt die een maand voor de verkiezingen van 2014 zegt dat Zweden er maar begrip voor moeten hebben dat een paar honderd duizend vluchtelingen naar Zweden worden gehaald en dat ze er maar gewoon voor moeten gaan betalen.
Of de Noorse politie die een stadje eventjes ten zuiden van Stockholm als voorbeeld geeft hoe parallelle samenlevingen in Zweden ontstaan vanwege extreme immigratie.
Zweden zijn gewoon blij dat ze eindelijk wat te kiezen hebben betreft immigratie, want dat kon voorheen gewoon niet. Overigens zijn diezelfde SD waar jij naar verwijst sinds een week de tweede partij volgens de laatste peilingen met zo'n 23%. Ik geloof niet dat 23% van de bevolking ineens snoeihard extreem rechts is geworden.
Zweden zit gewoon op het zelfde punt waar Nederland zat in 2001 / 2002. Dezelfde kleinburgerlijke reacties zie je in Zweden nu ook.
SD heeft zijn wortels inderdaad in neo-nazi bewegingen, maar zijn zich zo'n 20 jaar geleden gaan mainstreamen. Extremisten eruit gegooid en dat soort dingen.
Het is alleen maar toe te juichen als een extreme organisatie zich aanpast, extreme elementen uit de partij gooit en actief mee wil doen aan het debat. Iets wat ik bij de PVV bijvoorbeeld niet kan ontdekken.
[..]
Overigens komt die gay pride niet af van de Zweden Democraten, maar van een ex medewerker van hun als ik de link uit de OP mag geloven.
De buurten die ze gaan bezoeken zijn dezelfde buurten waar in mei 2013 anderhalve week lang ernstige rellen zijn geweest... dus die optochten kunnen wel eens heel gezellig gaan worden.
Het ene "extreem rechts" is het andere niet. Zweden is wat dat betreft veel meer bekrompen dan Nederland in het debat rondom immigratie en integratie.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Eng veel mensen staan half om half of zelfs geheel achter extreem rechts, waarbij extreem rechts zich wat heeft verborgen achter zachtere bewoordingen(beter gezegd, de hardere bewoordingen gebruikt voor een andere groep). De banden zijn er nog steeds, de onderliggende ideologie is er nog steeds. Dat maakt het dood eng om eerlijk te zijn.
Jij beschrijft mijn angst, het goedpraten van hele enge bewegingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:05 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het ene "extreem rechts" is het andere niet. Zweden is wat dat betreft veel meer bekrompen dan Nederland in het debat rondom immigratie en integratie.
Ik weet niet of de onderliggende ideologie er nog steeds is. Als een partij zich wil mainstreamen, zich ontdoet van extreme elementen en een zero-tolerance beleid heeft om extremisten te weren is er niet veel aan de hand.
In Nederland zijn wel meer partijen die een discutabel verleden hebben. GroenLinks is een fusie met o.a. communisten, niet iets waar nou krampachtig over wordt gedaan. De SP komt ook ergens uit die hoek vandaan, worden wel eens grappen over gemaakt en dat is het dan.
Hoe lang wil je dan een partij blijven nadragen dat ze hun wortels hebben in discutabele stromingen? Is dit 10 jaar?.. 15 jaar?.. 20 jaar?
Er zijn nog wel meer zaken waar die SD niet helemaal zuiver is; hier is een lijst van door de jaren heen. Soms op lokaal niveau en soms dat er op nationaal niveau er weer eentje uitglijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Nou als je op die naam googled en het een en ander in google translate gooit is dat een zooitje waar je U tegen zegt. Hij was inderdaad hoofdredacteur van dat blad van de SD, maar is blijkbaar begin dit jaar in opspraak geraakt met onder meer white supremacy publicaties klik. Daarover zei hij later in een interview dat hij alleen nog een marionet was met geen inbreng op de inhoud, Erik Almqvist bepaald de inhoud ..klik. Dat is dezelfde Almqvist als van dit incident.
Wat maakt een politieke partij die voortkomt uit neo-nazi kringen, zicht probeert te mainstreamen enger dan een partij die voortkomt uit de communistische hoek en succesvol gemainstreamd is? Het zijn beide de uithoeken van het politieke spectrum.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij beschrijft mijn angst, het goedpraten van hele enge bewegingen.
Dit is in hele enge mensen, met een serieus enge achtergrond, wat jij graag vergeet en met de mantel der liefde bedekt omdat je alleen kijkt naar die andere vijand.
Waarom wil je zo graag geloven dat ze veranderd zijn? Ondanks alle bewijzen over hun gedachtegoed, alle bewijzen over hun verleden? En de banden en de aanwijzingen in het heden?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Wat maakt een politieke partij die voortkomt uit neo-nazi kringen, zicht probeert te mainstreamen enger dan een partij die voortkomt uit de communistische hoek en succesvol gemainstreamd is? Het zijn beide de uithoeken van het politieke spectrum.
Harry van Bommel stond tig jaar geleden te roepen om een intifada. Kijkend naar de geschiedenis van die regio waar Van Bommel op doelde kan je op je klompen aanvoelen dat een intifada hand in hand gaat met moord aan beide kanten. Toch zit Van Bommel nog gewoon in het parlement en wordt de SP dit (meer?) aangerekend.
Je blijft bezig met verwarring zaaien hè. Eerst naar willekeur op verschillende groepen mensen het etiket extreemrechts plakken en nou dit weer. Je zit de hele tijd te beweren dat extreemrechts die parade gekaapt heeft en nou heb je het weer over mensen in strings die door moslimwijken gaan paraderen. Of denk je echt dat homohatende neonazi's in strings bij elkaar de tong in de bek gaan steken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Euhm, nee. Heb je niets gelezen voordat je reageerde, want ik ben al begonnen met zeggen dat de "normale" gay pride geen enkel probleem is. Dat dit achterna jagen van mensen die daar niet op zitten te wachten wel een mogelijk probleem is (waarbij ik opkom voor het recht dit te kunnen ontwijken, niet voor geweld wat daaruit voort zou kunnen komen).
Maar een feestje met mensen in strings e.d. is wel wat anders dan het normale leven.
Ben je vergeten dat ik porno heb gedaan, wel van een kinky feestje hou op z'n tijd(wat verder gaat dan de gay pride), biseksueel ben en van de vrije seks ben?
Ik hou er alleen niet zo van om mensen de keuze te ontnemen dat te zien/eraan mee te doen.
Dat artikel is uit 2001!!! Denk je dat de huidige SP, gezien hun maoïstische verleden, ook een gewapende revolutie wilt en als ze vervolgens aan de macht komen andersdenkenden opsluiten en executeren? Het gaat erom hoe een partij nu is. Wat ik ervan begrijp is dat het een soort PVV is met christelijke waarden zoals wij die 20 jaar geleden ook hadden. Dan kan je wel verwijzen naar andere partijen in andere landen maar dan kom je in een cirkelredenering terecht: SD is extreemrechts omdat FN extreemrecht is en FN is extreemrechts omdat SD extreem rechts is. Aangezien ze ook ongeveer evenveel stemmen als de PVV hebben zal die partij heus niet zo extreem zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:52 schreef erodome het volgende:
[..]
[..]
Zal ze maar even bij elkaar gooien.
Hij is al geplaatst, maar zal het nogmaals doen: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-Zweedse-kerk.dhtml
Wat ik zei klopt dus gewoon precies.
Voor het traditionele gezin, tegen homoseksualiteit, een nare religieuze ondergrond. Willen ook nog eens de scheiding tussen kerk en staat ongedaan maken en hebben stevige banden en een stevig verleden met neo-nazi's. Ook stevige banden met national front in Frankrijk oa.
Dus ga vooral door met ze toejuichen, dan krijg je wat je vreest op een andere manier.
Echt, ik had niet gedacht dat het in mijn leven nog zou gebeuren dat mensen dit soort partijen toe zouden juichen.
Ik was me er niet bewust van dat de Hitlerfans een partij in de tweede kamer hadden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Deze vergeten... Dat ze politieke partijen hebben en de rechten van homo's zo terug proberen te draaien noem jij geen last?
Wat interesseert mij het nou hoe anderen een partij betitelen? In het Midden-oosten betitelen ze homo's als stront. Moet ik dat dan ook maar gelijk als waarheid aannemen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat het hier om een club gaat die zo betitelt wordt in Zweden. En daar zijn verdomd goede redenen voor.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:23 schreef moussie het volgende:
[..]
Omg, de hele manier van registreren doodleuk negeren omdat de resultaten niet aanstaan en gewoon blijven volhouden dat de moslims onverdraagzamer zijn. En het punt was dus dat ook de autochtonen bijzonder onverdraagzaam kunnen zijn .. extreem rechts staat erom bekend. En ja, sommige fundamentalistische christenen ook, maar die wonen over het algemeen niet in de grote steden, waar de meeste homo's wonen.
Ach ja, die arme homo's weer. Zo onnozel zijn ze, zo naïef. Laten zich massaal manipuleren tot iets wat ze eigenlijk niet willen. Schande, misschien moeten we ze maar onder curatele stellen voor hun eigen bestwil.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:52 schreef moussie het volgende:
[..]
2010 dan
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)extreem-rechts.dhtml
En nu spannen ze dus de homo's voor hun karretje om de moslims te sarren, terwijl ook de organisatie van Gay Pride niets met hun te maken wil hebben, ze zijn nog niet eens uitgenodigd op de manifestatie. En nogal wiedus, je nodigt een Marianne Thieme toch ook niet uit voor een slachtfeest ..
Je hoopt op een partij die alles wat zij als extreem bestempelen verbieden en/of opsluiten? Maakt dat die partij zelf dan niet extreem?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Eng veel mensen staan half om half of zelfs geheel achter extreem rechts, waarbij extreem rechts zich wat heeft verborgen achter zachtere bewoordingen(beter gezegd, de hardere bewoordingen gebruikt voor een andere groep). De banden zijn er nog steeds, de onderliggende ideologie is er nog steeds. Dat maakt het dood eng om eerlijk te zijn.
Deze partij zijn net zo goed reli gekken en mensen trappen erin omdat ze alleen maar letten op die andere vijand. Men ruilt de ene duivel voor de andere en voor de zoveelste keer in de geschiedenis(dus niet bedoeld als godwin) trappen teveel mensen er weer met open ogen in.
Ik hoop zo op een beweging die tegen al het extremisme is en sterk genoeg is om daar tegen op te treden, want dit is dood eng
Ik noem geen willekeurige mensen extreem rechts, ik noem het clubje dat achter deze "parade" zit extreem rechts. Die noem ik zo omdat ze dat zijn, zo worden ze genoemd in Zweden en met goede redenen. Zie de stukken over deze partij, de banden en het verleden van zelfs leden met neo-nazi's en alles.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je blijft bezig met verwarring zaaien hè. Eerst naar willekeur op verschillende groepen mensen het etiket extreemrechts plakken en nou dit weer. Je zit de hele tijd te beweren dat extreemrechts die parade gekaapt heeft en nou heb je het weer over mensen in strings die door moslimwijken gaan paraderen. Of denk je echt dat homohatende neonazi's in strings bij elkaar de tong in de bek gaan steken?
Er staat ook een stuk uit 2010.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat artikel is uit 2001!!! Denk je dat de huidige SP, gezien hun maoïstische verleden, ook een gewapende revolutie wilt en als ze vervolgens aan de macht komen andersdenkenden opsluiten en executeren? Het gaat erom hoe een partij nu is. Wat ik ervan begrijp is dat het een soort PVV is met christelijke waarden zoals wij die 20 jaar geleden ook hadden. Dan kan je wel verwijzen naar andere partijen in andere landen maar dan kom je in een cirkelredenering terecht: SD is extreemrechts omdat FN extreemrecht is en FN is extreemrechts omdat SD extreem rechts is. Aangezien ze ook ongeveer evenveel stemmen als de PVV hebben zal die partij heus niet zo extreem zijn.
We hebben het over Zweden he.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was me er niet bewust van dat de Hitlerfans een partij in de tweede kamer hadden.
Niet eens zin om hierop in te gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hoopt op een partij die alles wat zij als extreem bestempelen verbieden en/of opsluiten? Maakt dat die partij zelf dan niet extreem?
Waar slaat deze onzin op? Waar worden onnozele, naïeve homo's gemanipuleerd om iets te doen wat ze eigenlijk niet willen? Hun naam, 'Gay Pride' wordt gestolen en misbruikt om moslims te provoceren! Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat de homo's van de organisatie niets met die lui te maken willen hebben en witheet zijn dat hun goede naam op deze manier misbruikt wordt? Hebben de homo's ineens geen recht meer op het gebruik van hun naam, dat iedereen die maar mag kapen voor zijn eigen doeleinden? Je zegt de homo's te verdedigen maar feitelijk geef je ze een schop na .. lijkt wel alsof jullie massaal last hebben van een of ander soort tunnelvisie zodra het woord 'moslim' valt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 06:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach ja, die arme homo's weer. Zo onnozel zijn ze, zo naïef. Laten zich massaal manipuleren tot iets wat ze eigenlijk niet willen. Schande, misschien moeten we ze maar onder curatele stellen voor hun eigen bestwil.
Waarom beantwoord je een vraag met een tegenvraag?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag geloven dat ze veranderd zijn? Ondanks alle bewijzen over hun gedachtegoed, alle bewijzen over hun verleden? En de banden en de aanwijzingen in het heden?
Waarom ben je verstoken van dezelfde wantrouwigheid als wanneer het om het moslim extremisme gaat? Ben je werkelijk zo verblind door het gevaar buiten de poorten dat je het gevaar binnen de poorten niet meer ziet?
Ik geef alleen aan dat er ook partijen zijn met extreem rechtse wortels die zich proberen te mainstreamen. Zich zo'n 20 jaar geleden hebben ontdaan van hun extreem rechtse slogans, uniformen, logo aangepast, extremisten uit de partij gooien en dat blijven doen als er ergens weer eentje de kop op steekt.quote:Niets wijst erop dat deze gasten veranderd zijn, echt veranderd zijn. Het is hetzelfde gedachtegoed, ze verbergen het niet eens erg goed.
Waar om dit goedpraten? Veel leden van deze partij waren onvervalste neo nazi's. Daar is geen woord van gelogen en dat weet je dondersgoed. Dit is een hele enge club. Als als je ook maar 1 moment dezelfde maat neemt als je bij het moslimextremisme neemt zou je deze club uit moeten kotsen. Je weet als je even nadenkt dat deze club hetzelfde zal brengen als dat moslimextremisme. Het is een reli gekjes club. Tegen homo rechten, tegen vrouwen rechten, tegen abortus en voor een overheersende overheid, voor een keurslijf, tegen de scheiding tussen kerk en staat, daarin lijken ze verdomd veel op die moslim extremisten.
Allemaal duidelijk hoor, maar vind je het niet vreemd dat het blijkbaar voor iedereen duidelijk is dat je moslims kunt provoceren met homoseksualiteit en dat dat ook nog eens vrij normaal wordt gevonden?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:57 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar slaat deze onzin op? Waar worden onnozele, naïeve homo's gemanipuleerd om iets te doen wat ze eigenlijk niet willen? Hun naam, 'Gay Pride' wordt gestolen en misbruikt om moslims te provoceren! Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat de homo's van de organisatie niets met die lui te maken willen hebben en witheet zijn dat hun goede naam op deze manier misbruikt wordt? Hebben de homo's ineens geen recht meer op het gebruik van hun naam, dat iedereen die maar mag kapen voor zijn eigen doeleinden? Je zegt de homo's te verdedigen maar feitelijk geef je ze een schop na .. lijkt wel alsof jullie massaal last hebben van een of ander soort tunnelvisie zodra het woord 'moslim' valt.
Het is niet de enige groepering die je kan provoceren met homoseksualiteit, er zijn er meer. Sommige christenen en joden bvb (die heb je ook in gradaties, net als bij de moslims) en, absurd genoeg, extreem rechts. Kijk naar wat er in Rusland is gebeurt. En van die groeperingen vinden we het toch ook vrij normaal dat die geprovoceerd worden door homo-gedrag? Waarom is dat ineens zoveeeeel erger als de geprovoceerde moslims zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Allemaal duidelijk hoor, maar vind je het niet vreemd dat het blijkbaar voor iedereen duidelijk is dat je moslims kunt provoceren met homoseksualiteit en dat dat ook nog eens vrij normaal wordt gevonden?
Voor mij niet hoor. Ik vind het allemaal walgelijke clubjes, wat dat betreft. Sterker nog: christenen vind ik in dit soort gevallen vaak nog gluiperiger, omdat zij hun haat doodleuk liefde noemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Het is niet de enige groepering die je kan provoceren met homoseksualiteit, er zijn er meer. Sommige christenen en joden bvb (die heb je ook in gradaties, net als bij de moslims) en, absurd genoeg, extreem rechts. Kijk naar wat er in Rusland is gebeurt. En van die groeperingen vinden we het toch ook vrij normaal dat die geprovoceerd worden door homo-gedrag? Waarom is dat ineens zoveeeeel erger als de geprovoceerde moslims zijn?
Tja, dat zelfgenoegzame bemoeizuchtige 'we doen dit allemaal voor je eigen bestwil' iedere keer maar weer .. maar dat gebeurt dwars door de bank genomen, van links tot rechts, van gelovige tot atheïst, mijns inziens een naar menselijk trekje en niet iets specifiek christelijks.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Ik vind het allemaal walgelijke clubjes, wat dat betreft. Sterker nog: christenen vind ik in dit soort gevallen vaak nog gluiperiger, omdat zij hun haat doodleuk liefde noemen.
Hoe bedoel je dat? Persoonlijk vind ik dat iedereen maar moet geloven wat hij/zij wil. Al is het nazisme. Als er maar niemand mee lastiggevallen wordt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:24 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, dat zelfgenoegzame bemoeizuchtige 'we doen dit allemaal voor je eigen bestwil' iedere keer maar weer .. maar dat gebeurt dwars door de bank genomen, van links tot rechts, van gelovige tot atheïst, mijns inziens een naar menselijk trekje en niet iets specifiek christelijks.
Je schrijft zelf "En nu spannen ze dus de homo's voor hun karretje....".quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:57 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar slaat deze onzin op? Waar worden onnozele, naïeve homo's gemanipuleerd om iets te doen wat ze eigenlijk niet willen? Hun naam, 'Gay Pride' wordt gestolen en misbruikt om moslims te provoceren! Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat de homo's van de organisatie niets met die lui te maken willen hebben en witheet zijn dat hun goede naam op deze manier misbruikt wordt? Hebben de homo's ineens geen recht meer op het gebruik van hun naam, dat iedereen die maar mag kapen voor zijn eigen doeleinden? Je zegt de homo's te verdedigen maar feitelijk geef je ze een schop na .. lijkt wel alsof jullie massaal last hebben van een of ander soort tunnelvisie zodra het woord 'moslim' valt.
En zo hoort het ook vind ik. Maar blijkbaar mag de moslim thuis niet denken/geloven wat die zelf wil, extreem rechts mag hem opzoeken in zijn eigen wijk om hem met de neus op de feiten te drukken, want hé, in Iran worden homo's opgehangen daarom mag je moslims in Zweden provoceren, gewoonste zaak van de wereld toch? Zulke mensen beseffen niet dat zij met zo'n houding even intolerant tegenover een andersdenkende zijn als dat ze de andersdenkende verwijten te zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Persoonlijk vind ik dat iedereen maar moet geloven wat hij/zij wil. Al is het nazisme. Als er maar niemand mee lastiggevallen wordt.
Ja, vind ik eigenlijk wel. Als die moslims niets tegen homo's hebben, dan valt er niks te provoceren.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:07 schreef moussie het volgende:
[..]
En zo hoort het ook vind ik. Maar blijkbaar mag de moslim thuis niet denken/geloven wat die zelf wil, extreem rechts mag hem opzoeken in zijn eigen wijk om hem met de neus op de feiten te drukken, want hé, in Iran worden homo's opgehangen daarom mag je moslims in Zweden provoceren, gewoonste zaak van de wereld toch?
Moslims confronteren met homoseksualiteit is net zo intolerant als homohaat?quote:Zulke mensen beseffen niet dat zij met zo'n houding even intolerant tegenover een andersdenkende zijn als dat ze de andersdenkende verwijten te zijn.
Het is een combi van factoren, want die moslims daar weten ook dondersgoed wie hier achter zit. Dat maakt het een ellendig iets, heethoofden tegenover heethoofden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Allemaal duidelijk hoor, maar vind je het niet vreemd dat het blijkbaar voor iedereen duidelijk is dat je moslims kunt provoceren met homoseksualiteit en dat dat ook nog eens vrij normaal wordt gevonden?
Nogal wat moslims houden niet van homo's die thuis doen wat ze zelf willen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:07 schreef moussie het volgende:
[..]
En zo hoort het ook vind ik. Maar blijkbaar mag de moslim thuis niet denken/geloven wat die zelf wil, extreem rechts mag hem opzoeken in zijn eigen wijk om hem met de neus op de feiten te drukken, want hé, in Iran worden homo's opgehangen daarom mag je moslims in Zweden provoceren, gewoonste zaak van de wereld toch? Zulke mensen beseffen niet dat zij met zo'n houding even intolerant tegenover een andersdenkende zijn als dat ze de andersdenkende verwijten te zijn.
Misschien vinden die homo's het vooral erg dat er om de zoveel tijd eentje in elkaar gerost wordt door moslims. Wat die sprookjesgelovers denken zullen de meeste homo's niet boeien, zolang ze dat maar voor zich houden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:07 schreef moussie het volgende:
[..]
En zo hoort het ook vind ik. Maar blijkbaar mag de moslim thuis niet denken/geloven wat die zelf wil, extreem rechts mag hem opzoeken in zijn eigen wijk om hem met de neus op de feiten te drukken, want hé, in Iran worden homo's opgehangen daarom mag je moslims in Zweden provoceren, gewoonste zaak van de wereld toch? Zulke mensen beseffen niet dat zij met zo'n houding even intolerant tegenover een andersdenkende zijn als dat ze de andersdenkende verwijten te zijn.
En als ze dan die mensen lastig vallen dient dat aangepakt te worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:13 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Nogal wat moslims houden niet van homo's die thuis doen wat ze zelf willen.
Het beste zou zijn dat iedereen elkaar in waarde laat leven, respect heeft voor elkaars levensovertuiging.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
En als ze dan die mensen lastig vallen dient dat aangepakt te worden.
Hoeft niet. Sterker nog: dat zou bizar zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:22 schreef DrMabuse het volgende:
respect heeft voor elkaars levensovertuiging.
Klopt. Alleen dat het in dit geval geen homo's zijn die daar provoceren, het zijn extreem rechtse figuren die normaal gesproken zelf meer dan genoeg moeite hebben met het tolereren van homo's, ze misbruiken de homo's voor hun eigen agenda van vreemdelingen/moslimhaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, vind ik eigenlijk wel. Als die moslims niets tegen homo's hebben, dan valt er niks te provoceren.
Als iemand die zelf geen homo is de moslim in zijn eigen wijk gaat opzoeken om hem te confronteren wel, ja.quote:Moslims confronteren met homoseksualiteit is net zo intolerant als homohaat?
Dat is het soms / vaak helaas ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoeft niet. Sterker nog: dat zou bizar zijn.
Maar als een levensovertuiging louter een visie op het eigen leven zou zijn, dan is er niets aan de hand.
Dat is duidelijk ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Klopt. Alleen dat het in dit geval geen homo's zijn die daar provoceren, het zijn extreem rechtse figuren die normaal gesproken zelf meer dan genoeg moeite hebben met het tolereren van homo's, ze misbruiken de homo's voor hun eigen agenda van vreemdelingen/moslimhaat.
Hm. Ik zie daar wel een redelijk verschil tussen, eerlijk gezegd.quote:[..]
Als iemand die zelf geen homo is de moslim in zijn eigen wijk gaat opzoeken om hem te confronteren wel, ja.
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[..]
Hm. Ik zie daar wel een redelijk verschil tussen, eerlijk gezegd.
Door hun naam te stelen en te gebruiken, met de homo's zelf willen ze zo weinig mogelijk te maken hebben .. en zoals gezegd, dat is wederzijds.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je schrijft zelf "En nu spannen ze dus de homo's voor hun karretje....".
Volgens jou zijn het ook extreemrechtse figuren die voor rellende moslims spelen, dus heb je volgens jou extreem rechtse nephomo's die belaagt worden door extreemrechtse nepmoslimsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Klopt. Alleen dat het in dit geval geen homo's zijn die daar provoceren, het zijn extreem rechtse figuren die normaal gesproken zelf meer dan genoeg moeite hebben met het tolereren van homo's, ze misbruiken de homo's voor hun eigen agenda van vreemdelingen/moslimhaat.
Een buitenstaander die je komt confronteren met wat dan ook, zogenoemd voor je eigen bestwil, is erger dan een Jehova aan je deur. De Jehova is mateloos irritant maar hij praat tenminste vanuit zijn eigen overtuiging, die wil je echt confronteren met zijn waarheid, voor je eigen bestwil.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Ik zie daar wel een redelijk verschil tussen, eerlijk gezegd.
Als gebeuren op zich uiteraard wel, best wel hilarisch. Het domme is alleen dat er wereldwijd in de kranten te lezen zal zijn dat homo's en moslims met elkaar slaags zijn geraakt tijdens gay pride.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens jou zijn het ook extreemrechtse figuren die voor rellende moslims spelen, dus heb je volgens jou extreem rechtse nephomo's die belaagt worden door extreemrechtse nepmoslims.
De extreemrechtsen hebben dus alleen maar last van hun eigen groep, dat zou jij toch juist moeten toejuichen?
Ik vind jehova's wel grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Een buitenstaander die je komt confronteren met wat dan ook, zogenoemd voor je eigen bestwil, is erger dan een Jehova aan je deur. De Jehova is mateloos irritant maar hij praat tenminste vanuit zijn eigen overtuiging, die wil je echt confronteren met zijn waarheid, voor je eigen bestwil.
Kun je vinden hoor, maar ik vind dat nogal ongenuanceerd.quote:De buitenstaander gebruikt daarentegen de situatie van een ander, voor zijn eigen bestwil en agenda, niet voor jouw eigen bestwil maar om je te provoceren/confronteren .. ipv potenrammen moslims rammen, dus ja, even erg!
Niemand die zich enorm opdringt is grappig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind jehova's wel grappig eigenlijk.
[..]
Kun je vinden hoor, maar ik vind dat nogal ongenuanceerd.
Jehova's bellen aan en vragen of je interesse hebt in hun Jezus-verhaaltje. Hoe erg is dat nou helemaal...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:52 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Niemand die zich enorm opdringt is grappig.
Wat is erg en wat is ergerlijk. Ik heb er nu geen last meer van maar vond het doorzeuren wel vervelend. Je probeert op aardige normale manier iemand duidelijk te maken dat je niet gelovig bent en men gaat maar door. Dat is vervelend. Ik had het pas op straat met een Christen. Die was net naar een kerkdienst geweest en wilde met mij praten over ik geloof Petrus. Dat hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jehova's bellen aan en vragen of je interesse hebt in hun Jezus-verhaaltje. Hoe erg is dat nou helemaal...
Dat doorzeuren doen ze hier niet, ook niet in mijn vorige woonplaatsen eigenlijk. Gewoon een vriendelijke geen interesse is altijd genoeg om ze weer te laten gaan. Ze komen wel terug, proberen steeds verschillende types mensen, dat is best wel grappigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:17 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Wat is erg en wat is ergerlijk. Ik heb er nu geen last meer van maar vond het doorzeuren wel vervelend. Je probeert op aardige normale manier iemand duidelijk te maken dat je niet gelovig bent en men gaat maar door. Dat is vervelend. Ik had het pas op straat met een Christen. Die was net naar een kerkdienst geweest en wilde met mij praten over ik geloof Petrus. Dat hoeft van mij niet.
Vaak een ouder iemand met iemand die jong is. Ik ken het ook niet van overal. Tegenwoordig is het wel erg rustig. Ik heb met een meisje die jehova was in de klas gezeten. Je moet ze nageven dat men erg stevig in het geloof zit vaak.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doorzeuren doen ze hier niet, ook niet in mijn vorige woonplaatsen eigenlijk. Gewoon een vriendelijke geen interesse is altijd genoeg om ze weer te laten gaan. Ze komen wel terug, proberen steeds verschillende types mensen, dat is best wel grappig
Nog nooit last van gehad. Ik zeg dat ik absoluut niet tot de doelgroep behoor, wens ze nog een fijne dag en weg zijn ze.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:17 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Wat is erg en wat is ergerlijk. Ik heb er nu geen last meer van maar vond het doorzeuren wel vervelend. Je probeert op aardige normale manier iemand duidelijk te maken dat je niet gelovig bent en men gaat maar door. Dat is vervelend. Ik had het pas op straat met een Christen. Die was net naar een kerkdienst geweest en wilde met mij praten over ik geloof Petrus. Dat hoeft van mij niet.
Misschien lok ik het ook wel uit onbewust.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad. Ik zeg dat ik absoluut niet tot de doelgroep behoor, wens ze nog een fijne dag en weg zijn ze.
Of ze vinden m'n black metal-shirts duidelijk genoeg. Kan ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:42 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Misschien lok ik het ook wel uit onbewust.
Die heb ik dan niet. Misschien ligt het daar aan inderdaad. Die christelijke mevrouw die mij op straat aansprak heeft mij ook wel aan het denken gezet indertijd. "Is er iets mis met mij?"quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of ze vinden m'n black metal-shirts duidelijk genoeg. Kan ook.
Op het moment dat je aan het denken wordt gezet door een bekeringschristen, dan is er wel iets aan de hand ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet. Misschien ligt het daar aan inderdaad. Die christelijke mevrouw die mij op straat aansprak heeft mij ook wel aan het denken gezet indertijd. "Is er iets mis met mij?"
Meer over het waarom iemand mij uitzoekt als praatpaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op het moment dat je aan het denken wordt gezet door een bekeringschristen, dan is er wel iets aan de hand ja.
Ah...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:51 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Meer over het waarom iemand mij uitzoekt als praatpaal.
Hoe jij en ik dat beleven is niet zo relevant in deze, waar het mij om gaat is dat deze mensen je benaderen vanuit hun overtuiging, ze geloven 100% wat ze daar zeggen, ze willen echt je ziel redden van de verdoemenis.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind jehova's wel grappig eigenlijk.
Okay, de ene buitenstaander is de andere niet, ik hoef niet perse homo te zijn om samen met hen te kunnen paraderen voor hun gelijke rechten, ik kan solidair zijn. Maar als die buitenstaander van origine niet bepaald homo-vriendelijk is, en alleen van de gelegenheid gebruikt maakt om met zijn eigen clubje zijn eigen agenda te pushen, ja, in dat geval is het op z'n minst even intolerant als homohaat, je hebt namelijk lak aan de homo zelf en je hebt lak aan de moslim.quote:Kun je vinden hoor, maar ik vind dat nogal ongenuanceerd.
Mensen treiteren met hun afkeer van homo's vind ik minder kwalijk dan mensen treiteren met hun geaardheid.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoe jij en ik dat beleven is niet zo relevant in deze, waar het mij om gaat is dat deze mensen je benaderen vanuit hun overtuiging, ze geloven 100% wat ze daar zeggen, ze willen echt je ziel redden van de verdoemenis.
[..]
Okay, de ene buitenstaander is de andere niet, ik hoef niet perse homo te zijn om samen met hen te kunnen paraderen voor hun gelijke rechten, ik kan solidair zijn. Maar als die buitenstaander van origine niet bepaald homo-vriendelijk is, en alleen van de gelegenheid gebruikt maakt om met zijn eigen clubje zijn eigen agenda te pushen, ja, in dat geval is het op z'n minst even intolerant als homohaat, je hebt namelijk lak aan de homo zelf en je hebt lak aan de moslim.
Het doel is onduidelijk. Je kweekt er niet meer sympathie mee voor homo's dus is het zinloos uitdagen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoe jij en ik dat beleven is niet zo relevant in deze, waar het mij om gaat is dat deze mensen je benaderen vanuit hun overtuiging, ze geloven 100% wat ze daar zeggen, ze willen echt je ziel redden van de verdoemenis.
[..]
Okay, de ene buitenstaander is de andere niet, ik hoef niet perse homo te zijn om samen met hen te kunnen paraderen voor hun gelijke rechten, ik kan solidair zijn. Maar als die buitenstaander van origine niet bepaald homo-vriendelijk is, en alleen van de gelegenheid gebruikt maakt om met zijn eigen clubje zijn eigen agenda te pushen, ja, in dat geval is het op z'n minst even intolerant als homohaat, je hebt namelijk lak aan de homo zelf en je hebt lak aan de moslim.
Het gaat erom dat de treiteraars in dit geval normaal gesproken zelf de homo's zitten te treiteren, alleen nu ff niet, tot de parade over is, daarna ijveren ze weer tegen de gelijkwaardigheid van homo's. Als de homo's nou zelf de wijk in zouden trekken onder het motto 'we zijn het zat' zou het een ander verhaal zijn ..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen treiteren met hun afkeer van homo's vind ik minder kwalijk dan mensen treiteren met hun geaardheid.
Maar ik vind het prima om daarover van mening te verschillen hoor.
Daarover zijn we het eens hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de treiteraars in dit geval normaal gesproken zelf de homo's zitten te treiteren, alleen nu ff niet, tot de parade over is, daarna ijveren ze weer tegen de gelijkwaardigheid van homo's. Als de homo's nou zelf de wijk in zouden trekken onder het motto 'we zijn het zat' zou het een ander verhaal zijn ..
Ik stel voor om te beginnen met Staphorst. Eigen volk eerstquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:37 schreef Nozick het volgende:
In elke wijk moet een gay parade kunnen worden gehouden. Prima initiatief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |