Veel "nu jij nog" aan moeten horen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Waarom heeft mijn familie zoveel nageslacht gekweekt?
15 kleine kinderen bij elkaar, wat een circus.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Ah, altijd weer een feestquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Je kan aan de slag johquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel "nu jij nog" aan moeten horen?
Nee hoor. Alleen even met andere jonge nicht verzucht dat het wel ernstig was dat wij er over een jaar of tien waarschijnlijk ook zo bij lopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel "nu jij nog" aan moeten horen?
Dat duurt nog jaren.quote:
We waren met zijn 78en. Allemaal nageslacht van de ouders van mijn vader plus aanhang.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij een familiefeestje van mij komt
Cheers!quote:
Thijs, oude gamerd!quote:
Met deze plannen kan ik wel leven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurt nog jaren.
Eerst moet ze haar studie afmaken, dan grote monies verdienen bij Shell. Daarna kunnen Johannes en Lilian geboren worden.
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We waren met zijn 78en. Allemaal nageslacht van de ouders van mijn vader plus aanhang.
Bible belt.
Een huisje met een lapje grond waar een varkentje buiten loopt te knorren. Een stukje om bonen te kweken.quote:
Hehehe. Bij ons ook zoiets, ze kunnen alleen nooit allemaal. Het is vooral dat er een heleboel van mijn generatie ook gewoon 5 kinderen hebben gekregen, dat tikt aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79![]()
Bij m'n moeders kant is het nog meer....
Zozo de rest van je familie weet de weg blijkbaar wel te vinden in het broekje van een vrouw.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79![]()
Bij m'n moeders kant is het nog meer....
Die geheime kamer, wat een nerd-droom.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een huisje met een lapje grond waar een varkentje buiten loopt te knorren. Een stukje om bonen te kweken.
Binnen een grote leeskamer met kasten vol boeken. Een grote open haard en een wereldbol met drank en sigaren er in.
Het liefst met een geheime kamer die alleen open gaat door een bepaald boek te pakken.
Zoveel dromen
Ik zit gelukkig nog niet in de bible beltquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehehe. Bij ons ook zoiets, ze kunnen alleen nooit allemaal. Het is vooral dat er een heleboel van mijn generatie ook gewoon 5 kinderen hebben gekregen, dat tikt aan.
Aan mijn moeders kant heb ik maar heel weinig familie.
Het zit in het bloedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zozo de rest van je familie weet de weg blijkbaar wel te vinden in het broekje van een vrouw.
Ja, ik was weer even pixels schietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |