Als een nuchtere workaholic.quote:
ik niet. ik observeer van een afstandje. nu met thee, maar straks met een biertje in de hand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verdienen wij ook geen drankje dan?
Ooit eens proberen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een hele lekkere cocktail van rum, limoen en suikersiroop.
En doet het goed met gepureerd fruit ook nogquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een hele lekkere cocktail van rum, limoen en suikersiroop.
Doe datquote:
Ik hou van zoetquote:
Pour me one, next time we meet.quote:
Jagermeistertheequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ik niet. ik observeer van een afstandje. nu met thee, maar straks met een biertje in de hand.
Kloptquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En doet het goed met gepureerd fruit ook nog
tweelingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!
Kreeft dan toch?
Then go dancequote:
Als een gent die James Bond wil zijn maar genoegen neemt met een cocktail in 1 hand en een dame in de andere terwijl hij op het strand ligt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
En hoe kom ik op jullie over? Ik verwacht op z'n minst een sketch.
jij woont op malta, aardig, gepast bescheiden, mentaal gezondquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Need a partner for that. En de hond is geen goede danserquote:
Als een relaxte, gevoeligr man.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Edit: Wacht als iemand die te laat geboren is eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |