En een complimentje omdat hun vlees en eieren goed smakenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
Struisvogels zijn epische dieren, ze zouden een vergoeding moeten krijgen voor de imagoschade die ze door de jaren heen hebben opgelopen door pussy's en politici enzo.
Denial. Insert Nemohaaienplaatjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met name het struisvogelgedrag zie ik op fok het meest
Ja, open deur toch? Zucht.quote:
Ik vond haar vriend maar een jankerd.quote:
Ik blader zelden tot nooit door het R&P gedeelte eigenlijk. Wat ik zei is slechts wat ik soms zie.quote:
Meestal door het simpelweg met ze te bespreken. Maar dat is eng ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik kan er gewoon niet tegenEn daarom steek ik er geen moeite meer in als de TS adviezen toch maar in de wind slaat
[..]
The Million Dollar question.
Ik probeer minder cynisch te zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik kan er gewoon niet tegenEn daarom steek ik er geen moeite meer in als de TS adviezen toch maar in de wind slaat
Met hun Australische accent dat ze liet klinken als woest aantrekkelijke mannen als je niet naar het scherm keek.quote:
Eh,whut?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
bij jou heb ik eerder het idee dat het tegenwoordig meer een karikatuur is omdat men het min of meer van jou verwacht, dat soort reacties.
denk eerder yats. wat ik verder niet lullig bedoel, maar in zijn geval heb ik in den beginne weleens wat advies gegeven, nu is het beter dat ik er niet meer op in ga.
Klopt, veel mensen blijven vrij gesloten hoe open ze zichzelf voordoen. Blijven liever waar het veilig is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal door het simpelweg met ze te bespreken. Maar dat is eng ofzo
Mijn eerste opmerking zou zijn geweest, lees je OP zelf eens door met een kritisch oog.quote:
De laatste tijd kijk ik vaker ja, maar vind het echt de moeite niet waard te lezen, laat staan te reageren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik blader zelden tot nooit door het R&P gedeelte eigenlijk. Wat ik zei is slechts wat ik soms zie.
Jij bladert er denk ik vaker door?
Ik probeer mijn shotgun niet meer te pakkenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik probeer minder cynisch te zijn
We?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
onder een andere naam. die we hier niet gaan noemen.
Restrain the Duke inside you!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik probeer mijn shotgun niet meer te pakken
Ze doen maar. Ik zit er niet (meer) mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:19 schreef All-out het volgende:
zijn we nou alweer yats en faxie aan het bashen?
Oh, ben ik best benieuwd naar eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gesprek in het topic nu kan zien als vrij eerlijk hoe mensen andere users zien en ervaren.
quote:
Jij leek me meer een darttype en dat bedoel ik niet beledigend ofzo..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik probeer mijn shotgun niet meer te pakken
Dat welquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef All-out het volgende:
reageren in R&P is iets wat je een half jaar volhoudt misschien, en dan eindig je in de SC's
Lees dit topic eens door zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, ben ik best benieuwd naar eigenlijk
Ik volg je even niet, maar okquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
onder een andere naam. die we hier niet gaan noemen.
Doe ik...Jammer van sommige dingen,maar ach...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jij leek me meer een darttype en dat bedoel ik niet beledigend ofzo..
Na ongeveer een half jaar actief posten ben ik weleens in een sc te vinden nu jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef All-out het volgende:
reageren in R&P is iets wat je een half jaar volhoudt misschien, en dan eindig je in de SC's
De meeste probleemgevallen openen ook geen topic om geholpen te worden, maar willen vooral bevestiging van het leed, onrecht en onheil dat ze in hun ogen wordt aangedaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef All-out het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
ja, een beetje ventileren enzo. af en toe zit er wel eens iemand tussen die wel wat doet met de adviezenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste probleemgevallen openen ook geen topic om geholpen te worden, maar willen vooral bevestiging van het leed, onrecht en onheil dat ze in hun ogen wordt aangedaan.
True that..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste probleemgevallen openen ook geen topic om geholpen te worden, maar willen vooral bevestiging van het leed, onrecht en onheil dat ze in hun ogen wordt aangedaan.
Krijgen we nu een lijstje van Mary's van wat voor types we allemaal zijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja. Negeren tegenstanders en reageren op medestanders.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben benieuwd wat voor type ik ben.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijgen we nu een lijstje van Mary's van wat voor types we allemaal zijn?
toen jij net op fok! kwam heb ik je verschillende adviezen gegeven, maar niet onder perro. was onder een andere naam.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik volg je even niet, maar ok
[..]
Doe ik...Jammer van sommige dingen,maar ach...
Dat klopt helemaal. Minus het darten, dan eerder poolen. En een glaasje fris en snacksquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In de kroeg, genieten met je maten, dartje gooien, sinas erbij. Ofzo..
Gelukkig wel, anders had ik dit subforum echt beter 'lief dagboek' kunnen heten o.i.d.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:33 schreef All-out het volgende:
ja, een beetje ventileren enzo. af en toe zit er wel eens iemand tussen die wel wat doet met de adviezen
Oh,dat kan. Eerlijk gezegd weet ik daar weinig meer van. Al ben ik sindsdien wel veranderd,dat moet je toegeven...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef perro. het volgende:
[..]
toen jij net op fok! kwam heb ik je verschillende adviezen gegeven, maar niet onder perro. was onder een andere naam.
LDBquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders had ik dit subforum echt beter 'lief dagboek' kunnen heten o.i.d.
Nee hoor, al zie ik jou wel in een lichte, goed gesneden outfit om je gebruinde huid te benadrukken suave doen op een dansvloer voor mequote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijgen we nu een lijstje van Mary's van wat voor types we allemaal zijn?
Ik wist het!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben benieuwd wat voor type ik ben.
Zelfstandige tante met uitgesproken mening en smaak met een klein hartje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben benieuwd wat voor type ik ben.
Ik twijfelde met biljartenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Minus het darten, dan eerder poolen. En een glaasje fris en snacks
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:35 schreef yats het volgende:
Oh,dat kan. Eerlijk gezegd weet ik daar weinig meer van. Al ben ik sindsdien wel veranderd,dat moet je toegeven...
niet echt. sorry.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Oh,dat kan. Eerlijk gezegd weet ik daar weinig meer van. Al ben ik sindsdien wel veranderd,dat moet je toegeven...
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zelfstandige tante met uitgesproken mening en smaak met een klein hartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |