Wel als het een politiekcorrect masker is voor vreemdelingenhaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:10 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Maar wijs je nou homovriendelijkheid af
Jij natuurlijk niet ? Politiekcorrect blijven voor show enzo, dus jij bent het niet.quote:ben je een vreemdelingenhater?
Het geweld komt wederom niet van de ¨rechtsen¨ het wordt verwacht uit de de gebruikelijke hoek.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
Wel als het een politiekcorrect masker is voor vreemdelingenhaat.
Was ik homo , dan zou ik het bedreigend vinden dat extreemrechts tuig ruzie zoekt met mensen uit homovriendelijkheid, al dan niet gespeeld.
Ik ben bepaald niet politiek correct dus van mij heb je weinig te vrezen behalve mogelijk een weerwoord dat je niet aanstaat.quote:Jij natuurlijk niet ? Politiekcorrect blijven voor show enzo, dus jij bent het niet.
Overigens vinden vele mensen mij min of meer vreemdeling en anderen weer min of meer homo.
ruziezoeken, uitlokken, de schuld van de rellen bij die vijand leggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:22 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het geweld komt wederom niet van de ¨rechtsen¨ het wordt verwacht uit de de gebruikelijke hoek.
jij bent hardstikke bezig politiekcorrect te zijn. met zogenaamd die goede bedoelingen van prohomo te zijn.quote:Ik ben bepaald niet politiek correct
Meer waarde hechten aan de islamiet? Je kijkt wat consequenties aangaat niet verder dan je neus lang is, en dan noem je anderen kortzichtig? Wat zou je ervan zeggen als iemand jouw identiteit gebruikt om daarmee mensen te gaan provoceren en jij de rekening gepresenteerd krijgt? Wat zou je ervan vinden als jij ineens niet meer welkom bent/geen visum meer krijgt omdat iemand anders onder jouw naam voor rellen heeft gezorgd?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:49 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je bent kortzichtig. Dat komt omdat je de olifant in de porcelijnkast niet wenst te zien: Die homovriendelijkheid wordt juist de kop ingedrukt door mensen zoals jij; mensen die meer waarde hechten aan de islamitiet en zijn gedachtegoed dan aan de door de islamiet ter dood veroordeelde homo of Jood.
Ja, das echt kut. Hoe vervelend nou dat mijn familie al sinds net voorbij 600 AC ruim 260 miljoen mensen om zeep heeft geholpen, totaat geen waarde hecht aan mensenrechten en daar tot op de dag van vandaag mee doorgaat en daarin wordt gesteund door een oud stel geschriften en een horde gutmenschen? Oh nee, wacht, dat was een andere familie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:45 schreef moussie het volgende:
[..]
Meer waarde hechten aan de islamiet? Je kijkt wat consequenties aangaat niet verder dan je neus lang is, en dan noem je anderen kortzichtig? Wat zou je ervan zeggen als iemand jouw identiteit gebruikt om daarmee mensen te gaan provoceren en jij de rekening gepresenteerd krijgt? Wat zou je ervan vinden als jij ineens niet meer welkom bent/geen visum meer krijgt omdat iemand anders onder jouw naam voor rellen heeft gezorgd?
Eeuh, uit een recent politieonderzoek bleek dat 68% van de daders die geweld tegen homo's plegen autochtoon zijn .. dus over welke gebruikelijke hoek heb je het?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:22 schreef RolandArthur het volgende:
Het geweld komt wederom niet van de ¨rechtsen¨ het wordt verwacht uit de de gebruikelijke hoek.
Kun je dat onderzoek aanleveren? Ik ben erg nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Eeuh, uit een recent politieonderzoek bleek dat 68% van de daders die geweld tegen homo's plegen autochtoon zijn .. dus over welke gebruikelijke hoek heb je het?
Niet normaal dit. Steek je beschuldigingen maar waar de zon niet schijnt. Begin te denken dat jij gewoon een fervent gebruiker van een tondeuse bent.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:05 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat zegt niets, het spreekt hooguit in jouw nadeel sinds Asscher en Cohen. Aanspraak maken op jouw geaardheid terwijl je alles er aan doet om hen die juist dat niet accepteren te beschermen spreekt niet in jouw voordeel.
Huh .. waar haal je die 260 miljoen vandaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:50 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ja, das echt kut. Hoe vervelend nou dat mijn familie al sinds net voorbij 600 AC ruim 260 miljoen mensen om zeep heeft geholpen, totaat geen waarde hecht aan mensenrechten en daar tot op de dag van vandaag mee doorgaat en daarin wordt gesteund door een oud stel geschriften en een horde gutmenschen? Oh nee, wacht, dat was een andere familie.
Mijn voorouders hadden 2 onderduikers in huis. Die deden niet mee aan de spelletjes van de joodse raad. Net zo min als ik mee doe aan de huidige uitlevering.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet normaal dit. Steek je beschuldigingen maar waar de zo'n niet schijnt. Begin te denken dat jij gewoon een fervent gebruiker van een tondeuse bent.
Dat begon enige vormen aan te nemen bij Kaybar, wat meer serieuze vormen bij de Hindu Kush, nog een paar bij de poorten van Wenen en niet te vergeten een vrij harde slavenhandel vanuit Afrika en Europa. Tel daar nog enkele honderden conflicten en oorlogen bij op en voor je het weet waren het er naar schatting 250-270 miljoen die dood waren. Dat heet geschiedenis. Voor de gein de laatste cijfers van afgelopen ramadan:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh .. waar haal je die 260 miljoen vandaan?
Amusant dat jij zelf niet aanvoelt hoe schijnheilig en overdreven politiekcorrect je overkomt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn voorouders hadden 2 onderduikers in huis. Die deden niet mee aan de spelletjes van de joodse raad. Net zo min als ik mee doe aan de huidige uitlevering.
Ik neem het niet op voor die mensen maar voor hun rechten. Voor jou een ongrijpbaar concept zo te lezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Amusant dat jij zelf niet aanvoelt hoe schijnheilig en overdreven politiekcorrect je overkomt.
Doe eens niet zo overdreven "tolerant" en beschermend voor minderheden als homo en joden.
.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn voorouders hadden 2 onderduikers in huis. Die deden niet mee aan de spelletjes van de joodse raad. Net zo min als ik mee doe aan de huidige uitlevering.
Je lult uit je nek. Mijn waarden en die van mijn opa en oma verschillen niet zo veel. We hadden (ze zijn inmiddels dood) allemaal niet zo veel op met antisemieten en homofoben. Ik blijf bij mijn standpunt en ik heb het sterke vermoeden dat jij in dezen kiest voor de nieuwe antisemieten en homofoben en het daarmee gepaard gaande geweld.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:00 schreef erodome het volgende:
[..]
.
Je voorouders zouden zich omdraaien in hun graf als ze wisten dat je heulde met extreem rechts.
Wanneer ga je de organisatoren van de gay pride stiekeme homofoben noemen omdat ze hier tegen zijn?
En Bush zei dat ie Irak binnenviel omdat God het hem opgedragen had.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:06 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat begon enige vormen aan te nemen bij Kaybar, wat meer serieuze vormen bij de Hindu Kush, nog een paar bij de poorten van Wenen en niet te vergeten een vrij harde slavenhandel vanuit Afrika en Europa. Tel daar nog enkele honderden conflicten en oorlogen bij op en voor je het weet waren het er naar schatting 250-270 miljoen die dood waren. Dat heet geschiedenis. Voor de gein de laatste cijfers van afgelopen ramadan:
[ afbeelding ]
Extreem rechts dus bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:06 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je lult uit je nek. Mijn waarden en die van mijn opa en oma verschillen niet zo veel. We hadden (ze zijn inmiddels dood) allemaal niet zo veel op met antisemieten en homofoben. Ik blijf bij mijn standpunt en ik heb het sterke vermoeden dat jij in dezen kiest voor de nieuwe antisemieten en homofoben en het daarmee gepaard gaande geweld.
Die twee peilingen hoeven elkaar niet tegen te spreken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja in een internetpeiling van de Gaykrant, die ongeveer net zo betrouwbaar zijn als de gemiddelde tafelgast van Harry Mens.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)j-onder-homo-s.dhtml
Deze peiling, door wel een betrouwbaar bureau, is veel interessanter.
http://www.volkskrant.nl/(...)ver-homo-s~a2892977/
Ben jij hier nu het aantal slachtoffers aan het ontkennen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
En Bush zei dat ie Irak binnenviel omdat God het hem opgedragen had.
Wat ze afkeurde en tegen in opstand kwamen. Ik beticht je voorouders niet van heulen met extreem rechts. Ik eer ze voor wat ze hebben gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:13 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Juist. Daarom hadden ze onderduikers in huis.
moeite met lezen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:12 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ben jij hier nu het aantal slachtoffers aan het ontkennen?
? Je blijft maar atributen van moslims aan mij toeschrijven zoals homofobie en antisemitisme terwijl ik daar nooit toe heb opgeroepen en zulks juist verre van mij werp. Wat probeer je nou te bereiken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat ze afkeurde en tegen in opstand kwamen. Ik beticht je voorouders niet van heulen met extreem rechts. Ik eer ze voor wat ze hebben gedaan.
Homofoob en antisemitisch, dat is extreem rechts. Die zo in hetzelfde rijtje passen als idiote moslim extremisten.
Je verdedigd extreem rechts, dat is wat ik je kwalijk neem.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:19 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
? Je blijft maar atributen van moslims aan mij toeschrijven zoals homofobie en antisemitisme terwijl ik daar nooit toe heb opgeroepen en zulks juist verre van mij werp. Wat probeer je nou te bereiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |