USB 3.0, hogere snelheid!quote:
Nice to know...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hebben hem thuis. Beste aankoop in tijden
Die kop.quote:
nu al?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
moet jij geen bbq aanslingeren?
Serieus? Lijkt me niks aanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hebben hem thuis. Beste aankoop in tijden
Je bent pas een echte man als zo'n plastic neplul stof ligt te vergaren in de kledingkast.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef jezelf een cadeau
Come and try it sometimesquote:
Godverquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef Monopoly het volgende:
Schijnt ook te helpen als je goed verkouden bent. Kop op de neus zetten en alles trilt los.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Come and try it sometimes![]()
Nee serieus. Voor de dames die geen man in de buurt hebben is er niets beters. Schijnt ook te helpen als je goed verkouden bent. Kop op de neus zetten en alles trilt los.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Come and try it sometimes![]()
Nee serieus. Voor de dames die geen man in de buurt hebben is er niets beters. Schijnt ook te helpen als je goed verkouden bent. Kop op de neus zetten en alles trilt los.
Daar is ook een goede reden voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom is het goed dat meisjes geleerd wordt hoe ze zichzelf zoveel mogelijk beschermen tegen dat soort mannen, door erop te wijzen dat bijvoorbeeld schaarse kledingstijl dat gedrag kan triggeren. Maar het lijkt somd alsof je dat niet meer mag zeggen.
Alle gaten van Nederland afrijden, komt me bekend voor deze uitspraakquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:13 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben gisteren dus echt half NL door gereden. Van Tilburg naar Amsterdam naar Utrecht naar Arnhem naar een of ander gat en toen weer naar een ander gat in het zuiden.
Heel Fok! aan de fapquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is ook een goede reden voor.Het klopt namelijk niet.
Als je nou zegt dat het onverstandig is om 's avonds alleen over straat te lopen wordt het een ander verhaal, maar kledingsstijl heeft er vrij weinig mee te maken. Het benadrukken van dat punt sterkt slachtoffers van verkrachting alleen maar in het gevoel dat het hun eigen schuld was en dat ze maar niet 'zus of zo' hadden moeten doen. Nee, heel goed juist dat die heersende opvattingen en anderen worden uitgedaagd. Ben het dus niet met je eens. Daarbij gebeurt het meestal door een bekende van het slachtoffer en is al vaker onderzocht dat kledingsstijl er zo goed als niks mee te maken heeft.
Maar ik zal voor de zekerheid mijn blote schouders goed bedekken.Wil geen mannen triggeren die zichzelf dan niet meer in de hand hebben natuurlijk.
Jij doet het ook?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle gaten van Nederland afrijden, komt me bekend voor deze uitspraak
Niets mis met een stevig potje vingerworstelen als de man niet thuis is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent pas een echte man als zo'n plastic neplul stof ligt te vergaren in de kledingkast.
Gewoon een beetje je gezond verstand gebruiken lijkt me voldoende, een nichtje van me is ooit verkracht toen ze dronken naar huis liep midden in de nacht ondanks herhaalde waarschuwingen dat het wellicht niet veilig is om dat te doen. Achteraf bleef ze nog bij het standpunt dat het belachelijk is dat je dat niet veilig kan doen. Ze is er zwanger door geworden, heeft abortus gepleegd, liep chlamydia op en vervolgens een eierstokontsteking waardoor ze nu erg moeilijk of helemaal niet meer zwanger kan worden ook al wil ze dat graag.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is ook een goede reden voor.Het klopt namelijk niet.
Als je nou zegt dat het onverstandig is om 's avonds alleen over straat te lopen wordt het een ander verhaal, maar kledingsstijl heeft er vrij weinig mee te maken. Het benadrukken van dat punt sterkt slachtoffers van verkrachting alleen maar in het gevoel dat het hun eigen schuld was en dat ze maar niet 'zus of zo' hadden moeten doen. Nee, heel goed juist dat die heersende opvattingen en anderen worden uitgedaagd. Ben het dus niet met je eens. Daarbij gebeurt het meestal door een bekende van het slachtoffer en is al vaker onderzocht dat kledingsstijl er zo goed als niks mee te maken heeft.
Maar ik zal voor de zekerheid mijn blote schouders goed bedekken.Wil geen mannen triggeren die zichzelf dan niet meer in de hand hebben natuurlijk.
Je bent niet voor niets Jan gat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle gaten van Nederland afrijden, komt me bekend voor deze uitspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |