Zweden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, het is wat naïef gedacht van ons westerse mensen die hun vrijheden en gelijkheden zo koesteren, Zweden is een mooi voorbeeld, van meest progressief land naar een moreel failliet land in twintig jaar tijd door ongebreidelde immigratie en inheemse geitewollensokken mentaliteit.
Al zet je honderd schapen bij een wolf, geen enkel schaapje overleefd het en de wolf heeft zijn buikje vol.
Goed goed! Dankzij Facebook wist ik dat ik gisteren alweer 2 jaar een relatie heb met Moiraquote:
Het is ook lastig, we zijn als diersoort helemaal niet geëvolueerd om in zulke grote groepen samen te leven, ik geloof dat ons empathisch vermogen ons in de steek laat bij meer dan 500 individuen. Boven dit aantal ontwikkeld zich al snel een wij en zij mentaliteit met alle gevolgen van dien. Ons dorp, ons eten, onze vrouwen, ons land, onze welvaart.....zo lang iedereen ongeveer gelijke middelen en mogelijkheden heeft is het probleem niet zo heel erg groot maar als dat weg valt of verminderd hebben we een probleem als samenleving.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zweden.
Beleid dat het goede idealistische in de mens als uitgangspunt neemt is sowieso gedoemd om te falen, of het nu om misdaad, vreemdelingenbeleid of ontwikkelingshulp gaat. En het gelijkheidsprincipe zou op een minder rigide manier ook beter tot zijn recht komen.
Reageer eens op mijn appquote:
Hoi yatsquote:
Thank god for Facebook, ehquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed goed! Dankzij Facebook wist ik dat ik gisteren alweer 2 jaar een relatie heb met MoiraWas het helemaal vergeten.
quote:
Rocks?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
@samzz ja volgens mij was het molly, daarna nog een kroegje geweest in een of ander steegje, leuke band gezellige mensen.
He, op mijn app reageer je anders wel gewoonquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
He, op mijn app reageer je anders wel gewoon
Oké.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Mono gespot, LL gespot, prima topic dit.
Ik wilde niet meteen een waslijst aan namen droppen.quote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:49 schreef Monopoly het volgende:
Oh, ik ben niet nieuw, ik post hier 100 delen niet, en dan kom ik een keer hallo zeggen omdat toffe mensen. Daarna ben ik weer een tijdje wegStandaard.
Wat doe je.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:51 schreef Monopoly het volgende:
Samz is overal. In elke bloem die je ziet, elke glimlach van een kind.
Ik begreep dat vrouwen een natte vagijn krijgen met zulke poëtische woorden. Ik doe je eigenlijk gewoon een plezier. Zo ben ik.quote:
Doe eens nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik begreep dat vrouwen een natte vagijn krijgen met zulke poëtische woorden. Ik doe je eigenlijk gewoon een plezier. Zo ben ik.
Glij je al van de bank?quote:
Ja en nu ben ik nat, ik heb geen vent en moet zo wegquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Mono gespot, LL gespot, prima topic dit.
was vast indrukwekkendquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Inmiddels weer arnhem uit, heel oost Nederland ook weer gezien
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en nu ben ik nat, ik heb geen vent en moet zo weg.
Meh...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef jezelf een cadeau
Die wil ik ook nog een keertje aanschaffenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef jezelf een cadeau
Wij hebben hem thuis. Beste aankoop in tijdenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog een keertje aanschaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |