dus je bent een vrouw?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er gek op ja die onzin, leeuw hier en klopt voor 100 %
Ik wens je veel HGAquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, dol op zwemmen
[..]
Zodra het zover is ga ik kijken wat mogelijk is ja
Topickaapquote:
Wattes?quote:
Je topic kapen.quote:
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij dezequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:31 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. niet eens gezien. en couldn't care less hoor.
En elke week trouw volgen wat die week gaat gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:28 schreef perro. het volgende:
[..]
en filosoferen over welk sterrenbeeld goed bij je past enzo. emobommen, die vrouwen.
Het Grote Afzeggenquote:
Boeiend. Moeten ze maar opletten en een topic openen. Dat gezeur ook altijd om die lapo en openen van het volgende topicquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij deze
dan zouden ze eens kritisch naar hun prioriteiten moeten kijken denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen gaan nog wel eens los als dat gebeurt dus ja, bij deze
In t fokleven is een topic wel of niet openen natuurlijk een groot ding!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zouden ze eens kritisch naar hun prioriteiten moeten kijken denk ik.
Dan schelen wij maximaal een maand qua geboortedatumquote:
Hai msxjequote:
Lapo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Moeten ze maar opletten en een topic openen. Dat gezeur ook altijd om die lapo en openen van het volgende topic.
Okquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dan schelen wij maximaal een maand qua geboortedatum
Ik vind een lapo eerder vervelend dan fijn tbh.quote:
Wat zegt jouw horrorscope dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Och, ben ik toch nog een echte vrouw dus
wat is je cupmaat?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Och, ben ik toch nog een echte vrouw dus
30cm groot zeker.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In t fokleven is een topic wel of niet openen natuurlijk een groot ding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |