Jij was dus eerder t vrouwtje in onze gesprekkenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef perro. het volgende:
[..]
oh jawel hoor. maar ik ben wel een redelijk open boek met als gevolg dat ik veel praat
Ik dus ook, al vind ik het ook wel eens fijn om advies of hulp te krijgen, gevraagd of ongevraagd. En dat mis ik soms wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het erge is dat ik anderen altijd prima kan helpen/adviseren. Maar het toepassen op mezelf komt daar niet bij in de buurt
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het erge is dat ik anderen altijd prima kan helpen/adviseren. Maar het toepassen op mezelf komt daar niet bij in de buurt
[..]
Mwah, ik geef iedereen wel een kans, tenzij ik ze niet mag. Dan zoeken ze het maar uit.
Ik heb het idee dat dat komt omdat iedereen denkt dat we het wel weten. Ja voor anderen ja, niet voor onszelfquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dus ook, al vind ik het ook wel eens fijn om advies of hulp te krijgen, gevraagd of ongevraagd. En dat mis ik soms wel.
Dat. Ik weet ook lang niet alles. Ik help graag mensen die op hun bek gaan. Maar soms heb ik het idee dat ze mij juist laten liggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat komt omdat iedereen denkt dat we het wel weten. Ja voor anderen ja, niet voor onszelf
Vraag me dan ook eens om adviesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat komt omdat iedereen denkt dat we het wel weten. Ja voor anderen ja, niet voor onszelf
Pizzaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten... Ik wilde een geitenkaassalade maken. Maar daar heb ik uiteindelijk toch niet zo'n zin in.
Maar is t dan ook echt dat je t niet voor jezelf weet, of dat je t gewoon niet uitvoerd bv?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitvoerdquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is t dan ook echt dat je t niet voor jezelf weet, of dat je t gewoon niet uitvoerd bv?
Geef mij eens advies Samske?quote:
Dank je!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom vind ik jouw posts zo goed in R&P. Serieus, goed onderbouwend en doorzagen die OP is wat je doet en dat doen er maar weinig tot geen.
Oh, die raapt zich zelf wel op. Hij weet wel hoequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat. Ik weet ook lang niet alles. Ik help graag mensen die op hun bek gaan. Maar soms heb ik het idee dat ze mij juist laten liggen
Dat doe ik best vaak!quote:
Nou ja, ik heb wel wat minder geduld met sommige dingen cq mensen, maar ik doe mijn best zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, ik geef iedereen wel een kans, tenzij ik ze niet mag. Dan zoeken ze het maar uit.
Nee zeker niet. Er zouden meer mensen van jouw niveau moeten zijn hier.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dank je!
Maar ik bedoelde meer dat mensen graag shit aan me vertellen enzo en ik daar niet 24/7mee bezig kan of wil zijn.
Ik ben juist gaan reageren in R&P om een ander geluid te laten horen dan alleen botheid of kusjekroel. Leuk om te horen dat het niet voor jan met de korte achternaam is
Ja dat dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, die raapt zich zelf wel op. Hij weet wel hoe
Als een ander in de schijt zit is het makkelijk helder na te denken, zit ik er zelf in wil dat heldere nog weleens de deur uit gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is t dan ook echt dat je t niet voor jezelf weet, of dat je t gewoon niet uitvoerd bv?
Geen zin inquote:
Waaroverquote:
En help ik je of nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, die raapt zich zelf wel op. Hij weet wel hoe
[..]
Dat doe ik best vaak!
Ok, weleens dan.
Soms zit je zelf gewoon net te dicht op het vuur om het nog helder te kunnen zien. Ofzo..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja oké, kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als een ander in de schijt zit is het makkelijk helder na te denken, zit ik er zelf in wil dat heldere nog weleens de deur uit gaan
Als jij volgende keer loopt te klagen dan herinner ik je aan deze postquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
Veel mensen hebben gewoon een goede schop onder hun hol nodig
ik had het anders verwoord, maar ja. ik ben een babbelaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij was dus eerder t vrouwtje in onze gesprekken
Weet ik niet, misschien had je iets algemeens voor mequote:
Ga maar eens krom staan dan!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
Veel mensen hebben gewoon een goede schop onder hun hol nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |