Ik was wat lichter geworden afgelopen week, hoog tijd om weer wat bruiner te worden.quote:
Ah tof man, lekker samen weekend vierenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja lekker, Cali komt morgen, heel veel zin in
Leuke vooruitzichten zijn altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja lekker, Cali komt morgen, heel veel zin in
Ik ga hem toch kijken. Want Arnold.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:59 schreef Harmankardon het volgende:
De nieuwe Terminator krijgt abominabele recensies, ik had me er wel op verheugd
Ja het verhaal schijnt waardeloos te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:59 schreef Harmankardon het volgende:
De nieuwe Terminator krijgt abominabele recensies, ik had me er wel op verheugd
Avengers is fokking awesomequote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het verhaal schijnt waardeloos te zijn.
Ik wilde hem ook zien, maar ik moet ook nog Mad Max en Avengers kijken
Mad Max is echtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het verhaal schijnt waardeloos te zijn.
Ik wilde hem ook zien, maar ik moet ook nog Mad Max en Avengers kijken
Zal jouw spek eens takelen.quote:
quote:
Ik zit te wachten op de BR rips van beide. Zo te horen moeten ze maar snel komen dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mad Max is echt![]()
![]()
![]()
Avengers weet ik niet
Je bent geen fan van hersenloos vermaak?quote:
Oh ja, die moet ook nogquote:
Niet echtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent geen fan van hersenloos vermaak?
Dan zullen er nog een hele hoop dingen je vies tegenvallenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zullen er nog een hele hoop dingen je vies tegenvallen
Die was ook erg tof ja. Uiteraard kan het niet tippen aan het origineel maar ik heb me goed vermaaktquote:
De website is nog in de maak hoor. Staat nog geen informatie op enkel een paar foto's..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef yats het volgende:
[..]
Kun je me een link sturen? Staat er informatie op of foto's die je zelf gemaakt hebt.Fotografie is een van mijn hobby's en extra kennis is nooit weg.
Sociale dingen doen?quote:
Ik heb 2 8.6jes in de vriezer gelegdquote:
Die moet je in je bakkes leggen, daar zijn ze voor :$quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 2 8.6jes in de vriezer gelegd
Bietje krap wel, ja :$quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grote broek dan als daar iedereen in zit.
Ik was vergeten ze in de koelkast te doen, anderhalf uur in de vriezer is ook goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die moet je in je bakkes leggen, daar zijn ze voor :$
Ahh zo :$quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was vergeten ze in de koelkast te doen, anderhalf uur in de vriezer is ook goed
Die kans zit er dik in iddquote:
Dat ookquote:
Tot die tijd dan maar een gewoon biertjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh zo :$
Ja, da's wel kut. Eventjes geduld dan nog maar
Ook altijd goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot die tijd dan maar een gewoon biertje
Veel "nu jij nog" aan moeten horen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Waarom heeft mijn familie zoveel nageslacht gekweekt?
15 kleine kinderen bij elkaar, wat een circus.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Ah, altijd weer een feestquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Je kan aan de slag johquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel "nu jij nog" aan moeten horen?
Nee hoor. Alleen even met andere jonge nicht verzucht dat het wel ernstig was dat wij er over een jaar of tien waarschijnlijk ook zo bij lopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel "nu jij nog" aan moeten horen?
Dat duurt nog jaren.quote:
We waren met zijn 78en. Allemaal nageslacht van de ouders van mijn vader plus aanhang.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij een familiefeestje van mij komt
Cheers!quote:
Thijs, oude gamerd!quote:
Met deze plannen kan ik wel leven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurt nog jaren.
Eerst moet ze haar studie afmaken, dan grote monies verdienen bij Shell. Daarna kunnen Johannes en Lilian geboren worden.
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We waren met zijn 78en. Allemaal nageslacht van de ouders van mijn vader plus aanhang.
Bible belt.
Een huisje met een lapje grond waar een varkentje buiten loopt te knorren. Een stukje om bonen te kweken.quote:
Hehehe. Bij ons ook zoiets, ze kunnen alleen nooit allemaal. Het is vooral dat er een heleboel van mijn generatie ook gewoon 5 kinderen hebben gekregen, dat tikt aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79![]()
Bij m'n moeders kant is het nog meer....
Zozo de rest van je familie weet de weg blijkbaar wel te vinden in het broekje van een vrouw.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79![]()
Bij m'n moeders kant is het nog meer....
Die geheime kamer, wat een nerd-droom.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een huisje met een lapje grond waar een varkentje buiten loopt te knorren. Een stukje om bonen te kweken.
Binnen een grote leeskamer met kasten vol boeken. Een grote open haard en een wereldbol met drank en sigaren er in.
Het liefst met een geheime kamer die alleen open gaat door een bepaald boek te pakken.
Zoveel dromen
Ik zit gelukkig nog niet in de bible beltquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehehe. Bij ons ook zoiets, ze kunnen alleen nooit allemaal. Het is vooral dat er een heleboel van mijn generatie ook gewoon 5 kinderen hebben gekregen, dat tikt aan.
Aan mijn moeders kant heb ik maar heel weinig familie.
Het zit in het bloedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zozo de rest van je familie weet de weg blijkbaar wel te vinden in het broekje van een vrouw.
Ja, ik was weer even pixels schietenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die geheime kamer, wat een nerd-droom.
Ik zal een poging doen om geen sloeber te worden.
Het klinkt als iets dat zou gebeuren in een gewaagde Nederlandse multiculti soap op de NPO.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Dat laatste boek dat ik las, over de getto.
Het laatste verhaal gaat over Mohammed die een relatie aangaat met een getrouwde vrouw die daarnaast ook een relatie met zijn broertje heeft. En ondertussen natuurlijk het nodige stelen en moorden.
Zo deprimerend
Bloedprikkenquote:
Je moest een jaren 80 fix hebben?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik was weer even pixels schieten
Het is al lang na mijn bedtijd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt als iets dat zou gebeuren in een gewaagde Nederlandse multiculti soap op de NPO.
Ik vind het tof om te doen.quote:
Nee, Duke Nukem 3Dquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moest een jaren 80 fix hebben?
Of was het wolfenstein deze keer?
Half 11 ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is al lang na mijn bedtijd.
Wanneer zie ik je morgen met je wormen?
Beide wel :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het tof om te doen.
Eng om te ondergaan.
Over 7-8. Maar dan wel voor iets heel leuksquote:
Niet, momenteel. Ik vond het vroeger heel leuk en ging dan ook graag een beetje overdrijven zodat het kon :$quote:
Ik vind het best leuk om te zien hoe de naald in mijn arm gaatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het tof om te doen.
Eng om te ondergaan.
Hoop varkensvlees dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, Duke Nukem 3D
Met de Attrition mod
Vroeg hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Half 11 ofzo.
Misschien iets eerder, misschien iets later.
"Squeal piggy, squeal!"quote:
Die wat met wat?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
Die karmeliet is een beetje zoals een desperate mannetje die al jarenlang droogstaat en dan voor het eerst weer eens seks heeft. Een teug en het spuit al
Het staat er duidelijk genoegquote:
Ik voel me aangesproken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
Die karmeliet is een beetje zoals een desperate mannetje die al jarenlang droogstaat en dan voor het eerst weer eens seks heeft. Een teug en het spuit al
Bierquote:
Nohhquote:
Ik ben altijd vroege vogel. Een die wormpjes meeneemt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeg hoor.
Slaap lekker en tot morgen
Ja, nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wedden voor 10je dat jullie niet verwachtte dat ik vandaag nog zou zoenen?
Voor jou jaquote:
Thanksquote:
de celibaatleef was niet vrijwilligquote:
Vandaag, dus in de afgelopen pak hem beet 27 minuten?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je mag maandag wel met mij mee naar de Bloedbank.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet, momenteel. Ik vond het vroeger heel leuk en ging dan ook graag een beetje overdrijven zodat het kon :$
Nu wacht ik nog op een bepaald iemand totdat zij mijn bloed eens gaat prikken.
/rare fetishes :$
Dat is dan ook het belangrijkstquote:
24 :squote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vandaag, dus in de afgelopen pak hem beet 27 minuten?
?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maandag moet ik me weer doodwerken. Loonslaafleefquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag maandag wel met mij mee naar de Bloedbank.
Air!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag maandag wel met mij mee naar de Bloedbank.
Touché, zou hier wel werken, al ben ik meer onverzadigbaar dan desperate :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is niet desperate, anders had mijn vergeten pyjama truc echt wel gewerkt.
Fotootje doen dan maar?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maandag moet ik me weer doodwerken. Loonslaafleef
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Touché, zou hier wel werken, al ben ik meer onverzadigbaar dan desperate :$
Bels!quote:
Alles goed? Doe de groetjes aan msxjequote:
Volgaarnequote:
Dan is het goedquote:
Alles prima. Dank. Met jou?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alles goed? Doe de groetjes aan msxje
gechilled aan de rijnkade met tindermatchquote:
Ga ik doen voor je.quote:
Klinkt lewd. Er zit een mug op mijn kamer, verdommequote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd vroege vogel. Een die wormpjes meeneemt.
Dan ga ik nu maar eens even een baapje draaien om dit te vieren. En straks kan ik niets meer, behalve rollen, want tripel :$quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar eens even een baapje draaien om dit te vieren. En straks kan ik niets meer, behalve rollen, want tripel :$
Jaaa, weekend is begonnen en het was een heerlijk vrijdagjequote:
quote:
Zo rol jij.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar eens even een baapje draaien om dit te vieren. En straks kan ik niets meer, behalve rollen, want tripel :$
Deo spray plus aanstekerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt lewd. Er zit een mug op mijn kamer, verdomme
Die heb ik weer gekocht, ja. Was ze heel blij meequote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
beetje thee voor bonnie, fissa
Swsquote:
Nog wat bijzonders gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaa, weekend is begonnen en het was een heerlijk vrijdagje
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heb ik weer gekocht, ja. Was ze heel blij mee![]()
Hoe'st verder met u?quote:
Nummers krijgen tijdens werk is altijd leukquote:
Grappig dat Tinder werktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gechilled aan de rijnkade met tindermatch
apparantly she wants me
Hangt van het soort werk af.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nummers krijgen tijdens werk is altijd leuk
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt van het soort werk af.Al neem ik aan dat het weinig tot niks met werk heeft te maken.
quote:
quote:
Ik ook, maar geen chipsquote:
Is ook op. Sloeberleef :$quote:
Zolang je niet aan de kattenbrokken begint zal de sloeberleef wel meevallenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook op. Sloeberleef :$
Morgen toch nog maar even naar de supermarkt dan
Nevahhhh :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zolang je niet aan de kattenbrokken begint zal de sloeberleef wel meevallen
Ga jij dat maar proberen. Slaap lekkerquote:
quote:
Ga elkaar vervelen.quote:
Roze koeken hier, 1 van de weinige zoete dingen die ik lekker vindquote:
Start een gesprek over seks. Allebei doen jullie er niet aan, dus dat gesprek gaat jullie ongetwijfeld nel vervelen.quote:
HNNNNNGquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Roze koeken hier, 1 van de weinige zoete dingen die ik lekker vind
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Start een gesprek over seks. Allebei doen jullie er niet aan, dus dat gesprek gaat jullie ongetwijfeld nel vervelen.
Wil je er eentje, heb er nog 3quote:
quote:
mooizoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ondanks de pandapunten kan ik me geen beter liefdesleven wensen jongens
Kom maar brengen, vooraan staat een campingplattegrond :$quote:
Bohhquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ondanks de pandapunten kan ik me geen beter liefdesleven wensen jongens
Geeft niets, same here.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te sentimenteel op de late avond.
Na enen mag dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geeft niets, same here.
Heel veel dankbaarheid jegens iemand die mij ergens mee helpt
Dat en zelfliefde
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb pandapunten. :$
Owjaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we weten toch dat haar pyjama vergeten niet helpt?
Time = layersquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na enen mag dat.
En daarvoor eigenlijk ook wel, want wat betekent tijd nu eigenlijk. :$
Ik heb ook wel eens van die avondjes, dat ik mezelf ervan moet overtuigen dat ik toch echt nuchter ben.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Time = layers
Dus idd
Hele fijne wereld ff en ik heb niet eens x op
Nja, nuchter ben ik sws niet :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die avondjes, dat ik mezelf ervan moet overtuigen dat ik toch echt nuchter ben.
Ohja, het is alweer wietkend. :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, nuchter ben ik sws niet :$
Maar last van m'n schouders enzulks en nog nooit zulke zachte wangetjes gehad
Hehehequote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, het is alweer wietkend. :$
Ik vergeet dat altijd in mijn eeuwig weekend leef.
Sorry, ik heb de 8.6 geopendquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar brengen, vooraan staat een campingplattegrond :$
quote:
En? Helpt het?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe vervelend op Fok om van mijn frustratie af te komen
Oeh, herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe vervelend op Fok om van mijn frustratie af te komen
Ik val al bijna in slaap bij de gedachte aan een jointje inhaleren. :$quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar.
[..]
Ik val al bijna in slaap bij de gedachte aan een jointje inhaleren. :$
Trusten. :$
Volgende keer breng ik je een heel pakquote:
Dat is wel lief :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer breng ik je een heel pak
Trustequote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar.
[..]
Ik val al bijna in slaap bij de gedachte aan een jointje inhaleren. :$
Trusten. :$
Trustenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is wel lief :$
Met deze gedachte duik ik mijn bedje ook maar eens in.
Trusten, allen![]()
Punten? Serieus?quote:
Gaat de tijd zo snel?quote:
Geen probleem! Ik zie het wel een keer in DM danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:37 schreef xcachie het volgende:
[..]
De website is nog in de maak hoor. Staat nog geen informatie op enkel een paar foto's..
Wil hem best via DM sturen zodra hij af is, maar hij mag absoluut niet op Fok komen.. Wil mijn profiel niet gelinkt hebben aan die site via Google..
Jij mag echt nooit meer klagenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gechilled aan de rijnkade met tindermatch
apparantly she wants me
quote:
Eh, whut?quote:
Dat zeg ik niet toch? T gaat mij erom dat VA nogal veel klaagt terwijl hij toch redelijk veel zoent met leuke vrouwen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 06:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls, net alsof jij nooit zoentjes hebt gekregen.
De arme jongen staat langer droog dan jijquote:Op zaterdag 11 juli 2015 06:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet toch? T gaat mij erom dat VA nogal veel klaagt terwijl hij toch redelijk veel zoent met leuke vrouwen.
Zou bij mij werken bby :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is niet desperate, anders had mijn vergeten pyjama truc echt wel gewerkt.
Op hoeveel zou nu al zitten?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 06:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet toch? T gaat mij erom dat VA nogal veel klaagt terwijl hij toch redelijk veel zoent met leuke vrouwen.
Nee niet echt. Ik lijk ook totaal niet op Kaneel, dus denk ook niet dat je warm zou worden van mij in bed.quote:
Je bent wel hete boi hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik lijk ook totaal niet op Kaneel, dus denk ook niet dat je warm zou worden van mij in bed.
Paar filmpjes gekeken: Ja, irritant. Ben ook niet de doelgroepquote:
Ik heb nog nooit iemand zoiets horen zeggen, volgens mij moet ze nieuwe vrienden zoeken. En ik hoop niet dat ze dit soort propaganda fabriceert omdat internet vol zit met trolls.quote:
Zou niet blij zijn als ik een tienerdochter had en ze dit soort troep zou kijken. :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Paar filmpjes gekeken: Ja, irritant. Ben ook niet de doelgroep
Topics zijn niet verkeerd voor onzekere puberende meisjesVlogging/social media is wel 'the way to go' als je de huidige generatie wilt bereiken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is niet de enige die dit doet, er zijn hele online communities die bestaan uit dit soort boze vrouwen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zoiets horen zeggen, volgens mij moet ze nieuwe vrienden zoeken. En ik hoop niet dat ze dit soort propaganda fabriceert omdat internet vol zit met trolls.
Heb niet echt opgelet, naar kwam filmpjes tegen o.a. over uitleg schaamlippen (en dat je niet abnormaal bent als je geen strakke pornokut hebt). Vond ik wel goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou niet blij zijn als ik een tienerdochter had en ze dit soort troep zou kijken. :$
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:26 schreef Californium het volgende:
Wakker en uitgeslapenMag ook wel want ik lag er om half 10 in
Huisje opruimen, douchen, aankleden, tas inpakken, werken en de trein pakken naar DH
Totaal niet gerelateerd maar brillen staan haar fantastisch goed.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:27 schreef Lokasenna het volgende:
In sommige culturen komt eerwraak voor als een meisje haar maagdelijkheid verliest, etc. --> 'de term maagdelijkheid is denigrerend en seksistisch!!!'
Ergens is het wel een rare uitspraak: maagdelijkheid kwijtraken. Je raakt niet kwijt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:27 schreef Lokasenna het volgende:
In sommige culturen komt eerwraak voor als een meisje haar maagdelijkheid verliest, etc. --> 'de term maagdelijkheid is denigrerend en seksistisch!!!'
Het is niet het meest rationele meisje dat op youtube post, zegmaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb niet echt opgelet, naar kwam filmpjes tegen o.a. over uitleg schaamlippen (en dat je niet abnormaal bent als je geen strakke pornokut hebt). Vond ik wel goed eigenlijk.
Ja, heel veel meisjes (vrouwen) zijn daar best onzeker over.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb niet echt opgelet, naar kwam filmpjes tegen o.a. over uitleg schaamlippen (en dat je niet abnormaal bent als je geen strakke pornokut hebt). Vond ik wel goed eigenlijk.
Ik heb het wel ervaren als een deel van je onschuld kwijtraken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ergens is het wel een rare uitspraak: maagdelijkheid kwijtraken. Je raakt niet kwijt.Je hebt er wat ervaring bij.
Ik ben niet zo bekend in het wereldje van vloggersquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet het meest rationele meisje dat op youtube post, zegmaar.
Ik zou er minder bekend in moeten zijn, ik kijk ongezond veel vloggertroep.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend in het wereldje van vloggers
Of ervaar het als: de transitie van kind naar vrouw/volwassenequote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het wel ervaren als een deel van je onschuld kwijtraken.
Een stukje jeugd verliezen.
Iets van opgestoken of is het 'killing time'?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er minder bekend in moeten zijn, ik kijk ongezond veel vloggertroep.
Kost nog meer tijd dan FOK!
Ja, ik beleefde wel melancholische gevoelens toen het 'gebeurd' was. :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of ervaar het als: de transitie van kind naar vrouw/volwassene
Wat ik wel weet dat PewDiePie op jaarbasis 7 miljoen euro of meer verdient. Dat is een gast die commentaar geeft terwijl hij gamed. Laatst was ik benieuwd naar de inkomsten van vloggers (werd er via werk mee geconfronteerd). O.a opgezocht wat die Enzo Knol binnenharkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er minder bekend in moeten zijn, ik kijk ongezond veel vloggertroep.
Kost nog meer tijd dan FOK!
Echt niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zoiets horen zeggen, volgens mij moet ze nieuwe vrienden zoeken. En ik hoop niet dat ze dit soort propaganda fabriceert omdat internet vol zit met trolls.
Hmm, er staat veel op youtube wat nuttig of educatief is, en dat kijk ik ook wel, maar te vaak kom ik bij dit soort zooi terecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Iets van opgestoken of is het 'killing time'?
Kun je best een aardig centje mee verdienen, ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat ik wel weet dat PewDiePie op jaarbasis 7 miljoen euro of meer verdient. Dat is een gast die commentaar geeft terwijl hij gamed. Laatst was ik benieuwd naar de inkomsten van vloggers (werd er via werk mee geconfronteerd). O.a opgezocht wat die Enzo Knol binnenharkt.
Oh, ik totaal niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het wel ervaren als een deel van je onschuld kwijtraken.
Een stukje jeugd verliezen.
Maar dat je geen victim zou mogen worden door je gedrag, betekent niet dat het niet de oorzaak was als het wel gebeurt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?Ik hoor het wel vaker. Niet specifiek bij verkrachting, maar wel dat vrouwen dingen zouden uitlokken. Victim blaming gebeurt zoveel. Vaker nog in het geniep en inderdaad anoniem.
Ik zat er aan te denken om surprise ei speeltjes uit de verpakking te halen en in elkaar te zetten. Iemand was me al voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, er staat veel op youtube wat nuttig of educatief is, en dat kijk ik ook wel, maar te vaak kom ik bij dit soort zooi terecht.
Had ik net zoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik beleefde wel melancholische gevoelens toen het 'gebeurd' was. :$
Beetje de volgende stap nadat erborsten
kwamen.
Al loop ik naakt over straat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat je geen victim zou mogen worden door je gedrag, betekent niet dat het niet de oorzaak was als het wel gebeurt.
Ook melancholische gevoelens toen er borsten kwamenquote:
Melancholisch en tegelijkertijd opgewondenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook melancholische gevoelens toen er borsten kwamen?
Ik was trots op mijn eerste schaamhaartjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Waren jullie ook boos toen je lichaam veranderde door de puberteit?
Ehm ik zit nog steeds te wachtenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Nooit echt bij stil gestaan eigenlijk… Gevoelens hebben überhauptquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was echt reuzezelfbewust over dat soort dingen, vond het ook oprecht heel erg dat ik langzaam in een vrouw zou gaan veranderen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Nooit echt bij stil gestaan eigenlijk… Gevoelens hebben überhaupt!
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:41 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan niet langer dan een minuut naar dat puberale gedram luisteren.
Ook goedenmorgenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
Mensen die hun hond de kop niet kunnen laten houden.
Douchen dan maar.
Dat. Kun je bietje stappen in Enschede? Nooit geweestquote:
chillen in de aspen toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat. Kun je bietje stappen in Enschede? Nooit geweest?
bullshit. je blijft gewoon met je tengels van iemand anders lichaam af als diegene dat niet wil. De reden dat dat gebeurt is dat een dude geen empathisch vermogen heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat je geen victim zou mogen worden door je gedrag, betekent niet dat het niet de oorzaak was als het wel gebeurt.
Ja hoor. Oude Markt, of 't Bölke.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat. Kun je bietje stappen in Enschede? Nooit geweest?
Ik ging meestal gewoon chillen op 't terras van De Kater of Belgisch Proeflokaal. Vooral dat laatste als ik zin had in biertjesquote:
Hell no!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar
moet
een
piemel iiiiinnnn
quote:
Bij de Ier gezeten, Guinness gedronken. Fijne terrasjes daarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging meestal gewoon chillen op 't terras van De Kater of Belgisch Proeflokaal. Vooral dat laatste als ik zin had in biertjes.
Ik nog steeds niet helemaalquote:
Ja, ga er vooral lekker vanuit dat mensen iets niet doen wanneer het niet hoort.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bullshit. je blijft gewoon met je tengels van iemand anders lichaam af als diegene dat niet wil. De reden dat dat gebeurt is dat een dude geen empathisch vermogen heeft
Molly?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij de Ier gezeten, Guinness gedronken. Fijne terrasjes daar
Ik welquote:
Was het gisteren zo laat geworden dan in Utrecht?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:43 schreef yats het volgende:
[..]
Hell no!
Maar slechts vijf uur slaap merk ik nu wel een beetje.
De mannelijke seksualiteit is bij veel mannen nogal primitief en natuurlijk van oorsprong, deze kan zonder al te veel empathie begaan worden, zo kan pornografisch materiaal met een schijnbaar jong meisje zonder schuldgevoel bekeken worden terwijl de dochter met dezelfde leeftijd met alle middelen beschermd word, ooit eens een hele bijzondere documentaire over gezien, empathie en schuldgevoel kan blijkbaar uitgezet worden in een mannenbrein.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ga er vooral lekker vanuit dat mensen iets niet doen wanneer het niet hoort.
Dat valt op zich nog mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was het gisteren zo laat geworden dan in Utrecht?
En daarom is het goed dat meisjes geleerd wordt hoe ze zichzelf zoveel mogelijk beschermen tegen dat soort mannen, door erop te wijzen dat bijvoorbeeld schaarse kledingstijl dat gedrag kan triggeren. Maar het lijkt somd alsof je dat niet meer mag zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mannelijke seksualiteit is bij veel mannen nogal primitief en natuurlijk van oorsprong, deze kan zonder al te veel empathie begaan worden, zo kan pornografisch materiaal met een schijnbaar jong meisje zonder schuldgevoel bekeken worden terwijl de dochter met dezelfde leeftijd met alle middelen beschermd word, ooit eens een hele bijzondere documentaire over gezien, empathie en schuldgevoel kan blijkbaar uitgezet worden in een mannenbrein.
Beetje vergelijkbaar met een mannenleeuw die welpjes van een andere leeuw dood bijt om zelf nieuwe nakomelingen te kunnen produceren bij een nieuw veroverde leeuwin.
Klopt, het is wat naïef gedacht van ons westerse mensen die hun vrijheden en gelijkheden zo koesteren, Zweden is een mooi voorbeeld, van meest progressief land naar een moreel failliet land in twintig jaar tijd door ongebreidelde immigratie en inheemse geitewollensokken mentaliteit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom is het goed dat meisjes geleerd wordt hoe ze zichzelf zoveel mogelijk beschermen tegen dat soort mannen, door erop te wijzen dat bijvoorbeeld schaarse kledingstijl dat gedrag kan triggeren. Maar het lijkt somd alsof je dat niet meer mag zeggen.
Verslechterde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |