Ik ga ook niet uit t niets zomaar mn verhalen PMenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:48 schreef Belsezar het volgende:
Mwah, jaren terug praatte je met mij in PM wel over jezelf maar dat kan ik de laatste tijd niet zeggen.
Verder niks mis mee hoor
Wat is dit nou Tijn. Een doe het zelf horoscoop?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maagd:
Iemand vertelt je dat je niet in de sterren moet geloven. Maar dat is gelogen. Dat moet je wel. In de sterren staat beschreven dat je........................
Je leest dus niet goed hè, want ik had al aangegeven dat ik dat in ieder geval niet benquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maagd:
Iemand vertelt je dat je niet in de sterren moet geloven. Maar dat is gelogen. Dat moet je wel. In de sterren staat beschreven dat je........................
Vandaar dit:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je leest dus niet goed hè, want ik had al aangegeven dat ik dat in ieder niet ben
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is dit nou Tijn. Een doe het zelf horoscoop?
... dermate preuts bent dat je je cupmaat niet durft te delen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
Maagd:
Schattigquote:
Denk je, jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef perro. het volgende:
[..]
aan de hand van jouw posts op fok! kan ik jou beter inschatten dan cue bijvoorbeeld (denk ik dan, arrogant als ik ben). maar dat is enkel internet natuurlijk.
Dan nog had ik 11 mogelijkheden en op een gebrek aan inspiratiequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je leest dus niet goed hè, want ik had al aangegeven dat ik dat in ieder geval niet ben
ja maar wel heel summier altijd. bij mij dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, jaren terug praatte je met mij in PM wel over jezelf maar dat kan ik de laatste tijd niet zeggen.
Verder niks mis mee hoor
DM incoming in 3... 2... 1...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je, ja. Ik post echt maar heel oppervlakkig over het algemeen.
Ik schijn dat nogal "uit te nodigen". Vind ik ook niet erg overigens, ik wil vrijwel iedereen altijd wel helpen/luisteren als de ander daar baat bij heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga ook niet uit t niets zomaar mn verhalen PMen![]()
Een aanleiding is altijd wel handig![]()
Sowieso vind ik t lastig iets om in di zin tijd van een ander op 'te eisen' voor mijn sores of verhalen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog had ik 11 mogelijkheden en op een gebrek aan inspiratie
Was mooi dingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schattig.
[..]
De baasjes ookquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat Weimaraners mooi zijn.
IRL gooien mensen soms hun hele verhaal tegen mij. Vind ik ook niet erg hoor. Op het werk vroegen ze me of ik niet beter in de psychologie kon gaan werken omdat ik dankzij een klein gesprek ze ineens een heleboel positieve energie had gegeven.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik schijn dat nogal "uit te nodigen". Vind ik ook niet erg overigens, ik wil vrijwel iedereen altijd wel helpen/luisteren als de ander daar baat bij heeft.
Heb ik ook een beetje, maar ik stel wel grenzen tegenwoordig. Anders blijf ik bezig en dat doe ik voor éénrichtingsverkeer dus niet meer..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik schijn dat nogal "uit te nodigen". Vind ik ook niet erg overigens, ik wil vrijwel iedereen altijd wel helpen/luisteren als de ander daar baat bij heeft.
Dat is wel nicequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had dan ook niet t gevoel dat je erop zat te wachtenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ja maar wel heel summier altijd. bij mij dan.
1 regeltje of een paar woorden ofzo.
ik denk graag.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schattig.
[..]
Daarom vind ik jouw posts zo goed in R&P. Serieus, goed onderbouwend en doorzagen die OP is wat je doet en dat doen er maar weinig tot geen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, maar ik stel wel grenzen tegenwoordig. Anders blijf ik bezig en dat doe ik voor éénrichtingsverkeer dus niet meer..
Ja, dat zeg ik. Dat denk jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk graag.
en ik denk toch dat ik jou beter in kan schatten dan cue. in het echt weet ik niet ofc.
Het erge is dat ik anderen altijd prima kan helpen/adviseren. Maar het toepassen op mezelf komt daar niet bij in de buurtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
IRL gooien mensen soms hun hele verhaal tegen mij. Vind ik ook niet erg hoor. Op het werk vroegen ze me of ik niet beter in de psychologie kon gaan werken omdat ik dankzij een klein gesprek ze ineens een heleboel positieve energie had gegeven.
Mwah, ik geef iedereen wel een kans, tenzij ik ze niet mag. Dan zoeken ze het maar uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, maar ik stel wel grenzen tegenwoordig. Anders blijf ik bezig en dat doe ik voor éénrichtingsverkeer dus niet meer..
volgende keer beterquote:
oh jawel hoor. maar ik ben wel een redelijk open boek met als gevolg dat ik veel praatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had dan ook niet t gevoel dat je erop zat te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |