dus je bent een vrouw?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er gek op ja die onzin, leeuw hier en klopt voor 100 %
Ik wens je veel HGAquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, dol op zwemmen
[..]
Zodra het zover is ga ik kijken wat mogelijk is ja
Topickaapquote:
Wattes?quote:
Je topic kapen.quote:
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij dezequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:31 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. niet eens gezien. en couldn't care less hoor.
En elke week trouw volgen wat die week gaat gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:28 schreef perro. het volgende:
[..]
en filosoferen over welk sterrenbeeld goed bij je past enzo. emobommen, die vrouwen.
Het Grote Afzeggenquote:
Boeiend. Moeten ze maar opletten en een topic openen. Dat gezeur ook altijd om die lapo en openen van het volgende topicquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij deze
dan zouden ze eens kritisch naar hun prioriteiten moeten kijken denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij deze
In t fokleven is een topic wel of niet openen natuurlijk een groot ding!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zouden ze eens kritisch naar hun prioriteiten moeten kijken denk ik.
Dan schelen wij maximaal een maand qua geboortedatumquote:
Hai msxjequote:
Lapo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Moeten ze maar opletten en een topic openen. Dat gezeur ook altijd om die lapo en openen van het volgende topic.
Okquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dan schelen wij maximaal een maand qua geboortedatum
Ik vind een lapo eerder vervelend dan fijn tbh.quote:
Wat zegt jouw horrorscope dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Och, ben ik toch nog een echte vrouw dus
wat is je cupmaat?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Och, ben ik toch nog een echte vrouw dus
30cm groot zeker.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In t fokleven is een topic wel of niet openen natuurlijk een groot ding!
* tijnbrein gaat stiekem een horoscoop schrijven voor Scaryquote:
Ik geloof ook wel in sommige dingen, daarvoor heb ik teveel rare dingen gezien. Maar horoscopen horen daar niet bijquote:
Ik geloof ook niet in horoscopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel in sommige dingen, daarvoor heb ik teveel rare dingen gezien. Maar horoscopen horen daar niet bij
Stiekemquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein gaat stiekem een horoscoop schrijven voor Scary
Helaas weet ik je sterrenbeeld niet en moet ik even nog wat verzinnenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Stiekem![]()
Ik ben ook nieuwsgierig hè..
Dat is juist het leukequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik je sterrenbeeld niet en moet ik even nog wat verzinnen
voor zover ik jou ken enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn leven is toch 1 groot open boek hier
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:44 schreef perro. het volgende:
[..]
voor zover ik jou ken enzoben jij alles behalve een open boek.
jess. petite en niets anders.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kleine zijn wel je business, denk je?
Ik heb echt een heel ander beeld van mezelf hoe ik overkom dan een ander kom ik wel achterquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:44 schreef perro. het volgende:
[..]
voor zover ik jou ken enzoben jij alles behalve een open boek.
Oh dat. Ik kom gewoon, tenzij ik dood ben.quote:
Mwah, jaren terug praatte je met mij in PM wel over jezelf maar dat kan ik de laatste tijd niet zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel ander beeld van mezelf hoe ik overkom dan een ander kom ik wel achter
Zeker nu Bels je ook nog backuped
aan de hand van jouw posts op fok! kan ik jou beter inschatten dan cue bijvoorbeeld (denk ik dan, arrogant als ik benquote:
Maagd:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is juist het leukeBen benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |