dus je bent een vrouw?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er gek op ja die onzin, leeuw hier en klopt voor 100 %
Ik wens je veel HGAquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, dol op zwemmen
[..]
Zodra het zover is ga ik kijken wat mogelijk is ja
Topickaapquote:
Wattes?quote:
Je topic kapen.quote:
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij dezequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:31 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. niet eens gezien. en couldn't care less hoor.
En elke week trouw volgen wat die week gaat gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:28 schreef perro. het volgende:
[..]
en filosoferen over welk sterrenbeeld goed bij je past enzo. emobommen, die vrouwen.
Het Grote Afzeggenquote:
Boeiend. Moeten ze maar opletten en een topic openen. Dat gezeur ook altijd om die lapo en openen van het volgende topicquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij deze
dan zouden ze eens kritisch naar hun prioriteiten moeten kijken denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij deze
In t fokleven is een topic wel of niet openen natuurlijk een groot ding!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zouden ze eens kritisch naar hun prioriteiten moeten kijken denk ik.
Dan schelen wij maximaal een maand qua geboortedatumquote:
Hai msxjequote:
Lapo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Moeten ze maar opletten en een topic openen. Dat gezeur ook altijd om die lapo en openen van het volgende topic.
Okquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dan schelen wij maximaal een maand qua geboortedatum
Ik vind een lapo eerder vervelend dan fijn tbh.quote:
Wat zegt jouw horrorscope dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Och, ben ik toch nog een echte vrouw dus
wat is je cupmaat?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Och, ben ik toch nog een echte vrouw dus
30cm groot zeker.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In t fokleven is een topic wel of niet openen natuurlijk een groot ding!
* tijnbrein gaat stiekem een horoscoop schrijven voor Scaryquote:
Ik geloof ook wel in sommige dingen, daarvoor heb ik teveel rare dingen gezien. Maar horoscopen horen daar niet bijquote:
Ik geloof ook niet in horoscopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel in sommige dingen, daarvoor heb ik teveel rare dingen gezien. Maar horoscopen horen daar niet bij
Stiekemquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein gaat stiekem een horoscoop schrijven voor Scary
Helaas weet ik je sterrenbeeld niet en moet ik even nog wat verzinnenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Stiekem![]()
Ik ben ook nieuwsgierig hè..
Dat is juist het leukequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik je sterrenbeeld niet en moet ik even nog wat verzinnen
voor zover ik jou ken enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn leven is toch 1 groot open boek hier
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:44 schreef perro. het volgende:
[..]
voor zover ik jou ken enzoben jij alles behalve een open boek.
jess. petite en niets anders.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kleine zijn wel je business, denk je?
Ik heb echt een heel ander beeld van mezelf hoe ik overkom dan een ander kom ik wel achterquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:44 schreef perro. het volgende:
[..]
voor zover ik jou ken enzoben jij alles behalve een open boek.
Oh dat. Ik kom gewoon, tenzij ik dood ben.quote:
Mwah, jaren terug praatte je met mij in PM wel over jezelf maar dat kan ik de laatste tijd niet zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel ander beeld van mezelf hoe ik overkom dan een ander kom ik wel achter
Zeker nu Bels je ook nog backuped
aan de hand van jouw posts op fok! kan ik jou beter inschatten dan cue bijvoorbeeld (denk ik dan, arrogant als ik benquote:
Maagd:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is juist het leukeBen benieuwd!
Ik ga ook niet uit t niets zomaar mn verhalen PMenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:48 schreef Belsezar het volgende:
Mwah, jaren terug praatte je met mij in PM wel over jezelf maar dat kan ik de laatste tijd niet zeggen.
Verder niks mis mee hoor
Wat is dit nou Tijn. Een doe het zelf horoscoop?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maagd:
Iemand vertelt je dat je niet in de sterren moet geloven. Maar dat is gelogen. Dat moet je wel. In de sterren staat beschreven dat je........................
Je leest dus niet goed hè, want ik had al aangegeven dat ik dat in ieder geval niet benquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maagd:
Iemand vertelt je dat je niet in de sterren moet geloven. Maar dat is gelogen. Dat moet je wel. In de sterren staat beschreven dat je........................
Vandaar dit:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je leest dus niet goed hè, want ik had al aangegeven dat ik dat in ieder niet ben
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is dit nou Tijn. Een doe het zelf horoscoop?
... dermate preuts bent dat je je cupmaat niet durft te delen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
Maagd:
Schattigquote:
Denk je, jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef perro. het volgende:
[..]
aan de hand van jouw posts op fok! kan ik jou beter inschatten dan cue bijvoorbeeld (denk ik dan, arrogant als ik ben). maar dat is enkel internet natuurlijk.
Dan nog had ik 11 mogelijkheden en op een gebrek aan inspiratiequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je leest dus niet goed hè, want ik had al aangegeven dat ik dat in ieder geval niet ben
ja maar wel heel summier altijd. bij mij dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, jaren terug praatte je met mij in PM wel over jezelf maar dat kan ik de laatste tijd niet zeggen.
Verder niks mis mee hoor
DM incoming in 3... 2... 1...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je, ja. Ik post echt maar heel oppervlakkig over het algemeen.
Ik schijn dat nogal "uit te nodigen". Vind ik ook niet erg overigens, ik wil vrijwel iedereen altijd wel helpen/luisteren als de ander daar baat bij heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga ook niet uit t niets zomaar mn verhalen PMen![]()
Een aanleiding is altijd wel handig![]()
Sowieso vind ik t lastig iets om in di zin tijd van een ander op 'te eisen' voor mijn sores of verhalen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog had ik 11 mogelijkheden en op een gebrek aan inspiratie
Was mooi dingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schattig.
[..]
De baasjes ookquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat Weimaraners mooi zijn.
IRL gooien mensen soms hun hele verhaal tegen mij. Vind ik ook niet erg hoor. Op het werk vroegen ze me of ik niet beter in de psychologie kon gaan werken omdat ik dankzij een klein gesprek ze ineens een heleboel positieve energie had gegeven.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik schijn dat nogal "uit te nodigen". Vind ik ook niet erg overigens, ik wil vrijwel iedereen altijd wel helpen/luisteren als de ander daar baat bij heeft.
Heb ik ook een beetje, maar ik stel wel grenzen tegenwoordig. Anders blijf ik bezig en dat doe ik voor éénrichtingsverkeer dus niet meer..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik schijn dat nogal "uit te nodigen". Vind ik ook niet erg overigens, ik wil vrijwel iedereen altijd wel helpen/luisteren als de ander daar baat bij heeft.
Dat is wel nicequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had dan ook niet t gevoel dat je erop zat te wachtenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ja maar wel heel summier altijd. bij mij dan.
1 regeltje of een paar woorden ofzo.
ik denk graag.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schattig.
[..]
Daarom vind ik jouw posts zo goed in R&P. Serieus, goed onderbouwend en doorzagen die OP is wat je doet en dat doen er maar weinig tot geen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, maar ik stel wel grenzen tegenwoordig. Anders blijf ik bezig en dat doe ik voor éénrichtingsverkeer dus niet meer..
Ja, dat zeg ik. Dat denk jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk graag.
en ik denk toch dat ik jou beter in kan schatten dan cue. in het echt weet ik niet ofc.
Het erge is dat ik anderen altijd prima kan helpen/adviseren. Maar het toepassen op mezelf komt daar niet bij in de buurtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
IRL gooien mensen soms hun hele verhaal tegen mij. Vind ik ook niet erg hoor. Op het werk vroegen ze me of ik niet beter in de psychologie kon gaan werken omdat ik dankzij een klein gesprek ze ineens een heleboel positieve energie had gegeven.
Mwah, ik geef iedereen wel een kans, tenzij ik ze niet mag. Dan zoeken ze het maar uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, maar ik stel wel grenzen tegenwoordig. Anders blijf ik bezig en dat doe ik voor éénrichtingsverkeer dus niet meer..
volgende keer beterquote:
oh jawel hoor. maar ik ben wel een redelijk open boek met als gevolg dat ik veel praatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had dan ook niet t gevoel dat je erop zat te wachten
Jij was dus eerder t vrouwtje in onze gesprekkenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef perro. het volgende:
[..]
oh jawel hoor. maar ik ben wel een redelijk open boek met als gevolg dat ik veel praat
Ik dus ook, al vind ik het ook wel eens fijn om advies of hulp te krijgen, gevraagd of ongevraagd. En dat mis ik soms wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het erge is dat ik anderen altijd prima kan helpen/adviseren. Maar het toepassen op mezelf komt daar niet bij in de buurt
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het erge is dat ik anderen altijd prima kan helpen/adviseren. Maar het toepassen op mezelf komt daar niet bij in de buurt
[..]
Mwah, ik geef iedereen wel een kans, tenzij ik ze niet mag. Dan zoeken ze het maar uit.
Ik heb het idee dat dat komt omdat iedereen denkt dat we het wel weten. Ja voor anderen ja, niet voor onszelfquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dus ook, al vind ik het ook wel eens fijn om advies of hulp te krijgen, gevraagd of ongevraagd. En dat mis ik soms wel.
Dat. Ik weet ook lang niet alles. Ik help graag mensen die op hun bek gaan. Maar soms heb ik het idee dat ze mij juist laten liggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat komt omdat iedereen denkt dat we het wel weten. Ja voor anderen ja, niet voor onszelf
Vraag me dan ook eens om adviesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat komt omdat iedereen denkt dat we het wel weten. Ja voor anderen ja, niet voor onszelf
Pizzaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten... Ik wilde een geitenkaassalade maken. Maar daar heb ik uiteindelijk toch niet zo'n zin in.
Maar is t dan ook echt dat je t niet voor jezelf weet, of dat je t gewoon niet uitvoerd bv?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitvoerdquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is t dan ook echt dat je t niet voor jezelf weet, of dat je t gewoon niet uitvoerd bv?
Geef mij eens advies Samske?quote:
Dank je!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom vind ik jouw posts zo goed in R&P. Serieus, goed onderbouwend en doorzagen die OP is wat je doet en dat doen er maar weinig tot geen.
Oh, die raapt zich zelf wel op. Hij weet wel hoequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat. Ik weet ook lang niet alles. Ik help graag mensen die op hun bek gaan. Maar soms heb ik het idee dat ze mij juist laten liggen
Dat doe ik best vaak!quote:
Nou ja, ik heb wel wat minder geduld met sommige dingen cq mensen, maar ik doe mijn best zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, ik geef iedereen wel een kans, tenzij ik ze niet mag. Dan zoeken ze het maar uit.
Nee zeker niet. Er zouden meer mensen van jouw niveau moeten zijn hier.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dank je!
Maar ik bedoelde meer dat mensen graag shit aan me vertellen enzo en ik daar niet 24/7mee bezig kan of wil zijn.
Ik ben juist gaan reageren in R&P om een ander geluid te laten horen dan alleen botheid of kusjekroel. Leuk om te horen dat het niet voor jan met de korte achternaam is
Ja dat dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, die raapt zich zelf wel op. Hij weet wel hoe
Als een ander in de schijt zit is het makkelijk helder na te denken, zit ik er zelf in wil dat heldere nog weleens de deur uit gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is t dan ook echt dat je t niet voor jezelf weet, of dat je t gewoon niet uitvoerd bv?
Geen zin inquote:
Waaroverquote:
En help ik je of nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, die raapt zich zelf wel op. Hij weet wel hoe
[..]
Dat doe ik best vaak!
Ok, weleens dan.
Soms zit je zelf gewoon net te dicht op het vuur om het nog helder te kunnen zien. Ofzo..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja oké, kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als een ander in de schijt zit is het makkelijk helder na te denken, zit ik er zelf in wil dat heldere nog weleens de deur uit gaan
Als jij volgende keer loopt te klagen dan herinner ik je aan deze postquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
Veel mensen hebben gewoon een goede schop onder hun hol nodig
ik had het anders verwoord, maar ja. ik ben een babbelaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij was dus eerder t vrouwtje in onze gesprekken
Weet ik niet, misschien had je iets algemeens voor mequote:
Ga maar eens krom staan dan!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
Ligt niet aan mij dus helaasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij volgende keer loopt te klagen dan herinner ik je aan deze post
Niet echtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien had je iets algemeens voor me
[..]
Ga maar eens krom staan dan!
He bah hommoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien had je iets algemeens voor me
[..]
Ga maar eens krom staan dan!
You doquote:
Topquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja oké, kan ik begrijpen.
Mocht je t eens nodig hebben let me know, gooi ik mn nuchtere relativerende gedachtes er wel eens over
Aan de ene kant doet het me deugd dat ik geen advies nodig heb, en aan de andere kant ben ik echt niet perfect zeg maarquote:
Oh en waarom dan wel niet?quote:
*Werkschoenen met stalen neus aandoet*quote:
Mijn niveauquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er zouden meer mensen van jouw niveau moeten zijn hier.
Waar rook is, is vuurquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn niveau![]()
Maar waarom reageer je zelf dan ook niet wat vaker in andere topics?
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.
Wat Samzz zegt:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn niveau![]()
Maar waarom reageer je zelf dan ook niet wat vaker in andere topics?
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.
...als ze ook willen lezen wat er staat en niet lezen wat ze willen lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..
Maar dat hoeft dan niet door 20 man gezegd te worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..
Uhuhquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat Samzz zegt:
[..]
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.
Rol je dan je slang uit om te blussen?quote:
Ik zie zelden een topic met een probleem dat niet als minstens 100 keer is besproken. In de kern dan bedoel ik he. Het verhaal eromheen is anders, maar het probleem is hetzelfde. Geen zin om elke keer hetzelfde verhaal op te hangen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel een beetje op te letten dat ik mijn nick niet teveel eer aan doe. Van nature kan ik redelijk met de botte bijl over weg, zullen we maar zeggen..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.
Dat houdt je sowieso wel een beetje, selectief much enzo..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...als ze ook willen lezen wat er staat en niet lezen wat ze willen lezen
quote:
Dit is inderdaad waarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie zelden een topic met een probleem dat niet als minstens 100 keer is besproken. In de kern dan bedoel ik he. Het verhaal eromheen is anders, maar het probleem is hetzelfde. Geen zin om elke keer hetzelfde verhaal op te hangen.
True that, voelt soms ook wel als een herhaaloefening inderdaad..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie zelden een topic met een probleem dat niet als minstens 100 keer is besproken. In de kern dan bedoel ik he. Het verhaal eromheen is anders, maar het probleem is hetzelfde. Geen zin om elke keer hetzelfde verhaal op te hangen.
dit. ik ben bovenmenselijk geduldig behalve bij dat soort mensen. zodra ik merk dat iemand passief blijft zaniken krijg ik vooral veel medelijden met zo iemand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel wat minder geduld met sommige dingen cq mensen, maar ik doe mijn best zullen we maar zeggen
Mja ik dus ook, vooral als het een topic is waarin de TS toegeeft vreemd te zijn gegaan en dan vraagt of zij/hij het op moet biechten of weet ik veel wat. Of als het uit is gegaan en de ex met een ander is waar de TS niet blij mee is. Dus wat MissMSX ook zegt:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel een beetje op te letten dat ik mijn nick niet teveel eer aan doe. Van nature kan ik redelijk met de botte bijl over weg, zullen we maar zeggen..
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef perro. het volgende:
ik had het anders verwoord, maar ja. ik ben een babbelaar.
Ja daarom en daar kan ik dan niet tegen. Dan is er goed bedoeld advies gegeven en dan wordt er niets mee gedaan omdat het niet in hun straatje past. Val dan maar kapot denk ik dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat houdt je sowieso wel een beetje, selectief much enzo..
Vrijwel elk probleem is te herleiden naar een kern waarvan er maar een beperkt aantal daadwerkelijk verschillend zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
dit. ik ben bovenmenselijk geduldig behalve bij dat soort mensen. zodra ik merk dat iemand passief blijft zaniken krijg ik vooral veel medelijden met zo iemand.
bij jou heb ik eerder het idee dat het tegenwoordig meer een karikatuur is omdat men het min of meer van jou verwacht, dat soort reacties.quote:
Ik ben mijn engelengeduld door omstandigheden (zie dm) kwijt, dus dat lontje is tegenwoordig korter. Bullshittolerantie lag überhaupt nooit heel hoog, maar met de toeslaande ouderdom word ik aan de andere kant ook weer wat milderquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
dit. ik ben bovenmenselijk geduldig behalve bij dat soort mensen. zodra ik merk dat iemand passief blijft zaniken krijg ik vooral veel medelijden met zo iemand.
Faxie vult de rol wat te graag komt het op mij overquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
bij jou heb ik eerder het idee dat het tegenwoordig meer een karikatuur is omdat men het min of meer van jou verwacht, dat soort reacties.
denk eerder yats. wat ik verder niet lullig bedoel, maar in zijn geval heb ik in den beginne weleens wat advies gegeven, nu is het beter dat ik er niet meer op in ga.
Nou ja, dan heeft het in ieder geval niet aan gebrek aan advies gelegen denk ik maar troostendquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja daarom en daar kan ik dan niet tegen. Dan is er goed bedoeld advies gegeven en dan wordt er niets mee gedaan omdat het niet in hun straatje past. Val dan maar kapot denk ik dan.
Wat ik meestal zie terugkomen is dat mensen niet in contact staan met hun eigen gevoelens en behoeften. Of ze kennen ze niet, of ze voelen wel waar het probleem zit, maar steken hun kop in het zand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vrijwel elk probleem is te herleiden naar een kern waarvan er maar een beperkt aantal daadwerkelijk verschillend zijn
Met name het struisvogelgedrag zie ik op fok het meestquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ik meestal zie terugkomen is dat mensen niet in contact staan met hun eigen gevoelens en behoeften. Of ze kennen ze niet, of ze voelen wel waar het probleem zit, maar steken hun kop in het zand.
Als je je eigen grenzen goed kent sta je al zoveel steviger in je schoenen. Dan rest alleen de vraag: hoe laat ik dat anderen weten?
Ik denk dat je het gesprek in het topic nu kan zien als vrij eerlijk hoe mensen andere users zien en ervaren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:19 schreef All-out het volgende:
zijn we nou alweer yats en faxie aan het bashen?
Echt hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:19 schreef All-out het volgende:
ik dacht dat de vraag als volgt is: over 100 jaar, wie geeft er dan nog een vliegende neuk om?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ik meestal zie terugkomen is dat mensen niet in contact staan met hun eigen gevoelens en behoeften. Of ze kennen ze niet, of ze voelen wel waar het probleem zit, maar steken hun kop in het zand.
Als je je eigen grenzen goed kent sta je al zoveel steviger in je schoenen. Dan rest alleen de vraag: hoe laat ik dat anderen weten?
De OP isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:20 schreef MissMSX het volgende:
Voorbeeld van zo'n klassieker: R&P / Wat moet ik doen?
Ja dat, maar ik kan er gewoon niet tegenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft het in ieder geval niet aan gebrek aan advies gelegen denk ik maar troostend
The Million Dollar question.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, ook dat wel ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:22 schreef perro. het volgende:
[..]
ik dacht dat de vraag als volgt is: over 100 jaar, wie geeft er dan nog een vliegende neuk om?
De hele bewering klopt niet eens. Ze steken hun kop helemaal niet in het zandquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
Struisvogels zijn epische dieren, ze zouden een vergoeding moeten krijgen voor de imagoschade die ze door de jaren heen hebben opgelopen door pussy's en politici enzo.
daarom zijn ze ook zo chagrijnigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
Struisvogels zijn epische dieren, ze zouden een vergoeding moeten krijgen voor de imagoschade die ze door de jaren heen hebben opgelopen door pussy's en politici enzo.
En een complimentje omdat hun vlees en eieren goed smakenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
Denial. Insert Nemohaaienplaatjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met name het struisvogelgedrag zie ik op fok het meest
Ja, open deur toch? Zucht.quote:
Ik vond haar vriend maar een jankerd.quote:
Ik blader zelden tot nooit door het R&P gedeelte eigenlijk. Wat ik zei is slechts wat ik soms zie.quote:
Meestal door het simpelweg met ze te bespreken. Maar dat is eng ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik kan er gewoon niet tegenEn daarom steek ik er geen moeite meer in als de TS adviezen toch maar in de wind slaat
[..]
The Million Dollar question.
Ik probeer minder cynisch te zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik kan er gewoon niet tegenEn daarom steek ik er geen moeite meer in als de TS adviezen toch maar in de wind slaat
Met hun Australische accent dat ze liet klinken als woest aantrekkelijke mannen als je niet naar het scherm keek.quote:
Eh,whut?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
bij jou heb ik eerder het idee dat het tegenwoordig meer een karikatuur is omdat men het min of meer van jou verwacht, dat soort reacties.
denk eerder yats. wat ik verder niet lullig bedoel, maar in zijn geval heb ik in den beginne weleens wat advies gegeven, nu is het beter dat ik er niet meer op in ga.
Klopt, veel mensen blijven vrij gesloten hoe open ze zichzelf voordoen. Blijven liever waar het veilig is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal door het simpelweg met ze te bespreken. Maar dat is eng ofzo
Mijn eerste opmerking zou zijn geweest, lees je OP zelf eens door met een kritisch oog.quote:
De laatste tijd kijk ik vaker ja, maar vind het echt de moeite niet waard te lezen, laat staan te reageren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik blader zelden tot nooit door het R&P gedeelte eigenlijk. Wat ik zei is slechts wat ik soms zie.
Jij bladert er denk ik vaker door?
Ik probeer mijn shotgun niet meer te pakkenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik probeer minder cynisch te zijn
We?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
onder een andere naam. die we hier niet gaan noemen.
Restrain the Duke inside you!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik probeer mijn shotgun niet meer te pakken
Ze doen maar. Ik zit er niet (meer) mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:19 schreef All-out het volgende:
Oh, ben ik best benieuwd naar eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gesprek in het topic nu kan zien als vrij eerlijk hoe mensen andere users zien en ervaren.
quote:
Jij leek me meer een darttype en dat bedoel ik niet beledigend ofzo..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik probeer mijn shotgun niet meer te pakken
Dat welquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef All-out het volgende:
reageren in R&P is iets wat je een half jaar volhoudt misschien, en dan eindig je in de SC's
Lees dit topic eens door zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, ben ik best benieuwd naar eigenlijk
Ik volg je even niet, maar okquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
onder een andere naam. die we hier niet gaan noemen.
Doe ik...Jammer van sommige dingen,maar ach...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jij leek me meer een darttype en dat bedoel ik niet beledigend ofzo..
Na ongeveer een half jaar actief posten ben ik weleens in een sc te vinden nu jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef All-out het volgende:
reageren in R&P is iets wat je een half jaar volhoudt misschien, en dan eindig je in de SC's
De meeste probleemgevallen openen ook geen topic om geholpen te worden, maar willen vooral bevestiging van het leed, onrecht en onheil dat ze in hun ogen wordt aangedaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef All-out het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
ja, een beetje ventileren enzo. af en toe zit er wel eens iemand tussen die wel wat doet met de adviezenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste probleemgevallen openen ook geen topic om geholpen te worden, maar willen vooral bevestiging van het leed, onrecht en onheil dat ze in hun ogen wordt aangedaan.
True that..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste probleemgevallen openen ook geen topic om geholpen te worden, maar willen vooral bevestiging van het leed, onrecht en onheil dat ze in hun ogen wordt aangedaan.
Krijgen we nu een lijstje van Mary's van wat voor types we allemaal zijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja. Negeren tegenstanders en reageren op medestanders.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben benieuwd wat voor type ik ben.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijgen we nu een lijstje van Mary's van wat voor types we allemaal zijn?
toen jij net op fok! kwam heb ik je verschillende adviezen gegeven, maar niet onder perro. was onder een andere naam.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik volg je even niet, maar ok
[..]
Doe ik...Jammer van sommige dingen,maar ach...
Dat klopt helemaal. Minus het darten, dan eerder poolen. En een glaasje fris en snacksquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In de kroeg, genieten met je maten, dartje gooien, sinas erbij. Ofzo..
Gelukkig wel, anders had ik dit subforum echt beter 'lief dagboek' kunnen heten o.i.d.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:33 schreef All-out het volgende:
ja, een beetje ventileren enzo. af en toe zit er wel eens iemand tussen die wel wat doet met de adviezen
Oh,dat kan. Eerlijk gezegd weet ik daar weinig meer van. Al ben ik sindsdien wel veranderd,dat moet je toegeven...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef perro. het volgende:
[..]
toen jij net op fok! kwam heb ik je verschillende adviezen gegeven, maar niet onder perro. was onder een andere naam.
LDBquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders had ik dit subforum echt beter 'lief dagboek' kunnen heten o.i.d.
Nee hoor, al zie ik jou wel in een lichte, goed gesneden outfit om je gebruinde huid te benadrukken suave doen op een dansvloer voor mequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijgen we nu een lijstje van Mary's van wat voor types we allemaal zijn?
Ik wist het!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben benieuwd wat voor type ik ben.
Zelfstandige tante met uitgesproken mening en smaak met een klein hartje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben benieuwd wat voor type ik ben.
Ik twijfelde met biljartenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Minus het darten, dan eerder poolen. En een glaasje fris en snacks
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:35 schreef yats het volgende:
Oh,dat kan. Eerlijk gezegd weet ik daar weinig meer van. Al ben ik sindsdien wel veranderd,dat moet je toegeven...
niet echt. sorry.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Oh,dat kan. Eerlijk gezegd weet ik daar weinig meer van. Al ben ik sindsdien wel veranderd,dat moet je toegeven...
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zelfstandige tante met uitgesproken mening en smaak met een klein hartje.
Dat kan ik nietquote:
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee hoor, al zie ik jou wel in een lichte, goed gesneden outfit om je gebruinde huid te benadrukken suave doen op een dansvloer voor me
Dat je het wilde wetenquote:
Dan let je niet goed op.No offence verder...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:38 schreef perro. het volgende:
[..]
niet echt. sorry.absoluut niet flauw bedoeld verder.
owja, dan moet ik wat meer meeposten ipv lurken hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb te weinig van je gezien, maar herinner me over een tijdje nog eens aan en wie weet..
Ok, laat ik het anders zeggen: ik vind poolen veel leukerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou als je je daar door laat weerhouden heb ik een verkeerd beeld van je
Want a beer amigo?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Krijg ik het nog druk ookIk wil met een mooie dame door Rome slenteren, niet hier zitten
Tempo is niet erg en het niveau is af en toe gelijk aan wat je ziet als je in een bodemloze put kijkt, dus doe lekker mee!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef All-out het volgende:
[..]
owja, dan moet ik wat meer meeposten ipv lurken heik hou het tempo of het niveau vaak niet bij
Ik voel me ook oud, maar het is toch wel gezellig om het wat te vaker te proberenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef All-out het volgende:
[..]
owja, dan moet ik wat meer meeposten ipv lurken heik hou het tempo of het niveau vaak niet bij
The boardroom has a bar. And it's very very fucking tempting....quote:
jawel hoor. maar je staat nog steeds niet voor wie je bent. als een vent met karakter. toen al niet en nu nog niet. je hebt het zelf niet echt door volgens mij. nogmaals niet kwetsend oid bedoeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op.No offence verder...
Voelen we ons samen oud, gaan we samen naar de kroeg en lachen om alle jonge figuren die binnen komen terwijl we onze koffie/thee nuttigen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik voel me ook oud, maar het is toch wel gezellig om het wat te vaker te proberen
Watiser?quote:
Why thank you.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef All-out het volgende:
ik zal het eens wat vaker proberen, vind het meestal wel gezellig hier
Nicequote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef All-out het volgende:
ik zal het eens wat vaker proberen, vind het meestal wel gezellig hier
Dat beest blaft om iedere poep en scheetquote:
Mag ik meedoen?quote:
Kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The boardroom has a bar. And it's very very fucking tempting....
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voelen we ons samen oud, gaan we samen naar de kroeg en lachen om alle jonge figuren die binnen komen terwijl we onze koffie/thee nuttigen.
Pour me one, myladyquote:
mag ik dan vragen hoe oud je bent, marietje? of welke orde, zeg maar, voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappen![]()
Zoeken we dan wel eentje uit met niet van die achterlijke luide muziek, dank!
Die zijn er hier genoeg dus komt goedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappen![]()
Zoeken we dan wel eentje uit met niet van die achterlijke luide muziek, dank!
Is dat nog bezig. We hebben mij allang besprokenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu over hoe mensen hier over komen op users?
Ik heb over 10 tot 15 minuten een video conference callquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef All-out het volgende:
[..]
go for the beer, busse. live a little toch?
Oké, jij mag ook wel een daiquiri.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verdienen wij ook geen drankje dan?
Klinkt leuk, alvast veel plezier toegewenst!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Zoo in de trein met vriendin richting tropical night, hopelijk beetje leuke muziek
tijd zatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb over 10 tot 15 minuten een video conference call
Dank jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt leuk, alvast veel plezier toegewenst!
Oh. Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat nog bezig. We hebben mij allang besproken
Ik weet niet eens wat het isquote:
*Enjoys the view*quote:
Mentaal en fysiek liggen ietwat uit elkaar. In het midden zijn we voorbij de dertig zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef All-out het volgende:
[..]
mag ik dan vragen hoe oud je bent, marietje? of welke orde, zeg maar, voor de beeldvorming
HNNNNNNNNNNGGGGquote:
Een hele lekkere cocktail van rum, limoen en suikersiroop.quote:
ik ben net 29 gewordenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mentaal en fysiek liggen ietwat uit elkaar. In het midden zijn we voorbij de dertig zullen we maar zeggenJij?
Als een nuchtere workaholic.quote:
ik niet. ik observeer van een afstandje. nu met thee, maar straks met een biertje in de hand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verdienen wij ook geen drankje dan?
Ooit eens proberen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een hele lekkere cocktail van rum, limoen en suikersiroop.
En doet het goed met gepureerd fruit ook nogquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een hele lekkere cocktail van rum, limoen en suikersiroop.
Doe datquote:
Ik hou van zoetquote:
Pour me one, next time we meet.quote:
Jagermeistertheequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ik niet. ik observeer van een afstandje. nu met thee, maar straks met een biertje in de hand.
Kloptquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En doet het goed met gepureerd fruit ook nog
tweelingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!
Kreeft dan toch?
Then go dancequote:
Als een gent die James Bond wil zijn maar genoegen neemt met een cocktail in 1 hand en een dame in de andere terwijl hij op het strand ligt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
En hoe kom ik op jullie over? Ik verwacht op z'n minst een sketch.
jij woont op malta, aardig, gepast bescheiden, mentaal gezondquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Need a partner for that. En de hond is geen goede danserquote:
Als een relaxte, gevoeligr man.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Edit: Wacht als iemand die te laat geboren is eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Dan verkreukelt m'n kostuumquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een gent die James Bond wil zijn maar genoegen neemt met een cocktail in 1 hand en een dame in de andere terwijl hij op het strand ligt.
als een wannabe james bond.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik zeg nergens dat je dat aanhebtquote:
Wowquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:52 schreef All-out het volgende:
[..]
jij woont op malta, aardig, gepast bescheiden, mentaal gezond
Dat klopt wel een beetjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als een relaxte, gevoeligr man.
(Sorry, doe niet aan sketches)
In tegenstelling tot de rest hierquote:
Like a true gentlemanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Kan toch?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Need a partner for that. En de hond is geen goede danser.
Rico Suavequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan toch?
Hoe kom ik over? Niet als psycho iig.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:54 schreef Cue_ het volgende:
Ow en date leeft nog altijd en gaan weer een keer afspreken vanavond of volgende week
*Puts on dancing shoes.quote:
Slechts mijn interpretatie van de woorden van een ander hequote:
Dat zei mijn oma ook regelmatigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Like a true gentleman
Jij zou eigenlijk 70/80 jaar geleden geleefd moeten hebben.
quote:
Holy shitquote:
Als iemand die niet in Nederland zou moeten leven.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan toch?
Hoe kom ik over? Niet als psycho iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |