abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:45:20 #2
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_154564549
Was laatst ook al een topic over.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_154564783
quote:
Jij hebt een raar beeld van homo's. Alsof het het allemaal kwetsbare naïevelingen zijn die niet weten wat ze willen. Te uwer informatie: De PVV is de grootste partij onder homo's. Waarschijnlijk zijn in Zweden ook de meeste homo's rechts. Niet dat het uit zou moeten maken of ze links of rechts zijn. Beiden ondervinden even veel last van de islamisering van Zweden. Maar goed: homo's kunnen dus gewoon rechts zijn, even rechts als de mensen die het organiseren en in een tijd waarin het geweld tegen homo's steeds meer toeneemt zou het fijn zijn als je hun die parade gewoon gunt en je niet opwerpt als beschermheer van de homohaters.
Je hebt niet gelezen dat de organisatoren van de gay pride het er zelf niet mee eens zijn?
Dit gaat dan ook niet over de gewone gay pride, waarover ik allang heb gezegd dat daar niets mis mee is, zelfs heb gezegd dat als mensen het wagen daar dom te gaan doen of zelfs agressief dat ze van mij keihard aangepakt mogen worden.
Dit gaat over extreem rechts die onder de noemer gay pride dit gewoon even kaapt, enkel en alleen om een reactie uit te lokken.

Je hele stukje over homo's die rechts zouden zijn heeft hier niets mee te maken, er is namelijk een stevig verschil tussen gewoon rechts zijn en extreem rechts zijn.

Toch wel erg tegenwoordig dat je niets over extreem rechts mag zeggen, want dan heul je met de homohaters, dat extreem rechts zelf bekend staan om homohaat vergeet je maar even snel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154564957
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:53 schreef erodome het volgende:

Toch wel erg tegenwoordig dat je niets over extreem rechts mag zeggen, want dan heul je met de homohaters, dat extreem rechts zelf bekend staan om homohaat vergeet je maar even snel.
Ik vrees dat er een paar dingen spelen bij sommigen: 1. de discussie willen opblazen door iedereen die het niet met hen eens is meteen als homofoob te betitelen en 2. de geilheid ten aanzien van het irriteren van moslims, waardoor het verstand op nul gaat en men niet meer in staat is om te zien dat het hier helemaal niet draait om homorechten, maar gewoon simpelweg moslims narren (in ieder geval op basis van de berichtgeving).

En dan krijg je een hele lastige discussie.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:34:14 #5
446472 Nozick
Onbegrepen genie
pi_154567607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:53 schreef erodome het volgende:
och wel erg tegenwoordig dat je niets over extreem rechts mag zeggen, want dan heul je met de homohaters, dat extreem rechts zelf bekend staan om homohaat vergeet je maar even snel.
Iedereen gebruikt allerlei politieke termen op bepaalde groepen. Volgens jou is extreem rechts tegen homo's, dus is de PVV automatisch niet extreem rechts. Al die termen zijn nietszeggend. De Nazi's waren economisch gezien extreem links, maar zijn door hun racisme in de geschiedenisboeken getypeerd als extreem rechts. Het zegt allemaal vrijwel niets.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nozick op 23-07-2015 14:43:33 ]
Red de democratie: https://teken.geenpeil.nl/
pi_154571909
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:34 schreef Nozick het volgende:

[..]

Iedereen gebruikt allerlei politieke termen op bepaalde groepen. Volgens jou is extreem rechts tegen homo's, dus is de PVV automatisch niet extreem rechts. Al die termen zijn nietszeggend. De Nazi's waren economisch gezien extreem links, maar zijn door hun racisme in de geschiedenisboeken getypeerd als extreem rechts. Het zegt allemaal vrijwel niets.
Zelf heb ik bar weinig met dat gelinks en gerechts om eerlijk te zijn. Maar dat het groepje waar deze topic over gaat, die in Zweden dus, extreem rechts zijn staat buiten kijf. Alla kaalkopjes, die met jaar en dag bekend staan om ook hun homohaat.

Zie ook niet in wat de pvv hier met de topic te maken heeft verder.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:51:07 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154573424
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:22 schreef Braindead2000 het volgende:

De PVV is de grootste partij onder homo's.
Ja in een internetpeiling van de Gaykrant, die ongeveer net zo betrouwbaar zijn als de gemiddelde tafelgast van Harry Mens.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)j-onder-homo-s.dhtml

Deze peiling, door wel een betrouwbaar bureau, is veel interessanter.
http://www.volkskrant.nl/(...)ver-homo-s~a2892977/
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:54:07 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154573476
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:23 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat de echte moslims homoseksualiteit vies en gek vinden weten we al. Als ze dat openlijk verkondigen is dat geen probleem, het vertelt ons niet iets dat we niet al wisten. Dat is ook niet het probleem dat hier speelt: Het probleem is dat moslims homos bekogelen met stenen, in elkaar slaan en dood maken. En dat probleem wordt mede veroorzaakt door gutmenschen die de schuld vervolgens bij de slachtoffers leggen, die zijn immers niet links genoeg.
Kom eens met een quote van een "Gutmensch" die dat heft gedaan.
pi_154573940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kom eens met een quote van een "Gutmensch" die dat heft gedaan.
Jij wenst hen op voorhand al het recht om daar hun gaypride te houden te ontnemen. Het zou immers provocerend zijn. Zegt mijns inziens genoeg. Ik ga jou toch ook niet jouw recht om door mijn buurt te lopen onthouden omdat ik mogelijk jouw hoofd aanstootgevend vind?
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:20:53 #10
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154574021
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:17 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Jij wenst hen op voorhand al het recht om daar hun gaypride te houden te ontnemen. Het zou immers provocerend zijn. Zegt mijns inziens genoeg. Ik ga jou toch ook niet jouw recht om door mijn buurt te lopen onthouden omdat ik mogelijk jouw hoofd aanstootgevend vind?
Dat is iets heel anders dan stellen dat mensen er zelf schuldig aan zijn dat ze bekogeld, mishandeld of vermoord worden.
pi_154574149
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders dan stellen dat mensen er zelf schuldig aan zijn dat ze bekogeld, mishandeld of vermoord worden.
Wat ik stel is dat ze een situatie creëeren waardoor het mogelijk wordt gemaakt dat het gebeurt. Een beetje hetzelfde als een kleuter in een hok met hongerige leeuwen gooien en dan vervolgens wijzen op de leeuwen en de kleuter en hoe tragisch het allemaal is. Maar dat het bovenal niet de schuld is van de leeuwen, die zijn nu eenmaal zo, zonder een hand in eigen boezem te steken.

En volgens mij moet jij nog even het boek van Job lezen aangezien jij van mening bent dat het lot dat de nazaten van de dochters van Lot hen beviel kwam door zonde en de daaropvolgende wraak van God.
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:48:07 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154574699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:27 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Wat ik stel is dat ze een situatie creëeren waardoor het mogelijk wordt gemaakt dat het gebeurt. Een beetje hetzelfde als een kleuter in een hok met hongerige leeuwen gooien en dan vervolgens wijzen op de leeuwen en de kleuter en hoe tragisch het allemaal is. Maar dat het bovenal niet de schuld is van de leeuwen, die zijn nu eenmaal zo, zonder een hand in eigen boezem te steken.
Jij bent degene die het kind (de parade) de leeuwenkooi (de moslimwijken) in wil gooien, omdat het mag. Iemand zegt dat het niet legaal zou moeten zijn dat het kind in de kooi gegooid wordt, omdat niemand er baat bij heeft: de baby wordt verslonden en de leeuwen worden echt niet plots vegetarisch. Jij concludeert vervolgens dat die persoon goedkeurt dat de leeuwen de baby opeten. Dat volgt gewoon niet uit elkaar.
quote:
En volgens mij moet jij nog even het boek van Job lezen aangezien jij van mening bent dat het lot dat de nazaten van de dochters van Lot hen beviel kwam door zonde en de daaropvolgende wraak van God.
LOLWUT?
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:49:10 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154574733
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:17 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg om een Gutmensch die homo's de schuld geeft van het bekogeld worden met stenen.
pi_154575225
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij bent degene die het kind (de parade) de leeuwenkooi (de moslimwijken) in wil gooien, omdat het mag. Iemand zegt dat het niet legaal zou moeten zijn dat het kind in de kooi gegooid wordt, omdat niemand er baat bij heeft: de baby wordt verslonden en de leeuwen worden echt niet plots vegetarisch. Jij concludeert vervolgens dat die persoon goedkeurt dat de leeuwen de baby opeten. Dat volgt gewoon niet uit elkaar.

[..]

LOLWUT?
Je gaat hierbij voorbij aan het feit dat de rechtse homos helemaal niet zaten te wachten op een wijk met geweldadige moslims. Die wijk met geweldadige moslims is ontstaan door gutmenschen die dit allemaal wel best vonden en die door actief immigratiebeleid en hand-boven-het-hoofdbeleid verantwoordelijk zijn voor de ontstane situatie. Nu zijn we aanbeland bij de situatie dat die homos maar beter weg kunnen blijven want anders zijn ze de pineut, en de gutmensch kiest bepaald niet de kant van de belaagde homo, die stelt dat hun aanwezigheid nu een provocatie is en probeert hen zelfs voor het ongewenst uitten van hun geaardheid op te laten pakken.

Voor wat betreft Job:

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Tuurlijk joh. God vond dat helemaal te gek, het was toeval dat die twee meiden de stamvaders van de aartsvijanden van de Israëlieten baarden.

Ik geef er geen fuck om hoe het jou schijnt. De vraag was wat christenen ervan vinden. :)
pi_154575307
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg om een Gutmensch die homo's de schuld geeft van het bekogeld worden met stenen.
Dat is juist het meest pijnlijke: Die krokodillentranen gevolgd door die nuancerende opmerking: Provocatie.
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:09:58 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154575336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:08 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat is juist het meest pijnlijke: Die krokodillentranen gevolgd door die nuancerende opmerking: Provocatie.
Nog steeds is de vraag niet beantwoord. Welke Gutmensch zegt precies dat het de schuld is van homo's wanneer ze bekogeld worden?
pi_154575403
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nog steeds is de vraag niet beantwoord. Welke Gutmensch zegt precies dat het de schuld is van homo's wanneer ze bekogeld worden?
Door te stellen dat het een provocatie is houdt je de ¨provocateurs¨ impliciet verantwoordelijk.
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:18:01 #18
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154575533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:05 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Je gaat hierbij voorbij aan het feit dat de rechtse homos helemaal niet zaten te wachten op een wijk met geweldadige moslims. Die wijk met geweldadige moslims is ontstaan door gutmenschen die dit allemaal wel best vonden en die door actief immigratiebeleid en hand-boven-het-hoofdbeleid verantwoordelijk zijn voor de ontstane situatie. Nu zijn we aanbeland bij de situatie dat die homos maar beter weg kunnen blijven want anders zijn ze de pineut, en de gutmensch kiest bepaald niet de kant van de belaagde homo, die stelt dat hun aanwezigheid nu een provocatie is en probeert hen zelfs voor het ongewenst uitten van hun geaardheid op te laten pakken.
Nee.
Ze zeggen niet dat homoseksualiteit een provocatie is.
Ze willen niemand laten oppakken wegens het uiten van hun geaardheid, gewenst of ongewenst.
Ze leggen niet de schuld bij belaagde homo's.

Het enige wat ze zeggen is: "Die parade is een lose/lose-situatie voor alle weldenkende mensen. Moslims worden kwaad, homo's worden mishandeld, alleen een stel extreemrechtse idioten spint hier garen bij. Daarom moet de parade verboden worden."

Ik ben er vrij zeker van dat de overgrote meerderheid van de 'gutmenschen', in het geval dat de parade plaatsvindt en er geweld is, het geweld resoluut zal afkeuren en de daders zal veroordelen.
quote:
Voor wat betreft Job:

[..]

Opnieuw: LOLWUT?
pi_154575615
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zoals ik laatst al zei: 'policor' is het nieuwe racisme.
Lekker is dat. Nu mag je geen politiek correcte denkbeelden meer hebben? Iedereen moet ranzig rechts zijn?

Maar eh... Als politiek correct politiek incorrect wordt, dan eh... Hm. Lastig...
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:22:42 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154575649
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:12 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Door te stellen dat het een provocatie is houdt je de ¨provocateurs¨ impliciet verantwoordelijk.
Dat is gewoon bullshit. Degene die een steen gooit is altijd verantwoordelijk. Maar het is verder niet echt wenselijk om het dan maar op te gaan zoeken.

Los dat ik nergens het heb gehad over provoceren. Ik vind het gewoon geen goed idee dat extreme rechtse opportunisten ergens even wat rellen gaan lopen schoppen.
pi_154575661
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:12 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Nee. Theo van Gogh was absoluut een provocateur, maar was geenszins verantwoordelijk voor het geweld dat hem is aangedaan. Provocatie is op zich geen oorzaak van geweld. Intolerantie is dat wel.
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:23:32 #22
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154575671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Lekker is dat. Nu mag je geen politiek correcte denkbeelden meer hebben? Iedereen moet ranzig rechts zijn?

Maar eh... Als politiek correct politiek incorrect wordt, dan eh... Hm. Lastig...
Nee, het is een stopwoordje geworden om tegenstanders de mond te snoeren. Als je naar Joop gaat en je zegt daar dat veel moslims homofoob zijn, dan ben je een racist en moet je opflikkeren. Als je hier op het forum komt en zegt dat moslims een hekel mogen hebben aan homo's, dan ben je policor en moet je opflikkeren.
pi_154575745
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee.
Ze zeggen niet dat homoseksualiteit een provocatie is.
Dat zeggen ze juist wel: Die Gaypride mag daar niet gehouden worden omdat het de moslimpopulaie provoceert
quote:
Ze willen niemand laten oppakken wegens het uiten van hun geaardheid, gewenst of ongewenst.
¨Many leftists are also calling for the parade to be legally banned, and for the people who organized it to be arrested for “hate speech” against Muslims.¨
quote:
Ze leggen niet de schuld bij belaagde homo's.
Wel impliciet, door hen te duiden als provocateurs
quote:
Het enige wat ze zeggen is: "Die parade is een lose/lose-situatie voor alle weldenkende mensen.

Het probleem is niet de parade.
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:31:25 #24
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154575866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:26 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat zeggen ze juist wel: Die Gaypride mag daar niet gehouden worden omdat het de moslimpopulaie provoceert
Precies. De parade moet verboden worden, omdat het provocatie is. Homoseksualiteit (of typisch homoseksueel gedrag, wat dat ook moge zijn) moet niet verboden worden, want het is geen provocatie.
quote:
[..]

¨Many leftists are also calling for the parade to be legally banned, and for the people who organized it to be arrested for “hate speech” against Muslims.¨
Ze worden gearresteerd wegens het organiseren van een parade met als (verondersteld) doel het provoceren van moslims. Niet omdat ze homo's zijn, noch omdat ze hun geaardheid op de verkeerde manier tonen.
quote:
[..]

Wel impliciet, door hen te duiden als provocateurs
Je kunt prima vinden dat iemand een provocateur is en tegelijk geweld tegen die persoon afkeuren. Het idee dat je geweld goedkeurt als je iemand beledigend vindt, is op z'n zachtst gezegd debiel.
quote:
[..]

Het probleem is niet de parade.
Het probleem is wél die parade. Geen van die 'gutmenschen' heeft een probleem met homo's, homoseksualiteit, 'homoseksueel gedrag', parades an sich, moslims, die wijken of wat dan ook. Het is pas als je het combineert (een Gay Pride parade in wijken vol moslims) dat het een probleem wordt.
pi_154575878
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is gewoon bullshit. Degene die een steen gooit is altijd verantwoordelijk. [...]
Op het moment dat degene die de steen gooit niet verantwoordelijk wordt gehouden (of kan worden gehouden) voor die daad en zelfs wordt gepamperd door de overheid en andere gutmenschen, dan snijdt mijn vergelijking gewoon hout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')