Kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The boardroom has a bar. And it's very very fucking tempting....
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voelen we ons samen oud, gaan we samen naar de kroeg en lachen om alle jonge figuren die binnen komen terwijl we onze koffie/thee nuttigen.
Pour me one, myladyquote:
mag ik dan vragen hoe oud je bent, marietje? of welke orde, zeg maar, voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappen![]()
Zoeken we dan wel eentje uit met niet van die achterlijke luide muziek, dank!
Die zijn er hier genoeg dus komt goedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappen![]()
Zoeken we dan wel eentje uit met niet van die achterlijke luide muziek, dank!
Is dat nog bezig. We hebben mij allang besprokenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu over hoe mensen hier over komen op users?
Ik heb over 10 tot 15 minuten een video conference callquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef All-out het volgende:
[..]
go for the beer, busse. live a little toch?
Oké, jij mag ook wel een daiquiri.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verdienen wij ook geen drankje dan?
Klinkt leuk, alvast veel plezier toegewenst!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Zoo in de trein met vriendin richting tropical night, hopelijk beetje leuke muziek
tijd zatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb over 10 tot 15 minuten een video conference call
Dank jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt leuk, alvast veel plezier toegewenst!
Oh. Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat nog bezig. We hebben mij allang besproken
Ik weet niet eens wat het isquote:
*Enjoys the view*quote:
Mentaal en fysiek liggen ietwat uit elkaar. In het midden zijn we voorbij de dertig zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef All-out het volgende:
[..]
mag ik dan vragen hoe oud je bent, marietje? of welke orde, zeg maar, voor de beeldvorming
HNNNNNNNNNNGGGGquote:
Een hele lekkere cocktail van rum, limoen en suikersiroop.quote:
ik ben net 29 gewordenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mentaal en fysiek liggen ietwat uit elkaar. In het midden zijn we voorbij de dertig zullen we maar zeggenJij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |