Dat kan ik nietquote:
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee hoor, al zie ik jou wel in een lichte, goed gesneden outfit om je gebruinde huid te benadrukken suave doen op een dansvloer voor me
Dat je het wilde wetenquote:
Dan let je niet goed op.No offence verder...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:38 schreef perro. het volgende:
[..]
niet echt. sorry.absoluut niet flauw bedoeld verder.
owja, dan moet ik wat meer meeposten ipv lurken hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb te weinig van je gezien, maar herinner me over een tijdje nog eens aan en wie weet..
Ok, laat ik het anders zeggen: ik vind poolen veel leukerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou als je je daar door laat weerhouden heb ik een verkeerd beeld van je
Want a beer amigo?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Krijg ik het nog druk ookIk wil met een mooie dame door Rome slenteren, niet hier zitten
Tempo is niet erg en het niveau is af en toe gelijk aan wat je ziet als je in een bodemloze put kijkt, dus doe lekker mee!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef All-out het volgende:
[..]
owja, dan moet ik wat meer meeposten ipv lurken heik hou het tempo of het niveau vaak niet bij
Ik voel me ook oud, maar het is toch wel gezellig om het wat te vaker te proberenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef All-out het volgende:
[..]
owja, dan moet ik wat meer meeposten ipv lurken heik hou het tempo of het niveau vaak niet bij
The boardroom has a bar. And it's very very fucking tempting....quote:
jawel hoor. maar je staat nog steeds niet voor wie je bent. als een vent met karakter. toen al niet en nu nog niet. je hebt het zelf niet echt door volgens mij. nogmaals niet kwetsend oid bedoeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op.No offence verder...
Voelen we ons samen oud, gaan we samen naar de kroeg en lachen om alle jonge figuren die binnen komen terwijl we onze koffie/thee nuttigen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik voel me ook oud, maar het is toch wel gezellig om het wat te vaker te proberen
Watiser?quote:
Why thank you.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef All-out het volgende:
ik zal het eens wat vaker proberen, vind het meestal wel gezellig hier
Nicequote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef All-out het volgende:
ik zal het eens wat vaker proberen, vind het meestal wel gezellig hier
Dat beest blaft om iedere poep en scheetquote:
Mag ik meedoen?quote:
Kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The boardroom has a bar. And it's very very fucking tempting....
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voelen we ons samen oud, gaan we samen naar de kroeg en lachen om alle jonge figuren die binnen komen terwijl we onze koffie/thee nuttigen.
Pour me one, myladyquote:
mag ik dan vragen hoe oud je bent, marietje? of welke orde, zeg maar, voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappen![]()
Zoeken we dan wel eentje uit met niet van die achterlijke luide muziek, dank!
Die zijn er hier genoeg dus komt goedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn bril opzoeken en goede comebacks verzinnen op omagrappen![]()
Zoeken we dan wel eentje uit met niet van die achterlijke luide muziek, dank!
Is dat nog bezig. We hebben mij allang besprokenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu over hoe mensen hier over komen op users?
Ik heb over 10 tot 15 minuten een video conference callquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef All-out het volgende:
[..]
go for the beer, busse. live a little toch?
Oké, jij mag ook wel een daiquiri.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verdienen wij ook geen drankje dan?
Klinkt leuk, alvast veel plezier toegewenst!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Zoo in de trein met vriendin richting tropical night, hopelijk beetje leuke muziek
tijd zatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb over 10 tot 15 minuten een video conference call
Dank jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt leuk, alvast veel plezier toegewenst!
Oh. Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat nog bezig. We hebben mij allang besproken
Ik weet niet eens wat het isquote:
*Enjoys the view*quote:
Mentaal en fysiek liggen ietwat uit elkaar. In het midden zijn we voorbij de dertig zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:46 schreef All-out het volgende:
[..]
mag ik dan vragen hoe oud je bent, marietje? of welke orde, zeg maar, voor de beeldvorming
HNNNNNNNNNNGGGGquote:
Een hele lekkere cocktail van rum, limoen en suikersiroop.quote:
ik ben net 29 gewordenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mentaal en fysiek liggen ietwat uit elkaar. In het midden zijn we voorbij de dertig zullen we maar zeggenJij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |