Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wow de walvissen vergelijking, gelukkig ben jij wel perfect HW.
En gelukkig overschat je jezelf ook niet.quote:
Won't stop them from doing it...quote:
En gelukkig heb jij geen enorme moeite met toon en intentie van posts lezen, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelukkig overschat je jezelf ook niet.
En gelukkig heb ik daar inderdaad geen moeite mee. Dat Amsterdams accent zorgt er standaard al voor dat ik je niet serieus kan nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gelukkig heb jij geen enorme moeite met toon en intentie van posts lezen, dat scheelt weer.
Erg boeiend allemaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelukkig heb ik daar inderdaad geen moeite mee. Dat Amsterdams accent zorgt er standaard al voor dat ik je niet serieus kan nemen.
Helaas niet nee....quote:
Dat is zuur...Ik ga kleding en dozen met spullen uitzoeken en waar nodig dingen verkopen of weggooien.quote:
Wat voor site is t?quote:
Zijn telefoon staat uit?quote:
D'awwwwwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga op reis en ik neem mee.
[ afbeelding ]
Z'n telefoonnr is zelfs niet te bereiken en hij lijkt ook niet thuis te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zuur...Ik ga kleding en dozen met spullen uitzoeken en waar nodig dingen verkopen of weggooien.
[..]
Wat voor site is t?
[..]
Zijn telefoon staat uit?
Die ligt te genieten van zijn birthday sex. Oh wacht.quote:
Kun je me een link sturen? Staat er informatie op of foto's die je zelf gemaakt hebt.Fotografie is een van mijn hobby's en extra kennis is nooit weg.quote:
Achja, jammer maar helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Die ligt te genieten van zijn birthday sex. Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |