Hij weet zelf ook dat hij geen recht heeft om het me te verbieden, maargoed. Hoe het nu gaat, laat hij me dus eigenlijk wel kiezen. Het is duidelijk dat hij er niet blij mee is, en het gaat al een maand lang om die vriend, terwijl ik hem al een maand niet gezien heb. De personen die ik in mijn applijst had, waren meer kennissen, geen echte vrienden,dus dat was een gezamenlijk besluit (waar ik ook geen problemen mee heb verder).quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:30 schreef zarGon het volgende:
Hij heeft geen recht om het te verbieden. Alsof dat gaat werken, pff. Hij kan het met jou bespreken en aangeven dat hoe hij zich erbij voelt en vragen of je hem niet meer wil zien; de keuze zou bij jou moeten liggen.
Vind 't het overigens ook vaag dat je alle mannen uit je WhatsApp hebt gehaald. Heb je daar zelf voor gekozen of... hij?
Bottomline: hij zou je moeten vertrouwen, en dus niet moeten mogen verbieden.
Hoe laat hij je kiezen als hij het verbiedt? Hue?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:33 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook dat hij geen recht heeft om het me te verbieden, maargoed. Hoe het nu gaat, laat hij me dus eigenlijk wel kiezen.
Ik kan heel goed begrijpen waarom hij er niet blij mee is, maar hoe je het went of keert, dat is zijn probleem. Hij moet je vertrouwen, i.p.v. je op deze manier lastigvallen.quote:Het is duidelijk dat hij er niet blij mee is, en het gaat al een maand lang om die vriend, terwijl ik hem al een maand niet gezien heb.
Heh, wat? Dus het moeten echte vrienden zijn voordat je ze in WA wil hebben, of zo? En dat terwijl hij problemen heeft met echte vrienden? In WA zie je gewoon iedereen in je contactenlijst op je toestel, of je er nou mee spreekt of niet. En kennissen in je contactenlijst hebben is heel normaal.quote:De personen die ik in mijn applijst had, waren meer kennissen, geen echte vrienden,dus dat was een gezamenlijk besluit (waar ik ook geen problemen mee heb verder).
Wtf... Echt... Dit is niet gezond.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:33 schreef Amethyste het volgende:
De personen die ik in mijn applijst had, waren meer kennissen, geen echte vrienden,dus dat was een gezamenlijk besluit (waar ik ook geen problemen mee heb verder).
Mja, het waren mensen met wie ik niet heel veel contact had (en er stonden ook een paar scharrels tussen, dus dat vond ik zelf ook niet zo toepasselijk meer ) . Geen idee of hij dat ook doet ; ik heb er geen problemen mee als hij contact zou hebben met een vrouwelijk persoon .quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe laat hij je kiezen als hij het verbiedt? Hue?
Of bedoel je dat jij nog altijd de keuze hebt om je niet te houden aan 'het verbod'?
Ja, het laatste. Ik kan alsnog afspreken met die bestie, alleen wil hij dan wel weten waar en wanneer. Hij heeft ook al eens gezegd dat hij hem dan perse wil ontmoeten, iets waar ik en mijn bestie totaal geen behoefte aanhebben. Zie het al gebeuren dat we lekker zitten te gamen, en dat hij dan ff langskomt > awkward.
[..]
Ik kan heel goed begrijpen waarom hij er niet blij mee is, maar hoe je het went of keert, dat is zijn probleem. Hij moet je vertrouwen, i.p.v. je op deze manier lastigvallen.
[..]
Heh, wat? Dus het moeten echte vrienden zijn voordat je ze in WA wil hebben, of zo? En dat terwijl hij problemen heeft met echte vrienden? In WA zie je gewoon iedereen in je contactenlijst op je toestel, of je er nou mee spreekt of niet. En kennissen in je contactenlijst hebben is heel normaal.
Vind 't maar vaag dat jij allerlei ingrepen doet. Heeft hij dat ook gedaan? Zou me niet verbazen als hij ook toegang wil tot jouw mailaccount of zo.
Misschien Is het dat inderdaad niet. Daarom is dit forum zo fijn, dan krijg ik tenminste objectief commentaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wtf... Echt... Dit is niet gezond.
Dit idd, 7 maanden is niks, misschien wil jouw vriend gewoon graag jouw bestie zijn wat begrijpelijk is. Alleen uit hij het op een verkeerde manier.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:51 schreef Fokpop het volgende:
nouja dat hij niet wil dat je een sexbuddy blijft zien lijkt me niet meer dan normaal, kun je wel zeggen dat hij je 'beste vriend' is maar je kent hem pas 7 maanden. zou ik ook niet trekken.
In de eerste maand mag je toch zeker verwachten dat alles leuk is en jullie leuke dingen doen. Wel snel dat je na een maand je dochter al aan hem laat wennen, dan moet je wel zeker van je zaak zijn, lijkt me..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:23 schreef Amethyste het volgende:
Ik heb sinds ongeveer een maand een relatie met een hele leuke, aardige gozer. Hij gaat leuk om met mijn dochter, het klikt lekker, we doen leuke dingen, enzovoorts.
Hoe refereer je naar je "bestie" tegenover je vriend?quote:Maar nu is het dus zo, dat hij niet meer wil dat ik mijn beste vriend nog zie.
Deze "bestie" ken ik nu ongeveer zo'n 7 maanden, en in die tijd zijn we ook erg close geworden. We hebben nooit een relatie gehad, maar zijn wel actief geweest op seksueel gebied.
Dat klinkt alsof hij erg onzeker is. Is niet zo raar als die bestie je neukvriendje was en je bestie is.quote:Dit heb ik mijn partner dan ook eerlijk verteld in het begin (en natuurlijk erbij vermeld dat het meteen afgelopen ik een relatie zou hebben) , maar achteraf gezien had ik dit misschien beter niet kunnen doen, aangezien hij nu niet meer wil dat ik met hem afspreek.
Ronduit ongezond dit. Je wil voor een maandje relatie met alle liefde en plezier alle mannen je leven uit flikkeren. Dat zegt of iets over de waarde van je vriendschappen met die mannen of je wel heel erg eenzijdige focus op je relatie, waarbij jij je liefde en betrouwbaarheid dient te tonen door alle zogenaamde verleidingen de deur uit te mieteren.quote:Op zich ben ik niet de moeilijkste en als het om een andere vriend ging, had ik er ook geen moeite mee gehad. Ik heb al alle mannen uit mijn app gehaald, etc etc, en ik ben ook geen type dat duizenden mannelijke vrienden heeft.
Het maakt je vriend dus feitelijk ook geen fuck uit, dat je hem niet meer gezien hebt. Hij blijft er onzeker over, terwijl jij je onttrekt aan die geweldige vriendschap. Wat is loyaliteit nog waard?quote:Alleen deze ene dus, omdat het gewoon mijn best friend is. Ik heb hem nu dus al een maand niet gezien, en toch heeft mijn partner het elke week over hem, hoe hij het maar niks vind, etc etc.
Controle heeft hij nog niet voor zijn gevoel, daarom zeurt hij na een maand relatie over je mattie die je ook al een maand niet meer gezien hebt.quote:Ik mis gewoon de gesprekken en droge humor van mijn bestie, en ook al wil ik 100 % voor deze relatie gaan, ik weet niet of dit nu een teken van liefde of van controle is (van zijn kant) ?
Lekker boeiend dat jij niet zo bent, je vriend heeft overduidelijk nog steeds issues aangezien hij doorzeurt terwijl je je bestie niet meer gezien hebt. Kennelijk maakt het dus geen verschil qua uitwerking.quote:Ik moet er bij vermelden, dat ik zelf dus helemaal niet zo ben ingesteld.
Heeft hij neukvriendinnetjes onder die vriendinnen? Zo ja, dan zou het wel zo sjiek zijn dat hij daar afstand van heeft genomen, zoals hij nu van jou verwacht dat jij dat ook doet. Ongeacht of jij het wel of niet vraagt, met twee maten meten lijkt me wel een veeg teken..quote:Ik ben meer van, leven en laten leven. Hij heeft vrouwelijke vrienden en heb daar zelf geen problemen mee. Vriendschappen moeten gewoon kunnen blijven bestaan in een relatie, zoals ik het zie.
Je bent egoïstisch als je je vriendschappen zo makkelijk de deur uitdoet voor een maandje relatie ja. Je vriend heeft geen enkel recht je te verbieden, maar staat wel in zijn recht om aan te geven dat hij het niet prettig vindt. Dan is het aan jou om daar al dan niet iets mee te doen, zonder emotionele chantage van zijn kant uit.quote:Nu vraag ik me af... Ben ik egoistisch, of heeft hij het recht om me na een maand al een vriendschap te verbieden?
Dan doe je iets verkeerd en moet je misschien helemaal niet in een relatie zitten als je niet uit zo een patroon kan blijven. Ga eerst aan jezelf werken, want kennelijk zit er ergens iets niet goed. Zeker met het oog op je dochter die dit soort shit ook mee krijgt, lijkt het me verstandig om nog eens goed na te denken waar je mee bezig bent of je je dochter hier wel aan bloot moet stellen.quote:Op de een of andere manier kom ik altijd in relaties terecht waar ik moet vechten voor het vertrouwen van mijn partner, terwijl ik nog nooit in mijn leven ben vreemdgegaan.![]()
dat van die telefoon is wel een beetje bijzonder hoor, maar... noem mij ouderwets, maar ik word ook wel moe van al die standaard fok opmerkingen als "hij heeft het recht niet" en "je bepaalt het zelf, hij moet niet zeuren".quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:54 schreef Amethyste het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 11 juli 2015 09:51 schreef Fokpop het volgende:
nouja dat hij niet wil dat je een sexbuddy blijft zien lijkt me niet meer dan normaal, kun je wel zeggen dat hij je 'beste vriend' is maar je kent hem pas 7 maanden. zou ik ook niet trekken.
[/quote
Klopt dat begrijp ik ook. Maar aangezien het zo snel in de relatie al is vraag ik me af wat de volgende stap is. Ik heb geen behoefte aan weer een relatie waar paranoia op de loer ligt. Overigens is het gewoon echt een vriend. De sex was meer bijzaak eigenlijk. Meer omdat we allebei niemand hadden. We gamen voornamelijk samen.
Iedereen trouwens bedankt voor zijn/haar inbreng. Grappig. lees al een tijdje mee op dit forum, maar nooit gedacht dat ik zelf zo'n topic als dit zou openen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In de eerste maand mag je toch zeker verwachten dat alles leuk is en jullie leuke dingen doen. Wel snel dat je na een maand je dochter al aan hem laat wennen, dan moet je wel zeker van je zaak zijn, lijkt me..
Ja, dat klopt, is op zich ook snel. Feit is dat we in dezelfde flat wonen, en elkaar dus ook bijna dagelijks zien; is het niet op de speelplaats, dan wel als hij zijn hond uitlaat e.d . Vandaar dat dat zo is gekomen (normaal gesproken ben ik daar niet zo heel snel mee).
[..]
Hoe refereer je naar je "bestie" tegenover je vriend?
Heb hem gewoon uitgelegd dat het mijn beste vriend is met wie ik veel game. Hij blijft verder ook niet slapen of wat dan ook, gewoon een paar uurtjes playstation.
[..]
Dat klinkt alsof hij erg onzeker is. Is niet zo raar als die bestie je neukvriendje was en je bestie is.
Dat kan kloppen ; zijn ex, is vreemgegaan met haar ex![]()
[..]
Ronduit ongezond dit. Je wil voor een maandje relatie met alle liefde en plezier alle mannen je leven uit flikkeren. Dat zegt of iets over de waarde van je vriendschappen met die mannen of je wel heel erg eenzijdige focus op je relatie, waarbij jij je liefde en betrouwbaarheid dient te tonen door alle zogenaamde verleidingen de deur uit te mieteren.
Goed voorbeeld voor je dochter dit.
Eh nee, zoals ik al had aangegeven waren dit eerder vage kennissen. Mensen die ik nog in mijn app had staan, maar die eigenlijk niet echt een grote waarde hadden. Was allemaal maanden geleden dat ik met die kerels had gesproken ; ze stonden er gewoon nog in. Ik snap niet helemaal wat dit met mijn dochter van te maken heeft, je doet nu net alsof ik een onderdanig, wankel vrouwtje ben die zichzelf laat isoleren van de buitenwereld. Not true.
[..]
Het maakt je vriend dus feitelijk ook geen fuck uit, dat je hem niet meer gezien hebt. Hij blijft er onzeker over, terwijl jij je onttrekt aan die geweldige vriendschap. Wat is loyaliteit nog waard?
Nee, het maakt hem inderdaad niet uit. Heb al gezegd dat ik het contact zal minderen, en gezegd dat ik hem niet meer elke week of wat dan ook zal uitnodigen. Gewoon uit respect naar hem toe. Maar het is nu een maand geleden en zoals ik zei, ik mis gewoon het "gezellig" samenzijn. Zit echt niks seksueels meer in.
[..]
Controle heeft hij nog niet voor zijn gevoel, daarom zeurt hij na een maand relatie over je mattie die je ook al een maand niet meer gezien hebt.
Ik denk dat je een gebrek aan eigenliefde hebt als je alles zo achter je laat voor een maandje relatie en dan nog twijfelt of het wel liefdevol gedrag is.
[..]
Lekker boeiend dat jij niet zo bent, je vriend heeft overduidelijk nog steeds issues aangezien hij doorzeurt terwijl je je bestie niet meer gezien hebt. Kennelijk maakt het dus geen verschil qua uitwerking.
Maareh, hoe zit het met de vrouwen in zijn leven? Heeft hij zijn adresboekje leeg geruimd voor jou, ook al heb je daar niet om gevraagd?
Hij zei gisteren dat een vriendin van hem had gevraagd of ik het erg zou vinden als hun af en toe wat gaan drinken. Ik zei: Neehoor ga je gang. Waarop hij zei: Ok, dan zal ik het je zeggen als het zover is. Waarop ik zei: Neuh, dat hoeft niet, ik hoef geen precieze datums en tijden te weten waarop jij met je vrienden chillt. Dit vond hij dus heel raar gedrag van mij, in zijn ogen betekent dat dat ik niet genoeg belangsteling voor hem heb.
Heeft hij neukvriendinnetjes onder die vriendinnen? Zo ja, dan zou het wel zo sjiek zijn dat hij daar afstand van heeft genomen, zoals hij nu van jou verwacht dat jij dat ook doet. Ongeacht of jij het wel of niet vraagt, met twee maten meten lijkt me wel een veeg teken..
[..]
Je bent egoïstisch als je je vriendschappen zo makkelijk de deur uitdoet voor een maandje relatie ja. Je vriend heeft geen enkel recht je te verbieden, maar staat wel in zijn recht om aan te geven dat hij het niet prettig vindt. Dan is het aan jou om daar al dan niet iets mee te doen, zonder emotionele chantage van zijn kant uit.
Nee schat, het waren geen echte vriendschappen zoals ik al zei. Die personen zullen me ook echt niet missen.
[..]
Dan doe je iets verkeerd en moet je misschien helemaal niet in een relatie zitten als je niet uit zo een patroon kan blijven. Ga eerst aan jezelf werken, want kennelijk zit er ergens iets niet goed. Zeker met het oog op je dochter die dit soort shit ook mee krijgt, lijkt het me verstandig om nog eens goed na te denken waar je mee bezig bent of je je dochter hier wel aan bloot moet stellen.
Grappig. Ik ben namelijk totaal niet onzeker / heb geen lage eigendunk of wat dan ook.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Amethyste het volgende:
Op zaterdag 11 juli 2015 11:16 schreef Scary_Mary het volgende:
In de eerste maand mag je toch zeker verwachten dat alles leuk is en jullie leuke dingen doen. Wel snel dat je na een maand je dochter al aan hem laat wennen, dan moet je wel zeker van je zaak zijn, lijkt me..
Praktisch misschien ja, maar het lijkt niet erg doordacht..quote:Ja, dat klopt, is op zich ook snel. Feit is dat we in dezelfde flat wonen, en elkaar dus ook bijna dagelijks zien; is het niet op de speelplaats, dan wel als hij zijn hond uitlaat e.d . Vandaar dat dat zo is gekomen (normaal gesproken ben ik daar niet zo heel snel mee).
Als je nou constant vertelde hoe tof hij is enzo, dan kon ik me er wat meer bij voorstellen, maar dit valt best mee..quote:[..]
Hoe refereer je naar je "bestie" tegenover je vriend?
Heb hem gewoon uitgelegd dat het mijn beste vriend is met wie ik veel game. Hij blijft verder ook niet slapen of wat dan ook, gewoon een paar uurtjes playstation.
Kut voor hem en dat maakt het aan één kant wel begrijpelijker. Maar jij bent zijn ex niet en je ziet je bestie niet eens meer. Misschien is je vriend nog helemaal niet klaar voor een nieuwe relatie. Het klinkt niet bepaald of hij dit verwerkt heeft..quote:[..]
Dat klinkt alsof hij erg onzeker is. Is niet zo raar als die bestie je neukvriendje was en je bestie is.
Dat kan kloppen ; zijn ex, is vreemgegaan met haar ex
Ik doe niet of je zo een vrouwtje bent, dat maak je er zelf van. Wel ben ik kritisch ja. Zou jij als ouder ook moeten zijn, aangezien je wel een voorbeeld voor je dochter bent en haar moet opvoeden tot een evenwichtig mens. Het zegt dan ook wel iets dat jij niet begrijpt wat je relatie, waar je dochter getuige van is, hiermee te maken heeft.quote:[..]
Ronduit ongezond dit. Je wil voor een maandje relatie met alle liefde en plezier alle mannen je leven uit flikkeren. Dat zegt of iets over de waarde van je vriendschappen met die mannen of je wel heel erg eenzijdige focus op je relatie, waarbij jij je liefde en betrouwbaarheid dient te tonen door alle zogenaamde verleidingen de deur uit te mieteren.
Goed voorbeeld voor je dochter dit.
Eh nee, zoals ik al had aangegeven waren dit eerder vage kennissen. Mensen die ik nog in mijn app had staan, maar die eigenlijk niet echt een grote waarde hadden. Was allemaal maanden geleden dat ik met die kerels had gesproken ; ze stonden er gewoon nog in. Ik snap niet helemaal wat dit met mijn dochter van te maken heeft, je doet nu net alsof ik een onderdanig, wankel vrouwtje ben die zichzelf laat isoleren van de buitenwereld. Not true.
Zoals je al zei ja, maar het effect blijft hetzelfde dus wat maakt het uit?quote:[..]
Het maakt je vriend dus feitelijk ook geen fuck uit, dat je hem niet meer gezien hebt. Hij blijft er onzeker over, terwijl jij je onttrekt aan die geweldige vriendschap. Wat is loyaliteit nog waard?
Nee, het maakt hem inderdaad niet uit. Heb al gezegd dat ik het contact zal minderen, en gezegd dat ik hem niet meer elke week of wat dan ook zal uitnodigen. Gewoon uit respect naar hem toe. Maar het is nu een maand geleden en zoals ik zei, ik mis gewoon het "gezellig" samenzijn. Zit echt niks seksueels meer in.
quote:[..]
Controle heeft hij nog niet voor zijn gevoel, daarom zeurt hij na een maand relatie over je mattie die je ook al een maand niet meer gezien hebt.
Ik denk dat je een gebrek aan eigenliefde hebt als je alles zo achter je laat voor een maandje relatie en dan nog twijfelt of het wel liefdevol gedrag is.
[..]
Lekker boeiend dat jij niet zo bent, je vriend heeft overduidelijk nog steeds issues aangezien hij doorzeurt terwijl je je bestie niet meer gezien hebt. Kennelijk maakt het dus geen verschil qua uitwerking.
Maareh, hoe zit het met de vrouwen in zijn leven? Heeft hij zijn adresboekje leeg geruimd voor jou, ook al heb je daar niet om gevraagd?
Die vriendin ja natuurlijk. Waarom vraagt hij het niet uit zichzelf? Ook met het oog op zijn gedrag met betrekking tot dit onderwerp...quote:Hij zei gisteren dat een vriendin van hem had gevraagd of ik het erg zou vinden als hun af en toe wat gaan drinken.
Dit lijkt me voor zichzelf spreken..quote:Ik zei: Neehoor ga je gang. Waarop hij zei: Ok, dan zal ik het je zeggen als het zover is. Waarop ik zei: Neuh, dat hoeft niet, ik hoef geen precieze datums en tijden te weten waarop jij met je vrienden chillt. Dit vond hij dus heel raar gedrag van mij, in zijn ogen betekent dat dat ik niet genoeg belangsteling voor hem heb.
Ik ben je schat niet.quote:Heeft hij neukvriendinnetjes onder die vriendinnen? Zo ja, dan zou het wel zo sjiek zijn dat hij daar afstand van heeft genomen, zoals hij nu van jou verwacht dat jij dat ook doet. Ongeacht of jij het wel of niet vraagt, met twee maten meten lijkt me wel een veeg teken..
[..]
Je bent egoïstisch als je je vriendschappen zo makkelijk de deur uitdoet voor een maandje relatie ja. Je vriend heeft geen enkel recht je te verbieden, maar staat wel in zijn recht om aan te geven dat hij het niet prettig vindt. Dan is het aan jou om daar al dan niet iets mee te doen, zonder emotionele chantage van zijn kant uit.
Nee schat, het waren geen echte vriendschappen zoals ik al zei. Die personen zullen me ook echt niet missen.
Grappig ja, want waarom zoek je dan relaties op waarin jij jezelf en je liefde dient te bewijzen..quote:[..]
Dan doe je iets verkeerd en moet je misschien helemaal niet in een relatie zitten als je niet uit zo een patroon kan blijven. Ga eerst aan jezelf werken, want kennelijk zit er ergens iets niet goed. Zeker met het oog op je dochter die dit soort shit ook mee krijgt, lijkt het me verstandig om nog eens goed na te denken waar je mee bezig bent of je je dochter hier wel aan bloot moet stellen.
Grappig. Ik ben namelijk totaal niet onzeker / heb geen lage eigendunk of wat dan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |