Volgens mij lees je niet goed. Ik houdt ¨provocateurs¨ helemaal niet verantwoordelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Theo van Gogh was absoluut een provocateur, maar was geenszins verantwoordelijk voor het geweld dat hem is aangedaan. Provocatie is op zich geen oorzaak van geweld. Intolerantie is dat wel.
Maar door welke Gutmensch wordt een stenengooier dan niet verantwoordelijk gehouden?quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:31 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Op het moment dat degene die de steen gooit niet verantwoordelijk wordt gehouden (of kan worden gehouden) voor die daad en zelfs wordt gepamperd door de overheid en andere gutmenschen, dan snijdt mijn vergelijking gewoon hout.
Ik heb je nu al een aantal keer beantwoord: Dat verantwoordelijkhouden (als het al gebeurt) bestaat uit krokodillentranen en de daaropvolgende nuancering: ¨provocatie¨.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar door welke Gutmensch wordt een stenengooier dan niet verantwoordelijk gehouden?
Ik wacht nog steeds op namen en rugnummers.
Nee je hebt het niet beantwoord. Ik vraag naar quotes van aanwijsbare personen. Daarmee kun je keer op keer niet over de brug komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:46 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik heb je nu al een aantal keer beantwoord: Dat verantwoordelijkhouden (als het al gebeurt) bestaat uit krokodillentranen en de daaropvolgende nuancering: ¨provocatie¨.
Nee hoor, dat zijn de organisatoren van de Gay Pride zelf, die willen niet dat deze rechtse partij hun optocht kaapt om daarmee moslims te provoceren, temeer omdat leden van deze zelfde partij op eerder momenten hun afkeer voor homo's niet onder stoelen en banken hebben gestoken. Daarom zijn ze dan ook niet uitgenodigd op de manifestatie. Rechtse homo's kunnen gewoon meelopen in de parade op 1 augustus, maar deze provocerende optocht doen ze maar op een totaal ander tijdstip onder hun eigen noemer en niet in de gay pride week onder de noemer 'gay pride'. Of hebben de homo's van deze organisatie soms niets te vertellen over hun eigen optocht?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:17 schreef RolandArthur het volgende:
Jij wenst hen op voorhand al het recht om daar hun gaypride te houden te ontnemen. Het zou immers provocerend zijn. Zegt mijns inziens genoeg. Ik ga jou toch ook niet jouw recht om door mijn buurt te lopen onthouden omdat ik mogelijk jouw hoofd aanstootgevend vind?
Gemakshalve ga ik er even van uit dat de mensen die dit topic volgen ook in het vorige topic kunnen lezen, daar staan voldoende berichten dat de parade wordt gezien als een provocatie en daarmee een reactie uitlokt. Eerder heb ik al uitgelegd dat het handelen van de gutmensch enerzijds de reactie en overtuiging van de muzelmannetjes versterkt en anderzijds de slachtoffers impliciet tot schuldige maakt voor alles wat hen daarna bekomt (in de vorm van stenen of zelfs de dood). Ene S_C gaat daar overigens in dit topic lekker mee verder. Voor de quotes die je verzoekt verwijs ik je naar dit en voorgaand topic.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee je hebt het niet beantwoord. Ik vraag naar quotes van aanwijsbare personen. Daarmee kun je keer op keer niet over de brug komen.
Laat ik dat eens omdraaien: Hebben die rechtse homos soms niets te vertellen over hun eigen optocht?quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef moussie het volgende:
Of hebben de homo's van deze organisatie soms niets te vertellen over hun eigen optocht?
Ah, excuus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:33 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed. Ik houdt ¨provocateurs¨ helemaal niet verantwoordelijk.
Natuurlijk, alleen mogen ze die niet houden onder de noemer van een ander en in dezelfde week als die ander, dan is het namelijk niet hun eigen optocht maar die van een ander die ze gewoon kapen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:00 schreef RolandArthur het volgende:
Laat ik dat eens omdraaien: Hebben die rechtse homos soms niets te vertellen over hun eigen optocht?
Want alleen die ene goep heeft het recht zich homo te noemen en een gay pride te organiseren?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen mogen ze die niet houden onder de noemer van een ander en in dezelfde week als die ander, dan is het namelijk niet hun eigen optocht maar die van een ander die ze gewoon kapen.
Deze "pride" is dan ook enkel en alleen bedoeld om reactie's uit te lokken, daarmee wordt zwaar misbruik gemaakt van wat de gay pride en de gay pride week is. Dat door extreem rechts die niet vies is van stevig wat homohaat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Gemakshalve ga ik er even van uit dat de mensen die dit topic volgen ook in het vorige topic kunnen lezen, daar staan voldoende berichten dat de parade wordt gezien als een provocatie en daarmee een reactie uitlokt. Eerder heb ik al uitgelegd dat het handelen van de gutmensch enerzijds de reactie en overtuiging van de muzelmannetjes versterkt en anderzijds de slachtoffers impliciet tot schuldige maakt voor alles wat hen daarna bekomt (in de vorm van stenen of zelfs de dood). Ene S_C gaat daar overigens in dit topic lekker mee verder. Voor de quotes die je verzoekt verwijs ik je naar dit en voorgaand topic.
Iedereen heeft het recht om zich homo te noemen, en iedereen heeft het recht zijn optocht te organiseren, maar niet onder de naam van een reeds bestaande organisatie 'gay pride' die 'toevallig' in dezelfde week haar optocht houdt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:20 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Want alleen die ene goep heeft het recht zich homo te noemen en een gay pride te organiseren?
Laat ze het dan onder hun eigen naam doen, homo kaalkopjes pride ofzo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Laat ik dat eens omdraaien: Hebben die rechtse homos soms niets te vertellen over hun eigen optocht?
Hallo Erodome,quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Deze "pride" is dan ook enkel en alleen bedoeld om reactie's uit te lokken, daarmee wordt zwaar misbruik gemaakt van wat de gay pride en de gay pride week is. Dat door extreem rechts die niet vies is van stevig wat homohaat.
De organisatoren van de gay pride zijn hier dan ook niet blij mee en dat vind ik terecht. Wat bedoeld is om meer acceptatie te verkrijgen is niet bedoeld om mee te treiteren.
Jouw aangezicht heb ik nooit beschouwd als iets om meer acceptatie te verkrijgen, noch te treiteren.quote:Wat bedoeld is om meer acceptatie te verkrijgen is niet bedoeld om mee te treiteren.
Dat maak je er zelf van.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Gemakshalve ga ik er even van uit dat de mensen die dit topic volgen ook in het vorige topic kunnen lezen, daar staan voldoende berichten dat de parade wordt gezien als een provocatie en daarmee een reactie uitlokt. Eerder heb ik al uitgelegd dat het handelen van de gutmensch enerzijds de reactie en overtuiging van de muzelmannetjes versterkt en anderzijds de slachtoffers impliciet tot schuldige maakt voor alles wat hen daarna bekomt (in de vorm van stenen of zelfs de dood). Ene S_C gaat daar overigens in dit topic lekker mee verder. Voor de quotes die je verzoekt verwijs ik je naar dit en voorgaand topic.
Dit gaat niet over homo zijn, dit gaat over een bepaald "feestje" waarbij mensen in strings enzo rondlopen. Dit gaat over de naam van een wereldwijde organisatie die gewoon misbruikt wordt door extreem rechts. Met als enige doel de boel op te hitsen, dat willen ze namelijk en dat schrijven ze ook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:46 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hallo Erodome,
Welke reacties bedoel je precies? Het geweld tegen homos of? En sinds wanneer mag jij of een organisatie bepalen wanneer je wel of niet homo mag zijn?
[..]
Jouw aangezicht heb ik nooit beschouwd als iets om meer acceptatie te verkrijgen, noch te treiteren.
Dit is laag. Homos, Joden en de rest van de populatie hebben weinig last van de kaalkopjes. Des te meer van een bepaalde andere bevolkingsgroep die hier door eigen toedoen bij betrokken wordt. Als (al dan niet homo) personen willen wandelen staat dat hen vrij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Laat ze het dan onder hun eigen naam doen, homo kaalkopjes pride ofzo.
Dit gaat trouwens niet over rechts, dit gaat over extreem rechts, je weet wel, die gasten die het leuk vinden hakenkruisen op joodse graven te kalken en niet vies zijn van wat "potenrammen" zoals ze het zelf noemen.
Ze misbruiken de naam van een ander, misbruiken het idee van een ander en zorgen dat die ander de last ervan mag dragen.
Even serieus, homo's en joden hebben weinig last van kaalkopjes? Schrijf je dit nu echt, met droge ogen beweer je dit?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:57 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dit is laag. Homos, Joden en de rest van de populatie hebben weinig last van de kaalkopjes. Des te meer van een bepaalde andere bevolkingsgroep die hier door eigen toedoen bij betrokken wordt. Als (al dan niet homo) personen willen wandelen staat dat hen vrij.
Nee, achterlijke klootzak, ik maak niemand tot schuldige behalve degenen die met stenen gooien of mensen vermoorden. Houd die kut-insinuaties a.u.b. voor je, malloot.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dan lever je even een voorbeeld, gaarne eentje dat mider dan 20 jaar oud is?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Even serieus, homo's en joden hebben weinig last van kaalkopjes? Schrijf je dit nu echt, met droge ogen beweer je dit?
De tering zeg.....quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dan lever je even een voorbeeld, gaarne eentje dat mider dan 20 jaar oud is?
Daar gaat het helemaal niet over. Ik maak jou tot schuldige.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, achterlijke klootzak, ik maak niemand tot schuldige
Omdat ik gewoon versteld sta van zoveel domheid. Extreem rechts staat nu niet echt bekend om hun vriendelijkheid tegen joden en homo's, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is niet echt een voorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |