Zweden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, het is wat naïef gedacht van ons westerse mensen die hun vrijheden en gelijkheden zo koesteren, Zweden is een mooi voorbeeld, van meest progressief land naar een moreel failliet land in twintig jaar tijd door ongebreidelde immigratie en inheemse geitewollensokken mentaliteit.
Al zet je honderd schapen bij een wolf, geen enkel schaapje overleefd het en de wolf heeft zijn buikje vol.
Goed goed! Dankzij Facebook wist ik dat ik gisteren alweer 2 jaar een relatie heb met Moiraquote:
Het is ook lastig, we zijn als diersoort helemaal niet geëvolueerd om in zulke grote groepen samen te leven, ik geloof dat ons empathisch vermogen ons in de steek laat bij meer dan 500 individuen. Boven dit aantal ontwikkeld zich al snel een wij en zij mentaliteit met alle gevolgen van dien. Ons dorp, ons eten, onze vrouwen, ons land, onze welvaart.....zo lang iedereen ongeveer gelijke middelen en mogelijkheden heeft is het probleem niet zo heel erg groot maar als dat weg valt of verminderd hebben we een probleem als samenleving.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zweden.
Beleid dat het goede idealistische in de mens als uitgangspunt neemt is sowieso gedoemd om te falen, of het nu om misdaad, vreemdelingenbeleid of ontwikkelingshulp gaat. En het gelijkheidsprincipe zou op een minder rigide manier ook beter tot zijn recht komen.
Reageer eens op mijn appquote:
Hoi yatsquote:
Thank god for Facebook, ehquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed goed! Dankzij Facebook wist ik dat ik gisteren alweer 2 jaar een relatie heb met MoiraWas het helemaal vergeten.
quote:
Rocks?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
@samzz ja volgens mij was het molly, daarna nog een kroegje geweest in een of ander steegje, leuke band gezellige mensen.
He, op mijn app reageer je anders wel gewoonquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
He, op mijn app reageer je anders wel gewoon
Oké.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Mono gespot, LL gespot, prima topic dit.
Ik wilde niet meteen een waslijst aan namen droppen.quote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:49 schreef Monopoly het volgende:
Oh, ik ben niet nieuw, ik post hier 100 delen niet, en dan kom ik een keer hallo zeggen omdat toffe mensen. Daarna ben ik weer een tijdje wegStandaard.
Wat doe je.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:51 schreef Monopoly het volgende:
Samz is overal. In elke bloem die je ziet, elke glimlach van een kind.
Ik begreep dat vrouwen een natte vagijn krijgen met zulke poëtische woorden. Ik doe je eigenlijk gewoon een plezier. Zo ben ik.quote:
Doe eens nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik begreep dat vrouwen een natte vagijn krijgen met zulke poëtische woorden. Ik doe je eigenlijk gewoon een plezier. Zo ben ik.
Glij je al van de bank?quote:
Ja en nu ben ik nat, ik heb geen vent en moet zo wegquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Mono gespot, LL gespot, prima topic dit.
was vast indrukwekkendquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Inmiddels weer arnhem uit, heel oost Nederland ook weer gezien
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en nu ben ik nat, ik heb geen vent en moet zo weg.
Meh...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef jezelf een cadeau
Die wil ik ook nog een keertje aanschaffenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef jezelf een cadeau
Wij hebben hem thuis. Beste aankoop in tijdenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog een keertje aanschaffen
Oehquote:
USB 3.0, hogere snelheid!quote:
Nice to know...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hebben hem thuis. Beste aankoop in tijden
Die kop.quote:
nu al?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
moet jij geen bbq aanslingeren?
Serieus? Lijkt me niks aanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hebben hem thuis. Beste aankoop in tijden
Je bent pas een echte man als zo'n plastic neplul stof ligt te vergaren in de kledingkast.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef jezelf een cadeau
Come and try it sometimesquote:
Godverquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Schijnt ook te helpen als je goed verkouden bent. Kop op de neus zetten en alles trilt los.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Come and try it sometimes![]()
Nee serieus. Voor de dames die geen man in de buurt hebben is er niets beters. Schijnt ook te helpen als je goed verkouden bent. Kop op de neus zetten en alles trilt los.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Come and try it sometimes![]()
Nee serieus. Voor de dames die geen man in de buurt hebben is er niets beters. Schijnt ook te helpen als je goed verkouden bent. Kop op de neus zetten en alles trilt los.
Daar is ook een goede reden voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom is het goed dat meisjes geleerd wordt hoe ze zichzelf zoveel mogelijk beschermen tegen dat soort mannen, door erop te wijzen dat bijvoorbeeld schaarse kledingstijl dat gedrag kan triggeren. Maar het lijkt somd alsof je dat niet meer mag zeggen.
Alle gaten van Nederland afrijden, komt me bekend voor deze uitspraakquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:13 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gisteren dus echt half NL door gereden. Van Tilburg naar Amsterdam naar Utrecht naar Arnhem naar een of ander gat en toen weer naar een ander gat in het zuiden.
Heel Fok! aan de fapquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is ook een goede reden voor.Het klopt namelijk niet.
Als je nou zegt dat het onverstandig is om 's avonds alleen over straat te lopen wordt het een ander verhaal, maar kledingsstijl heeft er vrij weinig mee te maken. Het benadrukken van dat punt sterkt slachtoffers van verkrachting alleen maar in het gevoel dat het hun eigen schuld was en dat ze maar niet 'zus of zo' hadden moeten doen. Nee, heel goed juist dat die heersende opvattingen en anderen worden uitgedaagd. Ben het dus niet met je eens. Daarbij gebeurt het meestal door een bekende van het slachtoffer en is al vaker onderzocht dat kledingsstijl er zo goed als niks mee te maken heeft.
Maar ik zal voor de zekerheid mijn blote schouders goed bedekken.Wil geen mannen triggeren die zichzelf dan niet meer in de hand hebben natuurlijk.
Jij doet het ook?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle gaten van Nederland afrijden, komt me bekend voor deze uitspraak
Niets mis met een stevig potje vingerworstelen als de man niet thuis is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent pas een echte man als zo'n plastic neplul stof ligt te vergaren in de kledingkast.
Gewoon een beetje je gezond verstand gebruiken lijkt me voldoende, een nichtje van me is ooit verkracht toen ze dronken naar huis liep midden in de nacht ondanks herhaalde waarschuwingen dat het wellicht niet veilig is om dat te doen. Achteraf bleef ze nog bij het standpunt dat het belachelijk is dat je dat niet veilig kan doen. Ze is er zwanger door geworden, heeft abortus gepleegd, liep chlamydia op en vervolgens een eierstokontsteking waardoor ze nu erg moeilijk of helemaal niet meer zwanger kan worden ook al wil ze dat graag.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is ook een goede reden voor.Het klopt namelijk niet.
Als je nou zegt dat het onverstandig is om 's avonds alleen over straat te lopen wordt het een ander verhaal, maar kledingsstijl heeft er vrij weinig mee te maken. Het benadrukken van dat punt sterkt slachtoffers van verkrachting alleen maar in het gevoel dat het hun eigen schuld was en dat ze maar niet 'zus of zo' hadden moeten doen. Nee, heel goed juist dat die heersende opvattingen en anderen worden uitgedaagd. Ben het dus niet met je eens. Daarbij gebeurt het meestal door een bekende van het slachtoffer en is al vaker onderzocht dat kledingsstijl er zo goed als niks mee te maken heeft.
Maar ik zal voor de zekerheid mijn blote schouders goed bedekken.Wil geen mannen triggeren die zichzelf dan niet meer in de hand hebben natuurlijk.
Je bent niet voor niets Jan gat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn record is 120 kilometer voor een wipje maar dat was in een meer naïeve en schrale periode.quote:
Ligt niet aan jou. Ik doe het ook, anders kom ik niet thuisquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:28 schreef Inolvidable het volgende:
Snap sowieso niet dat je als vrouw niet alleen over straat mag 's nachts maar zal aan mij liggen.
Dat mag gewoon hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:28 schreef Inolvidable het volgende:
Snap sowieso niet dat je als vrouw niet alleen over straat mag 's nachts maar zal aan mij liggen.
Nou preciesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Ik doe het ook, anders kom ik niet thuis.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:13 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gisteren dus echt half NL door gereden. Van Tilburg naar Amsterdam naar Utrecht naar Arnhem naar een of ander gat en toen weer naar een ander gat in het zuiden.
Als we dan verkracht worden weten we iig dat wij dom zijn geweestquote:
Niet voor (door) een gat te vangen deze man. Wow, respectquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo maar in ieder geval, of het moet echt een gouden gat zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
Niet voor (door) een gat te vangen deze man. Wow, respect
!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we dan verkracht worden weten we iig dat wij dom zijn geweest.
Jan gatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo maar in ieder geval, of het moet echt een gouden gat zijn.
Enjoyquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef Californium het volgende:
In de trein naar Den Haag. Lekker naar het strandBietje zwemmen en met hondjes spelen.
En volgens mij is Harman er ook
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef Californium het volgende:
In de trein naar Den Haag. Lekker naar het strandBietje zwemmen en met hondjes spelen.
Dqoddie!quote:
Thijsquote:
Zeggen de vrouwen dat tijdens de seks, ja?quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef Californium het volgende:
Ik zei eens; "Ik word gepenetreerd door de lucht"quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwen dat tijdens de seks, ja?
Moet ie de mond dichthouden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wanneer is het een Fok!-stel?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Wow, we hebben echt veel 'FOKstellen' nu in deze SC. Een stuk of zes nu.
Genieten van het warme weer?quote:
5.... als je ons een 'stel' wil noemen...wie vergeet ik?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Mij en rokjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
5.... als je ons een stel wil noemen...wie vergeet ik?
Als twee FOK!kers intiem zijn met elkaar met een minimum van drie keer.quote:
Ja, dat zijn er best veel inderdaad. Opvallend...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Jij hebt geen rokje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij en rokje
/persoonlijkheidsstoornispost
Kaneel en Loka, Art en Straw, Myr en Twi, Air en Miss... Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als twee FOK!kers intiem zijn met elkaar met een minimum van drie keer.
Nee meer in de trant van Harder, Harder, Harder Godverdomme!, en ik maar zweten met mijn kleine lulletje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb wel een rokjequote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kaneel en Loka, Art en Straw, Myr en Twi, Air en Miss... Wie nog meer dan?
Een hele mooie ook.quote:
quote:
Hehehe :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een hele mooie ook.
Oh wacht, dat was een jurkje
Uiteraardquote:
Heb je me daar voor aan de kant gezet?quote:
Oh, was dat hetquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe :$
Ik droeg rokje bij me op de meet :$
quote:
Ja :$quote:
Zal de volgende keer beter oplettenquote:
Doe wat goed voelt, mijn beste :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal de volgende keer beter opletten
Ik wil best voelen hoe goed jij voelt hoor.quote:
Ik zal het ook goed voelen dan, speciaal voor jouquote:
was dat het gat in het zuidenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:50 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gisteren wel in z'n huis geweest hoor :$
Wink wink nudge nudgequote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil best voelen hoe goed jij voelt hoor.
Geen idee wat ik hier van moet denken tho :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal het ook goed voelen dan, speciaal voor jou
Hij heeft geen huisquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:50 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gisteren wel in z'n huis geweest hoor :$
Dank je, ik word er bijna verlegen vanquote:
Dat heeft hij wel, het is alleen niet van hem.quote:
Komen jullie in Scheveningen chillen?quote:
Doe em de groetenquote:
Originele benaming voor anale seks.quote:
Ben je in de buurt?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Komen jullie in Schevingen chillen?
Neuh, dat was m'n eigen gat (inb4 wat dan ook over m'n gat...quote:
Bijnaquote:
Ik woon eigenlijk in een doos onder een brug. Maar wel een doos met supersnelle Wi-Fi natuurlijk! Dat was mijn enige eis bij de aanschafquote:
Gvd Dqod ik ben toch jouw sloerie?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
Komt ze niet eens naar dit gat. Voel me aan de kant gezet door Ino. De sloerie
Ja, ach wie wel? Zolang de hypotheek niet is afbetaald is het van de bank.quote:
Waar ligt Schevingen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Komen jullie in Schevingen chillen?
Oeh. Laat maar weten waar je zit. Dan ga ik je stiekem begluren.quote:
Verpest mijn droom nu nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ach wie wel? Zolang de hypotheek niet is afbetaald is het van de bank.
Waar woon jij eigenlijk ergens?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Neuh, dat was m'n eigen gat (inb4 wat dan ook over m'n gat...)
013quote:
goffer. Typziektequote:
Dat ligt niet aan jou, het ligt aan mijquote:
Oh, arm kind.quote:
Moet je even aan Harman vragen. Hij weet de weg daarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh. Laat maar weten waar je zit. Dan ga ik je stiekem begluren.
Is geen gat tochquote:
Ergens ten westen van Düsseldorf en Keulen. Gewoon de kuilen, roodverbrande Duitsers en de windschermen zoeken, dan zit je warm.quote:
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet je even aan Harman vragen. Hij weet de weg daar
Dat duurt dan nog wel een uurtje of 3 helaasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.
Heb je harman weleens gemeet? Dan vergeet je je hele omgeving joh. Laat staan dat je dan nog kan lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf wel in staat bent om de naam op de gevel van een strandtent te lezen.
Eerst nog ff neuken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat duurt dan nog wel een uurtje of 3 helaas
Get in line! Hosti wil m ook al doen! Ik heb dibbs op zijn kontjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je harman weleens gemeet? Dan vergeet je je hele omgeving joh. Laat staan dat je dan nog kan lezen
Wat dacht je van in de trein zittenquote:
Treinenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat dacht je van in de trein zitten!
Nee, dan zit ik toch liever in jou denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Te makkelijk Air, zelfs voor jouquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik toch liever in jou denk ik.
Gofferquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat sluit het neuken niet uitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Romantiek kun je wel aan mij overlaten.quote:
Its all yoursquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Get in line! Hosti wil m ook al doen! Ik heb dibbs op zijn kontje
I knowquote:
3 uur is te kort om te neuken?!?!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
I knowMaar dat gaat niet lukken binnen 3 uur helaas
Nope, 013 zelf niet maar de regio er omheen welquote:
Komen jullie hier maar heenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Komen jullie in Scheveningen chillen?
Halloquote:
Hey Ino, ga je ook lekker de zon in?quote:
quote:
Zwart gat, zo de put in.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, 013 zelf niet maar de regio er omheen wel
Belsquote:
Ik moet eerst nog 2,5 uur reizennnnnquote:
Ja maar scheveningen is toch beterquote:
De kust en het strand wel, maar of Scheveningen dan de leukste plek is... Mwoh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar scheveningen is toch beter
Jij niet aan het gamen?!?!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zwart gat, zo de put in.
Hi ha ho
[..]
Bels
Nee joh, ik game niet 24/7quote:
Mwahh, ik moet eerst nog eventjes in de schaduw met mijn laptopje werken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Ino, ga je ook lekker de zon in?
[..]
Niet?quote:
Ik pak wel wat laagjes bruin voor jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwahh, ik moet eerst nog eventjes in de schaduw met mijn laptopje werken.
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanafquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Zo ook weer geregeld, 8/10 copuleergat voor vanavond, nu zwemmen en de zon in.
Gelukkig weten je vrienden waar je woont en weet ik firsthanded hoe eenzaam het leven als expat is anders zou ik nog geraakt zijn door je goede zorgen ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanaf
Niet op reageren joh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom, de eenzame wanhoop straalt er weer vanaf
Thanks, ik heb het nodigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ik pak wel wat laagjes bruin voor je
Niet altijdquote:
Ben je zo wit?quote:
Valt wel mee.quote:
Ik dacht al, de vorige keer was je echt geen bleekscheetquote:
Mag ik daar ook wat van bestellen? Ik ben verdomme weer verbrand, hoe dat kan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ik pak wel wat laagjes bruin voor je
Ik laat dat aan sexy beasts als Yats, Hosti en Faxie over......ik zit hier niet om een kutje te scoren dus vraag dat maar aan hen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:33 schreef Inolvidable het volgende:
Tja, ik ben wel benieuwd naar het uiterlijk van UitStraling, maar het is duidelijk dat hij een achterbakse troll is want hij wil geen pics sturen.
Valt wel mee met de eenzaamheid hoor. Ik voelde me eenzamer toen ik nog in Nederland woondequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig weten je vrienden waar je woont en weet ik firsthanded hoe eenzaam het leven als expat is anders zou ik nog geraakt zijn door je goede zorgen ook.
Ondanks de Malteser zonquote:
Jullie zijn allemaal bleekschetenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht al, de vorige keer was je echt geen bleekscheet
Waarom zit je hier eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat dat aan sexy beasts als Yats, Hosti en Faxie over......ik zit hier niet om een kutje te scoren dus vraag dat maar aan hen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat dat aan sexy beasts als Yats, Hosti en Faxie over......ik zit hier niet om een kutje te scoren dus vraag dat maar aan hen.
quote:
Ik moet toch eens uitzoeken hoe ik het kan verkopenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik daar ook wat van bestellen? Ik ben verdomme weer verbrand, hoe dat kan?
Poor fellowquote:
Zeg Bruintje Beerquote:
Ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik daar ook wat van bestellen? Ik ben verdomme weer verbrand, hoe dat kan?
EgoStreling.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom zit je hier eigenlijk dan?
Gelukkig zeg je het zelf alquote:
Ik zie een gat in de markt hier in bleekschetenlandquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet toch eens uitzoeken hoe ik het kan verkopen
Sorryquote:
Oh, vandaar die dm's naar cali. Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I knowquote:
Ausradieren met die kutbuut'nloanders hier!quote:
Wat is deze? Ben ik opeens geen sexy beast meer?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zijn ogen niet Royquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben ik opeens geen sexy beast meer?
Cali bied zich aan half Nederland aan, jij ook trouwens met wat minder succes, wat is je punt?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, vandaar die dm's naar cali. Nu snap ik het.
Ik ver stuur overigens geen foto's vriendelijke vriend.
Jij bent niet wanhopig Royquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben ik opeens geen sexy beast meer?
Ik heb de pm als bewijs dat het andersom is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali bied zich aan half Nederland aan, jij ook trouwens met wat minder succes, wat is je punt?
Zullen we het over het weer hebben? Het is lekker hierquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb de pm als bewijs dat het andersom is.
Zullen we nu even net zn allen deze troll negeren AUB!!
Right...Volgens mij is er hier maar 1 iemand continu wanhopig 'op jacht'. En nee, dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali bied zich aan half Nederland aan, jij ook trouwens met wat minder succes, wat is je punt?
Zowaar zijn we het een keer eensquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb de pm als bewijs dat het andersom is.
Zullen we nu even net zn allen deze troll negeren AUB!!
Hier ookquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zullen we het over het weer hebben? Het is lekker hier
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren
[ Bericht 18% gewijzigd door Samzz op 11-07-2015 14:16:23 ]"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:51 schreef All-out het volgende:
DamesHNNGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren
[ Bericht 8% gewijzigd door Samzz op 11-07-2015 14:35:07 ]Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hier ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dadelijk dit:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DamesGa ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HerenIk zit op kantoor, grapjurk
[ Bericht 7% gewijzigd door Samzz op 11-07-2015 14:35:21 ]Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
DamesGadverdamme, had ze d'r kut niet even kunnen scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren
[ Bericht 7% gewijzigd door Samzz op 11-07-2015 14:35:34 ]Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Beetje Samzz proberen te lokken met paardjesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien wilde ze even flossen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gadverdamme, had ze d'r kut niet even kunnen scheren.
spoilerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga ik weerIk zit op kantoor, grapjurk
Plaatje deed er lang over om te laden, dacht even dat je ging skydivenquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Plaatje deed er lang over om te laden, dacht even dat je ging skydiven
dat is sexy manquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gadverdamme, had ze d'r kut niet even kunnen scheren.
Nou bedankt hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Right...Volgens mij is er hier maar 1 iemand continu wanhopig 'op jacht'. En nee, dat ben ik niet.
[..]
Zowaar zijn we het een keer eens
Snelheidquote:
Nou, dat is dan gelukt.quote:
Nah, is bah.quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje Samzz proberen te lokken met paardjes
Nee, helaas. De motor die ik heb staat in mijn FoBo.quote:
Snelheid + vrijheidquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snelheid
Nu wil ik mijn eerste auto terug
Van mij moet het ook exact zo zijn, meisjes van tegenwoordig denken allemaal dat wij graag op een naakte kale rat kauwenquote:
nou, dat net zo lief hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mij moet het ook exact zo zijn, meisjes van tegenwoordig denken allemaal dat wij graag op een naakte kale rat kauwen
Liegbeestjequote:
Mijn eerste auto was een Impreza GT Turbo 555 limited edition. Duur speeltje maar geweldigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, helaas. De motor die ik heb staat in mijn FoBo.
Wil er wel eentje, ooit
[..]
Snelheid + vrijheid
Yepz, ze doen maar eens wat moeite voor ons.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:59 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, dat net zo lief hoormaar ik neig de laatste tijd wel weer wat meer naar streepjes en zo
owja , wat je nu hebt is een beetje enduro/tour toch? ook een mooi ding. ik wil zo'n dakar motor als ik mn rijbewijs hebquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, helaas. De motor die ik heb staat in mijn FoBo.
Wil er wel eentje, ooit
[..]
Snelheid + vrijheid
Dit gaat me nog eens m'n baan kostenquote:
waarom fok je dan ook onder werktijd? dat doen wel meer mensen geloof ik, maar dat is toch niet productief?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gaat me nog eens m'n baan kosten
Mijn eerste auto was een Nissan Sunny sedan uit 1995quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Impreza GT Turbo 555 limited edition. Duur speeltje maar geweldig
Tour idd. Rijdt prima en met die 600cc die erin zit trek ik menig Golfje eruitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:03 schreef All-out het volgende:
[..]
owja , wat je nu hebt is een beetje enduro/tour toch? ook een mooi ding. ik wil zo'n dakar motor als ik mn rijbewijs heb
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Nissan Sunny sedan uit 1995
Shit, betraptquote:
Multitasken jonguh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:04 schreef All-out het volgende:
[..]
waarom fok je dan ook onder werktijd? dat doen wel meer mensen geloof ik, maar dat is toch niet productief?
Het is je vergevenquote:
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooit zal ik er weer eentje hebben
Nah. Het is een feit dat hoe ouder, hoe meer haar er gewenst is. Je wordt gewoon oud.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mij moet het ook exact zo zijn, meisjes van tegenwoordig denken allemaal dat wij graag op een naakte kale rat kauwen
Eerste auto, eerste keer alleen rijden ermee, eerste keer vol gas in tweede versnelling, ik schrok me de pleuris en was bang. Geweldig gevoelquote:
jepquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah. Het is een feit dat hoe ouder, hoe meer haar er gewenst is. Je wordt gewoon oud.
Ik zou ook wel meer haar willen hebben ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah. Het is een feit dat hoe ouder, hoe meer haar er gewenst is. Je wordt gewoon oud.
eerste keer tegen een boomquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerste auto, eerste keer alleen rijden ermee, eerste keer vol gas in tweede versnelling, ik schrok me de pleuris en was bang. Geweldig gevoel
Je kan auto rijden of niet, nog nooit een ongeluk gehad in 14 jaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:16 schreef All-out het volgende:
[..]
eerste keer tegen een boom
eerste keer kindje van 8 dood
Samzzjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:17 schreef Samzz het volgende:
Je weet dat je adreswijziging is geslaagd als de overheid je weet te vinden.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou ook wel meer haar willen hebben ja.
Zo weten je bijna altijd te vindenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:17 schreef Samzz het volgende:
Je weet dat je adreswijziging is geslaagd als de overheid je weet te vinden.
Hier liggen geen kutduitsers in mijn tuin. Plus ik ben zo stoned als een garnaal :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar scheveningen is toch beter
Ik heb later al een bbq, anders was ik mee gegaanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:26 schreef Californium het volgende:
Hey! Almere
Belsa, ga je mee naar scheveningen?
Hey youquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier liggen geen kutduitsers in mijn tuin. Plus ik ben zo stoned als een garnaal :$
Zoals niet op de bank liggen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:41 schreef Samzz het volgende:
Zo trots op de boef. Drie trainingen gehad en hij mag volgende week de test doen
.
Hahaha godverquote:
dat noem je creepsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:41 schreef Californium het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het nodig om handen te gebruiken als ze wat vragen aan onbekenden
Lekker voelen toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:41 schreef Californium het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het nodig om handen te gebruiken als ze wat vragen aan onbekenden
Hij mag wel op de bank, maar alleen als ik thuis ben en zijn kleedje erop ligtquote:
was een vrouw van middelbare leeftijd die wilde vragen of ik op dr tas wilde letten omdat ze naar de wc wilde. Maar se vond het nodig daarvoor mijn knie aan te raken.quote:
Wow. Drama ja...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
was een vrouw van middelbare leeftijd die wilde vragen of ik op dr tas wilde letten omdat ze naar de wc wilde. Maar se vond het nodig daarvoor mijn knie aan te raken.
Bruiloften, altijd een leuke plek om iemand te versieren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:39 schreef All-out het volgende:
ik ben net terug van een bruiloft, zo brak als wat en het is net niet gelukt om het zusje van de bruid te schaken, dus ik ben als een krolse katik ga maar even koud douchen
Vrouwen onder elkaar zeg maar?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
was een vrouw van middelbare leeftijd die wilde vragen of ik op dr tas wilde letten omdat ze naar de wc wilde. Maar se vond het nodig daarvoor mijn knie aan te raken.
Dat zeg ik niet. Maar ik schrok en ik vind het vervelend als mensen je perse moeten aanraken als ze iets willen vragen. Ik kan er persoonlijk erg slecht tegen. Ik heb geen muziek op ik kan prima mijn oren gebruiken.quote:
Snap ik wel. Ze bedoelde het vast niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik schrok en ik vind het vervelend als mensen je perse moeten aanraken als ze iets willen vragen. Ik kan er persoonlijk erg slecht tegen. Ik heb geen muziek op ik kan prima mijn oren gebruiken.
Vast niet. Maar waarom vinden sommige mensen dat nodig? Ik ben wel eens verbaal aangevallen omdat ik mijn arm wegtrok nadat iemand er half omheen ging hangen om mij iets te vragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ze bedoelde het vast niet verkeerd.
Ik heb zoveel haat aan mensen die mij zomaar aanraken. Ik ben serieus drie uur van slag.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik schrok en ik vind het vervelend als mensen je perse moeten aanraken als ze iets willen vragen. Ik kan er persoonlijk erg slecht tegen. Ik heb geen muziek op ik kan prima mijn oren gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |