Ligt niet aan mij dus helaasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij volgende keer loopt te klagen dan herinner ik je aan deze post
Niet echtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien had je iets algemeens voor me
[..]
Ga maar eens krom staan dan!
He bah hommoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien had je iets algemeens voor me
[..]
Ga maar eens krom staan dan!
You doquote:
Topquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja oké, kan ik begrijpen.
Mocht je t eens nodig hebben let me know, gooi ik mn nuchtere relativerende gedachtes er wel eens over
Aan de ene kant doet het me deugd dat ik geen advies nodig heb, en aan de andere kant ben ik echt niet perfect zeg maarquote:
Oh en waarom dan wel niet?quote:
*Werkschoenen met stalen neus aandoet*quote:
Mijn niveauquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er zouden meer mensen van jouw niveau moeten zijn hier.
Waar rook is, is vuurquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
Veel mensen hebben gewoon een goede schop onder hun hol nodig
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn niveau![]()
Maar waarom reageer je zelf dan ook niet wat vaker in andere topics?
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.
Wat Samzz zegt:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn niveau![]()
Maar waarom reageer je zelf dan ook niet wat vaker in andere topics?
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, herkauwen van eerdere reacties is zo nutteloos.
...als ze ook willen lezen wat er staat en niet lezen wat ze willen lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..
Maar dat hoeft dan niet door 20 man gezegd te worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Soms sterkt bijval het punt en een ander kan het soms net iets anders verwoorden, zodat de boodschap beter aan komt bij de ontvanger. Althans..
Uhuhquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat Samzz zegt:
[..]
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.
Rol je dan je slang uit om te blussen?quote:
Ik zie zelden een topic met een probleem dat niet als minstens 100 keer is besproken. In de kern dan bedoel ik he. Het verhaal eromheen is anders, maar het probleem is hetzelfde. Geen zin om elke keer hetzelfde verhaal op te hangen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel een beetje op te letten dat ik mijn nick niet teveel eer aan doe. Van nature kan ik redelijk met de botte bijl over weg, zullen we maar zeggen..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
En ik ben af en toe veel te hard in mijn reacties omdat 9 van de 10 OP's vol met gejank staan. Dan wil ik er gewoon hard op in gaan en ja, dan ben ik maar niet de nette heer die men kent.
Dat houdt je sowieso wel een beetje, selectief much enzo..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...als ze ook willen lezen wat er staat en niet lezen wat ze willen lezen
quote:
Dit is inderdaad waarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie zelden een topic met een probleem dat niet als minstens 100 keer is besproken. In de kern dan bedoel ik he. Het verhaal eromheen is anders, maar het probleem is hetzelfde. Geen zin om elke keer hetzelfde verhaal op te hangen.
True that, voelt soms ook wel als een herhaaloefening inderdaad..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie zelden een topic met een probleem dat niet als minstens 100 keer is besproken. In de kern dan bedoel ik he. Het verhaal eromheen is anders, maar het probleem is hetzelfde. Geen zin om elke keer hetzelfde verhaal op te hangen.
dit. ik ben bovenmenselijk geduldig behalve bij dat soort mensen. zodra ik merk dat iemand passief blijft zaniken krijg ik vooral veel medelijden met zo iemand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel wat minder geduld met sommige dingen cq mensen, maar ik doe mijn best zullen we maar zeggen
Mja ik dus ook, vooral als het een topic is waarin de TS toegeeft vreemd te zijn gegaan en dan vraagt of zij/hij het op moet biechten of weet ik veel wat. Of als het uit is gegaan en de ex met een ander is waar de TS niet blij mee is. Dus wat MissMSX ook zegt:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel een beetje op te letten dat ik mijn nick niet teveel eer aan doe. Van nature kan ik redelijk met de botte bijl over weg, zullen we maar zeggen..
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:05 schreef perro. het volgende:
ik had het anders verwoord, maar ja. ik ben een babbelaar.
Ja daarom en daar kan ik dan niet tegen. Dan is er goed bedoeld advies gegeven en dan wordt er niets mee gedaan omdat het niet in hun straatje past. Val dan maar kapot denk ik dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat houdt je sowieso wel een beetje, selectief much enzo..
Vrijwel elk probleem is te herleiden naar een kern waarvan er maar een beperkt aantal daadwerkelijk verschillend zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
dit. ik ben bovenmenselijk geduldig behalve bij dat soort mensen. zodra ik merk dat iemand passief blijft zaniken krijg ik vooral veel medelijden met zo iemand.
bij jou heb ik eerder het idee dat het tegenwoordig meer een karikatuur is omdat men het min of meer van jou verwacht, dat soort reacties.quote:
Ik ben mijn engelengeduld door omstandigheden (zie dm) kwijt, dus dat lontje is tegenwoordig korter. Bullshittolerantie lag überhaupt nooit heel hoog, maar met de toeslaande ouderdom word ik aan de andere kant ook weer wat milderquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
dit. ik ben bovenmenselijk geduldig behalve bij dat soort mensen. zodra ik merk dat iemand passief blijft zaniken krijg ik vooral veel medelijden met zo iemand.
Faxie vult de rol wat te graag komt het op mij overquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
bij jou heb ik eerder het idee dat het tegenwoordig meer een karikatuur is omdat men het min of meer van jou verwacht, dat soort reacties.
denk eerder yats. wat ik verder niet lullig bedoel, maar in zijn geval heb ik in den beginne weleens wat advies gegeven, nu is het beter dat ik er niet meer op in ga.
Nou ja, dan heeft het in ieder geval niet aan gebrek aan advies gelegen denk ik maar troostendquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja daarom en daar kan ik dan niet tegen. Dan is er goed bedoeld advies gegeven en dan wordt er niets mee gedaan omdat het niet in hun straatje past. Val dan maar kapot denk ik dan.
Wat ik meestal zie terugkomen is dat mensen niet in contact staan met hun eigen gevoelens en behoeften. Of ze kennen ze niet, of ze voelen wel waar het probleem zit, maar steken hun kop in het zand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vrijwel elk probleem is te herleiden naar een kern waarvan er maar een beperkt aantal daadwerkelijk verschillend zijn
Met name het struisvogelgedrag zie ik op fok het meestquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ik meestal zie terugkomen is dat mensen niet in contact staan met hun eigen gevoelens en behoeften. Of ze kennen ze niet, of ze voelen wel waar het probleem zit, maar steken hun kop in het zand.
Als je je eigen grenzen goed kent sta je al zoveel steviger in je schoenen. Dan rest alleen de vraag: hoe laat ik dat anderen weten?
Ik denk dat je het gesprek in het topic nu kan zien als vrij eerlijk hoe mensen andere users zien en ervaren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:19 schreef All-out het volgende:
zijn we nou alweer yats en faxie aan het bashen?
Echt hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:19 schreef All-out het volgende:
zijn we nou alweer yats en faxie aan het bashen?
ik dacht dat de vraag als volgt is: over 100 jaar, wie geeft er dan nog een vliegende neuk om?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ik meestal zie terugkomen is dat mensen niet in contact staan met hun eigen gevoelens en behoeften. Of ze kennen ze niet, of ze voelen wel waar het probleem zit, maar steken hun kop in het zand.
Als je je eigen grenzen goed kent sta je al zoveel steviger in je schoenen. Dan rest alleen de vraag: hoe laat ik dat anderen weten?
De OP isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:20 schreef MissMSX het volgende:
Voorbeeld van zo'n klassieker: R&P / Wat moet ik doen?
Ja dat, maar ik kan er gewoon niet tegenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft het in ieder geval niet aan gebrek aan advies gelegen denk ik maar troostend
The Million Dollar question.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, ook dat wel ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:22 schreef perro. het volgende:
[..]
ik dacht dat de vraag als volgt is: over 100 jaar, wie geeft er dan nog een vliegende neuk om?
De hele bewering klopt niet eens. Ze steken hun kop helemaal niet in het zandquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
Struisvogels zijn epische dieren, ze zouden een vergoeding moeten krijgen voor de imagoschade die ze door de jaren heen hebben opgelopen door pussy's en politici enzo.
daarom zijn ze ook zo chagrijnigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
Struisvogels zijn epische dieren, ze zouden een vergoeding moeten krijgen voor de imagoschade die ze door de jaren heen hebben opgelopen door pussy's en politici enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |