Ligt niet aan mij dus helaasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij volgende keer loopt te klagen dan herinner ik je aan deze post
Niet echtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien had je iets algemeens voor me
[..]
Ga maar eens krom staan dan!
He bah hommoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien had je iets algemeens voor me
[..]
Ga maar eens krom staan dan!
You doquote:
Topquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja oké, kan ik begrijpen.
Mocht je t eens nodig hebben let me know, gooi ik mn nuchtere relativerende gedachtes er wel eens over
Aan de ene kant doet het me deugd dat ik geen advies nodig heb, en aan de andere kant ben ik echt niet perfect zeg maarquote:
Oh en waarom dan wel niet?quote:
*Werkschoenen met stalen neus aandoet*quote:
Mijn niveauquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er zouden meer mensen van jouw niveau moeten zijn hier.
Waar rook is, is vuurquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
Veel mensen hebben gewoon een goede schop onder hun hol nodig
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn niveau![]()
Maar waarom reageer je zelf dan ook niet wat vaker in andere topics?
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.
Wat Samzz zegt:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn niveau![]()
Maar waarom reageer je zelf dan ook niet wat vaker in andere topics?
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.
...als ze ook willen lezen wat er staat en niet lezen wat ze willen lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..
Maar dat hoeft dan niet door 20 man gezegd te worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..
Uhuhquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat Samzz zegt:
[..]
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.
Rol je dan je slang uit om te blussen?quote:
Ik zie zelden een topic met een probleem dat niet als minstens 100 keer is besproken. In de kern dan bedoel ik he. Het verhaal eromheen is anders, maar het probleem is hetzelfde. Geen zin om elke keer hetzelfde verhaal op te hangen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel een beetje op te letten dat ik mijn nick niet teveel eer aan doe. Van nature kan ik redelijk met de botte bijl over weg, zullen we maar zeggen..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.
Dat houdt je sowieso wel een beetje, selectief much enzo..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...als ze ook willen lezen wat er staat en niet lezen wat ze willen lezen
quote:
Dit is inderdaad waarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie zelden een topic met een probleem dat niet als minstens 100 keer is besproken. In de kern dan bedoel ik he. Het verhaal eromheen is anders, maar het probleem is hetzelfde. Geen zin om elke keer hetzelfde verhaal op te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |