Hmm.. iemand interesse om die functie te vervullen?quote:
Ja, mij dus ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou mij een kleine 250 euro schelen
Klagen?quote:
Ik ken hier niemand die aan de functie-eisen voldoet, iig niet aan allequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. iemand interesse om die functie te vervullen?
Ja, ik ook. Echt, die vergadercultuur, ik haat het... EN hou het nou eens kort, langer dan 45 min hou ik mijn aandacht echt niet bij je gewauwel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil deze om uit te delen op mijn werk:
[ afbeelding ]
Bij ons duren ze lekker kort over het algemeenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Echt, die vergadercultuur, ik haat het... EN hou het nou eens kort, langer dan 45 min hou ik mijn aandacht echt niet bij je gewauwel.
hmm.. jammer wel.. Ik dacht dat FOK! daarin wel voorzien wasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand die aan de functie-eisen voldoet, iig niet aan alle.
Ik hou ze kort als ik er over gaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij ons duren ze lekker kort over het algemeen
Ik had bijna kans gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand die aan de functie-eisen voldoet, iig niet aan alle.
Ja ok, ik ken er wel een paar, maar goed, das ook weer niet aardigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. jammer wel.. Ik dacht dat FOK! daarin wel voorzien was
Zeg het maar, hoor. Ik beloof dat het me niet zal kwetsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik ken er wel een paar, maar goed, das ook weer niet aardig.
Ik had al gezegd dat ze "hier" niet zaten, dus in deze reeksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg het maar, hoor. Ik beloof dat het me niet zal kwetsen.
aardig koop je dan ook niks voorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik ken er wel een paar, maar goed, das ook weer niet aardig.
Ook weer zo, en daarom ben ik het ook nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aardig koop je dan ook niks voor
I was kiddingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ze "hier" niet zaten, dus in deze reeks.
Ja, dat zeggen al jullie onzekere vrouwtjesquote:
Je kan ze toch ook prima prive benaderen of ze geinteresseerd zijn in de functie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, en daarom ben ik het ook niet.
Maar het gaat me ook weer te ver om willekeurige FOK!sters af te zeiken voor een vrijmibo-chat.
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen al jullie onzekere vrouwtjes.
.
True, maar ik zit net bij Sea Shephardquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook prima prive benaderen of ze geinteresseerd zijn in de functie?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik zit net bij Sea Shephard.
Oh wow de walvissen vergelijking, gelukkig ben jij wel perfect HW.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik zit net bij Sea Shephard.
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wow de walvissen vergelijking, gelukkig ben jij wel perfect HW.
En gelukkig overschat je jezelf ook niet.quote:
Won't stop them from doing it...quote:
En gelukkig heb jij geen enorme moeite met toon en intentie van posts lezen, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelukkig overschat je jezelf ook niet.
En gelukkig heb ik daar inderdaad geen moeite mee. Dat Amsterdams accent zorgt er standaard al voor dat ik je niet serieus kan nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En gelukkig heb jij geen enorme moeite met toon en intentie van posts lezen, dat scheelt weer.
Erg boeiend allemaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelukkig heb ik daar inderdaad geen moeite mee. Dat Amsterdams accent zorgt er standaard al voor dat ik je niet serieus kan nemen.
Helaas niet nee....quote:
Dat is zuur...Ik ga kleding en dozen met spullen uitzoeken en waar nodig dingen verkopen of weggooien.quote:
Wat voor site is t?quote:
Zijn telefoon staat uit?quote:
D'awwwwwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga op reis en ik neem mee.
[ afbeelding ]
Z'n telefoonnr is zelfs niet te bereiken en hij lijkt ook niet thuis te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zuur...Ik ga kleding en dozen met spullen uitzoeken en waar nodig dingen verkopen of weggooien.
[..]
Wat voor site is t?
[..]
Zijn telefoon staat uit?
Die ligt te genieten van zijn birthday sex. Oh wacht.quote:
Kun je me een link sturen? Staat er informatie op of foto's die je zelf gemaakt hebt.Fotografie is een van mijn hobby's en extra kennis is nooit weg.quote:
Achja, jammer maar helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Die ligt te genieten van zijn birthday sex. Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |