Ik was wat lichter geworden afgelopen week, hoog tijd om weer wat bruiner te worden.quote:
Ah tof man, lekker samen weekend vierenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja lekker, Cali komt morgen, heel veel zin in
Leuke vooruitzichten zijn altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja lekker, Cali komt morgen, heel veel zin in
Ik ga hem toch kijken. Want Arnold.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:59 schreef Harmankardon het volgende:
De nieuwe Terminator krijgt abominabele recensies, ik had me er wel op verheugd
Ja het verhaal schijnt waardeloos te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:59 schreef Harmankardon het volgende:
De nieuwe Terminator krijgt abominabele recensies, ik had me er wel op verheugd
Avengers is fokking awesomequote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het verhaal schijnt waardeloos te zijn.
Ik wilde hem ook zien, maar ik moet ook nog Mad Max en Avengers kijken
Mad Max is echtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het verhaal schijnt waardeloos te zijn.
Ik wilde hem ook zien, maar ik moet ook nog Mad Max en Avengers kijken
Zal jouw spek eens takelen.quote:
quote:
Ik zit te wachten op de BR rips van beide. Zo te horen moeten ze maar snel komen dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mad Max is echt![]()
![]()
![]()
Avengers weet ik niet
Je bent geen fan van hersenloos vermaak?quote:
Oh ja, die moet ook nogquote:
Niet echtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent geen fan van hersenloos vermaak?
Dan zullen er nog een hele hoop dingen je vies tegenvallenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zullen er nog een hele hoop dingen je vies tegenvallen
Die was ook erg tof ja. Uiteraard kan het niet tippen aan het origineel maar ik heb me goed vermaaktquote:
De website is nog in de maak hoor. Staat nog geen informatie op enkel een paar foto's..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef yats het volgende:
[..]
Kun je me een link sturen? Staat er informatie op of foto's die je zelf gemaakt hebt.Fotografie is een van mijn hobby's en extra kennis is nooit weg.
Sociale dingen doen?quote:
Ik heb 2 8.6jes in de vriezer gelegdquote:
Die moet je in je bakkes leggen, daar zijn ze voor :$quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 2 8.6jes in de vriezer gelegd
Bietje krap wel, ja :$quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grote broek dan als daar iedereen in zit.
Ik was vergeten ze in de koelkast te doen, anderhalf uur in de vriezer is ook goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die moet je in je bakkes leggen, daar zijn ze voor :$
Ahh zo :$quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was vergeten ze in de koelkast te doen, anderhalf uur in de vriezer is ook goed
Die kans zit er dik in iddquote:
Dat ookquote:
Tot die tijd dan maar een gewoon biertjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh zo :$
Ja, da's wel kut. Eventjes geduld dan nog maar
Ook altijd goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot die tijd dan maar een gewoon biertje
Veel "nu jij nog" aan moeten horen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Waarom heeft mijn familie zoveel nageslacht gekweekt?
15 kleine kinderen bij elkaar, wat een circus.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Ah, altijd weer een feestquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Fuuu, ben weer thuis.
Je kan aan de slag johquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel "nu jij nog" aan moeten horen?
Nee hoor. Alleen even met andere jonge nicht verzucht dat het wel ernstig was dat wij er over een jaar of tien waarschijnlijk ook zo bij lopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel "nu jij nog" aan moeten horen?
Dat duurt nog jaren.quote:
We waren met zijn 78en. Allemaal nageslacht van de ouders van mijn vader plus aanhang.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij een familiefeestje van mij komt
Cheers!quote:
Thijs, oude gamerd!quote:
Met deze plannen kan ik wel leven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurt nog jaren.
Eerst moet ze haar studie afmaken, dan grote monies verdienen bij Shell. Daarna kunnen Johannes en Lilian geboren worden.
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We waren met zijn 78en. Allemaal nageslacht van de ouders van mijn vader plus aanhang.
Bible belt.
Een huisje met een lapje grond waar een varkentje buiten loopt te knorren. Een stukje om bonen te kweken.quote:
Hehehe. Bij ons ook zoiets, ze kunnen alleen nooit allemaal. Het is vooral dat er een heleboel van mijn generatie ook gewoon 5 kinderen hebben gekregen, dat tikt aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79![]()
Bij m'n moeders kant is het nog meer....
Zozo de rest van je familie weet de weg blijkbaar wel te vinden in het broekje van een vrouw.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nageslacht van mijn vaders moeder komt in totaal op 79![]()
Bij m'n moeders kant is het nog meer....
Die geheime kamer, wat een nerd-droom.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een huisje met een lapje grond waar een varkentje buiten loopt te knorren. Een stukje om bonen te kweken.
Binnen een grote leeskamer met kasten vol boeken. Een grote open haard en een wereldbol met drank en sigaren er in.
Het liefst met een geheime kamer die alleen open gaat door een bepaald boek te pakken.
Zoveel dromen
Ik zit gelukkig nog niet in de bible beltquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehehe. Bij ons ook zoiets, ze kunnen alleen nooit allemaal. Het is vooral dat er een heleboel van mijn generatie ook gewoon 5 kinderen hebben gekregen, dat tikt aan.
Aan mijn moeders kant heb ik maar heel weinig familie.
Het zit in het bloedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zozo de rest van je familie weet de weg blijkbaar wel te vinden in het broekje van een vrouw.
Ja, ik was weer even pixels schietenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die geheime kamer, wat een nerd-droom.
Ik zal een poging doen om geen sloeber te worden.
Het klinkt als iets dat zou gebeuren in een gewaagde Nederlandse multiculti soap op de NPO.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Dat laatste boek dat ik las, over de getto.
Het laatste verhaal gaat over Mohammed die een relatie aangaat met een getrouwde vrouw die daarnaast ook een relatie met zijn broertje heeft. En ondertussen natuurlijk het nodige stelen en moorden.
Zo deprimerend
Bloedprikkenquote:
Je moest een jaren 80 fix hebben?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik was weer even pixels schieten
Het is al lang na mijn bedtijd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt als iets dat zou gebeuren in een gewaagde Nederlandse multiculti soap op de NPO.
Ik vind het tof om te doen.quote:
Nee, Duke Nukem 3Dquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moest een jaren 80 fix hebben?
Of was het wolfenstein deze keer?
Half 11 ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is al lang na mijn bedtijd.
Wanneer zie ik je morgen met je wormen?
Beide wel :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het tof om te doen.
Eng om te ondergaan.
Over 7-8. Maar dan wel voor iets heel leuksquote:
Niet, momenteel. Ik vond het vroeger heel leuk en ging dan ook graag een beetje overdrijven zodat het kon :$quote:
Ik vind het best leuk om te zien hoe de naald in mijn arm gaatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het tof om te doen.
Eng om te ondergaan.
Hoop varkensvlees dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, Duke Nukem 3D
Met de Attrition mod
Vroeg hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Half 11 ofzo.
Misschien iets eerder, misschien iets later.
"Squeal piggy, squeal!"quote:
Die wat met wat?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
Die karmeliet is een beetje zoals een desperate mannetje die al jarenlang droogstaat en dan voor het eerst weer eens seks heeft. Een teug en het spuit al
Het staat er duidelijk genoegquote:
Ik voel me aangesproken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:21 schreef Dqod het volgende:
Die karmeliet is een beetje zoals een desperate mannetje die al jarenlang droogstaat en dan voor het eerst weer eens seks heeft. Een teug en het spuit al
Bierquote:
Nohhquote:
Ik ben altijd vroege vogel. Een die wormpjes meeneemt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeg hoor.
Slaap lekker en tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |